Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Mart 2014 Pazar

Ninja Hero Cats MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


HandyGames firmasına ait olan Play Store'daki popüler oyunlardan birisidir Ninja Hero Cats. Oyunda yaşanan maddi yani parasal sıkıntıları bildiğim için sizlere MOD olarak sunmak istiyorum bu sayede oyunu oynarken tam anlamıyla keyfine varabileceksiniz istediğiniz her türlü özelliğe sahip olduktan sonra oyunları oynaması daha basit oluyor şüpheniz olmasın basit oyundan kim sıkılır ki zaten oynadıkça oynayası gelir insanın. Daha önce oynamayan arkadaşlarımız için Ninja Hero Cats kısaca anlatmak istiyorum, oyunumuzun adından da anlaşılacağı üzere kahramanlarımız ninja kediler amacınız onları yönlendirerek karşınıza çıkan düşmanları yok etmektir. Ninja Hero Cats tamamen TÜRKÇE olduğu için menülerde ve oyun içinde sıkıntı çekmeyeceksiniz. Bölüm sonlarındaki bosslarda zorlanabilirsiniz. Oyun içi kontroller oldukça basittir joystick mantığıyla hareket ettiriyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 55.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Ninja Hero Cats MOD APK
Kurulumu
Ninja Hero Cats MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

119 yorum:

  1. Emeğine sağlık Toprak hocam :) Bir de bir ricam var. Mahsuru yoksa Plague Inc. alışveriş hileli apk'yı tekrar yükleyebilir misin hocam? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eklemeye çalışacağım hocam en son sürüm olarak

      Sil
    2. hocam bir ricam var.real drift ve hungry shark'ı yükleyebilirmisiniz ? teşekkürler...

      Sil
  2. ilk yorum:D piranha business tab 7 ye aassasin creed atcam hvga mı qvga mı

    YanıtlaSil
  3. Hocam lütfen başşka site açın kaç gün oyun bekliyoruz tüm oyunların modunu full halini paylaşacağınız şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni bir site için yeni bir telefon gerekli şuan için elimde yalnızca galaxy mini var

      Sil
  4. toprak hocam brotherhood of violancenin 2.part yoktu yenisini eklerim demistiniz bi baksaniz hocam saygilarimla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şuan için eski konulara dönme şansım yok

      Sil
  5. Hocam sizden iyilik isticam discovery fm radyoyu paylasabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam discovery fm radyo için android sürümünün 4.0'den yüksek olması gerekiyor. siteye ekleyemem

      Sil
    2. hocam benim telefon galaxy mini android 4.2.2 ye yukselttim siz atin da ben yuklim

      Sil
  6. Ya hocam heryere baktim yardimci olsaniz nolur ya iki dakikanizi alir hocam monsterwarlord un modu yada jewels hack inin bi linkini bari atin hocam yukleyemiyorsanz

    YanıtlaSil
  7. Hocam blood and glory e bakarmisiniz linki bozuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam blood and glory sorunlu galaxy mini de

      Sil
  8. hocam blood and glory iyi olur mediafire linki vermişsiniz ama indirilemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam blood and glory sorunlu galaxy mini de

      Sil
  9. hocam ygs den kaç aldınız

    YanıtlaSil
  10. hocam sizin telefonunuzda hangi oyunlar var ve bana jelyblast v3 rom linki atabilirmisiniz nerde aradıysam bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum ama custom romlar için xda'ya bakabilirsiniz.

      Sil
    2. hocam jelybean romu atın bari

      Sil
    3. custom rom önermiyorum. siteye ekleyemem

      Sil
    4. hocam neden custom rom önermiyosunuz

      Sil
  11. evet hocam jelyblast V3 iyi olur

    YanıtlaSil
  12. ama hocam jelyblast v3 çok güzel sitedeki arkadaşlarında seveceğine eminim

    YanıtlaSil
  13. Bi cevap verin hocam ya

    YanıtlaSil
  14. hocam ozaman jelybean yada icecream sandvich romu atın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alper hocam dediklerimi okumuyor musunuz ? custom rom önermiyorum siteye ekleyemem

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. hocam yorumlarınızı okumam için sayfayı yenilemem gerek onu yapmadığım için yorum gözükmüyodu özürdilerim

    YanıtlaSil
  17. hocam valla çok özürdilerim (Alper ÇAM)

    YanıtlaSil
  18. hocam peki neden custom rom önermiyosunuz(Alper ÇAM)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom romlar başarısız bana göre hocam verim alamazsınız stabillik yok

      Sil
  19. Hocam cozunurluk (360p filan)

    YanıtlaSil
  20. Toprak abi tabletim rootlu telefon hakkindaya bakiyorum su yaziyor....V1.0.4IMM76I.eng.root.20120906... yaziyor ama gamekiller hilesini yapamiyorum bunun nedeni ne ola bilir....?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root değildir yazan şeyin anlamı farklı tableti ismiyle beraber root yapma olarak arayın

      Sil
    2. Anladım....toprak abi benim tablet PRAKTICA markalı bu markaya uygun hiç bir sitede root yapma yok senin sitedede yok. abi ben bu tableti nasil root yaparim bana bir yardimci olurmusun.......:-)

      Sil
    3. hocam bilinmedik tabletleri root yapmanız çok zor ama genede inceleyin framaroot adlı uygulamayı google'da işinizi görür belki

      Sil
    4. Teşekkür ederim Toprak abi.....

      Sil
  21. Hocam sinav sonucunuz hayirli olsun

    YanıtlaSil
  22. hocam yeni bi telefon alicaksinizya hayirli olsun bende alicam insallah yakinda.hocam bu oyunu mod yapip yuklermisiniz linkini veriyim. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.divmob.tankbattle

    YanıtlaSil
  23. hocam blocky roads ve traffic racer ve dolmuş driver bide real drift free yüklermisiniz bu arada geçmiş olsun hocam sınav sonucunuz iyi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 oyunda galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  24. hocam keline dogrulamayi kaldirirsam site bottan gecilmez derken ne istediniz anlamadim

    YanıtlaSil
  25. hocam yeni acicaginiz site hangi telefonla ilgili olucak hangi cihazi dusunuyosunuz? hocam bu arada galaxy mini 2 de oyun oynanirmi iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni siteyi genel olarak düşünüyorum bütün cihazlar için

      Sil
    2. galaxy mini 2 idare eder hocam armv7 bir cihaz

      Sil
    3. Hocam galaksi ace 2 armv7 dimi yani butun oyunlar acilir

      Sil
  26. hocam google talk dan size ulasmaya calisiyorum kontrol edemiyormusunuz google talkinizi

    YanıtlaSil
  27. Hocam apk creator full apk sini paylaşabilirmisin?

    YanıtlaSil
  28. Selam oyun zevkli lakin balık alamıyorum.olan balıklarda tükendi balık alınmıyor acil güncellerseniz çok makbule gecer.tesekkürler.s3 mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maksimum balık değeri odur hocam fazlası olmuyor.

      Sil
  29. Toprak Hocam ben yine Ali Dinç. 6/B den banana kong. Can ve muz hileli istemiştim
    Siz bana dedinizki Hocam
    Ali Dinç Hocam tanıyamadım dediniz
    benim. Cevabım bu :
    Ben sizin sitenin 2-3 yıldır en iyi takipçilerinden biriyım
    Hocam tanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam bakmaya çalışacağım

      Sil
    2. Bugüne gelirmi. Hocam Ben Ali. Dinç 6/B den

      Sil
    3. hocam salı günü için olur ancak söz vermiyorum

      Sil
    4. Hocam Ben Ali Dinç. 6/B den.
      Hocam şimdi yükleyip hileyi. yapamısın benim için bu oyun çok önemli Banana kong

      Sil
    5. Hocam ben yine Ali Dinç 6/B den
      Hocam minigore zombies 2 armv6
      Olanını ve para hilelisini. atarmısın
      ve banana kong. para hileli apk atarmısın. Banana kong benim için
      çok önemli minigore zombies. olmasalar olur. Ama banana kong benim için çok önemli

      Sil
  30. Toprak abi devil dark, paradise island,city rize hangilerini modlu yapabilirsin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devil dark armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam.
      paraside island son sürüm mod olmuyor.

      Sil
    2. Toprak abi senin basini sisirmek istemem senden son bir ricam olacak ....Rule The Kingdon adli amdroid modlu oyunu siteden indirdim elmasi cok az oldugundan bir turlu alisveristen esyalar almaya param yetmedi sen yaparmisin bunun modlusunu.......:-)

      Sil
  31. Toprak hocam sizden bisey rica edicem freedom adli apk rootla calisiyor rootsuz apk koyarsaniz sevinirim cevabinizi bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam freedom için root gerekli başka çaresi yok

      Sil
  32. Hocam Score World Goalsın Apksını Paylaşırmısın ?

    YanıtlaSil
  33. hocam football touch story hileli yüklermisiniz?

    YanıtlaSil
  34. hocam peki ona benzer onerbilceginiz apk varmi ??

    YanıtlaSil
  35. Hocam uygulama beklenmedik bi sekilde sonlandirildi diyo neden

    YanıtlaSil
  36. hocam cevap verirmisiniz rootsuz freedoma benzer apk lutfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap vermiştim zaten hocam. freedom tarzı bir uygulama yok zaten sadece kendisi var oda root istiyor.

      Sil
  37. Hocam gun strike hileli apk paylasirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  38. Toprak hocam Mx Player Pro apk atarmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mx player pro'nun son sürümü için bakacağım hocam

      Sil
  39. Hocam bu plants vs zombies 2 yi modlayabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plants vs zombie 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  40. Hocam iyi bi strateji oyunu paylasirmisiniz yalniz online olmasin simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  41. Hocam deer hunter 2014 paylasir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deer hunter 2014 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  42. Hocam pouyun hilesini bugün paylaşabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  43. Hocam NSS para hileli atarmisiniz. Yeni Surum olsun lutfnn

    YanıtlaSil
  44. Hocam bi tlf alacam ne onerir siniz ? Bu siteyi takip ederekten

    YanıtlaSil
  45. Toprak hocam benim telefonum galaxy mini google play e girdigimde wifi full cekmesine ragmen bağlanti yok diyodu simdi format attim play hesabina gmail bilgilerimi giriyorum bes dakika bekle diyor bekliyorum sonra sunucu ile saglam bir baglanti kurulamiyor diyor iki aydir bunla ugrasiyorum lutfen yardimci olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu sorun bağladığınız wifi ağından kaynaklanıyor farklı bir ağa bağlanıp tekrar dener misiniz

      Sil
    2. Baska bi agda da denedim olmuyor hocam bikac yere baktim bu sorunun cozumlerini denedim olmuyo hocam yardim edin

      Sil
  46. Hocam clash of clans mod apk yeni sürüm lütfen rica ederim.

    YanıtlaSil
  47. Meraba . pounun son surumunu hileli olarak koyabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  48. hocam hungry shark ve real drift'i yükleyebilirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  49. hocam yeni site için galaxy mini 2 yi kullanırmısınız ? ya da hangi telefonu düşünüyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni site için konuşmak erken şuanda hangi telefona ait olacağı konusunda üstelik genel bir site düşünüyorum

      Sil
  50. Ya hocam su monster warlorda bi yardmci olmadniz ya iki dakikanizi alir hocam ya yardim ediverin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmadığını dünde söyledim hüsnü hocam

      Sil
  51. toprak Hocam puffinin en son surumu vere bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  52. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/12/mission-of-crisis-para-hileli-galaxy-mini-qvga-armv6.html#comment-form burdan dosya indiremiyorum toprak ilgilenirmisin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu deneyin hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/mission-of-crisis-v138-mod-apk-para-tas-hileli.html

      Sil
  53. Hocam empire defense2 cristal hilesi eklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de sorunlu çalışıyor siteye ekleyemem

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir