Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Mart 2014 Cuma

Pocket Tanks DELUXE MOD APK - HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Android telefonlar için tank oyunlarını oldum olası seviyorum eminim sizlerde seviyorsunuzdur site üzerinden dün aldığım bir istekti sık sık maillerimde de adını görmeye alıştığım bir oyundu Pocket Tanks tabi ki bir oyundan tat almak istiyorsanız illaki FULL olması gerekiyor işte bu yüzden sizlerle DELUXE versiyonu sunuyorum doğal olarak oyunumuz MOD oluyor normal şartlarda kullanabileceğiniz silah sayısı 35 tane ancak DELUXE versiyonda 110 tane farklı silah kullanabiliyorsunuz oyunun tadı burada çıkmaya başlıyor işte. Oyundaki amacınızı kısaca açıklamak istiyorum tek yapmanız gereken tankı iyi bir yere konumlandırıp topun ucunu isabetli bir şekilde ayarlayıp düşmanınıza yetişecek bir hızla ateş etmenizden ibaret. Pocket Tanks DELUXE ister telefona karşı isterseniz de 2 kişilik modda arkadaşlarınıza karşı oynayabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 10.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Pocket Tanks DELUXE MOD APK
Kurulumu
Pocket Tanks DELUXE MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Deluxe versiyon : oyuna giriş yaptığınızda açılan ilk menüde sol üst köşede Get Deluxe Version yazısına dokunun açılan sayfada sağ kısımda Restore butonunu göreceksiniz tek yapmanız gereken ona dokunmak Deluxe Mode Unlocked yazısını gördüğünüzde işlem tamamdır. Yalnız bunu her oyuna girişte yapmanız gereklidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

102 yorum:

  1. Ilk yorum Hocam daha gyzellerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun buldukça neden olmasın hocam :)

      Sil
    2. Heroes call hile oluyormu Not:saygilar

      Sil
    3. heroes call armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    4. O olmazsa angry grun run hile veya bad pigies hile de olur

      Sil
    5. Hicbiri olmazsa bosverin gitsin hocam

      Sil
    6. Clash of clans si yuklermisiniz hocam

      Sil
    7. hocam angry gran run ve bad piggies galaxy mini de kasıyor hocam.

      clash of clans galaxy mini de verimsiz çalışıyor

      Sil
  2. İlk yorum :))

    YanıtlaSil
  3. hocam menüdeki uygulamalarımı nasıl gızleyebilirim ? Uygullama ile gizleniyorsa paylaşır mısınız?
    Paylaşmak istemezseniz de link atabilirmisniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da araştırın duymadım daha önce o tarzda bir uygulama. şifreleme için var ama

      Sil
    2. Hocam applock var play de işine yarar.

      Sil
  4. Zombie highway mod yapabilir misiniz hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zombie highway armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  5. hocam smash hit yaparsanız şimdiden teşekkür ederim bide hocam kore malı s3mini için benim konusan tom varsa lütfen onuda eklermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smash hit armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      my talking tom'u play store'dan da indirebilirsiniz hocam

      Sil
    2. My talking tomun hilelisi olurmu hocam

      Sil
  6. Hocam güzel bir strateji oyunu ama harbi strateji ve

    Arkadaslar online Pokemon oyunu bilen varmi saglam grafikler olsun ama oyle bir sürü oyun var ama bes para etmezler bilen varsa yazsin lütfen

    YanıtlaSil
  7. Hocam hotspot elite versiyonunu paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  8. hocam pixel gun 3 d eklermisin

    YanıtlaSil
  9. hocam kasmayan f18 carrier landing eklermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasıyor maalesef üzgünüm hocam

      Sil
    2. hocam my talkıng tom acmıyor play stordakini sizin bildiginzi varsa lütfen

      Sil
    3. Aynn play stor da acilmiyor

      Sil
  10. Hocam sürekli rom değiştiriyorum en son xperia romu buldum cwm üstünden rz recovery kurdum romu kurdum herşey gayet iyi hoş ama sd kartıma giriş yapmam için dosya uygulaması konmamış ve xperia kendi klavyesi hata veriyor.. o tarz bildiğiniz rom varmı ? farklı bişeyler denemek istiyorum

    ve birde telefonum eskisi kadar iyi çalışmıyor bi çok rom denedim ama hepsi kısa bi süre içerisinde şişiyor..Yer kalmıyor.. Genel problemim uygulamaların sık hata vermesi
    bazen buradaki uygulamaları bile açmada sıkıntı çekiyorum bazıları açılmıyor

    Ne önerirsiniz teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasin hocam custom romların hepsi böyle bu konuda bana güvenebilirsiniz size önerim stock roma dönmeniz. eskisi gibi sıkıntı yaşamadan telefonunuzu gayet stabil bir şekilde kullanabilirsiniz ve şişmeler olmaz. farklı bir şeyler için telefonunuzu üzmeyin kısacası :) dönün stock roma keyfini sürün

      Sil
    2. Hocam stock rom da çok sade geliyor :)
      Farklı arayışlardaydım
      biraz daha idare edicem emektar s5570 ile teknolojiye ayak uydurmak lazım bi yerden sonra :D çok geri kaldık

      Sil
  11. HOCAM MY TALKİNG TOM PLAY STORDAKİ ACMIYOR TELEFON SİZDE VARSA LÜTFEN YÜKLERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  12. Hocam loading ekranında azci doldu sonra donup kaldi neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun biraz geç açılıyor loading ekranında beklemeniz gereklidir.

      Sil
  13. hocam zombie highway armv6 cihazlarda çalışıyor ama ? ben galaxy y me yüklemiştim önceden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sürümü armv6 cihazlarda çalışmıyor. mod içinde yeni sürüm lazım.

      Sil
  14. sitenizdede var hatta zombie highway

    YanıtlaSil
  15. Hocam sizce Nexus 4 mü yoksa LG G2 mi ?

    YanıtlaSil
  16. Hocam brave heros para hileli lütfeb

    YanıtlaSil
  17. Zombie Road Trip hile bulabilirmisin kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zombie road trip armv6 cihazlarda çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  18. My talking tom hile armv6 da calismasada linkini atarmisin Hocam Benim cihaz armv7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnızca armv6 için yardımcı olabilirim hocam

      Sil
  19. Toprak hocam offline olarak karşılıklı oynanabilen oyun paypaşabilirmisin?

    YanıtlaSil
  20. hocam twitter kapattılar çok kötü oldu bare facebook u da kapatmasınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yarına yasaklı sitelerle ilgili sorunu tamamen ortadan kaldıracak bir uygulamaya ayıracağım :)

      Sil
  21. arkadaslar aranizdan birisi bana hileli oyun yapmak icin bir program verebilirmi lutfen cok lazim.

    YanıtlaSil
  22. Hocam onerdginiz tarayici varmi opera indirdm oda dosya indirme yapmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam opera mobile ve telefonunun orijinal tarayıcısı ile sorunsuz iniyor.

      Sil
  23. hocam bu siteyoi nasil gelistirdiniz kisa bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  24. hocam galaxy y cihazima suan google play den son suum olarak zombie highwYay i yukledim sorunsuz calisti ama armv6 cihazima

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun ismini yanlış görmüşüm üzgünüm. ama son sürümü mod olmuyor zombie highway'ın

      Sil
    2. canınız sagolsun hocam

      Sil
  25. General Mobile Discovery hakkındaki düşünceleriniz neler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fiyatına göre ideal bir akıllı telefon. fiyatına göre alınabilecek en iyi telefon diyebilirim

      Sil
  26. Hocam merhaba. Paylaşım için teşekkürler. Soulcraft son sürümünü bulabilir misinz kasmayan uygun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef aybars hocam oyun kasıyor.

      Sil
    2. tamam sağolun hocam oyunlarda takibinizdeyim bekliyorum yeni oyunları :)

      Sil
  27. Hocam another world oyununa bakarmisiniz link kirilmis

    YanıtlaSil
  28. Hocam nfs shift sd kart linki kırık düzeltir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni konusuna bakınız

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/need-for-speed-shift-208-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  29. Toprak Hocam yeni telefon alıcam da GALAXY S3 mü alıyım yoksa GALAXY S4 MİNİ mi alıyım lütfen cevap verin hocam kararsızım.

    YanıtlaSil
  30. Hocam Mutant Fight Cup hilesini birde Real Steel WRB hilelisini paylaşırmısınız.Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 2 oyunda galaxy mini de çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  31. hocam sitesi değil ama bende galaxy y var galaxy y veya mini için true skate paylaşabilir misin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam true skate armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  32. Hocam dump ways to die paylasir misin!

    YanıtlaSil
  33. hocam real racing 2 veya real racing 1 armv6 paylaşırmısınız önceden paylaşmıştınız ama yüklenmiyo o

    YanıtlaSil
  34. Hocam yeni piyasaya çıkıcak olan General Mobile Discovery Elite sizce nasıl ? Fiyatına göre iyi mi ? Bir yardım ederseniz hocam almaya karar verdim bide size sorayım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam özelliklerine bakıldığında çok iyi bir telefon çıktığı zaman bu özellikler gerçekten de olursa kesinlikle alınmaya değer.

      Sil
  35. Hocam ccandy crush saga hileli yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  36. Hocam gecen gun de istegimi belirtmistim. BTD Batless Mod Apk yi guncellesenizz olur mu ? Tesekkurler

    YanıtlaSil
  37. Toprak hocam bana sitenizde olan ama 160 mb yi geçmeyecek oyun tavsiye eder misin lütfen liste kabarık olsun çok acil cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam onları kendiniz daha iyi belirlersiniz

      Sil
  38. Hocam bu istedigimi yapin herkes dua eder dogru nemi istiyorum "mobil den twinter a girebilmek icin progeam"

    YanıtlaSil
  39. Hocam real basketball apk paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  40. Hocam Dream League Soccer i modlar mısınız hocam Galaxy mini ye uygun

    YanıtlaSil
  41. Kardesim ben s4 kullaniyorum ama bu siteden oyun indiriyorum basarilarin devamini dilerim. Stardom Hollywood diye bir oyun var ona mod bir apk yapabilir misin acaba? S4 icin olabilir. Yaparsan cok super olur ya. Iyi gunler.

    YanıtlaSil
  42. Hocam drag racing 3d apk paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  43. hocam lutfen modern combat 3 u modlayin simdi den tskler :) :)

    YanıtlaSil
  44. hocam lutfen modern combat 3 u modlayin simdi den tskler :) :)

    YanıtlaSil
  45. HOCAM "CLASH OF CLANS " HILESI YAPARSAN COK SEVINIRIZ ... TESEKKURLER..

    YanıtlaSil
  46. hocam wrestling revolution pro license hileli paylaşa bilirmisin

    YanıtlaSil
  47. merhabalar toprak hocam bir süredir blogunuzu takip ediyorum başarılar diliyorum.Bende bir blogspot üyesiyim ama bir süredir giriş yapamıyorum. blogspot.com.tr olduğundan beridir.Nasıl giriş yapabilirim.Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  48. Hocam traffic racer da yaparmsın lütfen ?

    YanıtlaSil
  49. hocam yaptım ama olmadı talking to the play store please stand by... yazıyo ve öle duruyo

    YanıtlaSil
  50. Toprak hocam oyun güzel fakat bazı silahlar çalışmıyor fire'ye basıyorum direk diğer oyuncuya geçiyor ne yapmam lazm çoooooook acil YARDIM EDİN !!!!

    YanıtlaSil
  51. hocam benim kullandığım cihaz nexus 4. Oyunu yüklediğimde açmıyo. Oyun kendiliğinden kapınıyo. Sadece galaxy minilerdemi çalışıyor yoksa kitkat 4.4.3 ü kullandığımdan mı bir problem yaratıyo. Cevaplarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  52. Samsung Galaxy S Duos GT S 7562'de denenmiştir çalışıyor.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir