Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Mayıs 2014 Perşembe

Guns'n'Glory WW2 Premium MOD APK - Sınırsız Glory Coin

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden aldığım istekler arasında bulunan strateji ve savunma oyunlarını seven arkadaşlarımız için HandyGames firması tarafından yapılmış mükemmel bir oyundur Guns'n'Glory WW2. Siteyi açtığım ilk zamanlarda eklemiştim fakat linki kırık ve eski sürüm olduğu için sizlere yeniden sunmak istedim. Oyunda yaşanan parasal sıkıntıları bildiğim için MOD yani sınırsız para hileli olarak paylaşıyorum bu sayede oyun içindeki tüm özelliklere rahatça sahip olabileceksiniz. Amacınız strateji ve savunmayı en iyi şekilde yaparak askeri üssü düşman askerlerinden korumaktır. Grafik ve ses kalitesi idare edecek seviyededir. Oyuna başlarken 2 farklı askeri birlik bulunuyor Amerika ve Almanya birisini seçip başlıyoruz askerlerinizi stratejik konumlara yerleştiriyor ve savaşı başlatıyorsunuz. Guns'n'Glory WW2 Premium Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 14.14'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler


Guns'n'Glory WW2 Premium MOD APK
Kurulumu
Guns'n'Glory WW2 Premium MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Sınırsız Glory Coin: oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

101 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. himmet hocam oyunun keyfini çıkarın :)

      Sil
    2. Toprak hocam galaxy mini de calsiyor mu bilmiyorum ama arkadaslara tavsiye ediyorum RIVALS AT WAR:FIREFIGHT harika bir oyun hem isin icndesin hem de kontrol sende harika bsi paylasabilrsin toprak hocam acayip tavsiye ediyorum

      Sil
  2. Hocam benim telefon cihada alan yok hatası veriyor google playden bir şey yüklerken aslında 4gb boş yer var çözüm nedir (anlatırmısınz)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorununuz sd kartın hafıza yetersizliğinden dolayı değil telefonun kendi hafızasının yetersizliğinden kaynaklanıyor. cihazınız root ise uygulamaları sd kartta taşıyabilirsiniz sitede konusu var.

      buyurun hocam;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/link2sd-331-plus-apk-sd-karta-uygulama-tasima.html

      Sil
  3. Toprak hocam androidimi 2.3.6 dan 2.3.3 e düşürdüm. Nası unroot yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdoğan hocam cihazınız nedir ?

      Sil
    2. Turkcell t20

      Sil
    3. hocam cihaz galaxy mini olsa yardımcı olabilirdim turkcell t20 için bilgim yok ama google'da "turkcell t20 root" diye aratın rahatça bulup yaparsınız

      Sil
  4. Toprak hocam hilelerinizden dolayı çok sağolun. Clash of Clans'a hile bulabilir misin??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guns n glory ww2 mod'un keyfini çıkarın hocam. clash of clans mod olmuyor

      Sil
  5. Toprak hocam basarilarizin devamini dilerim. Hocam NBA jam yuklermisiniz siteye oluyorsa armv6 da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nba jam armv6 zaten fakat qvga ekranlarda çalışmıyor hocam :(

      Sil
    2. Tamam hocam tesekkurler bn yukledim blackmart alpha yla

      Sil
  6. merhaba toprak hocam Nokıa Mix Radio yükler misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökhan hocam Nokia MixRadio için android 4.1.2 ve üstü sürüm gerekiyor ve kesin olarak yüklenemiyor üzgünüm

      Sil
    2. önemli değil hocam bakman yeterdi

      Sil
  7. Toprak hocam clash of clans gem hack bulabilirsiniz 1 haftadır bakıyorum bulamadım şimdiden teşekkür ve sağolun

    YanıtlaSil
  8. Hocam bana hile olsun her türlü açarım siz bana sadece adres versenizde olur.

    YanıtlaSil
  9. Hocam Real Basketball hilesi var mı? Hastasıyım oyunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Real Basketball galaxy mini de sorunlu ama genede bakacağım çalışırsa eklerim siteye

      Sil
    2. Saolun hocam inşallah olur

      Sil
  10. Toprak hocan benim telefon galaxy young s5360 pro snooker 2012 yi yukledim sonra oyunun giris suresi doluyo sonra oyun kapaniyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi cihazlarda ve galaxy y de çalışmıyormuş zaten oyun :(

      Sil
  11. Hocam fiske Tennis veya Tennis 3D oyunun hilelisini yaparmisinn ?? :)

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam nasilsiniz size bisey sorucam playstation 1 yukledim bu siteden gosterdiginiz ayari yaptim ama sd card a tikladim playstation oyunundanda yukledim sd card dan downloada tikladim bos cikti sonra roms dosyasi vardi bende roms dosyasinda PSX dosyasi koyup onun icine attim tekrar ayarlara geldim ve sd carda tiklayip roms dosyasina tikladim PSX e tikladim yine bos gozuktu napicagim hocam ben soylermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun dosyalarının doğru indirdiğinize emin misiniz ? rardan çıkarıyor musunuz uzantıları nedir ?

      Sil
  13. gerçekten adamın dibisin.bu oyunu hileli versiyonuyla yayınlayan googlede yok.süpersin.çok tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :) bol hileli oyunlar :)

      Sil
  14. tmple run oz oyunu hile versiyonunu yüklerminiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temple run oz mod için bakacağım hocam olursa yarın eklerim siteye

      Sil
  15. Teşekkürler hocam ben istemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. Hocam eğer bir sorun yok ise aces of luftwaffe yi de modlayabilir misin?
      Diğer türlü bölümler çok zor geçiliyor.

      Sil
  16. Hocam dr.driving son surum mod degil normalini atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun hocam

      dr. driving 1.29 apk

      http://www10.zippyshare.com/v/91522546/file.html

      Sil
  17. Hocam cok saolun tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. deer hunter armv6 sitede var hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/deer-hunter-3d-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  19. Hocam talking tom catin yeni versiyonuna hile yapabilirmisin imkan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. talking tom yeni sürümler armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  20. Hocam sizden bir oyun isteğim olacak dream league soccer hileli bir tek sizin sayfaya guvenip oyun indirebiliyorum umarim bu oyunuda incelersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cengiz hocam dream league soccer mod armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
    2. Benim cihaz s3 dü önerebileceginiz bir site varmı hocam şimdiden teşekkür ederim

      Sil
  21. toprak hocam counter strike yüklersen sevinirim. lütfen yükle hocam.

    YanıtlaSil
  22. hocam fifa 14 by ea sports u yuklermisiniz google playda var lutfen hacam armv6 icin

    hocam bide ben oyunlarda hile yapiyorum ama linkini cikartamiyorum nasil yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fifa 14 armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
  23. Hocam hotspot Shield in elite (reklamsiz) apk sini bulabilirmisin reklamlardan cidden sıkıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hotspot shield apk dosyasından elite olmuyor hocam, üyelik sistemi olduğu için

      Sil
  24. Hocam Yanlis anlamazsanız hangi şehirde oturduğunuzu sora bilir miyim ? :)

    YanıtlaSil
  25. Hocam benim telefon jelly bean di unroot yapdikdan sonra telefon acilmiyor niye acilmiyor hocam. Soyleye bilirmisin ...Simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom kullanıyorsunuz ve unroot yapıyorsunuz zannedersem olması gerekende o zaten. custom romlar için root gereklidir.

      Sil
    2. Cok sagolun siteden yapdim rotu Sagolun TOPRAK hoca. :)
      Oyunda 1numara

      Sil
  26. hocam öncelikle teşekkürler oyun için bide şunları aceye uyumlu yaparmısın:real steel wrb,minegore 2 bide pixel gun şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam. real steel, minigore 2 ve pixel gun armv6 cihazlarda çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  27. Toprak kardeşim Space Corsair modlu yükleyebilirmisin. Aslında ben altını istediğim gibi değiştirebiliyorum uzaylı kredisini değiştiremiyorum yada beceremedim yardım edebilirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  28. Hocam 1 haftayi geçti su inotia 4 u bi halletsen sade gem hilesi yapan yeter 1 maden fazla indiren var baya gzl bi oyun metin 2 te fln benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam inotia 4 aklımda fakat sıkıntılı bir oyun fırsat buldukça uğraşıyorum ama nafile

      Sil
  29. Hocam Retrica yükleyebilirmisizniz lütfen...

    YanıtlaSil
  30. Toprak hocam allah askina subwaf surf rome paylasin butun hileler bozuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam subway surfers 1.6'dan sonraki sürümler armv6 cihazlarda çalışmadığı için rome sürümünü ekleyemem

      Sil
  31. Hocam telefonda biriyle konuşurken sesimizi değiştiren bir uygulama paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tarz uygulamayı zamanında çok araştırdım ama bulamadım hocam yok gibi

      Sil
  32. Toprak hocam lütfen yardım. Nitrome tauchy. Premium yaparmisin heryerde aradim yok bi bakarsan cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nebil hocam nitrome tauchy premium için bakacağım

      Sil
  33. oyun icin tesekurler hocam bi ricam olcak deer hunter yeni sürüm atarsan cok memnun olurum simdiden tesekurler bu oyunicinde tekrardan tskr ederim... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deer hunter yeni sürüm yani 2014 armv6 cihazlarda çalışmıyor. oyunun keyfini çıkarın hocam

      Sil
  34. hocam respawnables'ide atarsan çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. respawnables armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  35. Hocam realboxing siteye koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real boxing armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  36. Toprak hocam mail adresini verir misin ? senle bir şey konusmak istiyorum da

    YanıtlaSil
  37. Hocam peki inotia4 e benzeyen bi oyun varmi party kurmali fln

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz oyunlar RPG tarzında oluyor buradan bakın

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=rpg

      Sil
  38. hocam galaxy miniye google playden facebook ve twitter indiriyorum ama kurulmuyor siz bi modlayıp uyumlu hale getirip atar mısınız şimdiden teşekkürler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorunsuz kuruluyor nasıl bir hata alıyorsunuz ?

      Sil
    2. hocam paket ayrıştırılamıyor hatası veriyor kurulurken ikisinde de ne yapmam gerekiyor ?

      Sil
  39. Hocam öncelikle selamunaleyküm bu fiske tenisi tennis 3d google playde cihazlarımız için uygun gözüküyor fakat siz bu oyunun armv6 cihazlarda çalışmadığını söylüyorsunuz neden böyle söylediğinizi öğrenebilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fiske tenisi tennis 3d hakkındaki durumu söyledim düzeltme yapmıştım. yalnızca mod olmadığını kaç defa yorumlarda yazdım

      Sil
  40. hocam zombie diary mod için bakacağınızı söylemiştiniz baktınızmı sonuç nedir mod oluyormu ve oluyorsa yarına ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zombie diary mod sorunlu oluyor ancak tekrar uğraşacağım

      Sil
  41. hocam ya counter strike yükleyebilirmisiniz lütfen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam counter strike için yarın bakacağım

      Sil
  42. Selamin Aleykum hocam, son yuklediginiz Resident Evil gibi buyuk ama sadece apkli oyun koyabilir misiniz? Simdiden sagolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kartlı oyunları yükleyin daha kaliteli oyunlardır.

      Sil
  43. Hocam aces of luftwaffe ye mod yapabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aces of luftwaffe mod armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  44. Hocam traffic raceri de yukleyin lutfen

    YanıtlaSil
  45. Hocam linke tikliyorum dowland now diyorum indirme basarisiz diyor

    YanıtlaSil
  46. Hocam Tarih öncesi parkı (Prehistorik park) in hileli modunu atarmisiniz Lütfenn Hocam. Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir