Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Mart 2014 Salı

Mission Of Crisis v1.3.8 MOD APK - PARA VE TAŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Play Store'da uzun bir süredir sevilen oyunlar arasında duran kendimce de kesinlikle oynanması gereken bir oyundur Mission Of Crisis. Daha önceden sitemizde paylaşmıştım güncelleme ve yenilikler gelince tekrardan sizlere sunmak istedim üstelik MOD yani para ve taş hileli olarak bu sayede oyun içinde yenilmez olabilir düşmanlarınızı kolayca alt edebilirsiniz istediğiniz silah, ekipman, karakter, özellik ve dahası için sınırsız para ve taş hilesi gereklidir gelen güncellemelerden sonra oyun içinde ufak çaplı değişiklikler olmuştur Play Store'daki son sürümü v1.3.8'dür. Mission Of Crisis hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum strateji ve aksiyon oyunlarını sevenlere önerimdir amacınız köpeklerden oluşan bir askeri birliği kontrol etmek ve bölgenizi kötü kedilerden korumaktır. Dünyanın huzuru sizin ellerinizde. Üstelik oyun için online modda mevcuttur internet üzerinden dünyanın farklı yerlerinden oyuncularla oynayabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 38.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Mission Of Crisis v1.3.8 MOD APK
Kurulumu
Mission Of Crisis v1.3.8 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para ve taş hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para ve taş miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

71 yorum:

  1. Hocam s5830i için sonic dash eklermisiniz

    YanıtlaSil
  2. 2.yorum hocam bazi oyun larin,sd kart dosyalarini kendi apk larini indirdigimizde iniyorlar ya.bizim internetimiz apk nin kendi sd kart dosyasini indirmiyo server failed falan diyo ama baska bir internet indiriyo sebebi nedir?internetimiz ttnet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bu gangster city nin hilesini nereden bulabiliriz

      Sil
    2. oktay hocam sorunun ne olduğunu anlayamadım.

      emre hocam gangstar city mod olmuyor.

      Sil
    3. Teşekkürler hocam ilginiz için canınız sağolsun

      Sil
  3. Hocam crisisi paylasmistiniz hilelisini

    YanıtlaSil
  4. Sagolun hocam tesukkurler

    YanıtlaSil
  5. hocam size zahmet minecraftı paylaşırmısınız ? daha öncede paylaşmışsınız ama link kırılmış şimdiden teşekkür ederim hocamcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayagi kasiliyo telefon yener bey.tefonu asiri isindiriyo fakat sitede minebuilder var onu deneyin eminim daha cok seveceksiniz

      Sil
    2. oktay hocamın dediği gibi yener hocam

      Sil
  6. hocam güzel bir silah oyunu eklermisiniz.(crysis gibi)

    YanıtlaSil
  7. Hocam sims 3 ü modlayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. Hocam dungeon criris e benziyormu?

    YanıtlaSil
  9. hocam car town streets bulabilir misiniz

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Hocam yeni site kur artık bunu kapat diyen yok yeni siteye yönelik çalışmalara başlayın yavaş yavaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ishak hocam yeni sitenin bir çok şeyi hazır yalnızca yaz tatilini bekliyorum

      Sil
  12. hocam oyunu kuruyorum girirken hata veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir hata hocam ? galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  13. hocam eternity warriors hilesine baktiniz mi sıkboğaz ediosam ozur dilerim ama cok lazim :D

    YanıtlaSil
  14. hocam 5830i için twitch.tv uygulamasını atar mısın google playde vardı eskiden ama artık uymuyor telefona :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da araştırın sitede paylaşamam.

      Sil
  15. Hocam oncelikle yorumuma katildiginiz icin tesekkur ederim. Demek istedigim boyutu yuksek olan oyunlarin yani partlara bolunmus oyunlari indiriyorum ama cikartma islemiyle pek fazla ugrasmak istemedigimden sadece apk yi indiriyorum oyunun kendi kendine indirmesini istiyorum ama bizim internetimiz indiiyo fakat baska internetler indiriyo bunun sebebi nedir.yani apk nin sd kart dosyasi neden inmiyo onu soracaktim internet server failed diyo simdiden tesekkur ederim iyi aksamlar kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorunun nedeni ne sizsiniz nede benim :D apksını kurduğunuz oyunların sd kart dosyalarını oyunun yapımcısının tarafından artık desteklenmiyor yada güncellenmiş olabilir o yüzden eski apk kurulu olduğu için sizde inmiyor sorun burada. sizi önerim sd kart dosyalarını da siteden indirin daha sağlıklı olur.

      Sil
    2. çok sağolun hocam

      Sil
  16. HOCAM MERHABA UZUN ZAMANDIR RPG TARZI KALITELI BIR OYUN BEKLIYORUZ EMINIMKI SIZDE com2us FIRMASINI BILIYORSUNUZDUR BEN Caligo Chaser Free yi oynuyordum ama para sıkıntı si ve belli bir noktadan sonra gercek parayla satin alinan seyler istiyor ve oyun orada sadece gezme oyunu oluyor sizden ricam --Caligi Chaser in tam sürümünü mod halinde paylasirmisiniz....

    YanıtlaSil
  17. Hocam size zahmet olmazsa poweramp müzik player yüklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. poweramp crack işlemi sıkıntılı hocam üzgünüm

      Sil
  18. Hocam traffic raceri yükleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  19. Traffic racer maalesef armv6 cihazlarda calismamaktadir bu yuzden toprak hocam yukleyememektedir anlayisiniz icin tesekkur ederim toprak hocam umarim isinize karismiyorumdur karisiyosam kusuruma bakmayin amacim bu koskocaman sitede size yardim etmektir ancak

    YanıtlaSil
  20. hocam empire defense 2 mod istemistim baktinizmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mod işlemi sıkıntılı ama uğraşıyorum

      Sil
  21. dungeon hunter bakarmısın hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var hocam zaten. diğer sürümleri galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  22. Toprak hocam kairosoft'un Game Dev Story para hileli koyabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  23. Hocam Candy Crush Yapabilirmisiniz. Cok istiyorum ama telefonuma uyumsuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda candy crush çalışmıyor.

      Sil
  24. Hocam Candy Crush Yapabilirmisiniz. Cok istiyorum ama telefonuma uyumsuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef eray hocam candy crush armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  25. Hocam 2-3hafta once salak kuslarin kristalhileli soyledim hic atmadiniz bir el atin lutfen

    YanıtlaSil
  26. Merhaba toprak hocam ve arkadaslar ben azerbaycandan ali ...... Hocam rica etsem lutfen dragon story nin hileli versiyonun siteye koyarmisiniz cox rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sultanov hocam dragon story galaxy mini de çalışmıyor

      Sil
    2. Hocam benim telefonum Galaxy Ace 2 yani Galaxy İ8160 hocam oyun bende calisyor fakat hilesi yok rica etsem onun hiylesi ile ilgilenirmisin acil lazimda ....azerbaycanda bakude sizin sitenizden konusulyor bende takip ediyorum ve hileli apk sorunsuz calsiyor amma dragon story yok onu da eklermisiniz

      Sil
    3. hocam inceledim maalesef mod da olmuyor hocam :( üzgünüm

      Sil
  27. Hocam oyunu indiriyor yukluyorum acmak icin tikladimda ekran kararip kapanmaya zorla diyor nedendir cihaz kaynaklimi yoksa oyunun yaziliminda sorunmu var? Cihazim general mobile planet p9060

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazla alakalı bir sorun hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  28. hocam jelyblast v3 rommu nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google da araştırın. zaten ben custom rom önermiyorum

      Sil
  29. true skate istiyom

    YanıtlaSil
  30. Hocam destania level hilesi koyarmısınız

    YanıtlaSil
  31. Dream League Soccer Para hileli yaparsanız iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  32. Hocam sizden oyun istegi istemiyorum bu sefer sadece nasilsiniz diye.soracaktim

    YanıtlaSil
  33. Hocam clash of clans e de bi el atarmısınız

    YanıtlaSil
  34. mission of crisis qvga armv6 paylaşmıştınız o sürümün linki kırık tekrar yapıp paylaşırmısınız birde my talking tom armv6 port yapıp paylaşırmısınız

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir