Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Mart 2014 Pazartesi

Zombie Tsunami MOD APK - SINIRSIZ ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dünden bu yana oynadığım gerçekten mükemmel kurgulanmış oyunlardan birisi olarak gördüğüm Zombie Tsunami'yi sizlere sunmak istiyorum aslında bu oyunla tanışmam siteden aldığım bir istek üzerine oldu bende hem istediği yerine getirmek hemde siteye güzel bir oyun daha eklemek için kollarımı sıvadım oyun içinde yaşanan parasal sıkıntıları bildiğim için MOD yani sınırsız alışveriş hileli olarak paylaşıyorum bu sayede oyun içinde istediğiniz gibi alışveriş yapabilir zombileri dilediğiniz gibi arttırabilirsiniz bir nevi  PARA HİLELİ. Kısaca oyunumuz hakkında bilgi vermek istiyorum tek bir zombi olarak sokaklarda paylaşan mücadeleniz insanları zombi yaparak sürüyor kısacası yalnız bunları yaparken karşınıza fazlasıyla engel çıkabilir araçlar ve çukurlar gibi... Tsunami geldiğinde endişelenmeyin işinize çok yarayacaktır. 9 farklı bölgede toplam 300'den fazla bölümden oluşmaktadır. Son zombinizde ölene kadar pes etmeyin. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 530.000'den fazla indirilmiştir. Üstelik son 1.6.4X sürümüdür.
Oyunumuzdan Görüntüler


Zombie Tsunami MOD APK
Kurulumu
Zombie Tsunami MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi : oyuna giriş yaptığınızda ilk açılan menüden MARKET kısmına giriş yapın almak istediğiniz ögeyi seçin ve BUY deyin artık öge sizindir. Paranızın 0 olduğuna bakmayın istediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

108 yorum:

  1. hocam bide samurai ws zombie defense yükleseniz olmazmı ??

    NOT= 1.yorum gurur duyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam samurai vs zombie galaxy mini de sıkıntılı maalesef

      Sil
    2. hocam siteye nasıl üye olabiliriz

      Sil
    3. Ya hocam bu kaçıncı söyleyişim el insaf ya lütfen tüplü ve öfkeli yada şahin kullanabileceğim bir oyun lütfen

      Sil
    4. recep hocam sitede üyelik sistemi yok.

      kaçıncı söyleyişiniz hocam ? tüplü ve öfkeli galaxy mini de çalışmıyor

      Sil
  2. toprak hocam 2 sorum varda sorabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam CASper via v4 kullanıcısıyim nasi root atabilirim

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. abdullah hocam googleda araştırın casper via 4 için

      Sil
  3. Toprak Hocam , Hay day ve Clash of Clans hilerini ulup gonderirseniz cook sevinecegiz . Bide genellikle hileli oyuunlara bayiliyorum . Emegin icin tesekkurler hocam seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 oyunda galaxy mini de çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. toprak hocam şu zombie oyunu ne oldu

      Sil
    3. hangisi fatih hocam ?

      Sil
  4. Çok sağolun hocam size bir soru soracam dr.webmi avg mi hocam hangisi daha guzel bide monopoly milyoneride koysaniz armv6 modlusuz var diye gordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dr.web önerim.
      monopoly galaxy mini de çalışmıyor diye hatırlıyorum

      Sil
    2. Hocam bilmiyom ama yinede size linki verim bi bakin calisirsa yukleyin androtizon.blogspot.com/2013/01/monopoly-millionaire-armv6-apk-v162.html?m=1 calişsa yukleyin lutfen zaten sitede bazi kisiler istedigni gordum hocam bide ski safari linki kirik duzeltseniz

      Sil
  5. hocam birinci sorum internet yasası bu siteyide kapsıyomu bide hocam nova 2 yi atsanız yaw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirin sıkıntı olmaz. nova 2 galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  6. Hocam vector hileli apk bulebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vector armv6 cihazlarda sorunlu hocam

      Sil
    2. Hocam bnm tel galaxy s3 mini

      Sil
    3. hocam sitede galaxy mini için paylaşımlarda bulunabilirim ancak

      Sil
  7. hocam sizce s3 mü yoksa nexus 4 mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette nexus 4 hocam arkanıza google desteğini alın keyfinize bakın :)

      Sil
  8. Hocam dark avanger clash of clans yok vallahi güncelleme istiyor hepsinde olmuyor hocam cok lazim

    YanıtlaSil
  9. Hocam the respawnables bulabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  10. Hocam monopoly milyoner armv6 da çalışıyor google dan baktım fakat doğru düzgün indirme linki bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenmeye çalışacağım hocam

      Sil
    2. Evet hocam armv6 te calisiyor hatta yukardaki yorumumda bir link verdim bakin deneyin linkleri saglam calisirsa buraya yukleyin lutfen

      Sil
  11. Hocam lùtfen screencats yükleyin

    YanıtlaSil
  12. Hocam siteyi çok sevdiğimi öncelikle belirtiim elinize sağlık ama bide hungry shark evolution 1 i atarsaniz çokkk memnun olacam lütfen yanitlayin bu yorumu olup yada olamayacagina dagir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play storeden yuleye bilirsiniz sizin telefon s4 ise ordan indirin cunku bu oyun armv6 te calismiyor ve o yuzden toprak hacamiz ekleyemez

      Sil
  13. Hocam ben telefonun bu armv 6 falan mi olup olm digini bilmiom lütfen yaziverin telefon s4 mini 2 dk almaz rica ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alparslan hocam sizin telefon s4 ise oooo oooo sizin telefon armv7 dir her oyunu kaldirir

      Sil
    2. alparslan hocam hungry shark evolution armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
    3. cihazınız zaten s4 mini ismail hocamın da dediği gibi play store'dan indirebilirsiniz

      Sil
  14. Hocam inotia 4 gem hilelisini ne zaman paylaşabilirsiniz?

    YanıtlaSil
  15. Hocam dolmuş driver son sürüm para hileli mod atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolmus driver armv6 cihazlarda çalışmadığı için ekleyemem hocam

      Sil
  16. HOCAM DR.WEP FULL YUKLERMISIN LUTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/08/drweb-anti-virus-v8004-full-apk.html

      Sil
  17. Hocam merhaba, sitenizde kendi yapmış olduğum yorumumla ile ilgili gizlilik konusunda büyük bir sıkıntım var, yorumun silinmesine rağmen ismimin orada gözükmesi ve google'da aratıldığında sitenizin çıkması beni rahatsız ediyor. Eğer lpmonarch@gmail.com adresine müsait olduğunuz bir zamanda ulaşırsanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  18. Hocam sitede yeniyim de sorumu nereye yazacağımı bilemedim :) Hocam benim tel galaxy mini i serisi. ben sizin root dosyanızı telefonuma indiriyorum, recovery modda açıp apply update from sdcard'a geliyorum fakat o dosya birtürlü çıkmıyor karşıma. Aynen şöyle bir ekran çıkıyor;
    ../
    .MySecurityData/
    .adc2/
    .android_secure/
    .com.aviary.android.fea
    .dmplatform:/
    .downloadTemp/
    .goproduct/
    .mmyscache/
    .photowonder/
    .quickoffice/
    .smartlauncer/

    Ama bir türlü o dosya çıkmıyor :/ Anlamadım gitti yardım ederseniz minnettar olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorun sd kartınızda bir çok dosyanın olması çözümü sadece sd kartta root dosyasını atın öyle girin recorvery menüye sorun çözülür hocam

      Sil
  19. hocam lutfen colins macree yuklerseniz sevinirim bu arada oyunda harika tesekkurler

    YanıtlaSil
  20. Hocam sizden cok sey istedim faket su . Clash of Clans hilesini bir iletisim yoluyla bana atabilirmisin Rica etsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam olmuyor.

      Sil
    2. Toprak hocam death shooter ve last stand zombie oyunlarının hilelisini yaparsanız çok sevnirim insan geçemeyince kafayı yiyo ya

      Sil
  21. Hocam iyi akşamlar. telefonum huawei ascend g301 androis sürümü 2.3.6 minecraft 0.8.2 veya 0.8.1 i siteye atarmısınız? bnde var ama yeraltına ev yapsam mavi mavi gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olamama hocam bu konuda

      Sil
    2. sitenin ismi huaweiascendturkiye degil gordugun gibi ?

      Sil
  22. Hocam angry birds go hack varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam angry birds go armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  23. Toprak hocam burda monopoly milyonerin armv6 moduvarmis bi bakin size linki verim deneyin calişsa bu siteye koyun herkes indirsin insallah galaxy minide calisir

    YanıtlaSil
  24. hocam bize green farm hilesi yüklermisiniz nolur

    YanıtlaSil
  25. hocam android yükseltmek için napmak gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınızın adı + rom olarak araştırın google'dan bulursunuz

      Sil
  26. hocam Hıamına Bird in apksını ekleyebilirmisin play store da var ancak ben playstore kullanmıyorum çok hafıza yediği için :D bi zahmet paylaşırsan çok iyi olur

    YanıtlaSil
  27. Toprak hocam Vector Full sürüm apk yapabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vector armv6 cihazlarda aşırı derece kasıyor hocam

      Sil
  28. Toprak hocam death blocks 2 para hile koyar mısın ?

    YanıtlaSil
  29. Zombie Commando nun hilelisini atarmısın Toprak hocam

    YanıtlaSil
  30. hocam kick the boss istiyoruz bari 1 ni atın artık atın hocam sitede var diyorsunuz o çalışmıyorrr kaç kişi istiyor ama hocam burda sizde saygı duyun yorumlarımıza :..***..:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yorumlarda cevap veriyorum kick the boss 1 armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  31. hocam hungry shark evolution a bakabilirmisiniz.Eğer o açılmıyorsa hungry shark 3 atabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry sharak evolution armv6 cihazlarda çalışmıyor. hungry shark 3'e bakacağım hocam

      Sil
  32. hocam street figther linkleri yenilermisiniz..

    YanıtlaSil
  33. green farm 3
    hileli version yüklermisin hocam

    YanıtlaSil
  34. hocam öncelikle hayırlı akşamlar. bir arkadaş tavsiyesi ile sizin bu sitenizi 3 aydır süper oyunlar indiriyorum. allah razolsun. nss pro lisansı yükledim siteden ama para hilelisini bulamadım hocam. eğer varsa linkini yorum olarak atarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun hocam Allah sizlerden razı olsun :). NSS para hilesi sıkıntılı hocam

      Sil
    2. GameCİH i deneyebilirsiniz Bu sitede var.

      Sil
  35. fun run hilesini kaç gündür bekliyorum lutfen yüklermisinz rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run ARMV6 cihazlarda çalışmıyor hocam baktım

      Sil
  36. O zaman nasıl bulucaz fun run hile sini

    YanıtlaSil
  37. Hocam death shooter yada last stand zombie hilesiyle ilgilensen çok sevirim..

    YanıtlaSil
  38. Merhaba Toprak hocam Msp MovieStarPlanet İn Hackini Bulurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  39. Bende apk indirdim apkyi actim yukle dedim ama uygulama yuklenmedi yaziyo cozumu nedir hocam cevaplarsan sevinirim bu arada site cok guzel hocam ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz nedir birde cihazınızda yüklü olan zombie tsunami varsa silin onu öyle kurmayın deneyin

      Sil
    2. Galaxy mini hocam telefonda zombi tsunami yoktu bu sorun subway surferda da oldu google playdede var uygulama sd karta yuklenmedi diyor ya da hata(498) diyor

      Sil
  40. NSS ye bi para hilesi yok mu hocam

    YanıtlaSil
  41. Apk bende yuklenmiyor ilk kez indirdim bu oyunu telefon galaxy mini playdede sorun var hata 498 veriyor cozumu nedir root mu lazim yardim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal şartlarda direk kurulması lazım ancak sorun android sürümü olabilir. android sürümünüz nedir ?

      Sil
    2. Hocam oncelikle ozur dilerim gec yazdim surum 2.2.1

      Sil
  42. Android surum 2.2.1 icin uyumlu nu degilse ne yapicam nasil yukseltcem

    YanıtlaSil
  43. smash hit oyuununuda atarmısınız

    YanıtlaSil
  44. Oyun içinde gerçek parayla alınan özellikleri de satın alabilseydik iyi olurdu ama yine de teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. Hocam bununla facebookta gözükebiliormuyuz vede güncelleme yapınca yaptıklarımız kaybolurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam facebook'ta gözükürsünüz. güncellemeyi play store'dan yapamazsınız hocam oyun oradan inmediği için

      Sil
  46. bende bunu bekliyodum toprak hocamız zombie tsunamiyi ne zaman yayınlayacak diye sağol hocam :D

    YanıtlaSil
  47. Hocam Nerden İndircez Göremedimde ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğra hocam konu içinde play store logosu var dokunun link açılır.

      Sil
  48. abicim ben apk yi indiriyorum uygulama yüklenemedi diye hata veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  49. kardeş ben yaptım ellerine sağlık fakat facebook hesabına bağlayamıyorum internet not found gibi birsey diyor (wi-fi ye bağlamama rağmen) ne yapmalıyım

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir