Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Stickman Soccer FULL APK - TAKIM HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden aldığım isteklerde ismini fazlasıyla gördüğüm futbol oyunlarını seven takipçilerimin kesinlikle oynaması gereken boyutuyla küçük ama kendine bağlayan nadir oyunlardan birisidir Stickman Soccer adından da anlaşılacağı üzere kahramanlarımız çöp adamlardan oluşuyor zaten yapımcı olan Djinnworks firmasının tarzı da bu yönde çöp adamlardan vazgeçemiyorlar. Stickman Soccer her ne kadar Play Store'da ücretsiz olarak indirilse de inen oyun FULL sürüm değil kısıtlı anlayacağınız takımlardan bir çoğu kapalı ve bütün modlarda oynayamıyorsunuz sizi bu dertten kurtarmak için Stickman Soccer FULL APK olarak sunuyorum kısacası takım hilelidir istediğiniz takımla oyuna başlayabilirsiniz. Stickman Soccer da oyun içi grafik ve sesler oldukça tatminkardır. Oyunda futbolu sadece stadyumlarda değil sokak futbolu tarzında da oynayabiliyorsunuz. 11-11 ve 4-4 kişilik oyun modları mevcuttur. Maç esnasındaki koşma eylemini ister otomatik isterseniz de manüel yapabilirsiniz otomatik modda sadece şut ve pası kontrol edebilirsiniz. Dünya genelinde 32 takımı farklı futbol takımı mevcuttur. Stickman Soccer 2.4 FULL APK Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 290.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler


Stickman Soccer 2.4 FULL APK
Kurulumu
Stickman Soccer 2.4 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Stickman Soccer 2.4 full apk takım hilesi ; oyuna giriş yaptığınızda takımlara bakmanız yeterlidir, hepsi açıktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

95 yorum:

  1. Tesekkurler toprak hocam ama gunde 2 ve ya 3 tane oyun atsaniz olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanım olsa atardım zaten emirhan hocam :( hem armv6 cihazlar için oyun bulmak sıkıntı şu zamanda paylaşımları günlere ayırmak zorundayım

      Sil
    2. Tmm hocam daha iyi oyunlar bekliyorum

      Sil
  2. hocam google playdakı mother of myth yi galaxy miniye gore yuklermisin simdiden saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mother of Myth arm6 cihazlarda çalışmıyor hocam üstelik android 4.0 üzeri yazılım istiyor.

      Sil
  3. Hocam hot donut premium atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun umut hocam yalnız denemedim, premium versiyondur.

      link;

      http://www4.zippyshare.com/v/98126465/file.html

      Sil
  4. Hocam full apk ya dokunur dokunmaz indirme basladi ve bu beni cok sevindirdi. Cok başarısınız.Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seyit hocam oyunun keyfini çıkarın, bundan sonra linkleri böyle paylaşacağım bir sorun çıkmazsa sizleri uğraştırma istemiyorum aracı sitelerle :)

      Sil
  5. hocam dark lands pro paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef sinan hocam dark lands pro apk olmuyor

      Sil
  6. Hocam oyun icin saolun. Nicin zippyshareden paylasmiyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zippyshare dosyaları sürekli siler oldu ve aşırı derecede reklam var rahatsız ediyor

      Sil
  7. Hocam fun run para hileli yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
    2. Hocam s3 mini armv7 yapip gmail adresime atabilirmisiniz
      ismailsefer58@gmail.com

      Sil
  8. Toprak hocam contract killer oyununu paylaşabilrmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede contract killer var hocam buyurun link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/04/contract-killer-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  9. Toprak hocam reel steel wrb yani çelik yumruklar oyununu hileli olarak paylaşabilirmisiniz şimdiden teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real steel galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  10. Hocam size kişisel bir sorum var.

    Bugün Şampiyonlar Ligi final maçında hangi takımı tutuyorsunuz?

    Lütfen cevaplayın meraktan öleceğim yoksa :)

    -GalaxyYForever

    YanıtlaSil
  11. Toprak Hocam sizce JUSTICE LEAGUE ON açılırmı sizce galaxy minide yapabilirseniz mutlu oluruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Justice League armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam maalesef

      Sil
  12. Hocam elime galaxy s4 telefon gecti googlede biraz arastirdim bulamadim mumkunse gta 3 linkink verirmisiniz Hocam lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta 3 apk buyurun yalnız denemedim.

      link;

      http://www.datafilehost.com/d/ce599cf7

      Sil
  13. Toprak Hocam Iron Man 3 çalısırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iron man 3 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  14. Toprak Hocam 2 önce size dead space linkleri bloke edilmiş demiştim sizde bu aksam hallederim demiştiniz hala bloke durumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen aklımdan çıkmış hocam, upload işlemine başladım 1 saate kadar yenilerim linkleri

      Sil
    2. dead space için upload tamamdır hocam

      Sil
  15. Hocam bide the king of fighters armv6 cihazlarda çalısıyor ve kasmıyor bence paşlasın.

    YanıtlaSil
  16. merhaba hocam size bir sorum olacak hocam bwn ucbrowser haldler kullaniyorum sitedeki oyunlarin hepsini indiriyordum ama son 3 uygulamayi indiremiyorum acaba benim haldlerdemi sorun var yoksa sitedemi anlamadim bu arada sitedeki uygulamalari yine indirebilirebiliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam dosyaları upload ettiğim siteyi değiştirdim ondan dolayıdır. normal internet ile sorunsuz bir şekilde iniyor. handler üzerinden indirebilmek için farklı handler destekli tarayıcılar deneyin

      Sil
  17. Hocam birde android telefonlarda silinen videolari geri almak icin program linki verirmisiniz Hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğiniz uygulama ile ilgili dünkü yorumunuza cevap verdim.

      tekrardan yazayım;

      hocam telefon üzerinden silinen dosyaları getirebileceğiniz bir uygulama yok ancak bilgisayar üzerinden sd kartınızdaki silinen dosyaları geri getirebilirsiniz bir ihtimalde olsa, google'da araştırın "flash veya sd kart kurtarma" diye

      Sil
  18. LÜTFEN ARTIK CEVAP VERİN !!! güzel bir araba park etme oyunu varsa onu siteye koyarmısınız . oyun ismi sorarsanız bilmiyorum??? bide sorması ayıp niye ''hocam'' diye hitap ediyiorsunuz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araba park etme oyununa yönelik ekleyebileceğim bir şey yok ama sitede dr.driving var öneririm.

      dr.driving link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2013/08/dr-driving-mod-apk-para-hileli.html

      hocam kelimesi için ağız alışkanlığı olmuş, Türk veya yabancı webmaster forumlarında dolaşırken benden bilgili insanlara hocam diye hitap ederdim sürekli oradan kalan bir alışkanlık oldu

      Sil
  19. Hocam merhabalar ben telefonumu 4.2 i yaptim da birsey ye yaramadi sarj yior hep benim telefonum samsung galaxy y s5360 androidim 2.3.6 ben eski haline nasil dondurebilirim lutfen yardim siz bana bulsanizda link atsaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihat hocam cihazınız hakkımda bilgim yok, google'da "galaxy y s5360 stock rom" diye aratırsanız rahatlıkla cihazınızı eski haline getirebilirsiniz.

      Sil
  20. hocam sevdiğim kız bana abi dedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutun gitsin hocam :D aşkım, canım, bir tanem diyen birisini bulun :)

      Sil
  21. Dunku yorumunuzu gormemistim hocam tekrardan cevapladiginiz icin cok tesekkurler Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil hocam, sitedeki oyunların keyfini çıkarın :)

      Sil
  22. hocam guzel bir voleybol oyunu ekler misin veya bu firma stickman voleyball cikarir mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. djinnworks firmasının voleybol oyunu için düşüncelerinin olduğunu biliyorum yabancı bir forum temsilcileri bahsetmişti hocam ama bu düşüncelerini ne zaman hayata geçirirler bu konuda bilgim yok.

      Sil
  23. Burak Varol Hocam Yüklediğiniz Için Teşekkürler Çok Aradım Ama Bulamamıştım Sağolun Sizi Seviyorum Hocam :-D Harikasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :) iyi oyunlar

      Sil
  24. elinize saglik hocam cok guzel olmus. ve bu arada big time gangsta oyununa da bi mod yapabilir misiniz ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, Big Time Gangsta için bakacağım armv6 cihazlarda çalışıyorsa mod yapmaya çalışırım

      Sil
    2. tesekurler hocam

      Sil
  25. hocam oyunlar super bir yolu yokmu eski haline gelse yada baska bir cozum yolu yardim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski haline döndürme şansım yok bundan sonra linkler böyle olacak. farklı bir tarayıcı deneyin

      Sil
  26. toprak hocam androıd ıcın arka plan rengını degistiren bi fotosop programı yulkermisin bide plants zombies in para hilelisini yuklermısın belli bölümlerden sonra gecilmiyorda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam photoshop uygulamaları galaxy mini de verimli çalışmıyor üzgünüm. siteye ekleyemem.

      plants vs zombie 1 mod olmuyor

      Sil
  27. Toprak Hocam cartoon wars blade mod var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cartoon wars blade mod için bakacağım. galaxy mini de sorunsuz çalışırsa siteye eklerim

      Sil
  28. Toprak hocam siteye armv6 telefonlara uyumlu kesin calisan handler programlarini ve ayarlarini yuklermisiniz sizin tavsiye ettiginiz handler programi varmi birde minion rush cilgin hirsiz armv6 telefonlarina uygun varmi son olarak ben burdan birsuru 3d oyun indirdim telefonu root yaptim chanfire 3d yukledim oyunlari actigimda ya kucuk ekranda aciliyor yada ekran bembeyaz oluyor sey bunu nasil duzeltebilirim ve bu chanfire nin 3 tane sey i varyam nvidia qualqom bunlar ne ise yariyor yada nasil kullaniliyor.bunlara acil cevap verirmisiniz yoksa kendimi dikkate alinmiyo hissediyorum.simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle sitede handler paylaşamam yasal zorunluluklar var. minion rush armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef.

      chainfire uygulaması için qualcomm driveri kullanırsanız oyunlardaki grafiksel sorunları çözebilirsiniz.

      Sil
  29. Öncelikle özürlerimi iletiyorum hocam dünkü yaptıklarımdan dolayı çok pişmanım affedin,sizinle işbirliği yapmak isterim konuşmak isterseniz fb.com/ishakcez

    fikrinizi en azından yorumla bildirirseniz sevinirim toprak koç hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galaxy Mini Türkiye'ye girmeyip hiç bir şekilde yorum yapmazsanız çok sevinirim. Ve milletin annesine küfür ederken hiç pişmanlık duymuyordunuz.

      Sil
  30. oyunlar icin cok saolun hocam :) :)

    YanıtlaSil
  31. hocam rootsuz oyunlari hackleyebilen bir uygulamaniz var mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunlarda hile yapabilmek için root gereklidir hocam

      Sil
  32. hocam whack your bossu atarmìsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yunus emre hocam link vereyim size buyurun;

      link;

      http://android.mob.org/game/whack_your_boss.html

      Sil
  33. Hocam New Star Soccer 1.61 Hileli Pro Full Hemde Para Hileli Yapabilir Misin? Nolur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. new star soccer 1.61 mod için bakacağım hocam sorunsuz olursa siteye eklerim

      Sil
  34. hocam bir istegim olacakti dragom mania sinirsiz hilesini yaparmisizniz ?¿ lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dragon mania galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  35. hocam bir istegim olacakti dragom mania sinirsiz hilesini yaparmisizniz ?¿ lütfen

    YanıtlaSil
  36. Toprak hocam bazi oyunlar flash player istyo veya da gerektiriyor acaba bu filas player yuklenir mi telefonum galaxy y gt-s5360 varsa link verenilirmisiniz ? lutfenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede armv6 cihazlara flash player kurmak için konum mevcuttur buyurun.

      link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/flash-player-11-armv6-galaxy-mini.html

      Sil
  37. Hocam oyun için teşekkürler bi ricam olacak film indirebilmek icin pro sürümlü bir program eklermisiniz TEŞEKKÜR LER 《《google play store dan indirdim % 10 oluyo sonra iptal ediyo》》

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam film indirme programı olarak isim verin bakayım

      Sil
  38. Toprak Hocam bugün fps tarzında bi oyun yüklermisiniz nezamandır bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren hocam yeni çıkan FPS tarzı oyunlar armv6 cihazlarda çalışmıyor. sitede zaten eski oyunlar var FPS tarzında

      Sil
  39. merhaba hocam siteden indiremiyorum ama head soocer mod para hileli linkini verebilirmisiniz zippyshare linki olursa iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık zippyshare'ye upload yapmayacağım ömer hocam. farklı bir tarayıcı deneyin indirme yapmak için

      Sil
  40. hocam biraz uzun olacak ama okuyun lütfem.iki sorum var.birincisi:son paylaştığınız next launcher 3d shell deki resimlerde uçak ve 3d widget falan gördüm.widgeti biliyorum ama uçağı nesıl yapıyoruz ?ikinci sorum ise şu : benim bi bloğum var hocam.sizin uygulamalarınızdan BAZILARI nı paylaşabilirmiyim ? Daha hiç yayın yapmadım da (usaknarkoz.blogspot.com)
    CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam widgetleri indirmeniz gereklidir.

      sitemdeki hiç bir konuyu sitenizde paylaşmanıza müsaade etmiyorum.

      Sil
  41. Toprak Hocam Funrun 4.0+ İstemiyorsa paylaşımını yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run android 4.0 üstü istemiyor ancak armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  42. Hocam clumsy ninja hileli yükleyebilirmisiniz şimdiden saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clumsy ninja armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  43. Toprak hocam fiske tenis hileli yükleyebilirmisiniz tabi androidi uyuyorsa

    YanıtlaSil
  44. Selamünaleyküm hocam
    park etme oyunu olarak dr. Parking 3d var bunun Full versiyonunu yapabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  45. hocam ilk defa senin kadar iyi admin görüyorum her yoruma cevap veriyorsun seni seviyoruz hocam!!!

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir