Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Mayıs 2014 Pazar

Stickman Basketball FULL APK - TAKIM HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android telefonlarında basketbol oyunu oynamak isteyen arkadaşlarımız için Djinnworks firması tarafından yapılmış çöp adamların kıyasıya basketbol mücadelesini anlatan bir yandan komik bir yandan ciddi ufak ama kaliteli oyunlardan birisidir Stickman Basketball. Oyundaki takımların büyük kısmı kapalıydı açılması için satın almanız gerekiyordu bu yüzden oyunumuzu FULL APK olarak sunmak istedim bütün takımlar açık olarak oyunun tadı da böyle çıkar zaten üstelik sıkıcı reklamlardan da arındırıldı. Stickman Basketball hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum, basit kontrolleri, gerçek takımlar, başarılı fizik motoru ve gerçekçi hamleler ile bir basketbol oyunundan bütün beklentilerinizi karşılamaya yetecek tarzda bir oyundur. 31 gerçek basketbol takımı bulunmaktadır Stickman Basketball FULL APK olduğu için istediğiniz takımı seçip oynayabilirsiniz. Stickman Basketball Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 10.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Stickman Basketball FULL APK
Kurulumu
Stickman Basketball FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Takım hilesi: oyuna giriş yaptığınızda bütün takımlar açık olacaktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

118 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam

      Sil
    2. Hocam vaktiniz olursa Mini Dash mantar hilesini paylaşırmısınız uzun zamandır bulamıyorumda ücretsiz indirdm ama mantar zor bulunuyo şimdiden teşekkürler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. stickman basketball full apk keyfini çıkarın hocam

      Sil
  3. Hocam oyun fena degil yalniz top calmak biraz zor bide hocam güzel bor rpg oyun ne iyi olurdu :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun güzel hocam alışınca top çalmak kadar kolayı yok :) rpg oyun bulabilirsem eklerim

      Sil
    2. Hocam her sorumuza cevap veriyosunuz buda sizin sitenizi digerlerinden ayiran en belirgin şey .

      Sil
    3. her daim yardımcı olmaya çalışıyorum hocam :) iyi oyunlar :)

      Sil
  4. Hocam yorumum silinmiş ama neyse hocam oyun güzelmiş sorum biraz özel heralde gmailden sorayımmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isterseniz ulaşın hocam yardımcı olayım

      Sil
    2. hocam gmailden mesaj attım cevap verirmisin

      Sil
  5. Hocam ben bundan onceki paylasim plaguede yorum yaptm son yorum cevap vermediniz.

    YanıtlaSil
  6. Hocam pes 13 android ocin cikmadi ama emilator falan diyolar yazinca cikiyo onlar ne ? Yani bi acillama yaparmisiniz bide hocam caligo icin bugün bakarsaniz mesut olurm

    YanıtlaSil
  7. Hocam pes 13 android ocin cikmadi ama emilator falan diyolar yazinca cikiyo onlar ne ? Yani bi acillama yaparmisiniz bide hocam caligo icin bugün bakarsaniz mesut olurm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam emulatör ile oynanabiliyor normalde playstation oyunudur. ama verim cihazınız düşük özellikli ise verim alamazsınız

      Sil
  8. Cok iyi Hocam elllerinize saglik paylasima devam :) Kolay Gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam iyi oyunlar :) sağ olun

      Sil
  9. Hocam Kolay Gelsin Sunlari yenilersen Dead Space Super Ko Boxing bide monkey diye bi oyun vardi upload ederseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam dead space ile ilgilenmeye çalışacağım

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. stickman basketball full apk keyfini çıkarın hocam

      Sil
  11. Hocam bide telefon sensorunu iyilestirmek icin program yada bana siteyi atarsaniz hocam bulamadim yardimci olursaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon sensörünü iyileştirmek adına bir uygulama bilmiyorum hocam

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. stickman basketball full apk keyfini çıkarın hocam

      Sil
  13. Hocam top eleven mod oluomuydu daha once sormustum ama internet paketi bittigi icin takip edemedim

    YanıtlaSil
  14. hocam real football 2012 modlu yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real football 12 armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. hocam ben abdullah gökçek gmailden msj attım cevap verirmsiniz

      Sil
  15. hocam gmailden mesaj attım cevap verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mail de bir şey gözükmüyor. mail adresim : perhidrolcu@gmail.com

      Sil
  16. hocam minecraft pe 0.9.0 çıkınca 2.3.6 ya ayarlayabilr misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmadığı için bilgim yok

      Sil
  17. S.a abi aurum blade adlı oyunun hilelisini paylaşırsan sevinirm

    YanıtlaSil
  18. oyun icin saol hocam biraz savas oyunu paylasirsaniz iyi olur.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muaz hocam armv6 cihazlarda sorunsuz çalışan savaş oyunu bulursam eklerim siteye :)

      Sil
    2. peki hocam tesekurler.. :)

      Sil
  19. hocam armv6 uyumlu smash hir yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  20. hocam sitenize güvenerek ve severek takip ediyorum eger counter strike sitenize yüklemeyecekseniz bari ona benzer birşey yükleyin bizde sevinelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam counter strike galaxy mini de verimsiz çalışıyor siteye ekleyemem. ona benzer bir şeylere bakacağım bulursam eklerim

      Sil
  21. HOCAM star wars assault team modlu paylasırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Star Wars: Assault Team armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  22. hocam şu plague inc oyunu guzele benziyodu indirdim ama oyunu nasil oynayacagimi bir türlü çözemedim sadece viruslerden birini secip yayilmasinimi beklicez hocam lutfen su oyunu nasil oynayacagim hakkinda biraz bilgi verirmisiniz hocam nasil oynandigini kisaca anlatirmisiniz lutfen hocam?Nerelere falan basmam gerektigini yani hocam...Şimdiden teşekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam hocam zaten oyun oyle virusu seciyosun ozeliklerini belirliyosun sonra bir ulkede baslatiyosun tavsiye yayvan bir ulkede baslatman yada nufusu cok yogun olan bi ulkeden sonra zaten virus yayilip butun dunyayi kaplatman icin sol alt panelde virusunu gelistirecegin secenekler bulunuyo ordan da gelistirip daha tehlikeli bi hale getirebiliyosun.. iste bukadar hocam kolay gelsin..

      Sil
    2. teşekkürler hocam peki bu virüsün özelliklerini belirliyorsunuz demişsiniz onu nerden belirliyoruz birde ülke seçimini nasıl yapıyoruz yani haritadan sadece ülkenin üstünemi tıklıyoruz yoksa ayriyetten biryere tıklamamız gerekiyormu?Cevabiniz icin tesekkurler...

      Sil
    3. ülke seçimi için haritada ülkenin üzerine dokunmanız yeterlidir. virüsün özellikleri için oyun içindeyken sol alt köşeden ulaşabilirsiniz.

      Sil
  23. Critical Missions: SPACE oyununu hocamsana zahmet bi yapsan ucretli oyun hocam birde Pacific Rim oyununuda armv6ya göre ayarlasan cok memnun olurum hocam tesekurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Critical Missions: SPACE için bakacağım galaxy mini de sorunsuz çalışırsa eklerim bugün hocam. pasific rim armv6 olmuyor maalesef

      Sil
    2. peki hocam tesekurler hani galaxy mini icin olmasada benim icin bi link atarsan cok sevinirim tesekurler..

      Sil
    3. hocam critical mission space galaxy mini de donuyor buradan kendi cihazınız için indirebilirsiniz.

      http://fileshare.to/?d=524DA3411

      Sil
  24. Temple run oz hilesi dostum.lütfen bi el at şuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temple run oz için bakacağım hocam beklemede kalın mod olursa en geç yarın eklerim

      Sil
  25. toprak hocam stickmannin futbol oyunu var mi bakabilirmisiniz :)

    YanıtlaSil
  26. Hocam stickman football dada takimlari yok onunda hilelisini yaparmsnzz ?

    YanıtlaSil
  27. selamun aleykum toprak hocam oncelıkle oyunlar ıcın emek verıyosun ve buna gercekten degiyor oncelıkle bunun ıcın cok tesekkur ederım ben bı oyun ıstegınde bulunucam score world dıye bır oyun var onu ayarlayabılırmısın acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam emeğim yardımcı olmak için :)

      score world goals armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  28. Hocam Ben Stickman Oyunlarını Internetsiz Açamıyorum Bir Çare Bulurmusunuz.... Bir de Hocam Yandex 7.5 Handleri Mod Nasıl Yapılıyor Anlatabilir Misiniz.... Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende internetsiz bir şekilde sorunsuz açılıyor örneğin konumuzdaki stickman basketball. oyuna giriş yaparken internet bağlantınızı tamamen kapatıyor musunuz ?

      Sil
    2. Hocam score world yukleyebilirmisin

      Sil
    3. score world goal armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  29. Veri Açık Internet Paketim de yok açtığımda siyah ekran çıkıyor öyle kalıyor

    YanıtlaSil
  30. Hocam drastic emulator veya my boy emulatorun full sürümlerini siteye ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Hocam Legend Online Dragons a hile yapabilirmisin bi benim yorumuma cvp wermiyosun :(

    YanıtlaSil
  33. hocam ben ali dinç hocam bi siteden respawnables para hileli indirdim galaxy minime oldu yani yüklendi apk sı oyun açılıyo ama ekranda 2cm buyuk gösteriyior nedeni nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam açılsada oyunu oynayamazsınız. respawnables QVGA ekranlar için uygun değildir.

      Sil
  34. Hocam Pes 12 3.1.42 versiyonu çıkmış. Blackmart Alpha markette gördüm de. Boş zamanınızda Armv6'ya çevirip siteye ekleyebilir misiniz, size zahmet ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inceleyeceğim hocam sorun olmaz eklerim

      Sil
    2. Toprak hocam sormayı unutmuşum, nasılsınız iyisinizdir inşallah. Hocam size zahmet pes 12 3.1.42 ile ilgili bir gelişme olursa beni burdan haberdar edebilir misiniz? Bir de hocam hep hocam diyorum sanırım sizden bulaştı :) :D

      Sil
  35. hocam doğal kahramanlar veya punch heroya bi bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. punch hero son sürümler armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam.

      Doğal Kahramanlar için bakacağım hocam.

      Sil
  36. Toprak hocqm nfs shift apk varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nfs sitede var hocam buyurun

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/need-for-speed-shift-208-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  37. Hocam chicken invaders 4 ü yenilermisiniz bu aralar o tarz oynulara merak sardım :D

    YanıtlaSil
  38. Toprak hocam mumkunse reckless geteway siteye eklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reckless gateway galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  39. Toprak öğretmenim :D max payne mobil armv6 siteye ekleyebilirmisin yada gta vice city

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam max payne armv6 cihazlarda çalışmıyor :(

      Sil
  40. sitenin üst kısmındaki kategori kısmını nasıl yaptınız?7 gündür araşTırıyom bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf hocam google'da araştırın. blogger kategori yapma diye

      Sil
    2. teşekkürler hocam bu arada geometry dash'ın sürümü baya eski isterseniz güncelleyin çok güzel bi oyun

      Sil
  41. toprak hocacigim bloons td battlesin yeni surumunu yarina yuklermisin mod yap lutfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bloons td 5 2.8 daha internete düşmedi hocam

      Sil
  42. Hocam pek sanmıyorum ama bir umutla soruyorum Online Football Manager hilesi var mı?

    YanıtlaSil
  43. Toprak hocam candy crash saga buldum bende armv6 sitelerden birinde buldum isterseniz bir yere upload yapim calisiyor

    YanıtlaSil
  44. Hocam bir şey soracağım bu sansür olayı varya oyüzden hileli oyunlar indirmek yasaklanmış diyorlar cezası falan varmış dogrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun olmaz hocam merak etmeyin. indirmeye devam :)

      Sil
  45. hocam sticman soccer takım hileli apk yüklermisin tşkr

    YanıtlaSil
  46. Hocam ful olmassada atamazmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun ömer hocam normal sürümü

      http://www25.zippyshare.com/v/29964041/file.html

      Sil
  47. Hocam ozel araba otamatik mod apk atarmisiniz google playde ucretli indiremiyorum

    YanıtlaSil
  48. Hocam Doğal Kahramanlara bakacaktınız baktınızmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam doğal kahramanlar galaxy mini de verimsiz çalıştığı için siteye ekleyemem

      Sil
  49. hocam truck simülatör 3d hilesi varmı okuldaki herkes o oyunun hilesini istiyorda sana başvurmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam truck simulator armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  50. Hocam herkes birşeyler istiyor vaktiniz olursa lütfen yeni cikan cupets yapar mısınız hocam

    YanıtlaSil
  51. Mükemmel bir site yapmışsınız hocam tebrik ediyorum o kadar düzenli ve kaliteli paylaşımları bu kadar rahat(reklamsız vs) gezinebildiğimiz bir site rüya gibi :) Benimde sizden ricam Drift Mania Street Outlaws oyunu olacak 1 aydır arıyorum ama bulamadım linkler patlamış hilelisini bulamadım. Bir el atarsanız çok memnun olacağım. Bu arada benim telefon Galaxy Mini 2 özellikleri falan hiç anlamam sanırım siz halledersiniz :)) Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. Hocam zahmet olmazsa birşey daha injustice gods among us un para hilesini koyabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  53. Hocam pet rescue saga ekleyebilir misiniz ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  54. eline sağlık müthiş oyunlar var

    YanıtlaSil
  55. Abi nba jam varmı?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir