Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Mart 2014 Pazar

Farm Fest FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Aranızda çiftlik oyunlarına bayılanlar vardır elbette işte bugünkü oyunumuz onlara hitap edecek türden zevkli eğlenceli sıkmayan oyun evreni ile Farm Fest. Play Store'da yayınlanalı pek bir zaman olmadı ama ilerleyen günlerde adını duyuracağına eminim sonuçta yapımcı firma android platformu için birçok önemli oyun vermiş HeroCraft'tır zaten çiftlik oyunlarına eğilimli olduğunu Farm Frenzy serisinden de biliyoruz. Farm Fest boş vakitlerinizi değerlendirmenin iyi bir yolu olabilir belli çiftlik için sürekli aynı konumunuzu genişletmiyor aksine size verilen zorlu görevli yapıyorsunuz her görev bir bölüm mantığı hakimdir. Doğal yaşamın tadına varacaksınız tavuk, inek, köpek ve dahası... Elde ettiğiniz ürünleri direk satmanıza izin vermeyebilir görev icabı işlemeniz gerekecektir. 80 zorlu bölümden oluşmaktadır, oyun içinde mini bulmaca ve oyunlar sizi bekliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.30'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Farm Fest FULL APK
Kurulumu
Farm Fest FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

134 yorum:

  1. İLK YORUM VE PRAVO HOCAM BAŞKA SİTEN VARMI YOKSA ACACAKMISIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sitemiz için yaz tatilini bekliyorum hocam

      Sil
    2. Hocam kochadaiyaanro para hilesi Lütfen :D cok guzel bir oyun google playde ucretliydi şimdi bedeva

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Selam aleykum hocam ben yalçin. kazan hocam sizi cok seviyorum hocam ben benim iategim olacak hocam bir antivirus onerirmisiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr Web bence en iyisi

      Sil
    2. şuan için Dr.Web hocam

      Sil
    3. sitede mevcuttur

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/drweb-anti-virus-v9001-lisansli-full-apk.html

      Sil
  3. Hocam avengers initiative atarmisiniz telefona yukleniyo ama sd kart dosyasini bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam avangers armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  4. Hocam sinava girdiniz heralde insalah Iyi gecmistir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. girdim atlattım hocam da bakalım artık istediğim gibi geçti diyemem yetiştiremedim pek ama olsun :D hayırlısı Allah'ım ne yazdıysa artık :)

      Sil
    2. Sonucu gelince aciklayin Hocam Ben basardigina inaniyorum

      Sil
  5. Evet hocam avengers iyi olur

    YanıtlaSil
  6. Marvel oyunu varmı hocam

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam avealilar icin bedava internet varmi varsa lufen yukleyin avea icin yoksa turkcell icin yapin internetim yok siteye fazla giremiyorum girmedigim zaman siteyi ozliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam avea zaten bedava internet konusunda oldukça sıkıntılı. üstelik bedava internet ayarı sunmak suç :(

      Sil
  8. hocam öncelikle sınavdan inşallah istediğiniz sonucu alırsınız. hocam ben galaxy mini 2 aldımda hangi işlemci sınıfına girer armv olarak. hocam birde armv8 cihazlarda varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam inşAllah :)

      galaxy mini 2 armv7'dir hocam.
      armv8 işlemciler mobil cihazlar için yok hocam

      Sil
    2. çok teşekkürler hocam

      Sil
  9. Hocam bn tlfnuma custom rom attim 4.1.1 oldu ama yinede subway surfers yuklenmior hocam nedendir ?
    (Ace gts5830i)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum zaten başlı başına sorundur.

      Sil
    2. Bide hocam tlfnumdan canli yayin izleyince cok kotu kasior hocam kasma sorunu olmayan bi prog. Payladabilirmisiniz ltfn.Tsk

      Sil
  10. Hocam öncelikle sınavınız inşallah çok iyi geçmiştir. Sizden iki isteğim olacaktı birincisi telefona cynanogenmod kursam ne zarari olur.ikincisi siteye basketbol oyunu yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam inşAllah sonucu da iyi olur.

      cyanogen mod kursanız büyük bir ihtimalle stock roma geri dönersiniz hocam verim alamazsınız.

      basketbol oyunu için bakacağım hocam

      Sil
  11. Root cihazlar için tavsiye ettğiniz uygulamalar varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam her iş kullanılacak uygulama farklıdır şimdi ne önersem yanlış olur ama

      gamekiller - oyunlarda hile yapmak için
      wifikiller - wifi ağından sizin dışınızda bağlananları önlemek
      root explorer - telefonun sistem dosyalarını erişmek
      gibi...

      Sil
  12. score world goals armv6 da var mı hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam score armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  13. Hocam peki yüklediğiniz dns programında hangi dns twittera giriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şuan için dns ler işe yaramıyor. play store'da hotspot shield var deneyin hocam

      Sil
  14. hocam battleheart money ve sikil haçk modlarmısınız saolun

    YanıtlaSil
  15. Verizon opera mini diye bir uygulama varmis bedava internete girebiliyyomussun dogrumu dogruysa paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun Hocam hayırlı sonuçlar alırsınız İnşallah.

    YanıtlaSil
  17. Hocam tekrardan Merhaba :) Paylaşım için teşekkürler. Minebuilder son sürümünü paylaşabilme ihtimalin var mıdır? Sitede var fakat yeni sürümü çıktı diye biliyorum?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba abi. Bayadir takipcinim ama ilk defa bir isteğim olacak. Para hilesi falan degil, aşık olduğum oyun diyebilirim True Skate kısa bir zaman önce guncellendi ve 2 parkur daha açıldı fakat paralı bu bölümleri açmak isteğimde bu modlayarak o bölümleri açıp yuklerseniz sevinirim. Hem tel.iniz destekliyorsa siteyede yuklersiniz baya rağbet görür. He siteye yüklemem diyorsaniz sstomerr@gmail.com fb.com/sokratstomer twitter/sstomerr bi şekil yollayın bana memnun olurum.

    Şimdiden sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam üzgünüm bu yüzden modlama yapamam

      Sil
  19. hocam assasin creed yükledim tabletime uymadı bursı galaxmini de benim tabletim piranha business tab 7 qvga hvga wvga hangisi dir söyleyiversen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam wvga apk işinizi görür

      Sil
    2. age of empires yada empire of earth apkleri varmı yükleyebilirmisin ve pou güzel olmuş hileli para hiç bitmio

      Sil
    3. oynuyom ama damga yiyince oyun kapanıo wvga yaptım

      Sil
  20. Toprak hocam benim telefonum GT-S5570İ bende youtube'ye girince google play hizmetleri olmadan açılmaz diyor youtube sürüm 5.5.27 ne önerirsiniz suan icin eski surum kullaniyorum aka yeni surume gecmek sart lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'u açın kendini güncellerken google play hizmetleri de kurulacaktır telefonunuza

      Sil
    2. ewt ayarı öle onu deiştiremiyrsun herhalde çünkü google playa bağlı ondan herhalde

      Sil
    3. hocam sen nie bu kadalr apk kuruyosunda google play da bi program kurmuyon en azından bu sitenin programını kur androddinen ulaşaalım

      Sil
  21. Hocam oh my heroes alisveris hileli lutfen

    YanıtlaSil
  22. Bide mod olsa tadından yenmez

    YanıtlaSil
  23. Hocam bide yeni site her telefon için olursa çok memnun olurum mod modsuz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. Hocam Oyun çok güzel de Para Hilelisi olmazmı? Bir el atsanız

    YanıtlaSil
  25. hocam be the manager 2013 veya 2014 un full surumunu yuklermisin

    YanıtlaSil
  26. Hocam uno friendsin yeni surumunu eklermisiniz bu arada sinaviniz iyi gecmistir umarim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vaktim olursa eklemeye çalışırım.
      normal geçti bakalım hocam :)

      Sil
  27. Hocam ben galaxy ace kullaniyorum da bazi oyunlarda ekranim hep bozuluyo beyazliyo vs. Bi fikriniz var mi acaba nedeni ya da cozumu hakkinda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kullandığınız cihaz i serisi belli ki sitedeki chainfire uygulamasını qualcomm driverini kurup kullanın

      Sil
    2. Peki hocam bi deniyim

      Sil
    3. Hocam telefonu rootladim chainfirei kurdum qualcomm driveri sectim sonra oyuna (fort conquer) girdim yine ekranin yarisi beyaz,telefonum pert galiba:)

      Sil
  28. hocam ben oyunlarda hile yapmak istiyorum bunun için sitenizde hem gamekiller hemde gameCIH var sizce hangisi daha iyi hangisini indiriyim hangisiyle daha çok oyunda hile yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ikisi de aynı işe yarar pek farkları yok

      Sil
  29. Be the Manager Free (Football)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=mm.bedamanagerfree14&hl=tr

    Be the Manager 2014 (Football)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=mm.bedamanagercomp14&hl=tr

    Hocam üsteki Free olan oyunu alttaki gibi ücretsiz yapabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam full versiyonu yok bulamadım

      Sil
  30. Max Payne bulabilirken sevinirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. max payne armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  31. Bulabilir sen

    YanıtlaSil
  32. Hill Climb Racing Son Sürüm Para Hileli - Benzin hilesi oluyosada olsun :D Bide DR.DRİVİNG SON SÜRÜM HİLELİ YAPARMISINIZ GOLD VE PARA HİLELİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hill climb racing için bakabilirim hocam. dr.driving mod olmuyor son sürüm

      Sil
  33. hocam boold and glory atarmısınız galaxy pocketta bile çalışıyomuş minide kesin çalışır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 cihazlarda oynanacak bir oyun değil keyif vermiyor arada sırada takılıp kalıyor oyun

      Sil
  34. hocam daha iyi oyun veya uygulama bekliyoruz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalıştığı müddetçe siteye eklemeye çalışıyorum hocam

      Sil
  35. Hocam siteye futbol manager handheld atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. QVGA ekranlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. Oyunun hiçbir sürümümü çalışmıyor çalışmıyor ise online olmayan menejerlik oyunu önerebilirmisiniz?

      Sil
  36. Hicam swordigo compass hileli paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
  37. Hocam artık Güzel oyunlar Paylaşsanız score world goals gibi oyunlar score olmassa onun gibi olabilir Hocam Oyunlarınız İçin de Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eklenenler gün içinde bulabildiğim en iyi oyunlar. score armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  38. Hocam drag racing 3d apk paylaşırmısınız lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drag racing 3d armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  39. Hocam insallah istediginiz sonucu alirsiniz bir istegim olacakti hocam dr driving son surum apk eklermisin modlusunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşAllah hocam. dr.driving sorun sürüm mod olmuyor hocam

      Sil
  40. Hocam kimse sınavını sormamış nasıl geçti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soranlar oldu sağ olsunlar hocam. normal geçti diyeyim hocam dahada iyi olabilirdi ama :D

      Sil
  41. Toprak abi smash hit i ekleyebilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
  42. Hocam Hepimiz icin FARM TOWN MOD Crystal hileli yaparmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farm town armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  43. Toprak hocam "SMASH HIT" i eklerseniz büyük bir kitleyi sevindirmiş olursunuz.

    YanıtlaSil
  44. wil blood paylaşirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wild blood armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  45. Toprak Hocam 3D oyunlar için program felan yüklümek lazım mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerekmez hocam cihazınız destekliyorsa oyunu zaten rahatlıkla oynayabilirsiniz.

      Sil
  46. Toprak hocam lutfen gangstar serisinin herhangi birini yeniden modlarmisin lutfen hocam telefonumda yarim ekran oluyo lutfen kirmayin beni hocam :) simdiden ellerin dert gormesin Abi :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınız nedir hocam ona göre apk dosyası vereyim size

      Sil
    2. Hocam Allah razı olsun cihazim gio gts-5660 çok saolun hocam beni kirmadiğiniz için :) hocam eğer apk yi gonderirseniz e-mail adresim onuraytekin38@gmail.com :) :)

      Sil
  47. Hocam ben real race 3 yüklemistim sonra sd karta atmıştım.Oyunu açınca dosya indirmisti.oyunu sildim ama simdi tekrar indirdim actigimda o dosyayi indirmuyor ve oyun kapaniyor neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size önerim oyunun sd kart dosyalarının bulunduğu yerde klasörü duruyorsa silmeniz ardından oyunu silip tekrardan yüklemenizi öneririm

      Sil
  48. Toprak kardesim selamlar , (kardesim dedim cunku yasim 39) seni sadece gencler takip etmiyor yani bilgin olsun :) Benim bir ricam olucak mumkunse eger... Slots vacation diye bir oyun var ve para gelmesi icin saatlerce beklemek gerekiyor. Para hileli yapabilmen mumkun mudur bu oyunu? Simdiden ilgin icin tesekkurler....

    Murat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef murat hocam mod olmuyor oyun :(

      Sil
    2. Eyvallah hocam ilgin icin tesekkurler

      Sil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. hocam ben galaxy ace aldım ARMV kaç biliyormusun? birde yeni site hangi telefon hakkında olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy ace armv6'dır hocam. yeni site her telefon için hocam

      Sil
  51. Hocam MineBuilder`a bakarmısınız oyuna giriyorum ama sorun o degil sorun oyundaki menu butonlarının üstünde bisey yazmaması (Telefonum LG P940 4.3 inc hocam)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefondan kaynaklanan bir sorun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  52. hocam lig tv canlı izleyi eklermisiniz

    YanıtlaSil
  53. Hocam eskiden günde 2 oyun ve uygulama paylaşıyordunuz birkaç aydır günde 1 oyun ve uygulama paylaşıyorsunuz.neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bunun sebebi vaktim olmuyor okul, dershane derken zaman kalmıyor :(

      Sil
  54. Hill Climb Racing 1.14.0 Sürümü Var Bundan Sonraki Sürüm (Son Sürüm)' de Hile Yaparmısınız bide altta fln sitesini yazmasanız düz bildiğimiz gibi görünse daha ii olur bence bide YAKIT HİLELİ VE PARA HİLELİ YAPIN

    YanıtlaSil
  55. Hocam drift mania. Street outlaws para hileli tek link atarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drift Mania: Street Outlaws armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  56. Hocam real drift full yüklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
  57. hocam hay day (qvga-armv6) paylaşırmısın galaxy ace ye uysun yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay day armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam. üstelik galaxy ace HVGA'dır.

      Sil
  58. bus simulator 3d yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bus simulator 3d armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  59. Hocam android indirme yöneticisi önerir misiniz indirmelerle başım dertte de

    YanıtlaSil
  60. hocam yeni cikan ahoy games in yaptigi Okey PRO oyyununu armv6 yapip paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  61. Hocam Allah sizi basimizdan eksik etmesin cok basarilisiniz bu islerde bence ve yeni sitenizinde her telefon icin olmasi super birsey yeni sitenizde de basarilar :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir