Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Legend vs Zombies v2.0 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Legend vs Zombies v2.0 MOD APK, bugünkü konumuz Play Store'da yayınlanmasının ardından kısa sürede popüler olan savunma, strateji ve aksiyon tarzlarının harmanlanmasından oluşmuş benim severek oynadığım nadir oyunlardan birisidir. Yalnız karakterimizi ve sizin için savaşan askerlerinizi geliştirmek için paraya fazlasıyla ihtiyaç duyuluyordu bu yüzden MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istiyorum bu sayede yenilmez kahramanlarınız ile bölümleri rahatlıkla geçebileceksiniz. Karşınıza çıkacak düşmanların tamamı kana susamış zombilerden oluşuyor 50'den fazka bölüm vardır, bölüm sonlarındaki bosslarda zorlanabilirsiniz. Legend vs Zombies Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 15.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler


Legend vs Zombies v2.0 MOD APK
Kurulumu
Legend vs Zombies v2.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Legend vs Zombies v2.0 para hilesi : oyuna giriş yapın ve ilk bölümü bitirin ardından paranıza bakın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

97 yorum:

  1. 1. İlk yorum. Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. 2. yorum

    bildiğniz macera bide hız komik oyun varmi galaxy mini icin en sevdigniz oyun ne onu yazarmisiniz

    hocam galaxy ace plus armv7 mi guzel bir telefonmu her oyunu sorunsuz acarmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun keyfini çıkarın.

      galaxy ace plus armv7 telefondur ancak her oyunu oynayamazsınız eski bir cihaz oldu artık

      Sil
  3. hocam sizin en sevdiginiz oyun ney onu yazarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam sizin için seçtiklerim bölümünü inceleyin

      Sil
    2. nerede oyle bir bolum gormedim :) daha yeni duydum mobil site olarakmi yoksa sitemi

      Sil
    3. normal site olarak üst kısımda logo altı hocam

      Sil
    4. heee şimdi gordum o 8 oyuna diyorsunuz onlarin hepsini oynadim yaaa bitirdim baska yokmo boyle eglenceli bir oyun

      Sil
    5. hocam sitede

      resindent evil 4

      Modern Combat Sandstorm

      final fantasy 3

      Zenonia serisi

      var bunları deneyin

      Sil
    6. resident evil oynadim diyerlerini denemedim bi bakim cok sagolum

      Sil
  4. hocam galaxy ace 3 , galaxy ace 2 , sony xperia m , galaxy trend plus , s3 mini

    bunların arasından hangisini önerirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy ace 3 alın öneririm

      Sil
    2. hocam ama işlemcisinin modeli xperia m ye göre düşük ve gpusu kötü xperia m de yeni nesil snapdragon s4 plus işlemci ve adreno 305 gpu varmış ?

      Sil
    3. hocam işlemci üzerinden konuştum ancak dediğiniz gibi xperia m'deki gpu daha iyi başa baş cihazlar sayılır tercih size kalmıştır. ses ve tarza önem veriyorsanız xperia alın

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Toprak hocam ben ali sizin sitenizi çok seviyorum. The seetlers ve arcane legends in Linkleri kırık duzeltebilrsen çok sevinirim bu arada telim Ace GT s5830i rootlu chainfire var allah Size ve ailenize uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam istekleriniz için vaktim olduğu zaman bakacağım, Allah size ve ailenize de uzun ömürler versin :) iyi oyunlar diliyorum

      Sil
  7. HOCAM REAL RACİNG 2 VE FİFA 2012 Yİ ZARCHİVER İLE HALLEDEBİİRMİYİZYANİ DOSYALARI ÇIKARTMA AÇISINDAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette hocam rahatlıkla zarchiver ile çıkarabilirsiniz

      Sil
  8. toprak abi dead space link kirik sayfasi gorunmuyor tekrar yayinlarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yunus hocam dead space için yeni konu açmam gerekiyor önümüzdeki hafta içinde ancak halledebilirim

      Sil
  9. HOCAM BİDE ÇOK GEÇ ÇIKARTIYO DOSYALARI BUNU HIZLANDIRABİLİRMİYİZ VE LAPTOP SOĞUTUCULAR GERÇEKTEN İŞE YARIYOMU SAOLUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çıkarma iş sizin cihazınızın hızına bağlıdır bu konuda başka çözüm yoktur. iyi bir laptop soğutucu alırsanız neden olmasın hocam

      Sil
  10. TOPRAK HOCAM FİFA 2014 KİLİTLERİ AÇIK ŞEKİLDE YADA KİLİTLERİ KAPALI OLSADA OLUR. SİTEYE YÜKLERMİSİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fifa 14 galaxy mini de aşırı derecede kasıyor siteye ekleyemem

      Sil
  11. tmm hocam mutlaka halletmeye çalışın

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam telim the seetlers ve arcane legends i kaldirir diiimi chainfire var tel Ace gt s5830i 832mhz cevabiniz benim icin cok onemli Size iyiaksamlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  13. Candy Crush Saga 1.35.0 mod hileli apk (hamle hileli) oluyomu (face baglamali)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy cush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam

      Sil
  14. Hocam Kolay Gelsin Pc Oyunlarından hangi Oyunu Oynıyorsunuz ve Telefonunuzdaki Programlar Ve Oyunlar Nelerdir Söylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarda pek oyun oynamayı sevmiyorum hocam, sitede ne varsa telefonda da onlar var

      Sil
  15. hocam bilgisayarınızın sistemi nasıl ram ekran kartı işlemci? ve ben bilgisayar alıcamda sistem donanımı nasıl olsun öneri verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam

      amd 8350 işlemci
      asus sabertooth ana kart
      4 GB ram
      asus r9 290x ekran kartı

      benim sistem

      Sil
  16. hocam dead trigger modlarmısnız yada ona benzer oyun varmı blogda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışmayan oyunları modlamıyorum hocam, sitede ona benzer oyun yok

      Sil
  17. Hocam bi gunde guzel oyun koyun

    YanıtlaSil
  18. Hocam Clash of Clasn ın hilesini yapabilirsen paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  19. Hocam pocketinveditor un pro olalini siteye atar misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PocketInvEditor Pro için yardımcı olamam hocam

      Sil
  20. hocam ben 1500 tl kadar limitim var nasıl bi bilgisayar sistemi önerirsin ekran kartı ram cpu filan? oyunlarda sıkıntı çıkarmasını istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. hocam 1500 tl ile

      benim sisteme yakın bir şeyler dizebilirsiniz yalnız ekran kartı olarak daha uygun fiyatlı bir ürün seçmeniz gerekiyor

      Sil
  21. Hocam Mesela Ne Var Telefonda yani Program Öneriniz Nedir Bende Biliyorum Sitede Ne Varsa Ama En Çok Kullandğınız Pek Fazla Uyg Bilmiyorum Telefonla Pc ile Uğraşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam sürekli olarak kullandığım avast var siteye oyun eklemeden önce tarama yapıyorum başkada yok

      Sil
  22. Hocam six guns konusunda oyun sizin cihazda kaldrıyormuş ben başka bi yerden modlu bulup indirsem bende kaldrır mı galaxy mini 2 bu arada oyun için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini 2'de mod sürümü rahatlıkla oynarsınız hocam

      Sil
  23. hocam böyle oyunlar paylasirmisiniz M.A.BOZA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boza hocam bulursam neden olmasın :) iyi oyunlar diliyorum

      Sil
  24. hocam benim tom u yükler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal sürümü zaten play store'dan indirebilirsiniz.

      sadece bir konuya yorum atmanız yeterlidir

      Sil
  25. HOCAM MUJDE SM-N9005 TEL OLDU SORUNSUZ CALİSİO GT-S5830 DAN BU TEL GECİNCE ALİSMAK ZOR BAYA :)

    YanıtlaSil
  26. (Fırat)

    Hocam VECTOR Full mod yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vector armv6 cihazlarda sorunlu maalesef yardımcı olamam

      Sil
  27. Hocam öncelikle merhaba ben talha samsung galaxi wonder kullaniyorum eskiden butun attiniz seyleri indirebiliyordum fakat son attıklarınızı indiremiyorum dowload unsuccesful diyor neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba talha hocam, indirme yaparken farklı bir tarayıcı deneyin, opera classic işinizi görecektir.

      Sil
  28. Toprak hocam pocket legend in Linkleri kırık duzeltebilirmisin cok ihtiyacm var bide oyun armv6 ya gunclerken oyun google playdeki surumu indirmezmi dpgal olarak hakkinda Size kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam maalesef oyunun güncel sürümleri armv6 cihazlarda çalışmıyor artık, oyunu oynayabilmek içinde güncellemeniz gerekiyor :(

      Sil
  29. şhadow fıght 2yi paylaşabilirmisiniz hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow fight armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  30. Yani link guncelenemio diiimi peki onerebilceginiz 3d RPG veya RTS oyun var mdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam rpg oyunları için burayı inceleyin;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=rpg

      Sil
  31. Hocam oyunu baska yere tasiyabilirmisiniz zippyshare mesela cunku bedava internet kullaniyorum ve browserda gostermiyorda en uygunu zippyshare ve tesekkürler :) Adiyaman/Kahta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam, zippyshare upload edilen şeyleri siliyor

      Sil
  32. O zaman baska yere tasiyin hocam lütfen bide hocam RPG VE YA 3D oyunlar varsa link atabilirmisiniz Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun dosyalarını başka yere taşıma şansım yoktur.

      Sil
  33. Toprak hocam bi cevap verirseniz sevinirim lutfen.Hocam bide inotia 4 indirdim aciyorum oyun doluyor ama yarida kesip oyundan atiyor cihazim GT-s5570i surumudur nerdeyse hatta hemen hemen butun oyunlari aciyor ama bazi oyunlari acmiyor VERCEGINIZ CEVABI BEKLIYORUM LUTFEN usteki 2 yorum bana ait :) (Muhammed Unver)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi karşılaştığınız sorun normaldir çözüm önerim yok maalesef

      Sil
  34. Pekala sagolun hocam :(
    Yinede Tesekkurler hocam

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Hocam reeal footbal veye fifa nin baska bir surumunu paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real football ve fifa'nın diğer sürümleri armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Hocam su programi full yapip siteye veya bana link atarmisiniz programin linki

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aide.ui&hl=tr&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Daide&pcampaignid=APPU_TwfeU_bsI-bd4QSI0IHAAQ

    bunu lutfen full yapin adi ise AIDE oyun program yapma programi cok lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AIDE Premium Key durumu sıkıntılı hocam olmuyor

      Sil
  40. Hocam yeni site gelsin artık armv7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşe hocam bu yaz içinde açacağım merak etmeyin

      Sil
  41. Hocam kendi yaptığımız hileli bir oyunun modifiyeli apk'sini nasıl oluşturabiliriz ? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  42. hocam emojidom modlu yaparmisiniz

    link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.plantpurple.emojidom&hl=tr&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Demojidom&pcampaignid=APPU_JxXeU-_MHYrF7AbrnYGYBQ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emojidom ifade & smilie HD için full sürüm olarak play store'da bulunmuyor bu yüzden full apk veremem, mod sürüm olmaz

      Sil
  43. Hocam bug heroes 2 paylaşırmısınız benim tel s5830i i serisi olmasının dezavantajları varmıdır varsa nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bug heroes 2 zaten play store'da ücretsiz ve galaxy mini için uygunsa galaxy ace içinde uygundur oradan indirin.

      cihaz i serisi ise oyun oynamak sıkıntı olur sizin için root ve chainfire gerekir ancak bütün oyunlarda işe yaramaz

      Sil
  44. Hocam shadow fight 2 mod apksini yuklermisiniz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. Hocam S5830i kullanıyorum atıyorum bu tür oyunları google play storedan indirsem hilesiz olarak çalıştırırmı

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir