Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Mart 2014 Pazar

Antivirüs Koruması - AVG PRO 3.5 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Site üzerinden aldığım istekler arasında sıkça gördüğüm güvenilirliğini kanıtlamış bilgisayar platformundan tanıdığımız AVG'nin android cihazların casus uygulamalara karşı korumasız kalmaması için çıkarılmış yazılımıdır üstelik PRO versiyon olarak sizlere sunmak istiyorum bu sayede SINIRSIZ ve TAM özellikte kullanabileceksiniz. Antivirüs Koruması - AVG PRO 3.5 APK yalnız bir android antivirüs uygulaması olarak düşünmeyin telefonunuzun kontrolünü rahatça sağlayabileceğiniz alet çantanız gibi düşünün içinde bir çok yardımcı uygulamada mevcuttur. Kısaca özelliklerinden bahsetmek istiyorum ama şunu da söyleyeyim AVG Antivirüs bütün platformlar dahil olmak üzere dünya çapında 100.000.000'dan fazla indirilmiştir. Telefonunuza TAM koruma sağlar, kimlik avı ve benzeri zararlı yazılımlardan korur, tarayıcıda gezdiğiniz sayfaları kontrol eder, indirdiğiniz uygulama ve dosyaları tarar, cihaz performansını arttırır, veri kullanımınızı hesaplar, üstelik enerji tasarruf özelliğine de sahiptir. SMS ve çağrılarınızı kontrol edebilir istediğiniz numarayı engelleyebilirsiniz. Uygulamamızda TÜRKÇE dil desteği mevcuttur. Galaxy Minide sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 29.90'dir.

Uygulamadan Görüntüler


Antivirüs Koruması - AVG PRO 3.5 APK
Kurulumu
Antivirüs Koruması - AVG PRO 3.5 APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

61 yorum:

  1. ilk yorum hocam ben avast mobile sucurity kullaniyorum onun full versiyonunu paylasirmisiniz???

    YanıtlaSil
  2. Hocam 2. Yorum bndn hocam deer hunteri bulabilir misiniz ancak sitedeki deil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki hariç diğer sürümleri galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Hocam PENALTY WORLD CHALLENGE oldu mu ??

      Sil
  3. hocam the sim3 oyunu galaxy y acarmı acaba ?

    YanıtlaSil
  4. hocam Sd kart 4gb benim var ama recovery moda aldığımda gözükmüyor neden ? acaba bi yöntemi varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal şartlarda sd kartı görebiliyor musunuz ?

      Sil
  5. Hocam dr. web 165 tllik lisanslı kullanıyorum bumu iyi omu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buna yorum yapmak zor hocam ikisininde kendisine göre özellikleri mevcut

      Sil
    2. teşekkürler hocam ben dr.web kullanmaya devam edicem :)

      Sil
  6. Kick the Boss 1 lutfen hocam 1 haftadir bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Hocam fun run modlu paylaşabilir misiniz

    YanıtlaSil
  8. hocam appsaver uygulamasini indirdm sadece telefonda yuklu olanlari gosteriyo google playde ucretli uygulamalari filan nasil apk ye donusturup kullanabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yanlış anlamışım sizi o zaman hocam. google play daki ücretli uygulama ve oyunları apk ya çeviren bir uygulama yok maalesef

      Sil
  9. Hocam jellybase v3 rom varya onu atabilirmisin nolur hocam simdiden tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom rom önermiyorum hocam sitede paylaşamam

      Sil
  10. hocam blogumu nasil gelistirebilirim nasil takipcii kazanabilirim yardmci olurmusunuz bana ulasirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  11. Toprak Hocam dr.web son sürümüne bakabilirmisin

    YanıtlaSil
  12. hocam juggernaut modlu apk s5830 i'siz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorunlu çalışıyor hocam.

      Sil
  13. Selam toprak hocam ilk öncelikle bu uygulama için size ne kadar teşekkür etsem azdır iyiki bu programı bize sunmuşunuz bende iyiki indirmişim hemen tam taratma yaptım 3 virus buldu temizletti emeğinize sağlık. .. :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şahin hocam uygulamanın keyfini çıkarın :)

      Sil
  14. toprak hocam peki siz paralı uygulamaları nasıl apk olarak yapıp paylaşıyosunuz mesela bu antivirüs pro gibi ?

    YanıtlaSil
  15. Toprak hocam galaxy mini için Android 4 buldum " www.torrent-oyun.com/android-rom'lar/galaxy-mini-s5570-icin-android-4-0-4-ics-rom(linkler-guncellendi)/" skntili olur mu onerirmisinz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum kullanmanızı tavsiye etmem

      Sil
  16. hocam apk yasalmı yani apk kullanırsak telif hakkı filan bişey olurmu

    YanıtlaSil
  17. Hocaam green farm 3 mod hack rica etsem. :)

    YanıtlaSil
  18. Hocam Fetih İstanbul Paylaşır Mısın?

    YanıtlaSil
  19. Zombie Tsunami oynunu yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün ekleyeceğim hocam mod olarak

      Sil
    2. Çok sağolun hocam size bir soru soracam dr.webmi avg mi hocam hangisi daha guzel bide monopoly milyoneride koysaniz armv6 modlusuz var diye gordum

      Sil
  20. Hocam Yeni Site Açacakmışsınız ? :) Hocam Site Nasıl Bi Site Olcak ? :) Mesela Armv6 için Mi 7 İçin Mi ? Açarsanız Sitenin Linkini Verin Hocam Sizden Kopmak İstemiyoruz :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba :) Sayfanızı büyük ilgiyle takip ediyorum. Size bir sorum olacak. İndirdiğim root dosyasını SD karta nasıl atabilirim ? Bu aşamayı geçemediğim için haftalardır root yapamadım. Ayrıca root dosyaları zip oluyor ve açılmıyorlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefon ara kablonuz ile bilgisayardan atabilirsiniz veya telefona indirebilirsiniz direk. hem root dosyası .zip formatında olur recorvery menüden yükleyeceksiniz normal bir kurulum yapmayacaksınız

      Sil
  22. Hocam minecraft yüklerseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  23. Hocam lvl hileli oyunlar da koyarmısınız

    YanıtlaSil
  24. Hocam my talking tom paylasabilirmisiniz? Galaxy minide calisirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my talking tom son sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef hocam

      Sil
  25. hocam s4 e atsam çalışırmı bi sıkıntı olurmu ?

    YanıtlaSil
  26. Hocam hungry shark evolution mod lu atarmisiniz telefon s4 mini bide benim ama armv6 falan varya onun nasil old bilmiyorum.
    Yanitlarsaniz çooook sevinecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry shark evolution armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam. site galaxy mini için paylaşım yapamam çalışmayan oyunları.

      Sil
  27. Hocam yayınlayabileceğiniz en iyi programı yayınladınız, vallaha Bravo teşekkür ederim herkes adına

    YanıtlaSil
  28. Hocam yeni sürüm gelince güncelleniyormu yoksa güncellenmiyormu? Ordaki güncelle tuşu ile?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilmiyorum ancak güncelleme yapmaz diye düşünüyorum

      Sil
    2. Tamam hocam emeğiniz için sağolun

      Sil
  29. Fun run hile kaç gündür bekliyorum rica ediyorum yukler misiniz

    YanıtlaSil
  30. Hocam ben cm secrutiry kullanıyorum o.nasıl ?

    YanıtlaSil
  31. Toprak hocam stickman soccer bütün takım sokak futbollu hile yüklermisiniz lütfen hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir