Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Mayıs 2014 Cuma

Forest Mania MOD APK - Sınırsız Taş/Meyve/Can

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Candy Crush Saga benzeri oyunları sevenlere önerebileceğim vakit geçirmek için her yerde rahatlıkla oynayabileceğiniz tarzda oldukça renkli ve neşeli bir oyun olan Forest Mania'yı bugün sizlere MOD yani her şey sınırsız olarak sunmak istiyorum. Forest Mania çıkalı pek olmadı ancak oynanış tarzından dolayı hızlı bir şekilde popüler olmaya başladı bilene üstelik Facebook etkileşimi ile arkadaşlarınıza karşı oynayabiliyorsunuz. Nasıl oynandığına gelecek olursak konuya başlarken dedim Candy Crush Saga benzeri olduğu için aynı ögeden 3 taneyi yan yana veya alt alta getirmeye çalışıyoruz bunu yaparken zamana değil hamle sayınıza dikkat ediyorsunuz her bölümde ulaşmanız gereken belli bir hedef mevcut bir nevi görev diyelim. 100'den fazla iyi tasarlanmış bölüm sizleri bekliyor oyun evreni toplamda 3 öge yani 3 yaratığa dayanıyor. Forest Mania Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 6000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Forest Mania MOD APK
Kurulumu
Forest Mania MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Sınırsız Taş/Meyve/Can hilesi: oyunda yaptığınız bütün harcamalar kadar sahip olduğunuz Taş/Meyve/Can sayınıza eklenir. Örneğin; 20 taşınız varsa 5 taşlık bir ürün aldığınızda taş sayınız 25 olur.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

94 yorum:

  1. Hocam realboxing koyarmisiniz siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real boxing armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. Hocam card wars adventure time yi koyarmisiniz

      Sil
  2. sağolun hocam teşekürler hocam bir oyun var bilyelerle cam kırma oyunu paylaşırsanız yada adını yazarsanız sevinirim
    (EpsiloN)

    YanıtlaSil
  3. toprak hocam six guns indirdim kurdum kapanmaya zorla hatasi aliyorum teo. galaxy young

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki six guns mu indirdiniz hocam ?

      Sil
    2. evet siteden indirdim yardim et hocam chanfire kurayim mi hangi driveri kuruyim

      Sil
    3. hocam kapanmaya zorla hatası veriyorsa driver işe yaramaz. oyun galaxy y de çalışmıyor demek ki

      Sil
  4. Saolun hocam Real Basketball işi yattı galiba ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real basketball yeni sürümler armv6 cihazlarda sorun çıkarıyor cem hocam üzgünüm

      Sil
  5. Hocam cok iyi bir paylasim olmuş.

    YanıtlaSil
  6. hocam skı safarinin son sürümünü modlu olarak paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ski safari son sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    2. hocam peki eski sürümü paylaşmışsınız fakat zamanı dolmuş bi el atarsanız sevinirim

      Sil
  7. hocam six guns benim telde yuklendi kuruldu acınca kapanmaya zorla diyor neden chanfire yi indireyim mi hangi sürümünü link atarmısınız telefonum samsung galaxy young android 2.3.6

    YanıtlaSil
  8. toprak hocam smash hit paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emir hocam smash hit armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  9. Hocam omg td mod yaparmisiniz.

    YanıtlaSil
  10. Toprak Hocam Dead space'yi koyarmısın biliyorum zaten var ama siteye girdiğimde bu dosya yok ve ya silindi gibi birşey diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dead space linklerini yarın yenileyeceğim aras hocam

      Sil
  11. Hocam canim sıkılıyordu bu oyun aradigim oyun hocam bide şöyle macera rpg tarzi bi oyun super olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. forest mania'nın keyfini çıkarın hocam.
      rpg oyunları için bakacağım

      Sil
    2. Saolun hocam .

      Sil
  12. RPG oyun paylaş az inotia4 e benzeyen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rpg oyunları için bakacağım çağrı hocam

      Sil
  13. hocam droidvpn hakkinda bilgin var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam droidvpn kullanmadım ancak bedava internete girebildiğini söyleyenler var üstelik aylık 5$ sınırsız kullanabiliyorsunuz

      Sil
  14. Hocam rar for android olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf hocam rar for android yerin play store'daki zarchiver kullanmanızı öneririm hatasız ve tam anlamıyla verimli bir uygulama

      Sil
  15. Hocam nss nin son surum varya onun para hilelisini yaparmsnz pro lisans hikeli ve para hileli ?

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam süpersin eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Hocam Piranha 3d linkler kirik nolur bi yere upload yapda cok lazim o oyun bana

    YanıtlaSil
  18. Hocam AVG Antivirüs Pro son sürüm atar mısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede avg pro apk var

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/antivirus-korumas-avg-pro-35-apk.html

      Sil
  19. hocam sizi bunaltiyorum ama hocam gta 3 sitenizde var benim sd kartim 1 gb 1 ay once indirdim wifi ile baglandim yarisina geldi sonra durdu bende 8 gb bir sd kart alacagim o zaman olurmu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hafızanın yetip yetmediğine bakabilirsiniz telefon üzerinden ona göre yeni bir kart alabilirsiniz

      Sil
  20. Hocam ben google playin sürümünü sildim simdi girmiyor google play storeye

    YanıtlaSil
  21. Hocam deep web e nasil girebilirim orbot u denedim ama beceremedim yardimci olursaniz sevinirim.(Turan)

    YanıtlaSil
  22. Hocam tekken card oyununu paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekken Card Tournament armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  23. Toprak hocam s3 mini kullanıyorum. Çoğu kullanıcıda olduğu gibi ben de sd karta uygulama taşıyamama ve telefon hafuzasının dolmasından dolayı sorun yaşıyorum. Biraz araştırdım root atılınca oluyormuş ama garanti den dolayı rootlamak istemiyorum. One click diye bir uygulama var o s 3 minide çalışmıyor muş sizin bildiğiniz bir çözüm yolu var mı yoksa son çare root mu atmalıyım. Yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam en iyi çözüm yolu standart yollardan gerçek root yapmaktır. garantiye vereceğiniz zaman unroot yapabilirsiniz

      Sil
    2. Toprak hocam 39. Bölümde takili kaldik napmamiz lazim bi yardim et ya

      Sil
    3. atakan hocam o kadar ilerleyemedim oyunda bilgim yok

      Sil
  24. Hocam bloons td 5 modlayabilir misiniz mod olmuyosa normal sunabilir misiniz bu arada oyun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. my boy emulator ve fluid football modlu yaparmısınız hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fluid football mod apk olmuyor hocam.

      My Boy! - GBA Emulator için önümüzdeki günlerde bakabilirim

      Sil
  26. Hocam ben ali dinc hocam sitedeki tum oyunlari 3.kez yukledim ama kafama takilan bi sey oldu hocam tum oyunlar iniyor bir turlu major mayhem inmiyor media fireden oyun nasil iner yada hocam bu oyunun zippsharelisi varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mediafire linkleri kırıktır hocam.

      major mayhem için bu linkten indirin.

      https://app.box.com/shared/5ac96d7051847513a271

      Sil
    2. Hocam ben ali dinç Hocam solun ama major mayhem indirdim bulanik gösteriyor

      Sil
  27. Hocam Mx Player Pro ve Plant and Zombies 2'yi atarmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plants vs zombies 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam.

      mx player pro sitede var hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/mx-player-pro-1715a-apk-media-player.html

      Sil
  28. Hocam Tarih öncesi parkı(Prehistoric Park) ın hilelisini koyarmisiniz siteye lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. prehistoric park 1.3 mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Hocam peki True skatenin armv6 sını yapabilirmisiniz lütfen Hocam.

      Sil
  29. Hocam nss nin para hilesi eklermisin

    Birde inotia4 ne oldu hoca halledebildnmi

    Biraz RPG tarzi oyunlar yuklermisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nss para hilesi olmuyor.

      inotia 4 mod sorunludur tam anlamıyla çalışmıyor.

      rpg tarzı oyunlar için bakıyorum ancak armv6 cihazlarda çalışanı bulmak zor

      Sil
  30. hocam ben twitter ve facebook yüklerken hata alıyorum ve yükleyemiyorum cihazım galaxy mini uygun hale getirip paylaşırsanız sevinirim. hocam paket ayrıştırılamıyor hatası veriyor kurulurken ikisinde de ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınızda kullandığınız rom nedir ? orjinal romda sorunsuz kuruluyor play store'dan

      Sil
    2. hocam telefonu ilk aldığım şekli duruyor hiç rom ve güncelleme yapmadım aldığım şekilde duruyor

      Sil
  31. Hocam True Skate armv6 yüklermisiniz hocam çok istiyorum hocam lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  32. hocam sezon 1 walking dead bütün maplar acık bi sekilde paylasabilirmisin apk farketmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Walking Dead: Season One armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Napicaz simdi o oyunun tum maplarini ucretsiz nasil oynuyabilirim ben

      Sil
  33. hocamaralon sword and shadowu modlar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralon Sword and Shadow 3d RPG galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  34. hocam cok tesekkur ederim gercekten harika bir site kurmussun tebrik ederim hocam ben gt racing sd data dosyasını indirdim rardan cıkarırken hata veriyo ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam rardan çıkartırken hata veriyorsa rar dosyası bozuk inmiş olabilir. tekrar indirin oyunda sorun yoktur.

      Sil
  35. hocam yuksek megabaytlik oyunlari data dosyali falan yapamazmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data dosyalı derken neyi kastediyorsunuz hocam ?

      Sil
  36. Hocam mine craft mod nasil oluyor ben anlamadim anlata bilirmisiniz? Hocam bu arada siz nerelisiniz

    YanıtlaSil
  37. hocam benim telefon galaxy mini 2 siz yinede modlu bulamazmısınız

    YanıtlaSil
  38. hocam bu oyunda para - lere iniyor ama

    YanıtlaSil
  39. Hocam Ben 39 da kaldım Ne yapmam gerekıyor ??

    YanıtlaSil
  40. hocam ben 3. bataryayı kullanıyorum napabilirim yardımmm

    YanıtlaSil
  41. 39. Bolumu gecen yokmu yaaa bi yardım etseniz????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atakan hocam o kadar ilerleyemedim oyunda bilgim yok

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir