Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

10 Ağustos 2014 Pazar

Mars Defender: Space RPG v1.2.6 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Mars Defender: Space RPG v1.2.6 FULL APK, bugünkü konumuz uzayın derinliklerinde geçen aksiyon, simülasyon ve RPG tarzlarının birleşimi mükemmel bir oyundur. Sabahtan bu yana oynuyorum insanı sıkmayan bir yapıya sahiptir. Amacınız korumanız gereken ekipman, gezegen vb. şeyleri düşmanlara karşı savunmaktır. Oyun kontrolleri joystick mantığı ile işliyor tek yapmanız gereken yön verip ateş etmektir. Mars Defender: Space RPG'de 2130 yılını yaşıyoruz diyebilirim. Kısacası klasik RETRO ve 3D grafiklerin müthiş karışımıdır. Gezegenler, asteroidler, uzay istasyonları sizi bekliyor... Mars Defender: Space RPG Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.55'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Mars Defender: Space RPG v1.2.6 FULL APK
Kurulumu
Mars Defender: Space RPG v1.2.6 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Mars Defender: Space RPG premium sürümüdür.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

67 yorum:

  1. smurf tarzi guzel bir oyun var mi sitede sehir kurma gibi kasmayan oyyun guzele benziyor bu arada thanks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre can hocam aşağıdaki linki inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=%C3%A7iftlik

      oyunun keyfini çıkarın

      Sil
  2. hocam yardımcı olurmusunuz ben hata yapıp ace i serisini aldım root suz 3d hicbirsey acmıyor ama gt racing acedemy actı sizden ricam bana root yapmadan acabilecegim bir oyun söylermisiniz,türü farketmez lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam elimde i serisi cihaz yok bu konuda yardımcı olamam maalesef

      Sil
  3. hocam oyun güzel bide mümkünse green farm3 son sürüm mod olurmu su 2d olanı bu arada site harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, green farm 3 mod olmuyor maalesef

      Sil
  4. Aspalt
    5de bu video oynatilaz
    diyor Tel gt-5360
    yardimci olursaniz
    sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer cihazlar konusunda yardımcı olamam. zaten galaxy y sorunlu bir cihazdır.

      Sil
  5. Hocam Modern Combat 3 ekleyebilir misiniz. ARMv6 cihazlarda calışıyor ama build prop diye bi ayarla o ayar nedir bi bilginiz varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROM Toolbox Pro uygulamasının içinde. Bunun apk sini atarsanız sevinirim. (İsterseniz birazda araştırma yapıp konu olarak ekleyebilirsiniz). Play Store de 6 Dolar

      Sil
    2. furkan hocam modern combat 3 galaxy mini de sorunlu maalesef. siteye ekleyemem. build.prop ayarı içinde google'da araştırma yapınız root explorer ile yapılabiliyor, ama sistem dosyalarını fazla kurcalamayın derim

      Sil
    3. Hungry shark evelotion ekliyebilirmisiniz

      Sil
    4. hungry shark evolution armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
  6. hocam bana bir s3 4.2.2 orjinal türkçe rom linkini atarmısınız ben birtane indirdim hotmobie olarak bşlıyor hotfile kapandıdiye sammobileden indiremiyom bana orjinal turkçe rom linki atın 4.2.2 olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilmediğim bir cihaza rom veremem üzgünüm

      Sil
  7. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam. Hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Toprak hocam benim adim kadir kaan bu ilk yorumum sole guzel bir futbol oyunu yuklermisiniz yada sole guzel bir araba oyunu modlayip yada multiplayer oyun bu arada yasınız kac hocam:-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz tarzda oyun bulursam siteye eklerim, yaşım 18

      Sil
  9. hocam siz yinede romun linkini atın

    YanıtlaSil
  10. Hocam bende gta vice city car ama hile yapmak istiyorum tabi bilgisayardaki gibi klavyeden yazip silah vb seyler nasil yapabilirim yada ne yuklersem olur soylermisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta için yardımcı olamam maalesef, bilgim yok

      Sil
  11. Hocam yeni siteniz arm7 mi

    YanıtlaSil
  12. Gunship battle yeni sürüm hile yapamisiniz

    YanıtlaSil
  13. Hocam general mobile discovery elite g2 den daha iyi mi sizce performans olarak islemci daha dusuk ama ram 3 gb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam general mobile elite kullanmadım, şuan için LG G2 kullanıyorum gayet memnunum

      Sil
  14. hocam meet the boss atarmisiniz


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meet the boss derken play store linki verir misiniz

      Sil
  15. Hocam emrecan uçar arkadasa verdiğiniz oyun linkini banada atabltmsnz

    YanıtlaSil
  16. hocam indirdignız romları nerden alıyorsunuz siz bana yinede s3 ün .4.2.2 romunu atın yaaa siz yine atın sammobiledan baska site

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sammobile.com'dan alıyorum hocam.

      bilmediğim bir cihaz için yardımcı olamam

      Sil
  17. İyi aksamlar hocam ben Oh My Heroes! İn titaniumbackupla yedegini aldim telefona stock rom kurdum sonra titanium dan backup yaptim ama oyuna girdigimde sifirdan basladi freedom ile bisi alamiyorum :/ freedomu aciyorum please wait diyor sonra liste geliyor ordan omh yi aciyorum bisi sayin alcam zaman Baglanti Yok diyor yardim hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emir hocam freedom'un pek çok çalışmama sebebi olabilir telefonu kapatıp açın mümkünse silip tekrar yükleyin

      Sil
  18. Hocam guzel bir sehir kurma oyunu onerebilir misiniz ? City building gibi ...

    YanıtlaSil
  19. Hocam blitz brigade oynuyor musunuz

    YanıtlaSil
  20. Hocam nss mod olmuyormu hala

    YanıtlaSil
  21. hocam pou tarzı oyunlar paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  22. hocam bluetooth ile oynan oyunlar paylaşabilir misiniz şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. Hocam blackmartta yaninda para isareti olan uygulamalar ücretsiz mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blackmart'ta yayınlanan tüm uygulama ve oyunlar ücretsizdir hocam

      Sil
  24. Hocam benim hattım avea sınırsız internet yapmak için Program tavsiye edebilirmisiniz telefon markası gt s5830i hocam benim için çok önemli yardimci olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedava internet hakkında yardımcı olmuyorum hocam

      Sil
  25. Hocam labyrinth 1 full apk ekler misiniz?

    YanıtlaSil
  26. hocam artık planet vs zombies 2 hileli eklermisinizz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemem

      Sil
  27. Hocam Shadow Fight2 para hileli paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemem

      Sil
  28. Galaxy mini i serisinde de sorunsuz hocam cok sagolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hanifi hocam :) öneriniz için sağ olun

      Sil
  29. hocam crayz helium'un apksını bulabilir misin?acil

    YanıtlaSil
  30. ya bu oyunu dosyadan indiriyoruz ama kurmasını nasıl yapacağız yardımcı olurmusunuz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz apk uzantılı dosyaya bir kez dokunun kurulma bildirimi gelir zaten

      Sil
  31. Hocam 2 sprum olcak 1.si yeni açacağınız site i serilerinede hitap edecekmi 2. Sorum ise blits brigadenin armv6 sını eklermisiniz googgle play storeden indirdim acilmiyor bide dead spacenin chainfire3d ayarlari ne i serisi için tel galaxy ace s5830i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni açtığım site alt düzey yani ARMV6 cihazlara hitap etmeyecektir hocam.

      blitz brigade armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef


      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir