Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Ağustos 2014 Pazartesi

uTorrent® v2.14.45 PRO APK - Torrent İndirme Aracı

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


uTorrent® v2.14.45 PRO APK, bütün dünyayı kapsayan inanılmaz derecede geniş internet ağına sahip olan hepinizin bildiği dosya paylaşım platformu Torrent'in bilgisayarlarımızda yaygın şekilde kullandığımız aracı uTorrent android platformuna geçeli bir hayli zaman oldu çıktığı günden itibaren Play Store'daki benzeri uygulamaları geride bırakarak kendi tarzının en iyi uygulaması olmayı başardı. Daha evvelden sitemizde paylaşmıştım fakat yapılan güncellemenin ardından gelen yenilikler uygulamayı bir hayli geliştirmiş bu yüzden son sürüm olan uTorrent® v2.14.45 sunmak istiyorum. İnternetten indirdiğiniz .torrent uzantılı dosyaları ve magnet linkleri direk açarak indirme işlemine başlayabilirsiniz. Torrent ağının ayrıcalıkları sizi bekliyor sınırsız dosya indirmenin keyfini çıkarın. uTorrent® Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 6.51'dir.

Uygulamadan Görüntüler


uTorrent® v2.14.45 PRO APK
Kurulumu
uTorrent® v2.14.45 PRO APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı açalım.
NOT : uTorrent PRO sürüm gibi gözükmüyor yalnız PRO sürümünde kullanılan özellikler aktiftir, istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

106 yorum:

  1. sag ol toprakım face varmı konussak ben galpador

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulamanın keyfini çıkarın hocam, galpador derken ?

      Sil
    2. benim motorun adı galpador ve tabi mahhallede bana galpador derlerde benim yalcın tanımadınmı

      Sil
    3. galpador derseniz bilmem zor yalçın hocam

      Sil
  2. Hocam 2 yorum oyunlari nereden indircez

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hocam uygulama için sağolun güzel sürükleyici bir oyun önerir misiniz? (çok bilinen gameloft,ea games vb. oyunları hariç hocam)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulamanın keyfini çıkarın hocam, sitedeki oyunları inceleyin

      Sil
  5. Hocam iki gün önce bi yorum yaptım bug heroes 2 sormuştum google play den baktım paralı siz deyil demiştiniz sizden ricam paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  6. Hocam dragon city apk yapın

    YanıtlaSil
  7. Hocam rom yükleme hakkında ne düşünüyorsunuz ben bir sürü rom denedim ama hem yavaşlatıyor hemde çoğu sorunlu bildiğiniz güzel bir rom varmı hızlı ve rami yormayan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom yüklerseniz karşılaştığınız sorunlar normaldir. önerim stock roma dönün

      Sil
  8. Hocam merhaba,
    Uygulama için teşekkürler.
    Benim dediğim oyunlara ve uygulamalara bakabildin mi?
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahmud hocam uygulamanın keyfini çıkarın.

      dediğiniz oyunların ismini tekrar alabilir miyim bakmış olabilirim ama hatırlamıyorum

      Sil
    2. Criticial Strike Portable hileli
      Gravity Guy 1 hileli
      Kaspersky pro sürüm
      Eset Antivirüs pro sürüm
      Ninja Jump

      Sil
    3. mahmud hocam

      eset için sürekli key paylaşımı şart bu yüzden siteye ekleyemem.

      critical strike oyunu galaxy mini de kasıyor.

      kaspersky pro sürümü sıkıntılı ama bakacağım

      gravity guy 1 mod için bakacağım.

      ninja jump için play store linki alabilir miyim

      Sil
  9. Toprak hocam megapolis modlasaniz para hileli
    Simdiden tsk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam artık yorum yapmıyor gitmiştir herhalde

      Sil
  10. hocam yani allah rqzi olsun hocam yemin ederim telefon sizden ogrendim bayadir takip ediyodum zaten ama anlamadimdan yorum atamiodum apk diyince one derdim qma allah rqzi olsun sizden koye moye gidince sizin pro oyunlarinizdan oynuyom hic sıkılmıyom zaten bu kadar online bi site gormwdim hocam iyiki varsiniz sagolun hocam......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam güzel yorumunuz için teşekkür ederim. sitedeki oyunların keyfini çıkarın :)

      Sil
  11. Hocam yeni rom cikmadi mi 2.3.7 falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam galaxy mini için son çıkan stock rom 2.3.6 sürümüdür.

      Sil
  12. Toprak hocam megapolisi modlayip
    Para hileli olarak atarmisiniz
    Simdiden tsk ;)

    YanıtlaSil
  13. hocam para karşılığı reklam yaparmısınız?

    YanıtlaSil
  14. hocam uygulamaların genelde modlusunu koyuyorsunuz bloga, aslında hem modlusunu hem orisjinalini koysanız daha iyi olur. Modlayınca oyuun bir mantığı kalmıyor bana göre. Bitirilmiş oyun gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADSIZ HOCAM BU SİTEDE YETKİLİ DEGILIM AMA BU YORUMA CEVAP VRMEK İSTERİM, PAYLAŞILAN UYGULAMALARIN BAZILARI ÜCRETLİ TOPRAK HOCAM BÖYLE UYGULAMALARIN BAZILARINI ÜCRETSİZ SUNUYO BAZILARINIDA MOD OLARAK SUNUYO, EĞER BU UYGULAMANIN HİLELİ VERSİYONUNU ZEVKSİZ BULUYORSANIZ İNTERNETTEN VEYA G.P.S. DAN İNDİREBILIRSİNİZ

      Sil
    2. hocam alparslan hocamın dediğine ek olarak oyunlardaki modu kullanmazsınız normal versiyon gibi oynarsınız

      Sil
    3. hayır yani çalışması iin modladıklarınıza birşey demiyorum, hatta teşekkür ederim ama bazı oyunlarda apk yı kurunca 999999 parayla başlıyor. mesela toprak hocam modlayınca hem galaxy miniye uygun yapıyor hem de para modu yapıyor. ben fikir olsun diye para modsuzunu da koyabilirse iyi olacağını söledim. Ama upload falan uzun sürebilir bazı uygulamalar için...

      Sil
  15. Hocam ben bu uygulamanin önceki sürümlerinden birini indirdim fakat çalişmadı, bu versiyondada aynı hata olurmu, cihazim s4 mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam büyük sorunların düzeltildiği bir sürüm deneyin derim

      Sil
  16. Hocam 2 sorum var 1. root gerekirmi bu uygulamaya 2. Bu uygulama ne işeyarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu uygulama için root gerekmez hocam, neye yaradığı sorusuna cevap olarak konuyu okuyun.

      Sil
  17. Kolay Gelsin Hocam Sizden Bi Uygulama Istiyecegim Karpesky Pro Surum Paylasirmisiniz Retrica Son Surum Pro IDM Tarzı Ve Browser Hizlandirma Programlari Paylasirmisniz Tessekurler Ve Bide Bi Oyun Onerirmisniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sait Hocam sitede ADM var bi bakin isterseniz benim tavsiye ettigim oyunlar:
      1-Avatar Fight Online
      2-Oh My Heroes!(onlinedir)
      3-Catapult Saga yada Tiny Hero ikiside ayni oyundur :)(online)
      Birazda 3D oyun onereyim (armv7):
      1-ModernCombat4
      2-Asphalt 8
      3-GTA San Andreas
      4-Clash Of Clans
      5-DungeonHunter
      6-FiFa 2014 (hileli bulun)

      Umarim begenirsiniz :)

      Sil
  18. Selamun aleykum hocam. Abi sana zahmet deezer in bedava premier ayarlasan. Simdided Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  19. Hocam dr driving son sürüm modlu olarak eklermisin

    YanıtlaSil
  20. hocam bug heroes 2yi siteye eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bug heroes için bakacağım hocam, garanti veremem

      Sil
  21. hocam pool live tour olmadı anlaşılan ??

    YanıtlaSil
  22. Hocam blackmartı mı önerirsiniz utorrentimi bana blackmart daha iyi gibi gelio ama bide siz cevaplayın

    - Buğra Oğuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ikiside farklı uygulamalar utorrent toret açmaya yarıyo blackmart oyunları bedava indirmeye

      Sil
    2. oğzu hocamın dediği gibi buğra hocam, ikisinin birbiri ile alakası yok

      Sil
  23. hocam sammoliden rom indirdim tek dosya var napcam onu bn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. hocam odinatrix link verirmisn kendi uploadın olsun nolur başka yere güvenmiyom

      Sil
    3. oğzu hocam cihaz nedir ona göre google'da araştırın. galaxy mini ise zaten sitede rom kurulumu konusu var

      Sil
  24. hocam bide cihazı odine bağladıgımda 3.0.9 sürmde üstte i9005 yazıyo çözüm

    YanıtlaSil
  25. hocam vodafoneden bedava whatsapp oluyomu oluyosa paylasırmısınız paylasmassanız da baska bir siteden link atarmısınız iyi günler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedava internet ile ilgili paylaşımda bulunmuyorum hocam

      Sil
  26. hocam hıll clımb racıng son sürüm para hileli ne zaman yapacaksınız şimdiden teşekkürler (fatih)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hill climb racing son sürüm için modu ben yapmadım. google'da araştırıp bulabilirsiniz.

      Sil
  27. Selamın Aleyküm Toprak kardeşim bayadır yazamıyordum. Bir konuda rahatsız etcem seni acil telefona ihtiyacım var max bütcem 700 lira fazlasıda olmuyor malum öğrenciyiz. Aklımda Motorola Moto g, General Mobile Discovery, Piranha Zen, Dark Evo p60 var. Aklıma daha çok Motorola Moto g yatıyor. Fikirlerini paylaşırsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleykum selam hocam, General Mobile Discovery daha iyi bir cihaz google'da kıyaslama videoları vardır inceleyin

      Sil
  28. Uygulama için teşekkürler hocam.
    Acaba Warlings hileli yapabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. warlings mod apk olmuyor hocam

      Sil
    2. Bugün yeni oyun paylaşacakmısınız hocam

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  29. hocam tek dosya olursa napcaz S5360XXMI1_S5360XEUMI1_S5360XXMG1_HOME.tar böyle bi dosya var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kullandığınız odinden "one package" seçimini yapacaksınız

      Sil
  30. Hocam real steel veya real boxinge bakarmısınız ayrıca gm discovery mi yoksa galaxy s2 yi mi önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz real steel ve real boxing armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam.

      elbete General Mobile Discovery hocam

      Sil
  31. Hocam Karpesky Pro Sürüm Baktınız Mı

    YanıtlaSil
  32. galaxy ace 2 aldım sizce nasıl? trend plus önerdiler onu alsaydım dahamı iyi olurdu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galaxy Ace 2 , boyutu yüksek oyunlar yüklemediğin sürece iyidir.Ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum hiç servise vermedim.Yeğenim telefonu aldı duvara fırlattı hala sağlam.Kasarmı derseniz facede uzun süre durursanız kasmalar oluyor tabiki ama eğer rami temizlerden o da halloluyor zaten.İyi telefon yani.Ama belki garip gelicek ama senin yerinde olsam trendi alırdım :)

      Sil
    2. hocam galaxy ace 2 ve galaxy trend birbirine eş cihazlar diyebilirim, galaxy trend yalnızca işlemci gücü olarak kuvvetli diğer özellikler için galaxy ace 2'yi öneririm

      Sil
  33. ama hocam pool live tour ve fifa 14u galaxy minide oynayan arkadaslarm var bende fifa 14 var sorunsuz calisiyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fifa 14 link verirmisimn kardeş

      Sil
    2. fifa 14 galaxy mini de aşırı derecede kasıyor hocam

      Sil
  34. Hocam shadow war 2 para hileli paylaşabilirmisiniz.Simdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow war armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  35. hocam helium video booth siteye koyabilirmisniz GOOGLE playde 1 dolar şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helium Video Booth için vakit ayrıamam hocam ilgi çeken bir uygulama değil

      Sil
  36. Hocam megapolis son surum olmasi onemli degil paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. megapolis son sürüm olmazsa oyun açılmaz güncelleme ister

      Sil
  37. Need for drifti modlar mısınız hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. need for drift armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  38. hocam gt racing ,jetpack joyride, nfs shift sorunlu şuan tam olarak hatırlamıyorum ne hata aldığımı bide pes ve fifanın linklerini zippyshareye taşırmısınız rica etsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he hocam jetpack joyride apk dosyası nda sorun var indirme başarısız diyor hepsinde

      Sil
    2. zippyshare'a artık dosya eklemiyorum. size önerim farklı bir tarayıcı deneyin sorunsuz indirirsiniz. opera classic tercihimdir.

      Sil
  39. hocam sitenizin mobil gorunumunede reklamlar gelmis nasil oldu o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten mobil görünümde reklamlar mevcuttu hocam

      Sil
  40. Hocam zarchiver ile bir dosya cikaricaktim ama crc hatasi dedi ne demek bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz dosya bozuk inmiştir. tekrardan indirin

      Sil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Bugün yeni oyun paylaşacakmısınız hocam

    YanıtlaSil
  43. hocam sammoblieden 2014 romu attım hiç bişeyim gitmedi kernel filan değişti öylemi yoksa romdamı sorun var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama hocam 2 kez aynı romu kurdum ondamı bişe gitmedi acaba ilkinde giitti son üstüne aynısı kurunca gitmedi (pek anlatamadım ama :D anlarsın heralde)

      Sil
  44. Hocam gözüksün diye buraya yazıyorum

    Yarın köye gideceğim. Bakabildiniz mi? dediğim uygulamalara

    Ninja Jump link:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bfs.ninjump

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ninjump sitede mod olarak mevcuttur buyurun link vereyim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/07/ninjump-mod-apk-alisveris-hileli.html

      Sil
  45. Merhaba hocam ben sizden knight shift diye bir bilgisayar oyunu var onun torrent dosyasini bulsaniz bana da bi link atsaniz olurmu hocam rica ederim simdoden tessekkurler

    YanıtlaSil
  46. Merhaba bu dosyayi belki 50 yerde denedim indirme başarısız oluyor alternatif bir link koyarmisiniz lütfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir