Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Ağustos 2014 Salı

X Construction v1.55 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Uzun bir aradan sonra tekrardan aranıza döndüğüm için dolayı çok mutluyum hepinizden tekrardan özür diliyorum.. X Construction v1.55 FULL APK, bugünkü konumuz köprü inşaat oyunlarını seven arkadaşlarımız için kesinlikle biçilmiş kaftanlardan biridir. Amacınız size verilen malzemeler ile en dayanıklı yapıları kurmak ve üzerinden geçecek aracın karşıya geçmesini sağlamaktır yalnız oyun göründüğü kadar kolay değildir ilerleyen bölümlerde gerçekten zorlanıyorsunuz her ne kadar basit bir yapıda olsa da fizik motoru oldukça gerçekçidir. Dar vadilerden başlayan zorlu tren yolculuğunda iyi oyunlar diliyorum. X Construction Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.07'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler


X Construction v1.55 FULL APK
Kurulumu
X Construction v1.55 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
X Construction v1.55 FULL sürümüdür.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

172 yorum:

  1. Hosgeldiniz hocam oyun icin tsekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk hocam, oyunun keyfini çıkarın :)

      Sil
    2. Hocam merhaba Biraz Gec Oldu Ama Yinede Hos Geldiniz... Hocam Telefonuma Rootlu bir oyun yükledim (final fantasy dimensions) Hocam Telefon Rootlu ama hala error has an reccorred gibi bi hata veriyo yardim edin hocam :s

      Sil
    3. Merhaba Toprak hocam siteyi ne zamandir takip ediyordum yalniz bugün üye oldum bir sey soracaktim armv7 bir oyunu armv6 yapabiliyor musunuz?

      Sil
  2. toprak hocam emekleriniz icin cok saolun bana soyle bi bagimlilik yaratacak bi oyun soyler msnz simdiden tskkrler bi de siteye menejerlik oyunu atarsaniz cok iyi olir ali can kara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle sağ olun. bağımlılık yapacak oyuna örnek olarak sizin için seçtiklerim bölümünü inceleyin.

      menajerlik oyunu bulursam eklerim siteye ali can hocam

      Sil
  3. Hocam ozlettiniz kendinizi :D Her gun defalarca siteye bakiyordum . Bu bu gunki 5-6. bakisim oldu ve su an mutluyum . Hosgeldiniz hocam bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ancak gelebildim işler çok yoğun :)

      hoş bulduk iyi oyunlar diliyorum :)

      Sil
  4. hocam age of zombies 1i tekrar yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. age of zombies için bakacağım hocam

      Sil
    2. Hocam hoşgeldin iz
      Ben s3 aldimda oyj tavsiye edermisiniz bide yeni site nezaman ????

      Sil
  5. Hocam yeni site lütfen ama bu sitede GTA vice city , blitz brigade gibi online asfalt 8
    Modern combat 5 gibi ağır oyunlar paylaşın demi hocalarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yeni sitemizi açtığımda bu tip oyunları ardı ardına ekleyeceğim merak etmeyin.

      Sil
    2. Yesssssssss love toprak koç
      (+)+(+) (+)+(+)
      @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
      &&&&&&&&&&&

      Sil
  6. Hocam yeni sitede armv6 da calisan yeni arsiv bulundurcak misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sitede tek bir konuya bağımlı kalmayacağım genel olarak düşünün her tarzdan oyun bulunacaktır

      Sil
  7. 12.yorum hocam :D real basketball u atarmsınız hocam

    YanıtlaSil
  8. Bende böyle bi oyun ariyodum hocam teşekkurler bu arada nija up ekleye bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun keyfini çıkarın, ninja up için bakacağım

      Sil
  9. Muhammed Ali Uzun19 Ağustos 2014 21:12

    Hocam Öncelikle Hoş Geldiniz !!!

    Hocam Ben Illusia 2' yi Google Play'den İndirdiğimde İnternet Olmadan Açılmıyor Sizden Bu Sorunu Çözmenizi ve Hileli Yapmanızı İstiyorum Benim Dediğim Şekilde Bazı Sitelerde Var Ama Ben Siteye Eklemenizi İstiyorum .

    Şimdiden TEŞEKKÜRLER !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illusia 2 için bakacağım hocam olursa eklerim

      Sil
  10. hocam s3mü alayım yoksa ıpone4s mi

    YanıtlaSil
  11. Hocam inanmayacaksiniz bugün telefonumu garantiden aldim. Paylasim yaptiniz

    YanıtlaSil
  12. hocam elimde ıphone 4 s ve turkcell t40 var birini kardeşime vericem hangisini ben alayım hangisi daha iyidir yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. t40 çokta iyi bir cihaz değil en azından iphone 4s kadar iyi değil, bu yüzden android olmasada iphone tercih edin

      Sil
  13. hocam yeni siteniz adı bne olacak bide
    balıçılık oynu yüklermisiniz şimdiden
    TEŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sitemiz hakkında şuanda bilgi vermiyorum hocam

      Sil
  14. hocam bolca oyun yugleyebilirmisiniz bide hos geldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk hocam, oyun bulduğum müddetçe eklerim :)

      Sil
    2. Hocam temle run ve minion rush eklermisiniz

      Sil
  15. Hocam çok ozlettiniz kendinizi hoşgeldiniz birdaha gitmeyin lütfen (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam işimle ilgili olduğu için elinde olan bir şey değil yoksa bende bırakıp gitmek istemem

      Sil
  16. Galaxy y takipteyiz toprak bey

    YanıtlaSil
  17. merhaba hocam sizden rica etsem bana hocam knight shift diye bi bilgisayar oyunu var bana onun torrent dosyasini bulurmusunuz simdiden tesekkurler ( link atarsiniz hocam zaten ben siteyi takip edyom )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sizin istedigniz oyunu torrenten indirmek biraz zor ben oyunu torrent sitesinde buldum ama seed yok malesef ama size cok guzep bir torrent sitesi verim kat.ph var girmiyorsa o siteye googleden kickass proxy yazin olur ayni site ikisi olmassa dns degistirici yazin google dan tamindirden indirin kurun dns degstirici acilacak orda 4 secenek var open dns secin olur ordan istedigniz oyunlar var

      Sil
  18. hocam 1 2 hafta sonra acin siteyi yeni telefon alicagim insallah en yakin zamanda.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serefsiz herif yeni siteyi acsin hocamiz sende ordaki oyunlari cal kendi sitende yayinla. Galaxy Mini Turkiye den yeterince calmadin mi haysiyetsiz herif

      Sil
    2. sensin lan haysiyetsiz ilk once adam akalli konusmayi ogren insan bi der bu sitede ne neden actin mal mal laflar deme özür dilerim toprak hocam izinsiz sizin sitenizden oyunlar alip kendi siteme koydugum icin sildim simdi siteyi siz iyi hissedin toprak hocam baskalarinin sitesinden aldigim oyunlar icinde ozur diliyorum o sitenin sahip lerinden tekrardan ozur dilerim toprak hocam silicektimde onceden bilgisayarla oynadigim icin silemedim sonra silerim demistim unuttum silmeyi odevleri yapiyim derken unuttum.o adsiz kiside ilk once konusmayi bilsin.

      Sil
    3. Konusmayi senden ogrenecek degilim . Hocamizdan istiyosun oyunlari (tabi sen modlamayi bilmiyosun hirsizlik yapacan ) hocamizda cevap veriyor bilmiyorki bu adam oyunlari calmak icin istiyor. Ben bile bu kadar sinirlenmisken Toprak hocamizi dusunemiyorum. Gereken yayinlari yaptin zaten sen , bu saatten sonra silmenin sana ne faydasi olacak. Toprak hocamdan da ozur diliyorum bu sekilde konustugum icin ama ben hirsizliga tahammul edemem . Senden de ozur diliyorum serefszi gibi kelimeler kullanmamaliydim. Son sozu Toprak hocama birakiyorum. Bakalim affedecekmi seni

      Sil
    4. çağrı ortada affedilecek bir durum yok benim gözümde bitmişsiniz sabırlı bir insanım bir çok şeye tahammül edebilirim siteyi ve beni takip edenler zaten böyle olduğumu bilirler yalnız emeğimin çalınmasını bu dünyada değil diğer dünyada dahi affetmem. çağrı siteye bir daha girmezsen mutlu olurum

      Sil
  19. Hocam rootsuz 2 tane hile buldum beni face den ekleyin link verem abi link:www.facebook.com/Keremm012 hocam facede ekleyin link verem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gerek yok genede sağ olun. iyi oyunlar diliyorum

      Sil
  20. toprak hocam third blade in linkini yenilermisiniz lutfennnnnnnnn (sitedekinin modsuz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. third blade için söz veremem hocam sorunlu bir konudur.

      Sil
  21. hocam hay day google playde cihaz ile uyumlu değil diyor ama telefonum açıyor 1 aydır oynuyorum ama telefonuma bir zarar verirmi cihaz sony xperia e c1505

    YanıtlaSil
  22. Hocam benm hattim avea internet çok yavaş nasıl hizlandirabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bn sırf avea nın interneti yavas die vodafone gectim o interneti hzlandramazsın en iyisi aveadan cık

      Sil
    2. Benimde yavasti internetim ama megerse 3G ye kaydolmamisim :) 3G yazip 4545 gonderin Avea nin jet gibi internetinin jeyfini cikarin :)

      Sil
    3. hocam avea genel olarak yavaş maalesef, sürekli şikayetini alıyorum, bende vodafone kullanıyorum sorunsuz ve hızlıdır.

      Sil
  23. Hocam Selam . sizden ricam bloons td 5 son sürümünü hileli modlarsanız sevinirim. SAYGILAR !

    YanıtlaSil
  24. Hocam farmville 2 köy kaçamağı mod apk oluyorsa hilesini eklermisniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemem hocam

      Sil
  25. Selamun Aleyküm
    Hocam telefonum Samsung Galaxy S3 mini olmasına rağmen sürekli takip ediyorum sizi. Paylaşımlarıniz için Allah Razı Olsun. Sizden bir ricam olacaktı. Facetune diye bir program var. Son sürümü 1.0.8. Fotoğraflara bakılırsa sade ve kullanışlı bir photoshop editor programı. Eğer Samsung Galaxy Mini içinde uygunsa lütfen siteye eklermisiniz. Şimdiden çok teşekkür ederim. Allah razi olsun, kolay gelsin. Vesselam..
    Mehmed Ali KAPAN (15)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam photoshop uygulaması için yardımcı olamayacağım üzgünüm :(

      Sil
    2. Anladım. Peki bi link atsanız? Lütfen.

      Sil
    3. Photoshop dediğim de öyle bir vücuda başka bir kafa falan değil :) sadece fotoğraftaki insanların yüzünde düzeltmeler yapıyorsunuz. Ben bir türlü bulamadım. Allah rızası için yardım edin lütfen

      Sil
    4. photo2fun var onu yukleyin blackmarttan google play storda yok sanirim

      Sil
    5. O güzel değil. Facetune daha güzel görüntü gözüme ona göre. Hocam lütfen bari link verin.

      Sil
  26. Toprak hocam six guns para hileli koyarmasin yeni guncelemeyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. six guns mod sürümü galaxy mini de çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  27. Yeni sitenizi gene galaxy mini üstüne mi kuracaksınız hocam paylaşımlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayor hocam yeni sitem genel cihazlar için olarak tek bir android'e bağlı kalmayacağım

      Sil
  28. hocam elimde 3 adet olu telefon bataryasi var ve bugun nette bir yazi okudum batarya soklama diye ne dusunuyorsunuz bu konu hakkinda yapmalimiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam batarya şoklama yerine yeni bir batarya alınız

      Sil
  29. hocam age of warring empire oyununu duymuş musunuz bilmiyorum ama galaxy minim de uzun zamandan beri oynuyorum. Baya güzel bir öneririm size ve arkadaslara.
    oyun hakkında bilgi vermek gerekirse online oynanan bir oyun kendi kaleni kendi ordunu kendi köyünü kurup diğer oyuncuların şehirlerini yağmalıyorsunuz. ayrıca günlük özel olaylar oluyor.

    YanıtlaSil
  30. hocam protanks link yeniler misin sana zahmet

    YanıtlaSil
  31. toprak hocam beni affettinizmi lutfen sogleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koçuuuuum seni ilk önce Allah affetsin kul hakkı yemenin ne kadar günah olduğunu biliyomusun sen,sen ilk önce otur tövbe et günahlarının bağışlanması için ellerini aç Allaha dua et sonra gel toprak hocamızdan helallik iste helalleş bidaha böyle bişey yapmıyacağına dair erkek sözü ver sorun hallolsun insallah.

      Sil
  32. hocambenim tel s3 siz mini icin site actiginiz icin cok fazla guzel oyun yok;-) şö
    yle bildiginiz guzel bi modlu oyun yapan site varmi

    YanıtlaSil
  33. hocam buz devri maceralarını ekler misiniz

    YanıtlaSil
  34. Hocam benim cihazim galaxy mini ve telefonuma yeni bir batarya ve şarj aleti alicam orjinal fiyatlari hakkinda bilginiz varmi hocam?

    YanıtlaSil
  35. Yeni sitede navigasyon uygulaması paylaşabilir misiniz TomTom olursa süper olur

    YanıtlaSil
  36. Özletdin kendini :) hoş geldin hocam

    YanıtlaSil
  37. Hocam yeni site için ilk oyununu galaxy mini türkiyeden oylama yapsanız yeni siteye uğur getirir
    Oylama imkânınız var mı
    Birde siz o kadar emek verip bu siteden hemen hazır işe konup sitenin apk larını başka siteye koyan beleşçileri kınıyorum

    YanıtlaSil
  38. Hoşgeldiniz hocam.Family Guy Quest For The Stuff ve The Simpsons Has Tapped Out'a mod atar mısınız?Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. Hocam game dev story i para hileli atarmisin
    EMİRHAN

    YanıtlaSil
  40. Hocam box hafıza artirma bunların internetsizi yok mu

    YanıtlaSil
  41. Toprak Abi Drag Racing Son Sürümünün Hilelisini Yüklermisin?

    YanıtlaSil
  42. Hocam okullar açılmadan yeni siteyi açabilecekmisiniz okullar açılırsa girmeyebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasa katiliyorum , okullar acilinca giremeyebilirz

      Sil
    2. OKULLAR AÇILMADAN YENİ SİTEMİZ AKTİF OLACAKTIR

      Sil
  43. arkadaşlar eğer bilgisayarınız varsa ve bluestack yüklü ise size bir önerim var
    https://cloud.mail.ru/public/9f883535a441/BlueStacks.Rooted.v0.8.10.3096.Mod.rar
    sitesinden rootlanmış bluestackı indirerek kuarbilirsiniz.üstelik birçok oyun için hazır klavye ayarı yapılmış.
    bluestackı bilmeyenlere anltıyım android uygulamalarını çalıştıran bir emulatördür.
    yeni sürümü ile adeta telefona döndürülmüş ve stabil hale gelmiştir.
    bu sayede telefonunuzun desteklemediği yada denemek istediğiniz uygulamalrı deneyebilirsiniz.
    yapmanız gereken bluestack yüklü se onu silip windows/program data bölümüne girip bluestack ve bluestack setup klasörlerini silip bu uygulamayı kurmak rootlandığı için root gerektiren uygulamaları kullanabilirsiniz.üstelik 16 çeşit telefon türüne geçişi var.

    eğer uygulamaya bilgisayarınızdan apk ve data göndermek isterseniz apk'yı BİLGİSAYARIN BELGELER BÖLÜMÜNE GİDİP AKTARIM OYUNLARI ADLI KASÖR OLUŞTURUP BUNUN İÇİNE ATIN.BLUESTACK'ADA ES DOSYA YÖNETİCİSİNİ İNDİRİN AÇIN BSTFOLDER DİYE KLASÖR OLACAKTIR ONA GİRİN ORDANDA DOCUMENTS YADA PİCTURE /DOCUMENTS KLASÖRÜNE GİREREK AKTARIM OYUNLARI KLASÖRÜNÜ AÇIN VE BURDAN APKYI YÜKLEYİN DATALI OYUNLARIN DTATA DOSYASINI AKTARIM OYUNLARI KLASÖRÜNE ATTINIZ İSE DATA KLASÖRÜNE BASILI TUTUN KOPYALA DEYİN SONRA SOL ÜST TARAFA BASARAK EN BAŞA GELİN ANDROİD,DCIM VS BULUNDUĞU YERE SONRA TIPKİI TELEFONDAKİ GİBİ DATA DOSYASINI GEREKEN YERE YAPIŞTIRIN.

    EĞER KLAVYE AYARI OLMAYAN BİR UYGULAMA OLURSA YORUM YAZIN BEN SİZE KLAVYE AYARI DOSYASINI VE KURULUMUNU ANLTIYIM HER DOSYA EN FAZLA 1-2 KB

    YanıtlaSil
  44. Hocam alchemy preminium u atarmisiniz

    YanıtlaSil
  45. hocalarim blackmart benzeri bi uygulama oneriniz varmi arkadaslar

    YanıtlaSil
  46. Hocam yeni siteniz ne zaman açılır açıldıysa linkini alabilirmiyiz lütfen

    YanıtlaSil
  47. Hocam ben internete wifi ile giriyorum cok rahat giriyor fakat bugunden itibaren ne google paly store giriyor ne blacmart a aslinda giriyor ama baglanti yok diyor niye boyle bisey yapti

    YanıtlaSil
  48. Hocam telefonum galaxy 5830i (ace) ,
    Telefonumun bataryası sistigi için bugün bir dükkandan yeni batarya aldım ama telefonum calistirmadi sorun ne acaba ?

    YanıtlaSil
  49. Hocam merhaba Biraz Gec Oldu Ama Yinede Hos Geldiniz... Hocam Telefonuma Rootlu bir oyun yükledim (final fantasy dimensions) Hocam Telefon Rootlu ama hala error has an reccorred gibi bi hata veriyo yardim edin hocam :s

    YanıtlaSil
  50. hocam ben umudumu kestim :(:( sitedeki oyunlarla idare ederim. :(

    YanıtlaSil
  51. Toprak hocam yeni çıkan legend online classicte hile yapma şansınız varmı piyasaya yeni sürüldü belki açıkları vardır

    YanıtlaSil
  52. Hocam drag racing son sürüm mod olurmu veya bloon td 5 mod olurmu

    YanıtlaSil
  53. Toprak Abi Drag Racing Son Sürümünün Hilelisini Yüklermisin?

    YanıtlaSil
  54. hacam telefona ne oldu bilmiyorum bugun sarki dinliyordum telefondan sonra kendi kendine birden kapandi anlamadim onu geri actim (galaxy mini gt s5570) ciktigi an kapaniyor format cektim olmadi bataryada sorun yok baska bitane koydum oliyor neden oyle oldu telefonuvactim birkac kere salladim acildi sallamayi durdurdugumda kapandi hocam bunun cozumu varmi ya lutfen yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmail hocam sizinki cok acayip olmus :D Stock rom kurun telefona %90 duzelir hocam.

      Sil
    2. evet emir hocam bende ilk kez boyle bir sorunla karsilasiyorum stock rom kuracamda bilmiyorum kurmama gerek yok sanirim cunku download moda girince kendi kendine yine kapaniyor daha yeni telefonu soktum vidalarini cikarttim yani icine baktim icinde kucuk bir parca vardi ama ona ayit oldugnu dusunmiyorum cunku bataryayi takip baktim calisti o parca olmadan oliyor yine telefonu birlestirdim vidalarini sıktım taktim bataryayi acildi saat tarihi ayarladim yine kapandi kapandiginda bir seyde yazmiyor anlamadim direk siyah ekran geliyor kapaniyor ilginc bisey ama tamirede yollamak istemiyorum ama stock rom kurmayi denicem download moda girebilsem ama baska cozum varsa lutfen yazin

      Sil
    3. Benim tel ace 5830i bi kere hardbrick oldu ne download moda giriyor ne recivery moda giriyordu sinirlenip telefonu yere firlattim kirilmadigina sasirdim aslinda sonra telefonu download moda almayi denedim aldi sonra stock rom kurup hayata dondurdum :) Yani sende telefonuna birz siddet uygula belki duzelir baska da bisi diyemem :)

      Sil
    4. emir hocam onu yaptigimda oldu ama yere yavsca vurup vurup fazla guc vermeden siddet yaptim telefona acildi vurmayi boraktim kapandi ama hizli vursam belki olur ama korkiyorum cesaretim yok :-) siz bi gelip yerime vurun :-) dedigniz taktigi yapacam ama toprak hocamin yanitini bekliyorum bakalim o ne diycek

      Sil
    5. Valla ben ALLAH ne verdiyse yere firlatmistim telefon acilmisti ama simdi brick oldugunda yere firlatinca 3e bolunuyo telefon tavsiyem bence dikkatli atin ki bundan sonra telefon yere dustugunde 3e bolunmesin :D TopraK HocA kayboldu bence gelirse cevap verir sanirim...

      Sil
  55. Toprak hocam araniza dondum diyosunuz ama3 gundur siteye bisi eklemiyosunuz yoksa yeni siteyi mi acacaksiniz onun linkini mi vereceksiniz?İnsallah umdugum gibi olur :)))

    YanıtlaSil
  56. Hocaam monopoly Milyoner arıyorum sizin sitede buldum amaa apk linki bozuk nolur düzeltin

    YanıtlaSil
  57. toprak hocam yeni sitenize ARMV6-ARMV7---oyularmi yukluyecek siniz

    YanıtlaSil
  58. hocam minecraft pe apk yaparmısınız

    YanıtlaSil
  59. Minecraft armv6 cihazlarda calismiyor

    YanıtlaSil
  60. Hocam bike race son surum hile yaparmisin

    YanıtlaSil
  61. Hocam gangstar city mod'lu apk atarsaniz seviniriz :) Lütfen

    YanıtlaSil
  62. Ah toprak hocam nerelerdesiniz :)

    YanıtlaSil
  63. Hocam online oyunlarda nasil hile yapilir androidim rootum bilg. Yok cevaplarsaniz sevinirim simdiden sagolun

    YanıtlaSil
  64. Hocam size bi kaç sorum olcaktı
    1-Galaxy mini için 4.0.4 güncelleme gelirmi net bi bilginiz varmı?
    2-Hocam swamp attack playde yüklüyorum ama oyun açılmıyor ve bu arada geometry dash durdur a basınca bazen donuyor iki saat bekliyorum.
    3-Hocam bu hızlandırma yöntemleri bi işe yarıyormu ben hiç bir faydasını göremedim
    4-Hocam bu root lu gösterme işlemi bende işe yaramıyor.
    5-Hocam cwm telefonu yavaşlatırmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sorularinizi madde madde ben yanitlayayim Toprak Hoca mesgu galiba.

      1-Galaxy Ace,mini,gio bu telefonlara orjinal 4.0 ve 4.0+ rom cikacagini sanmam yani bosuna hayap kurmayin ben cok kurdum :D
      2-Telefonunu bu siteden rootla sonra chanfire kur chanfireyle ilgili her ayari yap sonra Reduce Texture Quality 16byte sec yine acilmazsa Reduce Texture Size ve use plugin quallcom sec acilir %85,Geometry Dash ace i serisinde ziplatan yerlerde bide uzay gemisiyle oynadigim yerlerde kasiyor sadece ama donmuyor yani bilemem...
      3-Hic bir ise yaradigini gormedim su ana kadar :D
      4-4.0 ve ustu cihazlarda calisiyor galiba ama internetten sunu indir Z4Root ama garanti veremem ayrica risklidir uygulamadan rootlamak tavsiye etmem...
      5-Hic bir sekilde yavaslatmaz icini rahat tut kardesim :))

      Umarim aciklayici olmustur iyi gunler Cemal Hocam :)

      Sil
    2. Teşekkürler Emir Hocam :)

      Sil
  65. Hocam swamp attack hileli paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  66. hocam blackmart iki gundur actigimda internet baglantisi hatasi diyor baska kisilerde bu sorunu yasiyormus nedeni nedir nasil duzeltebilirim

    YanıtlaSil
  67. Dream legue soccerin hilelisi olsa çok makbule geçer hocam onuda yapın

    YanıtlaSil
  68. hocam ne zaman geri dönceksiniz özledik

    YanıtlaSil
  69. Bu sitedeki en son pes 2012 su anda clean masterda virüslü gozukuor neden acaba soylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuneyt kardesim viruslu gozukmesinin sebebi crackli olmasindandir virus yoktur merak etmeyin ;) Ha bide bu yorumu gorunce beni aramayin ne soracaksaniz buradan yazin SAYGİLAR...

      Sil
    2. Yarin koye glcnmi

      Sil
  70. Hangi am biti toprak hocamizin uygulamalarini izinsiz paylaşıyo toprak hocamizin emeğini calmyn amk

    YanıtlaSil
  71. hocam champ man 1.6.1 hileli atabilirmisiniz lutfenn :)

    YanıtlaSil
  72. Hocam google play store yeni bir oyun gelmiş surgeon simulator onu paylaşabilirmisiniz şimdiden sağolun hocam

    YanıtlaSil
  73. Swing Copters armv6 ne zaman gelicek ?

    YanıtlaSil
  74. Hocam rica etsem new star soccer 2.00 para hilesi ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  75. Hocalarım bu yorumları nereden yazıyor sunuz ?Ben bulamadım da... :(

    YanıtlaSil
  76. Hocam film indirmek için bildiginiz bi uygulama var mı varsa yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film indirme uygulamaları için play store'da araştırma yapınız

      Sil
  77. Hocam sizden rica etsem facebook adresinizi verirmisiniz sizden almak istediğim linkler varda hani başka siteyi vermiyorsunuzya adım Hanifi Kapusuz

    YanıtlaSil
  78. Arkadaslar yeni site bu hafta vea haftaya geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede cunku Toprak Hoca siteye bisi eklemiyor nedeni yeni siteye oyun yuklemesidir sanirsam :))

      Sil
    2. Aynen de oyle kardesim

      Sil
    3. öyle bir şey yok hocam, yeni site üzerinde çalışıyorum ancak

      Sil
  79. Yeni site geliyomu ne uzun zamadir yukleme olmadi ..

    Erdem Ozdemir

    YanıtlaSil
  80. Arkadaslar blackmart gibi fuzel market uygulamalari var mi ? Bi de film izlwme programi onerirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes markette mobil film izle diye prigram var mavi iconlu onu indir 4 yildizli zaten bide Advandec Doenload Manager indir sitede pro surumu var ama gp store dende indrebilirsin sonra prog. Ac ordan kategoriyi sec seni filmizle.mobi sitesine yolluyor gibi bisi ama programin icinden tolluyor indirecegin filmi ac asagi in mp4 indire tikla sonra gelen seceneklerden ADM (Advandec Doenload manager) sec inmeye basliyacak filmleri sorunsuz izlemek istiyosan Mx Playeri yukle marketten iyi filmler hocam keyfini cikarin :))

      Sil
    2. blackmarttan baska birtane daha market var (APTOİDE) var kendi sitesinden inirebilirsiniz googledan arastirin aptoide diye il sayfaya girin indirin

      ikinci sorunuzun cevabi ordan istedigniz bir film izleme programini indirin google playdan mesela film izle yazin direk cikar zaten begendignizi indirin acmayin sonra yine googleplay dan moboplayer indirin armv6 telefon kullaniyorsan armv6 codec indirin en kolay yere geldik yazim uzun ama size detayli anlattigim icin uzun goruniyor :) simdi indirdigniz film izleme programini acin hangi filmi izliceksiniz onu acin sizden hangi programla izlemek izlemek istiyorsunuz diye sorar moboplayer ile acin orda sag tarafta sepet gibi bisey var ona tikla indirme baslicak

      Sil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmail Akçay Google Hangouts veya Google Talk 'ınızı kontrol ediniz önemli bir mesajınız var.

      Sil
    2. hocam onemli mesan nedir en o 2 programi kullanmiyorum

      Sil
    3. İsmail hocam google hesabinizlatarayiciniza giris yaptiysaniz +Google ye girip hangoutsdan bakabolirsiniz yada android telefonunuzda google playdan hangoutsu indirebilirsiniz yada telefon menunuzdeki google talka bakabilirsiniz

      Sil
  82. Selamın aleykum Toprak kardeşim nasılsın ?sana bir şey danışmıştım Motorola moto g mi discovery mi diye incelemelerimi paylaşmak istiyorum bi kurnazlık yaptım discovery siparişi verdim geldi iki gün kullandım orta seviye bir telefon günlük ihtiyaçları çok rahat karşılaya biliyorsun şarjı bana bir gün gitmedi. Neyse iki gün kullandıktan sonra geri iade ettim ve Motorola moto g aldım telefonu elinize aldığınızda kaliteyi hisse de biliyorsunuz sade bi arayüz var ve discoveryden daha seri üst düzey telefonlara kafa tutan bir hız abartmıyorum. Kamera 5 megapiksel ama 8 megapiksel olan discoveryden daha temiz cekiyor. Moto g kesinlikle discoveryden çok daha iyi eğer telefon alacak arkadaşlara yardımcı olur.

    YanıtlaSil
  83. arkadaşlar toprak koç gerçekten kaza geçirmiş yoğun bakımdaymış allah şifa versin (burak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kimsenin başına kaza bela vermesin burak hocam sorunum yok iyiyim ben..

      Sil
  84. Ne kazası ne ölümü :D dağ gibiyim buradayım...
    Özledim hepinizi, paylaşımlara başlıyorum...

    YanıtlaSil
  85. Hocam gameloft oyunlarini modlamak icin hangi rootu kullaniyorsunuz soylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yanlis anlamayin emir vermiyorum sadece istiyorum bi de benim sitem falan yok hani sitesine atar falan diye dusunupte soylemezseniz bilgi vereyim dedim

      Sil
    2. bu konuda bilgi vermiyorum hocam üzgünüm

      Sil
    3. Hocam nedenini ogrenebilir miyim

      Sil
  86. Hocam ne diya ya bu burak tövbe tövbe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes kendi kendine bir şeyler demiş hocam :)

      Sil
  87. Dinlediğimiz müziklerin sözleri gösteren bi Music Player varsa siteye ekleyebilir misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  88. hocam özledik yeni siteyi bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat hocam yeni site için çalışmalar yapıyorum

      Sil
  89. Hocam size bir sorum olacak bir oyunu modifiye ve lock yaptigimizda bunun kaybolmamasi icin ne yapmam gerekiyor hocam yarim saat yapmaya calisiyorum bir oyun sonra gidiyor onu yapasiya kadar daral geliyor yeminle bari bu konu hakkinda bilgi verin

    YanıtlaSil
  90. Vallaha Senin sayende oyun oynuyoruz allah razı olsun kardeşim allah yolunu açık etsin

    YanıtlaSil
  91. Toprak Merhabalar.. Juice Splash isimli oyunun sınırsız para hilesini yapabilir misin?.. Oyunu site içinde arama yaptım ama bulamadım.. Yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir