Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Mayıs 2014 Perşembe

Smurfs Village 1.4.1a MOD APK - ÇİLEK ve PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bugünkü konumuz hepinizin severek oynadığı çocukluğumuzun çizgi filmlerinden Şirinlerin oyunudur siteden aldığım istek üzerine son sürüm olan v1.4.1a MOD yani sınırsız şirin çileği ve para hileli olarak sizlere sunmak istedim bu sayede şirin köyünüzü rahatça inşa edip istediğiniz gibi geliştirebileceksiniz kısacası sınırınız olmayacaktır. Smurfs Village daha önceden oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum oyun zaten aynı çizgi filmine benziyor kontrol ettiğiniz karakterlerden özelliklerinden tutunda köyünüzü kurmak için kullanacağınız mantar evlere kadar.. Smurfs Village 1.4.1a'da sizler sıkmamak için mini oyunlara biraz daha ağırlık verilmiştir bunun yanında farklı dekoratif ögeler ve iklim koşulları eklenmiştir. Şirin baba önderliğinde sınırsız şirin çileği ve paranız ile köyünüzü en iyi hale getirmek parmaklarınızın ucundadır. Smurfs Village Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 575.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Smurfs Village v1.4.1a MOD APK
Smurfs Village v1.4.1a MOD SD DATA
Kurulumu
Smurfs Village v1.4.1a MOD SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.capcom.smurfsandroid" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Smurfs Village v1.4.1a MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Smurfs Village v1.4.1a sınırsız şirin çileği ve para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

95 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın kerim hocam, iyi oyunlar

      Sil
  2. abi bildiğiniz left for dead tarzı oyun varmı önerebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız armv7 ise dead trigger oynayabilirsiniz hocam

      Sil
    2. abi cihaz armv6 ilgilendiğiniz için çok saolun

      Sil
  3. 2.yorum hocam yine ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın seyit hocam, iyi oyunlar

      Sil
  4. Evet toprak hocam telefonumun galaxy ace s5830i oldugundan eminim. Kutusu bile druyor ayrica ayarlarda model numarasina s5830i diyor. Samsung kies ten resmi olarak 4.1.2 geldi ram 290 mbdan 367 oldu ve google playe girdigimde subway surf temple run filan uygun gozukuyor . Temple run indirdim kasmiyor subway surfde baya akici . Nasil boyle oldu bilmiyorum hocam bnde guncelleme gelmeyecek diye biliyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamış değilim hocam, yanlışınız olma olasılığı çok yüksek, eminsiniz değil mi kies'ten güncellediğinize custom rom kurmuş olabilirsiniz.

      erkan görüntüleri alabilir miyim ?

      Sil
    2. Yok hocam telefonu pcye kiese bagladim ve guncelleme istegi geldi onayladim kuruldu. Ben ingilteredeyim belki ondan olabilirmi. Ekran goruntulerini atarim suan disaridayim hocam

      Sil
    3. bence olanak yok elinizde cihaz farklı olabilir çünkü galaxy ace 5830i için gingerbread üstü yazılım gelmedi. dediğinize göre subway surfers play store'a gelmiş ve çalışıyormuş yalnız yazılımsal olarak cihazın işlemci türünü değiştiremezsiniz armv6 cihazlarda subway surfers çalışmıyor. eminim ki yanlışınız var hocam

      Sil
    4. Hocam nasıl yaptınız bana da öğretin Allah aşkına :P

      -GalaxyYFrover

      Sil
    5. galaxyforever hocam öncelikle ingilteredeyim ben. telefondan bilgisayarıma resim atacaktım kies e bağladım güncelleme bildirimi geldi ve onayladım sonuç bu. telefonumun galaxy ace s5830i oldugundan kesinlikle eminim. hasta değilim hangi telefonu aldıgımı bilirim tabi

      Sil
    6. hocam ekran görüntüsü bekliyorum en kısa sürede :)

      Sil
  5. Toprak Hocam pou yeni surum hckli atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görkem hocam yarın eklemeye çalışırım pou son sürüm mod olarak

      Sil
    2. Tesekkurler Toprak Hocam Takipteyiz

      Sil
  6. Hocam Avg antivürüs programını full sürüm için modlarmısınız Dr.web çok sarj yiyiyor.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede avg antivirüs pro sürümü var hocam buyurun link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/antivirus-korumas-avg-pro-35-apk.html

      Sil
    2. Teşekkür ederim hocam :D

      Sil
  7. Hocam ciftlik oyunlarindan bitane hackleseniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 cihazlarda sorunsuz çalışan çiftlik oyunları modda sorun çıkarıyor maalesef ama genede bakacağım

      Sil
  8. Hocam clah of clansi yuklermisin ac aba bi farming similatoru ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans android 4.0 üstü cihazlarda çalıştığı için siteye ekleyemem hocam.

      farming simulator için buyurun link vereyim hocam sitede var;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=farming+simulator

      Sil
    2. Hocam benim telefonum galaxy young.Castle clashi yükledim ancak sürekli hata verip çalışmayı durduruyor.ne yapabilirim acaba

      Sil
  9. toprak hocam oyun super ben ice age village yukledim 5.bolum oynadim sonra internet istedi bu oyunda onun gibimi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam buda oyun internet isteyebilir güncelleme gelince

      Sil
  10. SELAMUN ALEYKÜM Toprak hocam sağol yüklediğin için bi isteğim daha var hero factory brain attack kı yüklermisin mod yapıp ayarlarmısın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam hocam, LEGO® HeroFactory Brain Attack armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem maalesef

      Sil
  11. Hocam öncelikle nasılsınız? İnşallah iyisinizdir....

    Hocam yine iyi bir çalışma olmuş ama oyun benim ilgimi çekmedi :P

    Bu arada hocam Pou modlu eklerim demişsiniz ben de birşey isteyeceğim; Bir önceki gibi modlarsanız yani istediğimiz zaman para ekleyebiliyorduk ya öyle.

    Tekrardan çalışma için tebrik ederim..

    -GalaxyYFrover

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pou mod için sürümün yapısına bağlı daha bakmadım

      Sil
  12. Hocam bir sonraki paylasimi ne zaman yaparsiniz(erinc)

    YanıtlaSil
  13. Hocam arkadasin yorumunu okudumda benimde cihaz gt-s5830i bnde ole bi surum yok acaba arkadas ingilterede oldugu icinmi oyle??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam gt-s5830i için gingerbread üstü yazılım çıkmadı arkadaşın yanlışı var

      Sil
  14. hocam nss para hileli atarmisin

    YanıtlaSil
  15. Hocam bir zahmet gangster city of vegas veya rio yu atarmisin full apk olarak simdiden tesekkurler -Ural-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gangster Vegas ve rio armv6 cihazlarda çalışmadığı için site ekleyemem hocam

      Sil
    2. Peki hocam link verme sansinizdami yok benim icin baya degerli bir oyun rica etsem link verebilirmisiniz arastirdim ama saglikli bir sonuca ulasamadim yardım ederseniz gercekten cok mutlu olurum hocam -Ural-

      Sil
    3. hocam link verme şansım yok ancak google'da araştırıp rahatça bulabileceğiniz oyunlardandır.

      Sil
    4. Hocam buluyorum ancak lisans sorunu var heryerde var ancak olmuyor obb yi atiyorum aynen dediklerini yapiyorum lisans olmuyor satin al falan interneti kapatip yapiyorum gene ayni internetle yapiyorum 50mb lik dosya iniyor ancak dedigim gibi lisans sorunu onerdiginiz bir site soyleyin bari oraya bakayim gercekten benim için cok degerli bir oyun

      Sil
    5. hocam gangster city of vegas için bunu indirin kurun data dosyasını wifi ile çekin deneyin

      http://unlimitzone.com/ewg178yczyqg

      olursa gangstar rio içinde yardımcı olurum

      Sil
    6. Hocam malesef dosya bozuk hasarli arvis diyor

      Sil
  16. Androidi fark etmez hocam bi box oyunu grafikler iyi olsun tablete yuklicem isim verin yeter hocam smdiden saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grafikleri iyi olarak bildiğim real boxing var hocam deneyin

      Sil
  17. Hocam hill climb racing 1.16 son surum yeni arabayla bolum gelmiş yuklrsen sevinirim modlu olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hill climb racing 1.16 artık armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam maalesef. siteye ekleyemem bu yüzden

      Sil
  18. hocam crysis 3D betaya noldu sitedeki linki kırık bi el atabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki linkler kırık zaten galaxy mini de sorun çıkarıyor ekrana tam olarak sığmıyor

      Sil
  19. Hocam kingdom rush 2 frontiers i yüklermisin lütfen alış veriş hileli yap lütfen bu oyunu çok seviyorum.karakter hileli ve point hileli yap lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kingdom Rush Frontiers için gereken android sürümü 4.0'dır hocam, galaxy mini 2.3 olduğu için çalışmıyor siteye ekleyemem.

      Sil
  20. hocam pes 2014 veya pes 2013 u yukleseniz artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 13 ve pes 14 android platformu için hala çıkmadı hocam

      Sil
  21. hocam pes 2014 veya pes 2013 u yukleseniz artik

    YanıtlaSil
  22. hocam armv6 nın efsane oyunu hill climb racing neden artık son sürümde armv6da çalışmıyorki ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu bende bilmiyorum hocam yapımcı baya kayıplar verecek bu yüzden

      Sil
  23. toprak hocam rahatsız değilim biliyorum ayarlarda model numarası s5830İ diyor okadarını anlayabiliyorum . telefondan pcye resim atıcaktım kiese bağladım ve güncelleme bildirimi geldi ben ingilteredeyim belki güncelleme dağıtılmaya başlanmıştır ve önce böyle ülkelere geliyodur. telefonumun galaxy ace s5830i oldugundan eminim

    YanıtlaSil
  24. toprak hocam bugün torrenten 4 -5 dosya indirdim bilgisayarda. başım belaya girmez dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve haciz gelebilir kardeşim dikkat et

      Sil
    2. hocam merak etmeyin sıkıntı olmaz, ben her gün torrent indiriyorum

      Sil
  25. Hocam güzel bi kuş bakışlı oyun varmı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuş bakışlı oyun nasıl oluyor hocam kroki gibi mi ?

      Sil
  26. Hocam bu siteyi ne zaman yaptiniz ? Tarih ?

    YanıtlaSil
  27. Hocam ' Reel Drift Free ' koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real drift armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  28. Galaxy on Fire 2 HD - Bilgisayarda oynadığım çok saran bir oyun. Grafikler ayrı bir güzel. GooglePlay de ücretsiz olmasına rağmen pek bilinmeyen bir oyun. Ek paketleriyle (Valkrie ve Supernova) beraber hackli versiyonu internette olmasına rağmen ses sorunu var. Hackli versiyonların ses sorunu olmayan bulamadık. Yardımcı olursanız Galaxy on Fire severler olarak çok seviniriz :) Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy on fire 2 galaxy mini de sorunlu olduğu için siteye ekleyemem, üzgünüm yoksa benimde sevdiğim bir oyundur

      Sil
    2. Hadi ya. Anlıyorum. Teşekkür ederim

      Sil
  29. Hocam hill climb racing guncellendi hile olarak eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hill climb racing 1.16 mod için beklemede kalın hocam

      Sil
  30. hocam galaxy y s5360 da çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes ben denedim olmuyor

      Sil
    2. hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  31. Hocam size mail attım bi mailinize bakar mısınız

    YanıtlaSil
  32. hill climb racing 1.16 para hileli paylaşırmısın armv6 da çalışıyor şimdi yükleedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hill climb racing 1.16 mod için beklemede kalın

      Sil
  33. hocam csr racing armv6 mı yada portlanabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam csr racing armv6 değildir. armv6 port olmuyor denemiştim daha önceleri zaten olsa da kasacaktır.

      Sil
  34. Hocam benim telefonum galaxy mini 2 GT-S6500 uzun zamandır arıyorum güncelleme gelicekmi bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini 2 içinde zannetmiyorum artık gelmez çünkü galaxy s5 ve galaxy note 3 eski telefonların devrini bitirdi.

      Sil
  35. hocam sniper shooter sitede para hileli var bolum hilelisini yapabilirmisin bir bolum var bir turlu gecemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sniper shooter bölüm hileli olmuyor üzgünüm

      Sil
  36. hocam candy crush saga armv6 telefonlar için google playe eklenmişşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candy Crush Saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  37. Evet hocam yuklenmis armv6 Candy Crush Saga var Siteyede ekleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun hala armv7'dir. cihaz uygunluk görünümünde hata yapılmış gibi. kapanmaya zorla hatası alırsınız.

      Sil
  38. Hocam frozenfreefall i yukleye bilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frozen free fall galaxy mini de çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  39. armv7 için apk sitesi açarmısız yada önerebilirmisiniz toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam açacağım elimde cihaz var genel bir site olacak ama biraz beklemem ve beklemeniz lazım

      Sil
  40. Hocam ben telefon kullanmayi bilmiyomusum. Yapadim bi yardimci olsanz ;(((

    YanıtlaSil
  41. yeni sürüme hile yapabilirmisiniz şimdiden teşekkürler emekleriniz için

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir