Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Mart 2014 Cumartesi

Dr.Web Anti-virus v9.0.0.1 LİSANSLI FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Değerli hocalarım daha öncede sitemizde paylaştığım kendimce Android platformu için en iyi anti-virüs uygulaması olarak gördüğüm uzun yıllar boyunca kalitesinden ödün vermeden güncellenen ve en geniş veritabanına sahip olan Dr.Web Anti-virus sonunda güncelledi ve v9.0.0.1 sürümüne ulaştı siteden aldığım istekler arasında da sıkça adını görüyordum hem isteklerin yerine gelmesi hemde telefonunuzun güvenliği açısından bugünkü paylaşımım da Dr.Web Anti-virus v9.0.0.1 FULL APK yani FULL LİSANSLI olarak sunuyorum bu sayede kullanım sıkıntısı çekmeden telefonunuzun güvenliğini sağlayabileceksiniz. Kısaca özelliklerinden bahsetmek istiyorum; telefonunuz için en kapsamlı korumayı sağlar, istenmeyen çağrı ve mesajları engeller, Dr.Web Anti-theft teknolojisi sayesinde cihazınız kaybolur veya çalınırsa Google Maps ile yer tespiti yapmanızı sağlar ve ayrıcı cihazınızın kurcalanmasını önlemek için kitleme vb. şeyleri yapmanızı sağlar, internette gezdiğiniz web siteleri kontrol eder zararlı içerik barından web sitelerde uyarı yapar. Veritabanı sürekli günceldir bu sayede yeni çıkan virüslere karşı gardınız hiç düşmez.. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 165.57'dir.

Uygulamamızdan Görüntüler


Dr.Web Anti-virus v9.0.0.1 LİSANSLI FULL APK
Kurulumu
Uygulamayı FULL yani lisanslı yapabilmek için kurulumu sırası ile uygulamanız gerekmektedir.
Öncelikle yukarıdaki Dr.Web Anti-virus v9.0.0.1 LİSANSLI FULL APK dosyamızı indirip rardan çıkaralım ve "com.drweb" adlı klasörü android/data içine atalım.
Dr.Web Anti-virus v9.0.0.1 FULL APK dosyamızı kuralım ve açalım.
Karşınıza bir uyarı gelecektir KABUL ET deyip geçin. Sonraki menüde Varolan Lisans anahtarını kullan deyin açılan kısımda Dosyadan kopyala deyin işlem tamamdır.
Lisansınız 19.05.2016'ya kadar aktiftir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

114 yorum:

  1. Çok sağolun bunu beliyordum
    Not:İlk yorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz sağ olun hocam :) uygulamanın keyfini çıkarın

      Sil
    2. Kardesim siteye 5 aydir giriyorum bu ilk yorumum ne kadar guzel bi paylasim oldugunu bu belirtiyor

      Sil
    3. Hocam soccer! oyununuda atar misiniz

      Sil
    4. uygulama için tşk hocam yeni açacağınız siteyi kategorili yap benden şimdiden tavsiye :)

      Sil
  2. Abi ilk yorum nba jam atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NBA Jam galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Hocam bnde gecerli anahtar yok diyo napayım

      Sil
  3. Hocam eset lisanslı koysanız olur mu

    YanıtlaSil
  4. Hocam önceki paylaştığınız avg mi bumu?

    YanıtlaSil
  5. Hocam şöyle candy crush saga benzeri oyunlar söylermisiniz ?
    Bejeweled 2 yi denedim ama pes sevmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış yazmışım ''pek sevmedim'' olacaktı :D

      Sil
    2. hocam candy crush benzeri bildiğim oyun yok maalesef.

      Sil
  6. 165 tl su 2 mb için mi ? :D
    Saolun hocam 1 numarasiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam 2MB için :)

      Sil
    2. Adsız Bey :D Adamlar En İyi Olma Yolundalar Ve Gayet De İyi İş Çıkarıyorlar Bence 165 TL Çok Ama Biraz İndirime Falan Girse Gayet Güzel Satışlar Elde Edebilirler Bazı Uygulama Ve Oyunları Sadece Emek Karşılığı Olsun Diye Alıyorum Saygılarımla ...

      Sil
  7. Indirme basarisiz deyip duruyor duzeltin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link sağlam kardeş bende telefondan hata aldım ama bilgisayardan indirdi.

      Sil
  8. kolay gelsin hocam onerebileceğiniz custom rom ne var yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum maalesef

      Sil
    2. hocam vector fuul yuklermisiniz teşekürler .:)

      Sil
    3. vector armv6 cihazlarda sorunlu hocam

      Sil
  9. Gun Strike 3D para hilesi atar mısın hocam canım sıkılınca oynuyorum para bitiyo daha çok sıkìlìyorum :D

    YanıtlaSil
  10. Hocam lütfen bu oyun çok eğlenceli ve populer wrestle jump bi bakın şu oyuna tek şansım sizsiniz diğer sitelerden indirdim apk yı paket çözümlemede hata var dedi tskrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun android 4.0 üzeri yazılım istiyor maalesef yapacak bir şeyim yok

      Sil
  11. toprak hocam ben blog kurdum ama blogum google arama motorunde çıkmıyor nedendir sizce ve ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  12. Allah razı olsun hocam bunu bekliyordum kaç gündür

    YanıtlaSil
  13. Death shooter hileli apk hocam nokur ilgilenin ya felaket acil lazim hocam bi ilgilensen

    YanıtlaSil
  14. Hocam rayman fiesta run oluyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu uygulamayı armv7 LG E612 ye yüklüyorum sorun olmaz değil mi ?

      Sil
  15. hocam yaptım dediklerinizi ama geçerli anahtar dosyası yok diyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar eger komutlari yapamiyorsaniz kuramiyorsaniz bi yontem daha var bunun icin gerekli olan dosyalar BLACKMART ALPHA yuklu deilse yuklein sitede var markete girin ve bu dr.webi yukleyin ama yuklemeden once sitedeki uygulamayi yukleyin sonra com.dr.web dosyasini android/data klasorune atin sonra marketten dr.webin son surumu var indirin kurun ve herseye evet diin ve islem tamam....... kolay gelsin....... toprak hocam tskkurlr :)

      Sil
    2. kutlu hocam sorunsuz çalışıyor kendimde

      Sil
  16. hocam artik pes turkce spiker paylasn vya nerden indrebilirm soylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmayan bir şeyi ne ben indirebilirim nede siz indirebilirsiniz hocam

      Sil
  17. Arkadaslar eger komutlari yapamiyorsaniz kuramiyorsaniz bi yontem daha var bunun icin gerekli olan dosyalar BLACKMART ALPHA yuklu deilse yuklein sitede var markete girin ve bu dr.webi yukleyin ama yuklemeden once sitedeki uygulamayi yukleyin sonra com.dr.web dosyasini android/data klasorune atin sonra marketten dr.webin son surumu var indirin kurun ve herseye evet diin ve islem tamam....... kolay gelsin....... toprak hocam tskkurlr :)

    YanıtlaSil
  18. Hocam when in rome full lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım hocam sevdiğim tarzdaki oyunlara benziyor.

      Sil
    2. Şimdiden teşekkürler hocam

      Sil
  19. gallery lock pro son sürüm var mı hocam?

    YanıtlaSil
  20. hocam football manager handheld 2014 lütfen acil bi el atsan

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Hocam yarın sıra poweramp da sanırm :) Atarsanız Sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam poweramp için üzgünüm full yapması oldukça teferruatlı paylaşmam mümkün değil

      Sil
    2. Hocam iletişime geçereniz size patch yaparak poweramp full verebilirim

      Sil
  23. Hocam Blood Zombies 2 oyununuda hileli apk Varmı ? Bi Bakarmisınız

    YanıtlaSil
  24. Hocam bu uygulamayida paylasabilirmisiniz lutfenn
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FireproofStudios.TheRoom&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dapplication+room

    YanıtlaSil
  25. Top eleven token hileli atabilir misiniz hocam

    YanıtlaSil
  26. hocam Zarchiver linki kırık onu güncelleyebilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'dan güncel sürümünü indirin

      Sil
  27. Hocam apk top eleven token hilesi varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam token hilesi olmuyor

      Sil
    2. Hocam baska top elevan hilesi yani varsa ulasirmisin

      Sil
  28. Hocam frontline commando linki yenilerseniz sevinirim.

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frontline commando ilk bölümden sonra oynanmıyor armv6 cihazlarda hocam

      Sil
  29. Hocam telefonum galaxy wonder.telefona root yapmayi dusunuyorum.ama yapamiyorum.yardimci olur musunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini dışındaki cihazlara yardımcı olmuyorum google'da araştırın

      Sil
  30. Hocam legendary heroes MOBA'tarzli bir oyun.fakat cok zor.crystal ve coin hilesi yapar misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. legendary heroes galaxy mini de çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  31. hocam sky gamblers rise of glory 1.5.9 full apk paylaşır mısın ?

    YanıtlaSil
  32. My Talking Tom hocam yüklermisin s3 mini için şididen teşkkür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my talking tom güncel sürümü armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam. site armv6 cihazlar içindir.

      Sil
  33. Hocam bildiğiniz sağlam bir browser paylaşır mısın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şuan kullandığım opera mobile. play store'da var

      Sil
    2. Hocam Birşey sorucam sizce Telefon olarak galaxy y mi daha iyi yoksa galaxy mini mi
      cevap bekliyorum hocam

      Sil
  34. Toprak Hocam ben yapamadım indirdim rarını dr.web dosyasına yapıştırdım sonra kurdum geçerli anahtar yok diyor hocam lütfen yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numan hocam sorunsuz çalışıyor işlem sırasını ve dosyaları kontrol edin

      Sil
  35. Kasım Can Şahin9 Mart 2014 12:39

    Hocam ben metamorph diye bi program duydum.Galiba telefona kendimiz tema kilit falan yapabiliyomuşuz .Ben forumlara baktım bazıları geri silememiş.Hocam sizin bi görüşünüz var mı ?

    YanıtlaSil
  36. Hocam çok ama çok tessekkür ederim bu uygulama için sizden bi istegim olacaktı.osm oyununu biliyormusunuz (online soccer manager) önün full versiyonunu paylaşabilirmisiniz cevabınızı bekliyorum iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun full sürümü nasıl oluyor anlamadım zaten play store'da ücretsiz

      Sil
    2. hocam yani premium versiyonunu bulabilirseniz paylasirmisiniz

      Sil
  37. Gamevil firmasının Spirit Stones diye bir oyun var ona gem gold hack yapabilirmisin rica etsem şimdiden teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışıyorsa bakmaya çalışacağım hocam

      Sil
  38. Hocam vegas gansteri yada gta san andras atarmısınıznlütfen kassa bike atın bna çok lazım uyumlu olmasada atın bn onu ayarlarım ne olursunuz bu akşam atın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki oyunda galaxy mini de çalışmıyor hocam ekleyemem

      Sil
  39. Hocam gta sanandras yada vegas gansteri atarmısınız çok lazım kassada atın uyumlu olmasada atın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki oyunda galaxy mini de çalışmıyor hocam ekleyemem

      Sil
    2. Onlara benzer oyun atsanız

      Sil
  40. Hocam Sonic Dash Ekleyebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışırsa eklerim hocam

      Sil
  41. Hocam Sonic Dash Ekleyebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  42. Kurdum cok tesekkur ederimmmm

    YanıtlaSil
  43. hocam artk pes 2012 turkce spiker paylasn yada nerden indreblrm soylermisiniz

    YanıtlaSil
  44. Hocam 580i kullaniyorum yani galaxy ace2 bu uygulamayi indirirken indirme basarisiz diyor nedeni nedir

    YanıtlaSil
  45. Oyun linki onerirmisiniz modlu olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  46. Kurdum cok tesekkur ederimmmm

    YanıtlaSil
  47. Cok saolun hocam super bi uygulama

    YanıtlaSil
  48. Hocam 14 gunluk deneme sürümü diyor nedendir ?

    YanıtlaSil
  49. Toprak Hocam Benim Adım Mert. Hocam şimdi Dr.Web Paylaştıysanız Birde Mobilecare 4.1.1 Paylaşırmısınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hocam Mobilecareyide yükleyin şimdiden teşekkür

      Sil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Bende olmuyor dosyadan kopyala dedikten sonra anahtar bulunamadı diyor ne yapayım?

    YanıtlaSil
  52. hocam en sona geliyom işlemleri yapıp geçerli anahtar dosyası yok diyor or verdiğinizcom.drwebin içine baktım files diyon sonra boş

    YanıtlaSil
  53. hata yapmışım sağol hocam çok beyeniyom sitenizi

    YanıtlaSil
  54. Hocam bunun sonsuza kadar olanı yok mu yoksa sadece belirtilen tarihe kadar mi

    YanıtlaSil
  55. Var olan dosyasını kullanmak için sd- kattaki Android/data/com.drweb/files klasörüne kopyalayiniz.Eğer ürünü şu anda demo anahtarıyla kullanıyorsaniz,demo anahtarı silinecektir
    Diyo hocam yardım edin

    YanıtlaSil
  56. toprak hocam eline saglik cok tesekurler ama tek kotu tarafi 1 yilik olmasi yoksa cok saol.. :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir