Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Plague Inc. 1.8.2 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Plague Inc. oyununu bilmeyenler yoktur aranızda zaten sitemizi de takip ediyorsanız illaki oynamışsınızdır aldığı her güncellemeden sonra siteye eklemeye çalışıyorum zaten çünkü aktif bir oyun gelen güncellemeler de yeni ögeler ve senaryolar ekleniyor bunlardan sizleri mahrum etmemek adına arada sırada paylaşmaya çalışıyorum. Oyundaki kitli ögeleri açmanız için MOD yani alışveriş hileli olarak paylaşıyorum bu sayede istediğiniz ögeleri kullanabileceksiniz. Oyunumuzu daha önceden oynamamış arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum amacınız tehlikeli bir hastalık yaratıp dünya nüfusunun tamamını yok etmekten ibaret ancak dünyadaki insanlar karşılık olarak panzehir üretebilirler bu yüzden yarattığınız hastalık ilk evrelerde yayılmacı olmalı ondan sonra toplu ölümleri başlatabilirsiniz benim taktiğime benzeyen bir çok taktiği oyun içinde yapabilirsiniz özelleştirilebilir bir havaya sahip zaten. Plague Inc. dünyaca ünlü flash oyun sitesi ve yapımcısı Miniclip firmasına aittir. Plague Inc. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 710.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Plague Inc. 1.8.2 MOD APK
Kurulumu
Plague Inc. 1.8.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi: Oyuna giriş yaptığınızda virüs seçme kısmında sol alt köşe dokunun açılan bölümde "Restore Purchases" butonuna dokunun işlem tamamdır. Bazen işlem yanıt vermeyebilir oyunu kapatıp açın ve tekrar deneyin.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

122 yorum:

  1. hocam ücretli oyunlardan paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim verirseniz ve armv6'da çalışırsa siteye eklenir hocam

      Sil
    2. Hileli Boom beach de yükleyin lütfen

      Sil
    3. Avg pro ıle Telefonda tarattım vırüs buluyor

      Sil
  2. saolun hocam 2. yprum :)

    YanıtlaSil
  3. Hocam angry birds go veya castle clash hileli bakaris demistin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. angry birds go ve castle clash galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  4. hocam gta vice city atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta vice city armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  5. Hocam where is my water son surum armv6 olarak link verirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. Hocam GTA 3 koyabilirmisin youtubedefalan izledim armv6 cihazlarda çalışıyo siz koyarsanız çok sevnirim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta 3 armv6 cihazlarda çalışabilir ancak galaxy mini de sorun çıkarıyor hocam siteye ekleyemem. üstelik video eski sürüm şimdi o sürümle giriş yapılamıyor

      Sil
  7. Hocam fun run modlarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  8. hocam wild hunter i yukleyebilirmisin :)

    YanıtlaSil
  9. hocam 21:01 de bi yorumum vardı nereye gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyle ilgiliydi hocam yorum ?

      Sil
    2. hocam google adsense ile ilgiliydi sitem uygun değilmiş o ne dicektim de

      Sil
    3. hocam o sitenize bağlı geliştirmeye ve düzenlemeye bakın sürekli başvuruda bulunmayın başvurular arasında biraz zaman olsun 1-2 hafta gibi

      Sil
  10. hocam benim telefon galaxy mini 2 siz yinede aralon sword and shadowun modlusunu koysanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siteye armv6 da çalışmayan oyunları ekleyemem.

      Sil
  11. Hocam failed diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu kapatıp açın tekrar deneyin bazen failed verebiliyor

      Sil
    2. Hoocam sorun devam ediyor

      Sil
    3. hocam bende 2.seferde oldu sorunsuz şekilde oynuyorum

      Sil
  12. hocam seni mesgul ediyorum ama sitede bulunan six guns u yukledim herseyi yaptim ama en sonda yazdiginiz sey hani 3 mb bir dosya inecek wifi ile baglandim ama dosya inmedi ve acilmadi ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  13. Hocam sizden birsey istiycem hatta bircok sey bakarsaniz sevinirim :D

    Pro camera FX
    Color Splash Effect Pro
    Swap The Box Full
    Xtreme Wheels Pro

    Hocam bunlar armv6.Ama play'de ucretli.Bunlari ayarlayip zip halinde link verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşar hocam uygun bir zamanımda hepsine bakarım

      Sil
  14. toprak hocam google adsense parayı nasıl ödüyorki mobil ödemeylem,i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır banka kartınıza

      Sil
    2. hocam yaşımız 18 den küçükse banka hesabımız olmazki nasıl adsense kullanıcaz sitemizde

      Sil
    3. farklı birisinin kartını kullanabilirsiniz babanız örneğin

      Sil
    4. hocam peki para nasıl çekilicek bankaya gidilerekmi

      Sil
  15. tamam hocam yüklemedin ama yinede saol :(

    YanıtlaSil
  16. hocam data dosyasi dedim ya oyle data yapmanizada gerek yok biz oyunu indirdigimizde hafiza doluyo telefonun benim demek is tedigim de sd card a tasimak icin yapsaniz oyunlarin mb tini yukseltseniz bizde yukledigimizde kb olarak yrr kaplasa telefonun gafizasi.

    YanıtlaSil
  17. ama hocam benim telefon galaxy mini 2 , armv6 , root yok ama oyun çok iyi kasmadan çalışıyor. andropalacede armv6 var .sen onu modlayman mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini 2 armv7'dir hocam. hangi oyundan bahsediyorsunuz

      Sil
  18. Hocam acaba Lets Create!Pottery oyununu mod lar misiniz

    YanıtlaSil
  19. hocam aralondan bahsediyom lütfen oyunu cok istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy minide çalışmayan bir oyunu siteye ekleyemem hocam

      Sil
  20. hocam tskrler oyun icin birazda savas oyunu alsak iyi olur.. :)

    YanıtlaSil
  21. hayir hocam acildi ama wifi ve net diye ayri iki sey geldi birine bastim oyundan cikti yani olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam wifi bağlantınız aktif ise direk indirmeye başlaması gerekiyordu.

      Sil
  22. hocam galaxy ace mi daha çok kasma yapar yoksa galaxy mini mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini daha fazla kasar

      Sil
    2. peki hocam bişey sorucam sitedeki neredeyse bütün oyunları galaxy ace de açıyor ama bunu açmıyor sizce nedendir

      Sil
    3. mustafa hocam telefonunuzdan kaynaklanan bir sorun nasıl bir hata alıyorsunuz ?

      Sil
    4. hocam sorun benim telefonumla ilgiliymiş çözümü yok yani ginede saolun hocam

      Sil
  23. Hocam teşekkürler.Yalnız size bir sorum olacak.Ben internetten bazı rarlı dosyalar indiriyorum indirme başarısız diyor.Sizin bildiğiniz uygulamalar varsa bu soruna göre isimlerini yazarmisiniz? teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme başarısız demesinin sebebi tarayıcıdan kaynaklanıyor hocam. opera mobile deneyin indirme yaparken

      Sil
    2. Teşekkürler hocam.

      Sil
  24. Hocam emin olun galaxy ace s5830i daha cok kasiyodur. telefonda en ufak seyde bile kasma takilma oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi ise olabilir hocam donanımsal farklılıklar var

      Sil
  25. Hocam ben ali dinc hocam bugun yeniden sitedeki oyunlarin hepsini yeniden yukledim hovam wonder zoo zippsharelisini varmi sitede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygun bir zamanda güncel sürümü ile paylaşırım sitede

      Sil
  26. Hocam sitenizi yaklasik 7 8 ay oldu takip ediyorum ilk defa yorum attim oyun icin sagolun guzel bir oyun bir sorum olacakti toprak hocam onceden sitelerden video izliyordum fakat warning hatasindan sonra daha acmiyor videol acilmiyor yaziyor telefon rootlu deil flash player yukluyprum ama paket cozumleme hatasi diyor sizce sorun nedir yanit verirseniz lutfen telefonum galaxy mini (SADIK)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini ye zaten normal şartlarda flash player yükleyemezsiniz cihazın root olması gerekiyor sitede anlatımı mevcuttur.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/flash-player-11-armv6-galaxy-mini.html

      normal galeri uygulaması ile internet üzerinden video izlemeye çalışırsanız internetteki uzantıyı desteklemiyordur cihaz onun içinde mx player deneyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/mx-player-pro-1715a-apk-media-player.html

      Sil
  27. hocam aralon, un andropalace' de armv6 versiyonu var . siz ordan alıp modlasanız . çok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de çalışmıyor yapamam.

      Sil
  28. hocam wifi e bastim cikti bende sildim ve nova yı yukledim gercekten harika bir oyun harikasiniz :)

    YanıtlaSil
  29. merhabalar hocam GT Racing 2 The Real Car Experience v1.2.0 yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gt racing 2 real car experience armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  30. Hocam Benimde Odev sitem Var Yorum Yerine Anoimi Nasil Ekliycez ?
    Yardim ederseniz sevinirim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam blogger'in kendisinde var zaten sizin yapmanız gereken bir şey yok. eğer yoksa blogger panelden ayarlara girin yayınlar ve yorumlar sekmesini inceleyin

      Sil
  31. merhabalar hocam GT Racing 2 The Real Car Experience v1.2.0 yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gt racing 2 real car experience armv6 cihazlarda çalışmıyor cihat hocam

      Sil
  32. İyi günler hocam rica etsem "flick kick football legends" mod yaparmisiniz bide benim telefon galaxy wonder armv kaç oluyo şimdiden teşekkür ederim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flick Kick Football Legends armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. Hocam rica etsem mod yapip mail atabilirmisiniz çünkü internette hep eski surumu var

      Sil
  33. Hocam rica etsem DNSet i sitete koyabilirmisiniz simdiden tessekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahya hocam sitede SET DNS var zaten

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/03/set-dns-pro-v213-apk-android-yasakli-sitelere-giris.html

      Sil
  34. Hocam Chainfire 3D yi Açar Açmaz Kapanıyor Root da Atıım Superuserde gözüküyor uygulama

    YanıtlaSil
  35. Hocaaam google playde gordum stickman basketball diye bir oyun cikmis bunun fullunu paylassana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stickman Basketball Full apk için bakacağım hocam

      Sil
  36. Hocam fiske tenisi 3d modlanıyorsa modlarmısınız

    YanıtlaSil
  37. toprak hocam football legends paylasirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flick Kick Football Legends armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  38. Hocam cihazim LG L3 E400 cihazima root yapmak istoyorum fakat edindigim bilgilere göre cihazda sorun olursa bir daha acilmayabilirmis ne yapayim yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert hocam root işlemi sırasında sorun olma olasılığı çok yüksek yanlış dosyayı flashlamadığınız sürece. sorun olursa da tekrardan stock rom kurarsınız

      Sil
    2. Yani stock rom ile sorun duzeliyirmu hocam ? Bu konu hakkinda birsey bilmiyorumda

      Sil
    3. evet hocam stock rom işleminde her şey düzelir

      Sil
  39. Hocam rica etsem hileli çiftçilik oyunu yüklermisiniz (farm similatör dışında)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakan hocam bu konuları inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=%C3%A7iftlik

      Sil
  40. Hocam teşekkür ederim paylaşımların için. Bakıcam demiştin ama Caligo Chaser full paylaşmıştınız hileli yani modlu paylaşabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caligo chaser mod apk için bakacağım ancak söz veremem

      Sil
  41. Toprak Hocam 1.Güzel paylaşım sağolun 2.BTD battle son surum para hileli 3.hocam şu root atmaya bi cozum bulun bi turlu galaxy pockete root atamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren hocam oyun için sağ olun. btd battles 1.7.0 mod olmuyor. hocam galaxy pocket hakkında bilgim yok google'da araştırın

      Sil
  42. Hocam the walking dead season 1 tum bolumleri ucretsiz alabilmek icin bi dosya yama yapabilir misin basarabilirsin sen inanıyorum ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ramazan hocam şu linkidekini indirin kurun

      http://hugefiles.net/r75v5o36rxvm

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bunu kurunca butun maplar acik olucak dmi ?

      Sil
    4. hocam denemedim full olduğu söyleniyor.

      Sil
  43. hocam şuan bu paylaşım kaç görüntülenme aldı

    YanıtlaSil
  44. hocam bu gun lutfen omg td mod yuklermisiniz.

    YanıtlaSil
  45. Hocam tabletime pes 13 indirecegimde bana saglam bir site verebilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 13 android platformu için çıkmadı hocam

      Sil
  46. Hocam where is my water son surume baktiniz mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam buyurun link

      where's my water 1.13.1 apk

      https://www.tusfiles.net/uokho9ymfj6l

      Sil
  47. Merhaba.Canlı duvarkağıtlarından,
    Ocean HD
    Space HD
    Forest HD
    Celtic Garden HD
    Galaxy Pack
    bunların kısmen full'u var. zahmet olmazsa herşeyi açık sürümünü yapalirseniz çok müteşekkir olurum kolay gelsin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  48. Hocam bide real boxing paylaşşsan olmazmı :)

    YanıtlaSil
  49. Hocam yukledim oyunu oynadim en sevdigim oyunlardan biridir.ama insanlari zombi yapan virusle oynadim diger viruslerden farkli animasyonlari fln vardi infected yerine zombi yaziodu sonra oyundan ciktim tekrar oynadim ama animasyonlar gitti hocam normal virusten farki kalmadi ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  50. Hocam dediğin restore burada yok

    YanıtlaSil
  51. Hocam buttonu buldum ama basiyorum hic bir şey gerçekleşmiyor

    YanıtlaSil
  52. Samsung Galaxy S Duos GT S 7562'de denenmiştir çalışıyor.

    YanıtlaSil
  53. hocam score diye bi oyun var yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. score world goals armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  54. hacam kaç kere denedim çalışmadı hile

    YanıtlaSil
  55. Hocam link kırık -_-

    YanıtlaSil
  56. şu oyun birde türkçe olsa yeminle tadından yenmez ha :D

    YanıtlaSil
  57. hocam plague-inc türkçesi yokmu ingilizce oyunun amacını anlamak epey zor :D

    YanıtlaSil
  58. Hocam garden mania 2 para hilesi istiyorum. Indirdim ama parada bi degisiklik olmadi nasil yaparim acaba.
    Tel :samsung s2

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir