Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

29 Ağustos 2014 Cuma

Hotspot Shield VPN 2.2.3 ELITE APK - YASAKLI SİTELERE GİRİŞ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sevgili hocalarım paylaşım yapmayalı baya uzun bir zaman oldu, bildiğiniz üzere iş seyahatimden dolayı aranızda bulunamıyordum her şeyin başlangıcı olduğu gibi sonu da vardır sonunda aranızdayım site üzerinden paylaşımlara tam gaz devam edeceğim en azından yeni sitemizi açana kadar... Bugünkü konumuz bilgisayar platformundan yakın olarak tanıdığımız uzun zamandır mobil platform içinde VPN hizmeti sunan Hotspot Shield'in elite yani FULL sürümüdür. Hotspot Shield VPN 2.2.3 ELITE sürümde belirlenmiş olan ABD, İngiltere ve Japonya'daki özel sunuculara rahatlıkla bağlanabiliyorsunuz dahası sınırsız süre yani belirli bir sınırlamanız yok, can sıkıcı reklamlardan tam anlamı ile kurtuluyorsunuz ve son hızda yasaklı sitelere erişebiliyorsunuz. Uygulama her ne kadar yabancı dilde olsa da kullanımı ve kontrolü oldukça basittir. Hotspot Shield VPN 2.2.3 ELITE APK Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 370.000'den fazla indirilmiştir.

Uygulamadan Görüntüler

Hotspot Shield VPN 2.2.3 ELITE APK
Kurulumu
Hotspot Shield VPN 2.2.3 ELITE APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı açalım.
Yasaklı sitelerde sınırsız bant genişliğinin keyfini çıkarın..
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

126 yorum:

  1. s.a toprak hocam cok ozledik seni bu arada yorum 1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.s hocam, bende sizleri özledim :)

      Sil
    2. hocam bu nedir herkez acayip acayip yorum atmis :)

      Sil
    3. acayip yorumların önemi yok hocam ben buradayım :)

      Sil
  2. hocam hotel story son sürüm bakar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat hocam bakacağım olursa eklerim

      Sil
    2. Hocam flash playerin mobil sürümü filan varmı

      Sil
  3. toprak hocam sizin sitenize kac kisi girdi siteyi actiginizdan beri :)

    YanıtlaSil
  4. Hocam benim tele uygun oyun nedir guzelinden bide bana pes 13 linkini atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 13 android platformu için çıkmadı hocma

      Sil
  5. Hocam s.a. bazi kisiler sizin hakkınızda yalan seyler cok üzüldüm yazdi sağ salimsiniz değil mi ? Bide bugun yazın son gunu yeni site ne zaman aktif olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide hocam yeni siteye gta vice City koyarmisiniz

      Sil
    2. sağ salimim hocam sorun yok merak etmeyin :) yeni site için iş gezisinden dolayı biraz daha gecikebilir ancak okullar açılmadan açmak hedefim

      Sil
    3. Allah razı olsun hocam hakkınızı helal edin

      Sil
  6. hocam siteniz günde kaç görüntülenme alıyo yanlış anlamayın sadece merakımdan soruyorum hani bu kadar yorum geliyor filan inşallah dahada iyisi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu tip bilgiler vermiyorum, üzgünüm ama +25.000'den fazla

      Sil
    2. +25000 günlük görüntülenme kaç tekil eder hocam

      Sil
    3. daha fazla bilgi veremem hocam

      Sil
  7. hocam link.tl mi adf.ly mı yoksa bc.vc mi önerirsin link kısaltma servisleri arasından? yada başka bir link kısaltma servisi önerin varmı hocam

    YanıtlaSil
  8. gta 3 galaxy mini de sorunlu bu yüzden siteye ekleyemem

    YanıtlaSil
  9. hocam sizce günde 350 ile 600 arası görüntülenme alan bir site reklamlar ve link kısaltma servisi ile kaç para kazanır aylık?

    YanıtlaSil
  10. link kısaltma servisi kullanmak istiyorum neden hiçbirisini önermiyorsunuzki hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullanıcıyı tutan birisiyim kendim kazanacağıma takipçilerimin mutlu olmasını yeğlerim

      Sil
  11. Hocam Dark night rises yada mc eklermisiniz youtubede videolari galaxy yde calismissa minidede calisir heralde

    YanıtlaSil
  12. hocam sizi cok ozledim yaaa sonunda yeniden aramiza dondunuz cok mutluyum

    htc mi lg mi daha iyi

    hocam wps pin sifre kirma programi varmi wpa wpa2 bide wps pin var wps pini aldim yazdim olmadi nasil olacak kirilma imkani varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok mutluyum tekrardan siteme ve aranızı döndüğüm için

      hocam marka olarak kıyaslamak fayda etmez cihaz ismi verin ona göre kıyaslayalım.

      şifre kırma uygulamaları hakkında bilgim yok

      Sil
    2. htc one mini 2 yada lg g3 ama ben htc one mini 2 almayi dusuniyorum kamerasi cok iyi digerinin on kamerasi 1.9 htc 5MP ama siz ne diyorsunuz

      Sil
  13. Hocam ben siteden root gerektiren powerampi yukledim, denileni harfiyen yaptim ama bir sure sonra lisans hatasi veriyor . Yeni surumunu full olarak root gerektirsede paylasirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam poweramp için lisans kırmak çok sıkıntılı ve verimsiz farklı müzik çalarlar deneyin android için winamp gayet iyidir.

      Sil
    2. Tamam hocam bi winamp i deniyim . Ama yapabilirseniz gercekten cok iyi olur cunku ben poweramp tan daha kaliteli bir muzik calar kullanmadim , saolun .

      Sil
  14. Hocam gta san andreas linki atabilirmisiniz rar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta galaxy mini de çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
    2. O kadar biliyorum hocam link atin ben indirecegim

      Sil
  15. toprak hocam pek kazandırmaz derken anlamadım hem link kısaltma servisleri hemde reklamlar aylık 30 tl yi bulmazmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin bir şey söyleyemem link kısaltma servisleri çok az verir

      Sil
  16. hocam link kısaltma servisleriyle ziyaretçilerin mutlu olmasının ne alakası var mesela link.tl de kötü reklamlar çıkmıyorki hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi ziyaretçi reklamlarla dolu sayfalara yönlendirilmek ister ki ?

      Sil
  17. Hocam Eternity Warriors 2 YE BAKARMISIN ARMv6 DA ÇALIŞIYOR HERALDE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ETERNITY WARRIORS 2 için bakacağım hocam galaxy mini de çalışırsa siteye eklerim

      Sil
    2. EYVLLH HOCAM ÇOK GÜZEL Bİ OYUN DİYOLAR METİN2,KNİGHT GİBİ

      Sil
    3. hocam cihazım armv7 fakat benim cihazdada zaman zaman oyundan atııyor hocam

      Sil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Hocam tekrar aramıza döndüğünüz için cok sevindim bi sorum olacak hocam dead space oyununda dediklerinizi harfien yapiyorum oyun aciliyor introyu normal olarak gosteriyor fakat oyuna baslayinca ekran beyaz oluyor cihazim huawei ascend y 320 rootsuz tekrardan hosgeldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM CHAİNFİRE 3D DENEYİN

      Sil
    2. hocam chaınfıre root ıstıyor

      Sil
    3. HOCAM BİDE UÇUŞ MODUNA ALIP DENEYİN

      Sil
    4. hocam beyaz ekran hatası için cihazı root yapıp chainfire kullanmak zorundasınız

      Sil
    5. hocam cıhazım huaweı y320-u10 root icin bi site önerirseniz root atıcam mehmet ali hocam deniyecegim çok sağolun

      Sil
    6. hocam bilmediğim bir cihaz için root öneremem

      Sil
  20. Yani gece gece günaha sùrükleyen program yuklemeseydiniz iyi olurdu :))))()

    YanıtlaSil
  21. Hocam bu programla mod apk lari indirebilir mıyız. Mesela : asphalt in mod u olmuyor ama bu programla indirsem olur mu? Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirmede ne tür hata alıyorsunuz ona göre cevap vereyim

      Sil
  22. Toprak hocam özledik valla :))
    Bide uygulama ile ilgili bi sorum var Hotspotu kurdun etkinleştirdim ama DrWebin güvenlik duvarını devfe dışı birakti sizce bi sorun olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizleri özledim hocam :)

      alparslan hocam merak etmeyin bir sorun olmaz

      Sil
  23. Hocam casper via v8 lg g2 den iyi mi alicaz da karasiziz ayni fiyatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf hocam casper önermiyorum, kullandığım cihaz lg g2 oldukça da memnunum

      Sil
  24. Hocam ben http://jh.my.com/jh apk tan jungle heat ı hileli indirdim ama oyunda beni g mail hesabımdan play stora bagladı nasıl yapmam gerek nolur yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal şartlarda bağlamaması gerekiyor, play store'a yönlendirdiğinde nasıl bir sorun yaşıyorsunuz ?

      Sil
    2. Hocam play stora bağlandıgında elmaslar geri ücretleniyor bide hocam cihaza zarar verir mi o

      Sil
  25. Hocam Ozledik Sizi {Burak Varol}

    YanıtlaSil
  26. Hocam size bir sorum olacak bir oyunu modifiye ve lock yaptigimizda bunun kaybolmamasi icin ne yapmam gerekiyor hocam yarim saat yapmaya calisiyorum bir oyun sonra gidiyor onu yapasiya kadar daral geliyor yeminle bari bu konu hakkinda bilgi verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam bu tip konularda bilgi vermediğimi defalarca söyledim

      Sil
    2. Hocam bi istisna yapsaniz

      Sil
  27. Hocam Hotspot shield vpn baglantisi kesildi diyor ve beni vpn ayarlarina yonlendiriyor . Hic vpn agi yok bende de napmam gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abdülkadir hocam normal şartlarda internet ağınız sorunsuz mu ?

      Sil
  28. Hocam internet bu uygulama ile yavaslarmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok azda olsa etkileniyor sonuçta yurt dışındaki bir vpn servisine bağlanıyorsunuz

      Sil
  29. Hocam Brothers In Arms 2 link kırık. Vaktiniz olursa yenileyin lütfen.

    YanıtlaSil
  30. Hocam öncelikle hoşgeldiniz aramıza döndüğünüz için gerçekten çok mutluyuz ve bidaha bir süre iş seyahatiniz çıkmaz inşallah diye umut ediyoruz ve hocam size bir sorum olucaktı benim cihazİm galaxy mini ve bataryam şişti ayrıca orjinal şarj aletimide kaybettim ve yeni bir orjinal batarya ve orjinal şarj aleti almak istiyorum acaba bunların fiyatları hakkında bir bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk hocam bende çok mutluyum :)

      orjinal bataryalar 30-50 liradan başlıyor bildiğim kadarı ile şarj aleti olarak 20-30 lira arası fiyatları var

      Sil
  31. Hocam siteniz gerçekten çok gelişti sizi tebrik etmek istiyorum ben ilk sitenizi keşfettiğim zamanlarda google'a galaxy mini t yazdığım zaman galaxy mini türkiye çıkardı şimdi ise sadece galaxy yazıyorum altta hemen galaxy mini türkiye yazıyor yani hocam çok populer bir site oldu bu site bu yüzden sizj tebrik ediyor ve yeni siteyi açtıktan sonrada galaxy mini türkiyede paylaşımlara devam etmenizi umuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sitemi açtığım taktirde bir süre daha Galaxy Mini Türkiye'de paylaşımlara devam edeceğim hocam

      Sil
    2. hoş bulduk hocam, nba jam ve avatar galaxy mini de çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  32. hocam herhangibir ciftlik oyunu mod olarak koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  33. Hocam nba jam ve avatar yuklermisiniz bu arada aramiza hosgeldiniz hocam

    YanıtlaSil
  34. Hocam Siteye The inner World Yüklermisiniz Rica Etsem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Inner World galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam maalesef

      Sil
  35. Merhaba hocam bi sorunum var ADM PRO herseyi sorunsuz indiriyor ama film indirdigimde bilgi talep et de kaliyor indirmiyor lutfen cevap verin videolarida indirmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moboplayer deneyin ordan izlediginde yan tarafta sepet fotosu var ona tikla indirir filmi

      Sil
    2. O siteden kaynaklaniyor Cuneyt Hocam :)Yada s3 mininizin sorunudur :D Benim tel ace bende sorunsuz iniyor TubeMateden olnazsa bida Tubemte den indirmeyi deneyin ve internet baglantinizi kontrol edin :)

      Sil
  36. htc one mini 2 yada lg g3 ama ben htc one mini 2 almayi dusuniyorum kamerasi cok iyi digerinin on kamerasi 1.9 htc 5MP ama siz ne diyorsunuz performans olarak yada hangisi daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam htc one mini 2 ile lg g3'ü karşılaştırmak biraz saçma değil mi ?

      Sil
    2. hocam ben htcnin kamerasi ve sisi cok guzel oldugnu biliyorum ama lg g3 un ozelliklerini gormedim dayimda vardi ama oynamadim. bilmiyorum nasil bisey oldugunu sizin tercih ney

      Sil
  37. Hocam yeni sitenizin linkini paylascaginizmi ?

    YanıtlaSil
  38. Hocam 1400 tlye 0 z1 almayı düşünüyorum sizce z1mi alayim başka telfonmu

    YanıtlaSil
  39. Hoşgeldiniz hocam uygulamayi açiyorum 5 dk sonra tekrar kapaniyo bunun bir cozumu varmi bide play storedeki en yeni ucretli oyunlari paylasirsaniz guzel olur hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  40. hocam babam bana okullar açılınca telefon alacak babama fazla yük olmak istemiyorum 950 tl nin altında olursa sevinirim ne önerirsiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 950 liranın üzerine 300 lira daha eklemeye çalışın ve lg g2 alın derim bu kadar parayı vermişken iyi bir cihaz alın

      Sil
    2. Çok sağolun hocam babamı ikna etmeye çalışırım Sitenizi ilgiyle takip ediyorum.

      Sil
  41. hocam telefonum galaxy mini s5570i telefonumun qvga veya armv6 olduğunu nerden anlarım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini i serisi qvga ve armv6 bir cihazdır.

      Sil
  42. Hocam swamp attack 1.4 hileli paylaşırmısınız bu arada yeni sayfanızın adı ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swamp Attack için bakacağım hocam mod olursa siteye eklerim.

      yeni site hakkında bilgi vermiyorum alan adını aldım açılınca buradan bildireceğim..

      Sil
  43. Oncelikle hosgeldiniz hocam benim telefonum GT-5570i burdan indirme yapsam b sorun cikarmi ?

    YanıtlaSil
  44. hocam bişi sorcam galaxy ace ın ramı ne kadar

    YanıtlaSil
  45. Hocam s3 mini orjinal cihazım cok ısınıyor bi oneriniz varmı bide hakkızı helal edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazın ram ve işlemci kullanımı çok fazladır. gereksiz uygulamaları silin ve ram temizleme araçlarını kullanın.

      hakkımı ne için helal ediyorum ?

      Sil
    2. Oyunları bedelsiz indirdiğimiz için

      Sil
  46. hocam yeni siteyi açınca bir süre daha galaxy mini türkiyede paylaşım yapacağım demişsin bir süre daha derken anlamadım birsüre sonra siteyi bırakacakmısın yoksa hocam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni site açılınca Galaxy Mini Türkiye'yi kardeşime devretmeyi düşünüyorum her halükarda 2 sitede yanınızda olacağım

      Sil
  47. Hocam facebook sifre kiriciyi siteye koyarmisiniz

    YanıtlaSil
  48. Order chaos online apk yapabilrmisiniz bu arada kendinizi çok özlettiniz :) ben ömer

    YanıtlaSil
  49. Toprak hocam bn Hotspotu kurdum gayet güvel çalışıyor fakat 5 dakkada bir bu yazı çıkıyor:
    Bandwidth limit exceeded

    You have reached your bandwidth limit

    Purchase unlimited bandwidth (bunun ustundede: bandwidth quota will reset in 3 hours 44 min (bu dakka gittikce azaliyor))

    Bunun nedemek old. Açıklarmisiniz hocam k.gelsin
    Not:yoruma foto atmaya calistim olmadi yazmak zorunda kaldim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alparslan hocam uygulama normalde modlu sınırsız bandwidth kullanımı açık ancak sizde hata veriyor anlamış değilim, bende sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  50. Peki hocam saolun başka siteden indirsem bu sorunu alirmiyim yoksa cihaz yüzundenmi böyle bide o sure bitince ne olacak

    YanıtlaSil
  51. Hocam on yapinca tekrar kapaniyor eskidende bu hatayi veriyordu

    YanıtlaSil
  52. Hocam bu uygulama cidden kafasina gore aciliyor bence baya bi denedim baglanamadim tam baglaniyo kesildi diyo sonra remote hung up diyo baglanti hatasi kodu7 yaziyo hocam bi el atin kudurcaz artik

    YanıtlaSil
  53. hocam okulun verdiği tablette çalışırmı

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir