Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Mart 2014 Cuma

City Island Premium MOD APK - ALTIN HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sitemizde normal sürümünü paylaşmıştım daha önce hatırlayanlar vardır aranızda yalnız oyundan keyif alabilmek için maddi kaynaklarınızın oldukça fazla olması gerekiyor işte burada yardıma ben yetişiyorum sizler için MOD yani altın hileli olarak City Island Premium'u sunuyorum oyun içinde sahip olamadığınız öge kalmayacak hepsini rahatlıkla satın alabileceksiniz. Oyunu daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum, oyunumuz adından da anlaşılacağı üzere denizin ortasında ıssız bir adayı gelişmiş ünlü bir şehre çeviriyorsunuz adaya oteller, lokantalar, alışveriş merkezleri ve dahasını kurup paranıza para katabilirsiniz. Asıl amacınız insanları mutlu etmektir ada şehrinize gelen insanlar ne kadar mutlu ayrılırsa o kadar yeni müşteri gelecektir. Oyunumuzda tamamen TÜRKÇE dil desteği vardır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8.99'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler

City Island Premium MOD APK
Kurulumu
City Island Premium MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Altın hilesi : oyuna giriş yaptığınızda altın miktarınıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

87 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. S3 mini var kasıyor ne iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu site Galaxy Mini'ler için.

      Sil
    2. fatih :) yorumunu gülerek okudum kardeşim. Adsız kardeş telefonunun arka planda çalışan uygulamalarını kapat ozaman sıkıntı olmaz olmaması lazım yani :)

      Sil
  3. Hocam siteniz cok ise yarar sagolun bu oyin icin ama sizden bir istegim var ramexpander full paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım umut hocam son zamanlarda sıkça karşılaştığım bir uygulama

      Sil
    2. Hocam her zaman olmasa da sizi Zaman Zaman takip ediyorum. Sizden bir ricam olacak. Hotel Story oyununu full ve modifiyeli olarak paylaşabilir misiniz? Hallettiğiniz zaman bana yazarsanız çok mutlu olurum Toprak Hocam.
      aliyuzucu01@gmail.com

      Şimdiden elinize EMEĞİNİZE SAĞLIK ...

      Sil
  4. HOCAM HANİ HUNGRY SHARK ? HOCAM ATMİCAKSANIZ ATMİCAM DEYİN BİZİ OYALAMAYIN SÖZ VERİYOSUNUZ ATMIYOSUNUZ ONDAN SONRA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok haklisin kardesim

      Sil
    2. Arkadaşlar siz daha yazdığınız mesajların yanıtlarına bakmaktan acizsiniz toprak hocam dün kaç defa size oyunun olmadığını söyledi deli etmeyin adamı

      Sil
    3. Furkan hocamın da dediği gibi

      Sil
  5. Hocam SoulCraft para hileli yükleyebilirmisin acaba ??

    YanıtlaSil
  6. Toprak hocam sitenizi sürekli takip ediyorum.Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz ellerinize sağlık hocam.Sizden bir isteğim var hocam eğer oluyorsa Contra yı modlayabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. contra ya mod olmuyor hocam ancak sitede full versiyonu var

      Sil
  7. hocam hungry shark nerde yükliyecektiniz hani ??*?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam söylediğim gibi olmuyor oyun toprak hocam dünde söyledi aynı şeyi

      Sil
    2. teşekkürler furkan hocam :)

      Sil
  8. Hocam dragon city yi modlayabilirmisiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. Toprak hocam replika s3 mini almayi dusunuyorm bu sitdeki oyunlari oynarmi aliyimmi ne dersnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. replika cihaz önermiyorum hocam. oyunları oynatır diye düşünüyorum ancak sorun yaratma olasılığı da oldukça yüksek i serisi cihazlarda olan sorunlarla karşılaşabilirsiniz

      Sil
  10. hocam oyunların hangi android sürümü gerektirdiğinide yazsanız açıklamanın sonuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki bütün oyunlar android 2.3.4 cihazlarda sorunsuz çalışmaktadır.

      Sil
  11. hocam sağlam bir modlu rpg yapsanız s5830(i'siz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam denk gelmiyorum RPG oyunlarına pek yok gibi

      Sil
  12. hungr shark 3 full isteyenler beni iyi dinlesin...Kendim oyunu çok basit bir şekilde full yaptım ilk önce google playden hungry shark 3 ün ücretsiz olanını indirin oyunu açın ve bir kaç dakika oyunu oynayın ölmeden sonra devam etmeniz için oyunun google playden fullemenizi isteyecek karşınıza iki seçenek çıkacak biri google playden full versiyonunu indirme bide ayrıyetten bir seçenek daha var ona tıklayın sonra yine karşınıza çıkan seçeneklerde watch videos yazıyor internetinizin kapalı olması gerekiyor bu esnada sonra 10 kez falan sürekli watch videosa tıklayın sonra en son tıkladığınızda cash in diye bir seçenek var ona tıklayın ve oyununuz artık fulldür ama bu işlemi yaparken internetiniz kapalı olsun dikkatlice okuyun ve dediğimi yapın oyun full olduğundada bir teşekkür edersiniz artık...Emeğe saygı...

    YanıtlaSil
  13. hocam zenonia 4 offline modun linki silinmiş apknin linkini tekrar ekleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski konulara haftaya döneceğim hocam. hem zenonia 4 için son sürümüne bakacağım

      Sil
  14. hocam siteniz cok ii ama 2 isteim olcak ilki mumkunse oyunlari gruplamaniz digeri ise gameloft gangstar city oynunun para hilesini yapmaniz. simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gruplara ayırma işlemi zaman alacaktır hocam şuan yapamam. gangstar city mod olmuyor maalesef

      Sil
    2. Hocam isterseniz oyunları gruplarım. Sitedeki linkleri kopyalayarak bir taak olusturup size yollayabilirim isterseniz su an sadece telefonum var fakat pazar gunu pc uzerinde calisirim.

      Ulasmak isterseniz: Skype acuteness591

      Sil
  15. Hocam road warrior diye bir oyun var onun para hilelisini atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. road warrior galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
    2. hocam benimki wonder bi atsaniz çook guzel olur

      Sil
  16. Hocam fetih İstanbul mod lütfen

    YanıtlaSil
  17. Hocam ben Galaxy ace gts5830i kullanıyorum telefonuma uygun bir site arıyorum ama bulamıyorum siz önerirmisnz lütfen.

    YanıtlaSil
  18. Bide hocam gngstar 3 miami indirdim orda not olarak menü açılınca ekran düzelir yazıo ama düzelmedi hala küçük ekranı chainfire de yüklü ne yapmalıyım hocam ?

    YanıtlaSil
  19. Hocam hiamina bird hileli Paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  20. Hocam bu uygulamalara modu nasıl yapıyorsun. Hanvi programı ve hangi dosyaları modluyorsun?

    YanıtlaSil
  21. Toprak hocam Nova 1 ekleye biliri misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede zaten nova 1 hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/12/nova-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  22. SELAMUN ALEYKÜM hocam hocam gaz vermek icin demiyorum vallahi siteniz cok guzel.toprak hocam sizden bi oyun istiyecegim demistim hatta oyunun adi empire defense 2 mod yaparmisiniz lutfen nolursunuz hocam 2012 den beri takip ediyorum bu siteyi.beni kirmeyin hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALEYKÜM SELAM hocam güzel yorumunuz için çok sağ olun. empire defense 2'ye bakacağım

      Sil
  23. hocam ninja hero cats i mod yapabilirmisin cevap verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  24. Hocam Galaksi Ace 2 armv kac

    YanıtlaSil
  25. Hocam oyunun altin hilesi iyi olmusda bide para hilesi yapsaydın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın olduktan sonra paraya ihtiyaç kalmıyor ki pek hocam

      Sil
    2. Hocam altinlari paraya cevirebiliyomuyuz cunku cagu sey para ile anlamadim cevap verirsen cok sevinirim

      Sil
  26. Hocam gta 3 veya vice city yükleme şansını z varmı

    YanıtlaSil
  27. hocam werstle jump diye bi oyun var bakarmısınız

    YanıtlaSil
  28. hocam ya score world goals diye bi oyun var çok güzel işin yoksa bi bakabilirmisin

    YanıtlaSil
  29. Hocam plants vs zombie 2 veya baska surumu varsa yuklermisin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plants vs zombie 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  30. hocam banzai surfer para hileli yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  31. Hocam Traffic Racer'i Yüklemen Mümkünmü Çok Güzel Oyun fakat Oynayamıyorum (Samsung Galaxy Y S5360)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  32. respawnables açılmıyor hacam bnm gio da bide sen baksan !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. respawnables armv6 cihazlarda çalışmaz hocam bu yüzden açılmıyor.

      Sil
  33. Hocam ice age village hayvanlar gozukmuo bakarsan t galaxy y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazın galaxy y olmasından kaynaklanıyor. cihazı root yapıp.
      sitedeki chainfire uygulamasını kurup qualcomm driverde oyunu çalıştırın

      Sil
  34. Toprak hocam City Island Premium para ve altın hileli paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  35. toprak hocam hungry shark evolution atabilirmisin acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry sharak evolution armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  36. hocam super socer champs eklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berke hocam oyunda çok hata var futbolcuların hareketleri tamamen sorunlu siteye eklemeye değmez

      Sil
  37. Hocam frontline commando linki yenileyebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frontline commando 1.bölümden sonra takılıyor hocam anlayacağınız sorunlu.

      Sil
  38. hocam benim telefon galaxy y telefonum için baya bir temple run aradım ama hiç biri çalışmadı armv6 olmasına rağmen en son sizin siteden indirdim çalıştı çok sevindim oynamaya başladım hiç kasmıyordu ilk başta kısa bir eğitim var bilirsiniz sağa dön sola dön zıpla eğil falan bunları yaptıktan sonra sıra geldi telefonun sensörüyle altın toplamaya tam altınlar çıktı karşıma toplayacaktımki birden ekran mavi oldu önümü göremediğim için öldüğümde geri düzeldi yine tam altınları toplayacakken ekran yine mavi oldu her defasında böyle oldu ve oynayamadım acaba chainfire programıyla bu mavi ekran sorunuda düzelirmi?Birde eğer galaxy y si olupta temple run ı sorunsuz oynayan arkadaş varsa (chainfiresiz) bana indirdiği sitenin linkini verebilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorun chainfire uygulaması iler büyük bir ihtimal düzelir grafiklerle ilgili sorun yaşıyorsunuz çünkü. normal şekilde çalışan temple run olduğunu sanmıyorum galaxy y için

      Sil
  39. kardeş siteyi çok beğeniyorum.
    Şu ''PUNCH QUEST'' oyununu galaxy miniye yapabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. punch quest armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. neyse,geri dönüt yaptıgın için genede saol.

      Sil
  40. Hocam bazı yerlerde beyazlıklar oluyor mesela arbalar beyaz oluyor düzelmiyor cihaz i serisi çözümü var mı

    YanıtlaSil
  41. Hocam sağolun hep istiyordum.hilesiziyle geçiniyordum.çok sağolun

    YanıtlaSil
  42. Hocam bu oyunda altin iyi guzelde nakit bitiyor onun çaresine bakabilirmisin

    YanıtlaSil
  43. Toprak hocam siteniz baya iyi ama lütfen son sürüm yüklermisiniz city islsnd ın

    YanıtlaSil
  44. hocam dead trigger 2 ye benzer oyun paylasirmisiniz yada soylermisiniz varsa ismini oyunun gercekci olsun hocam simdiden sagolun

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir