Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Next Launcher 3D Shell v3.16 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Next Launcher 3D Shell v3.16 FULL APK, GO Launcher Dev Team firmasına ait olan her güncellemede getirdiği yenilikler ile adından sıkça söz ettiren kaliteli bir launcher uygulamasıdır zaten sitemizi takip eden arkadaşlarımız bilirler her güncellemede olmasa arada sırada paylaşmaya çalışırım. Next Launcher 3D Shell'in ekran görüntülerine bakıldığında telefonu zorlayan işlemci ve ram gücünü fazla tüketen bir launcher olarak düşünebilirsiniz ama yanılıyorsunuz alt düzey cihazlarda da gayet stabil çalışmaktadır. Next Launcher 3D Shell kurduğunuz anda telefonunuza ayrı bir hava geliyor daha şık ve parlak ekran görüntüsü, kaliteli ikonlar, şaşırtan efektler ve farklı tema çeşitliliği sayesinde vazgeçilmeziniz olabilir. Next Launcher 3D Shell Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 38.02'dir.

Uygulamamızdan Görüntüler

Next Launcher 3D Shell v3.16 FULL APK
Kurulumu
Next Launcher 3D Shell v3.16 FULL APK dosyamızı indirip kuralım, launcher kullanıma hazırdır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

144 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hocam soul guardians eklermisn

      Sil
    2. launcher'in keyfini çıkarın hocam,

      Soul Guardians: Age of Midgard zaten play store'da ücretsiz ve cihaz için uygun oradan indirin

      Sil
    3. hocam ben bişeyler indirmek istiyorum ama hep en iyileri turbobitte oluyor ve turbobit de çok pahalı normal hızda indirme yerindede aşırı yavaş bundan dolayı bildiginiz program filan varmı turbobit hesabı için

      Sil
    4. modern combat 4 zero hour u siteye koyabilirmisiniz

      Sil
    5. Star Battalion HD yi ekleye bilirmisiniz hocam size zahmet, günlerdir arıyorum birde siz baksanız ?

      Sil
  2. 2.yorum :) Toprak hocam ben gt S5830i sahibiyim bir kaç 3D oyun yüklerseniz sevinirim.Iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can hocam kullanmadığım bir cihaz için oyun paylaşmak kendimce etik bir durum değil üzgünüm

      Sil
    2. Hocam ilgilendiğiniz için teşekkür ederim

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. launcherin keyfini çıkarın hocam

      Sil
    2. hocam ben bişeyler
      indirmek istiyorum ama
      hep en iyileri turbobitte
      oluyor ve turbobit de çok
      pahalı normal hızda
      indirme yerindede aşırı
      yavaş bundan dolayı
      bildiginiz program filan
      varmı turbobit hesabı için

      Sil
  4. Hocam Tapatalkın linkini yenilermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu hafta içinde yeni konu olarak ekleyeceğim siteye

      Sil
    2. toprak hocam modern combat 4 zero houru siteye koyabilirmisin

      Sil
  5. Hocam uygulama için sağolun
    Hocam bu galaxy mini türkiye'nini mobil uygulamasınız yapsanız indirme rekoru kırardı vallaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğur hocam uygulamanın keyfini çıkarın

      artık yeni sitemize uygulama hocam

      Sil
  6. Hocam galaxy mini türkiyeyo mobil yapsanız olurmuş
    Ve de yeni siteniz için bir oyun isteği vericem blitz brigade hile apk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenin zaten mobil teması var hocam ne demek istediğinizi pek anlamadım :/

      blitz brigade galaxy mini de çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
    2. Hocam siteyi mobogine gibi yapıp kendi yaptığınız apk ları koysanız dedim ve blitz brigadeyide yeni bir site açcaksınız ya onun için istedim okumakta zorluk çektiyseniz özür dilerim hocam bende su an s3 mini var babamın yardımıyla 2 bin lira bütcem var note 3 mü aksam general mobile discovery mi ? Sizin gibi ustanın önerisi benim için büyük

      Sil
    3. 2 bin lira paran varsa g3 alsana :)

      Sil
  7. Hocam pou son sürüm lütfen

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam bir soru sorabilirmiyim ben telefona format attim eski google hesabimi unuttugum icin acmak istedim ama tam acilcakken veri baglantisi alinamadi diyor sizce neden simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonunuzun internete bağlı olduğuna emin misiniz ?

      Sil
    2. Evet hocam ama yeniden format attim gecti yinede tesekkurler

      Sil
    3. sorunun çözüldüyse benimde sorunum yok hocam :)

      Sil
  9. Daha dogrusu saglam bir veri alinamadi diyor

    YanıtlaSil
  10. Hocam siteye eklediğiniz legend vs zombies oyununda kaç seviye var

    YanıtlaSil
  11. Sagolun hocam guzel bir uygulama

    YanıtlaSil
  12. toprak hocam bedava televizyon yaparmısın şimdiden teşekkürler cevap bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  13. Hocam yarına minebuilder'ın 1.13.1 full paylaşırmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam, Minebuilder 1.13.1 apk şuan için biraz beklemeniz lazım

      Sil
    2. 1 hafta içinde olurmu ?

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Toprak hocam netten baktığımda galaxy mini nin 384 MB Rami olduğu görülüyor ama bende 280? Sorun nedir neden böyle

    YanıtlaSil
  16. Hocam blackmart dan asphalt 7 indiriyom paralı olanı 20 mb iniyo sonra license hatası veriyo license hatası nasil düzeltilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam lisans hatası için cihazı root yapıp lucky patcher kullanın

      Sil
  17. Hocam village life mod apk yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  18. slm toprak hocam stock rom olarak en son 2.3.6 2013 nisan sürümü mü mevcut yeni güncellemeler çıkmadı mı acaba eklerseniz memnun oluruz iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilker hocam en stabil ve TÜRKİYE'ye uygun rom sitedeki NİSAN romudur.

      Sil
  19. mrb hocam galaxy minide çalışan facebook messenger ın apksını atabilirmisiniz biliyorum google playden indir diyeceksiniz en az 20 sefer denedim hata veriyo

    Ecem Su Demir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google play'daki hata veriyorsa benim yapabilecek bir şeyim yok maalesef :(

      Sil
  20. caligo chaser linki yenilermisin

    YanıtlaSil
  21. Hocam ben Play Store 'dan bir şey indiriyorum ve şu hatayı alıyorum 'USB Belleğe veya SD Karta yüklenemedi' Bunun bi çözümü var mı ? Şimdiden teşekkürler
    Uygulama için de sağ olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam sd kartınızın cihazla bağlantısında sorun yok değil mi

      Sil
    2. Hayır ama ben sorunu çözdüm. .android_secure dosyasındaki herşeyi sildim ve oldu. Yine de tşk ederim

      Sil
  22. Hocam subwa surf los angeles mod yaparmisiniz hala new york hocamm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemiyorum

      Sil
  23. hocam yeni sitenin linki: ?

    YanıtlaSil
  24. Hocam ea yada gameloftun oyunlarindan ekleseniz dark night rises gta gibi gta 3 blogda var ama datasiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsettiğiniz oyunlar armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  25. Hocam shadow fight2 koyarmısınız -Enes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow fight 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  26. Hocam öncelikle 4 4lük bi site hersey için emeğinize sağlık ben shadow fight 2 nin hilelisini istiycektim acaba koyar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow fight 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  27. hocam en ama en iyi armv6 telefon hangisi

    YanıtlaSil
  28. Toprak hocam Thumb Formula mod paylasirmisin tabi mini'de çalisiyorsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thumb formula racing armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
  29. hocam Zombie Derby v1.1.22
    Android Full Unlocked
    APK yukleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  30. hocam vision hud ve sygic navigasyon full eklermisin sana zahmet 2 gün sonra mersine gideceğim acil lazım yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mersinin neresi tatil için gideceksen en iyi yer bence silifke-taşucu

      Sil
    2. hocam galaxy mini de navigasyon uygulamaları sıkıntılı bu yüzden siteye ekleyemem

      Sil
    3. Furkan keyfimin kahyasımısın?

      Sil
  31. Hocam g2 de oyun oynarken elim istemeden surekli hoparloru kapatiyor bu durum sizi de rahatsiz etti mi bi cozumu yok mudur :) ve yazilim bilgileri menusunden gelistirici seceneklerini aktif hale getirmek garanti disi birakirmi hocam bilginiz var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle geliştirici seçenekleri aktif etmek cihazın garantisini etkilemez, garanti devam eder.

      hoparlör mevzusuna gelecek olarak ciddi bir sıkıntı yaşamadım parmağımı tam ortaya getiriyorum

      Sil
  32. Hocam bia2 link yenilermisiniz
    bide hocam mc4 armv6da calisiyorsa bloga eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konulara dönme vaktim yok maalesef.

      modern combat 4 armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
  33. Hocam iyi günler benim adım Orhan bloğunuzun büyük hayranıyım bunu belirtmek isterim telefonumda haliyle galaxy mini indirdigim oyunlarin hepsi calisti bu zamana kadar hic yorum yapmadim bu kadar emeginize saygisizlik ettigimi fark ettim cok ozur dilerim bu arada yeni site acacakmissiniz hayirli olsun eger acarsaniz mobil destekli bi site olabilirmi mobilden zor oluyor blog ve hocam nostalgia nes isimli uygulamayi full surum bulabilirseniz cok mutlu olurum su ana kadarki hersey icin tesekkurler kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba orhan hocam, emeğe saygısızlık yok hocam merak etmeyin :)

      yeni açacağım site mobil destekli olacak elbette, ancak Galaxy Mini Türkiye'de mobil destekli bir sitedir :/

      Sil
  34. opera mini den yorum yapilmiyor ve web surumu yavaslatiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam genel olarak diğer tarayıcılara yorum sorunu yok, blogger'in mobil arayüzünde düzenleme yapılamıyor bu yüzden :(

      Sil
  35. Hocam ellerinize sağlık benim sorum olacaktı benim montaj programına ihtiyacim var önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy min de video düzenleme veya montaj uygulamaları düzenli çalışmıyor bu yüzden bilgim yok üzgünüm

      Sil
  36. Hocam öncelikle merhaba. Telefonum samsung galaxy ace. Antivirus programlarından hangi ikisini önerir siniz?
    Bu arada program için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  37. HOCAM DEMİŞTİNİZKİ EN GÜNCEL ROM EN STABİL ROMDUR DİYE PEKİ SAMMOBİLE.COM DA ÇIKAN EN SONKİ KASIM ROMUNDAN NİYE BİZİ MAHRUM BIRAKIYORSUNUZ ( http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=21855 ) VE O ROMU DENEDİNİZMİ CWM,ROOT ÇALIŞIYOMUBU ROMDA???

    AURELİAN OKTAY BAVLİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kasım romunda TÜRKÇE dil desteği yoktu diye hatırlıyorum bu yüzden paylaşmamıştım

      Sil
  38. hocam lutfen handler paylasin yaaa sitenizi herzaman takip edemiyorum uygulamalari indirecem diyorm ama fazla internetim yok :( avea yada turkcell varsa paylasin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam bedava internet uygulamaları adına paylaşım yapamam

      Sil
  39. hocam telefonum galaxy mini 2 . recovery moda almışıtım . telefonu açıp kapayınca recovery mod gitmedi . nasıl düzeltebilirim . çok lazım . çoğu siteleri denedim bi çözüm bulamadım acil yardım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam en kesin çözüm cihazı downloading moda alıp tekrardan stock rom kurmaktır.

      Sil
  40. Hocam critical strike Mod yaparmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet hocam critical strike mod sıkıntılı maalesef

      Sil
  41. Hocam New Star Soccer ın para hileli versiyonunu paylaşabilirmisiniz bide Thomas Was Alone oyununu paylaşıcaktınız beklemedeyim hala
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alper hocam new star soccer mod sorunlu maalesef,

      Thomas Was Alone galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam

      Sil
  42. Toprak ben raşit nasılsın? :)

    YanıtlaSil
  43. Hocam Siteye Çiftlik Oyunu Yüklermısınız. Ve Green Farm 3 Modlanıyorsa Modlarmısınız ?

    YanıtlaSil
  44. hocam yeni site
    cem kara

    YanıtlaSil
  45. Hocam hafıza kartı aldım yüklediğim oyunları veya uygulamaları oraya yükleyebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cem hocam yukluyebilirsin link 2 sd yi yukleyin siteye yazin cikar yukledikten sonra acip bi oyuna tiklayin ve orda sd card a tasi diye bi yazi yaziyo oraya tikla bekle dolduktan sonra cik o kadar.:)

      Sil
    2. Yanlız linki yollar mısın bulamadım lütfen :)

      Sil
  46. Toprak hocam yanlış bilmiyosam elinde 2 armv7 cihaz bulunmakta rica etsek shadow fight 2 ekleseniz

    YanıtlaSil
  47. 1 haftadir paylasm yapmiyosun hocam neler oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsiz hocam toprak hocamiz calisiyo iste yorgun napabilirki elinde degil.

      Sil
  48. Hocam granny smith full sürümü nü eklermisiniz

    YanıtlaSil
  49. Hocam yeni site ne zaman gelicek ?

    YanıtlaSil
  50. Hocam site ne zaman açılıyo

    YanıtlaSil
  51. hocam pes 2014 ne zaman çıkacak

    YanıtlaSil
  52. toprak hocam lutfen stickman stick clan wars i mod yapabilirsen yap yapamazsanda normal apk olarak yuklermisin google play dan yukleyemiyorum hafiza yetmiyo diyiyor o yuzden sen yuklermisin bugun.

    YanıtlaSil
  53. hocam justice league armv6ya portlarmisiniz yada wwe calisirsa

    YanıtlaSil
  54. HOCALARIM ÇALIŞTIĞIM ŞİRKETİN ADANA/YUMURTALIK BOTAŞ DA YAPTIĞI ÇALIŞMALARDAN DOLAYI EVDE DEĞİLİM ÖNÜMÜZDEKİ HAFTAYA KADAR PAYLAŞIM YAPAMAYACAĞIM, ÖZÜR DİLİYORUM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam siz niye başkası apk isteyince o olmuyor o çalışmıyor ekleyem bakarım diyorsunuz ki

      Sil
    2. Adsız hocam ;
      Toprak hocamız zaten 30 20 10 TL uygulamaları oyunları ücretsiz olarak paylaşıyor zaten tek apk yapmakla iş bitmiyoki birde armv 6 da çalışması lazım ve bunları hiç bir ücret almadan yapıyo zaten toprak hocamızında çalıştığı bir iş ve sorumlulukları var, ayrıca sizin verdiğiniz oyun istekleri android 4.2 ve üstü gibi oyun isteği verince oda apk yapamıyor çünkü galaxy mini 1500 2000 liralık telefon deyilki hocam anlayışınız için teşekür ederim
      Ayrıca
      TOPRAK KOÇ,HOCAMIZA ADANADA KOLAY GELSİN ...

      Sil
    3. Bende bu güzel açıklaminiz için teşekkür ederim muhammed hocam sağlıcakla kalin

      Sil
  55. Ne demek hocam Allah kolaylik versin

    YanıtlaSil
  56. hocam monster trouble link yeniler misiniz

    YanıtlaSil
  57. Hocam soulcraft 2 diye rpg tarzi bi oyun var 250 mb filan yuksek mb oldugu icin kasarmi diye korkuyorum acaba oyun armv6 da kasar mi google play de uygun gorunuyo

    YanıtlaSil
  58. Hocam gameloft un yeni cikan oyunu ninja up armv6 paylasirmisiniz?

    YanıtlaSil
  59. Toprak hocam cihazım lg p705 modern combatı falan armv kaç yada bu telefona ne deniyor şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  60. herkez kafasına gore bırseyler yazmıs ıstemıs kımse bu uygulama hakkında bırsey yazmamıs bole olurmu toprak buna çözüm bul isteklerını farklı bölümden istesinler ben bu uygulama hakkında yorum gormek ıstıyorum konu ıle alakallı bı yorum bıle yok ama uygulama cok basarılı indirdım denedım ve haklı cıktınız tsk ederım sitenizi takip edıyorum ama bu soruna cozum mutlaka bulun (musa)

    YanıtlaSil
  61. Toprak hocam Csr Classics diye bir oyun var bilirsiniz belki armv06 larda calismiyor. mod olarak bulamadim guncel versiyonunu nasil mod yapabilirim hangi programlar kullaniliyor yada siz daha iyi bilirsiniz veya yeni sitenizde mod olarak yer verin lutfen

    YanıtlaSil
  62. Hocam asphalt 8 in hilelisini yaparmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mete hocam asphalt 8 ARMV6 cihazlarda calismiyo toprak hocamizda demisti.

      Sil
  63. Hocam uygulama için çok teşekkür ediyorum elinize sağlık hocam pixel mall apk modalama yaparsınız şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  64. Toprak hocam winner soccer 2014 full surumunu siteye ekleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  65. Hocam yeni sitenizi yayınladınızmı

    YanıtlaSil
  66. Hocam yeni sitenizi yayınladınızmı

    YanıtlaSil
  67. Hocam bir siteden asphalt 6 indirdim ama ekrana tam oturmuyor ve duruyor.nss hilesi freedom la yapılıyor.Titanium back-up la yedegini siteye atarsınız.

    YanıtlaSil
  68. Shadow fight 2 yi ekleyerek misiniz hocam

    YanıtlaSil
  69. Hocam Paylaşim İçin Sağolun Telefonum Armv6 olmasada Yinede Telefonumu Güzelleştirdi. : )

    YanıtlaSil
  70. hocam bazı oyunlarda backup dosyaları var bu dosyaları nereye atcaz hangi klasöre.titanium backup dosyalarını ve titanium backuup uygulaması ne işe yarıyorr nasıl kullanacaz.

    YanıtlaSil
  71. Hocam yeni siteyi açında artık oradan paylaşım yapın lütfen

    YanıtlaSil
  72. hocam protanks ve monster trouble link yeniler misin?

    YanıtlaSil
  73. hocam brother in armsın linki kırık ayrıca assassins creed altairs clonicherda sorunlu

    YanıtlaSil
  74. Hocam rootsuz 2 tane hile buldum beni face den ekleyin link verem abi link:www.facebook.com/Keremm012 hocam facede ekleyin link verem

    YanıtlaSil
  75. hocam game dev storye para hilesi yaparmisiniz
    EMİRHAN

    YanıtlaSil
  76. çok iyi abi yaa :) teşekkürler çok lazım olan bişi bu

    YanıtlaSil
  77. Toprak hocam six guns yeni surumuyle para hileli yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  78. Hocam cihaz nasıl root yapılıyor ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir