Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Haziran 2014 Pazartesi

Plague Inc. v1.8.2.2 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Plague Inc. v1.8.2.2 MOD APK, Miniclip firmasına ait olan dünyaca ünlü strateji ve simülasyon oyundur. Eskiden bilgisayarda fazlasıyla vakit geçirdim oyunlardan birisiydi mobil platforma taşındığından bu yana telefonumdan eksik etmediğim nadir ve başarılı bir oyundur. Plague Inc. içinde kitli ögeler bulunduğu için oyunun tadı pek çıkmıyor bu yüzden sizlere MOD yani alışveriş hileli olarak sunuyorum oyun içinde gerçek para ile alınan bütün ürünleri tek dokunuşla alıp insanları yok etmeye başlayabilirsiniz. Oyun içindeki amacınız yarattığınız virüs ile dünyayı salgın hastalığa esir düşürüp yayılım işlemi tamamladığında ölümleri başlatmaktan ibarettir. Virüs yayılım işlemine istediğiniz herhangi bir ülkeden başlayabiliyorsunuz önerim deniz ve hava yolu olan ülkelerdir. Plague Inc. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 900.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Plague Inc. v1.8.2.2 MOD APK
Kurulumu
Plague Inc. v1.8.2.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Plague Inc. v1.8.2.2 alışveriş hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda gerçek para ile alınan bütün ürünleri ücretsiz olarak satın alabilirsiniz tek yapmanız gereken Restore Purchase yapmaktır.
NOT : Dili Rusça olarak açılıyor, oyun açıldığında ilk menüden sol üst köşedeki dişliye dokunup açılan bölümden sağ üst köşede üstünde artı (+) işareti olan dişliye dokunun açılan kısımdan English seçiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

143 yorum:

  1. Hocam multiplayer oyunlarda hile paylaşsanız daha iyi olur aslında mümkün müdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. multiplayer yani online oyunlara mod işlemi sıkıntılı hocam bu yüzden paylaşamıyorum

      Sil
    2. toprak hocam merhaba yakinda yeni bir telefon alacagim bütceme göre iki telefon var samsung galaxy s4 mini
      samsung galaxy s3

      sizce hangisini almaliyim s4minin ram'i fazla oldugu icin güzel gözüküyor fakat
      s3'ünde iyi bir yani 4 cekirdek olmasi hangisini tercih etmeliyim hocam cevabinizi bekilyorum

      Sil
    3. ahmet hocam bence bu iki telefonu da unutun ve aynı fiyat aralığında olan Google ürünü NEXUS 4 alın, pişman olmazsınız :)

      Sil
    4. hocam o telefonuda incelemeye calisirim fakat o yukardaki telefonlardan biri olursa hangisi dersiniz

      Sil
    5. ahmet hocam galaxy s3 olurdu

      Sil
    6. saolun hocam ilgilendiginiz icin gercekten minnettarim

      Sil
    7. her zaman yardımcı olurum ahmet hocam :)

      Sil
    8. hocam minecraft yuklermisiniz 0.9.0

      Sil
    9. minecraft pocket edition 0.9.0 armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
  2. Bu arada ilk yorum vay be Galaxy Mini Türkiye'de ilk defa ilk yorumum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarı hocam :)

      Sil
    2. hocam candy crush sagayı yüklermisiniz sağolun

      Sil
    3. candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
    4. hocam yinede yaptığınız herşey için çok saolun

      Sil
    5. amacım yardımcı olmak hocam :) siz sağ olun takip ettiğiniz için :)

      Sil
    6. Hocam castle clash a hile yaparsan ız sevinirim online olduğu için zor biliyorum hocam ama denerseniz sevinirim saolun

      Sil
  3. hocam bende açmadı galaxy y sorun nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yücel hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor, nasıl bir hata aldınız ?

      Sil
    2. hocam tekrar kurdum açıldı çok saolun :D

      Sil
    3. oyunun keyfini çıkarın yücel hocam :)

      Sil
  4. 3. Yorum :) Hocam size zahmet inotia3 link sağlam ama oyuna güncelleme geldi yeniden modlarmisiniz yukleyince otomatik google playstoreye yönlendiriyor güncellenen hileli apk modlarmisiniz şimdiden saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inotia 3 yeni sürüm mod apk ayarlamaya çalışacağım hocam yalnız kesin bir zaman veremem

      Sil
  5. Merhaba toprak, Note 3 cihazım var ama siteni takip ediyorum çünkü paylaştığın oyunlar olsun app ler olsun hepsini sıkıntısız kullanıyorum. Eminim siteyi ziyaret edenlerin yarısından çoğu galaxy mini kullanıcısı değil. O yüzden bizleri de göz önüne alarak paylaşımlarda bulunmanı bir büyüğün olarak tavsiye ederim. Iyi paylaşımlar, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam, öncelikle Galaxy Mini Türkiye'de yalnızca Galaxy Mini de çalışan oyunları sunabilirim, yeni açacağım sitede her türlü telefon için paylaşımda bulunacağım tavsiyeniz için teşekkür ederim

      Sil
  6. hocam champmen son sürüm mod linkini atıyım size daha denemedim bi bakın isterseniz http://www.datafilehost.com/d/862f8cd3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oktay hocam yeni sürüme ben mod yapamadım paylaştığınız linkteki oyunda da oyuncu adını değiştiremiyorsunuz mod yapan kişinin adı var bu yüzden eklemeyi düşünmüyorum siteye

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. bide hocam şu oyun galaxy minide çalışırmı sverek oynadığım bi oyun tabletimde oynuyodum galaxy minide çalışırmı oyunun ismi:
    Breach & Clear

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Breach & Clear armv6 cihazlarda çalışmaz hocam

      Sil
    2. tekrardan saolun hocam kusura bakmayın uğraştırdım sizi :(

      Sil
    3. sorun değil oktay hocam :)

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. hocam son bi sorum daha olucak benim galaxy mini nasıl 3G ye geçer (internet açısından) çünkü nereden denediysem deniyim 3g ye geçmio hat ayarlarımda 3G açık ama yinede geçmiyo bi forum da duymuştum yıldız kare yıldız kare falan bişey giriyomuşuz heralde yardımcı olurmusun hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oktay hocam hattınız nedir ?

      Sil
    2. oktay hocam 3G yazıp 2222'ye mesaj atın, bildirim mesajı geldiğinde telefonu kapayıp açın üst kısımdaki internet bildirgesinde E yerine H veya 3G yazarsa 3G aktif olmuş demektir

      Sil
  11. Hocam en iyi oyunlarin linkleri silinmis
    mesela planlet ws zombies

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plants vs zombies için söz veremem ancak yarına güncellemeye çalışırım hocam

      Sil
    2. hocam stock rom u telefonuma nasıl yukleyecegim bi anlatırmsın

      Sil
    3. izzet hocam cihazınız nedir ?

      Sil
  12. Hocam galaxy y icin internetle ilgili hizlandirici falan varmi internetim yavas dosyalari indidirken sorun yasiyorum yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuz hocam indirme hızı konusunda sıkıntınız varsa yarına kadar sabredin indirme yöneticisi ekleyeceğim yardımcı olacaktır size

      Sil
  13. Hocam çok teşekkürler en sevdiğim oyunlardan biri

    YanıtlaSil
  14. hocam sizden bir ricam olucak six guns veya brother in arms ın linklerini yenileyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yücel hocam 2 oyununda linklerinde problem yoktur sorunsuz iniyor.

      Sil
    2. hocam internetim çok yavaş normalde açıyor sizi uğraştırdığım için özür dilerim

      Sil
  15. hocam i doser kullaniomusunuz yada bilginiz varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i-doser'i bağımlı olarak kullanmadım ama denemişliğim var zaten etkisini görmeniz için uzun süre kullanmanız gerekiyor

      Sil
  16. hocam peki onerirmisiniz i doseri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşırıya kaçılmadığı sürece insan üzerinde farklı hisler ve duyular yaratabiliyor öneririm

      Sil
  17. toprak abi ben telefona 4.1.1 rom yükledim ve ingilizce türkçe nasıl yapabilir ayarlara baktım yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut hocam morelocale 2 uygulamasını play store'dan indirin işinizi görür diye düşünüyorum

      Sil
  18. Hocam İlk Olarak Sitenizi Hergun Takip Etmekteyim..

    Hocam Sizden 3 İstegim Olucak Ben Bulamadım Bir Turlu

    1 - Xperia GO Launcher Theme 2.0 Surumu
    2 - White Soul GO Launcher Theme 1.0 Surumu
    3 - Galaxy S5 GO Launcher Theme 2.0 Surumu

    Paylasırsanız Simdiden Allah Razı Olsun... Bildiginiz Uzere Bunların Hepsi 2.3.6 Sistemli Cihazlarla Uyumlu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz launcher temalarından 1 ve 2 zaten ücretsiz play store'dan indirebilirsiniz tek 3.tema ücretli ancak pek popüler olmadı için ortada apk dosyası yok

      Sil
  19. Hocam galaxy young s5360 telefonum var top eleven token hilesi yokmu bilgisayarda olabilen bir hile yokmu

    YanıtlaSil
  20. Hocam bir programı kaldırdığımızda o programın izinlerinide mi kaldırırız ya da o izinleri nasıl kaldırabiliriz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bir uygulamayı kaldırdığınız ona dair her şeyi kaldırmış olursunuz. dosya izinlerine müdahale edemezsiniz.

      Sil
  21. Birde jetpack joyride mod yaparmsnz ama hocam guncellenmis hali ile yaparmsnz Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa hocam jetpack joyride son sürümü armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam

      Sil
    2. Emegimiz icin tesekkur ederm, peki champs man galaxy young da calsrmi ?

      Sil
    3. çalışıyor olması lazım hocam, galaxy y hakkında bilgim yok

      Sil
  22. hocam bide şebeke sorunu var onu nasıl halledebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom romların şebeke sorunu daima vardır hocam, önerebileceğim bir çözüm önerisi yok maalesef :(

      Sil
  23. yinede sağ olun hocam :(

    YanıtlaSil
  24. Hocam minebuilder icin minecraft modu ne oldu hocam yapabildinizmi veya paylascakmisiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burak hocam bugün vakit ayıramadım, üzgünüm

      Sil
  25. Hocam piclab in full versiyonunu paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  26. Hocam son zamanlarda yüklediğiniz oyunlar android versiyonu 2.2.1 olan cihazlarda çalışmıyor lütfen bu oyunları da o şekilde programlayabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam öyle bir şansım yok, sitedeki oyunlar galaxy mini 2.3.6 rom da sorunsuz çalışıyor

      Sil
  27. Hocam failed to Restore purchased diyo gir cik yapiyorum yine ayni hata

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hatayı almanız normal hocam, hata aldığınız zaman satın almış olacaksınız zaten ve full olacak

      Sil
  28. 1 - Xperia GO Launcher Theme
    2.0 Surumu
    2 - White Soul GO Launcher
    Theme 1.0 Surumu
    3 - Galaxy S5 GO Launcher
    Theme 2.0 Surumu

    Hocam Ben Bu Temeları İstemistim Ya Hocam Ben Hicbir Sitede Son Surumunun Apk Olarak Bulamadım Bu Arada Hocam Benim Telefon Google Playe Baglanmıyor Yazılım Atılması Gerekiyormus Hocam. Hocam Siteye Atın Eger Link Varsa Link Verin Hocam Ben Teldeyim Hocam Bende Pc De Yok

    YanıtlaSil
  29. Hocam nss nin eski versiyonunu modlar mısınız ??

    YanıtlaSil
  30. Hocam sitenizi surekli takip ediyorum.
    Acaba traffic racer apk verebilirmisiniz yada buna bemzer araba yarisi oynu soyler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam traffic racer armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam. bildiğim benzeri bir oyun yok maalesef :/

      Sil
  31. Hocam peki ucak simulasyon oynu var mi bildiginiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam armv6 cihazlarda sorunsuz çalışan yok

      Sil
  32. Hocam bende Note 3 var ama arkadaslardan biri bana bunu satip Lg G2 al soyluyorlar sizce hocam?

    YanıtlaSil
  33. bu rom konusunda yapabileceğiniz hiç bir şey yokmu yada söyleye bileceyiniz nasıl olur ben araştırdım bulamadım bana bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınız neydi umut hocam ?

      Sil
    2. galaxy y s5360 hocam

      Sil
    3. hocam ben sizin face hesabınıza istek gönderdim girer seniz kabul edermisiniz

      Sil
  34. Hocam benim bir sorum olacak sizce lumia 630 yeni cikan mi discovery mi+(bu arada sarj omru ne kadar)+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nokia cihaz önermiyorum almışken android almaya bakın

      Sil
  35. Hocam bu türde oyunlar siteye ekleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarzda oyunlar bulursam elbette eklerim hocam

      Sil
  36. Hocam zkw yani zombie kill of the week diye bi oyun var rica etsem modlayip atar misiniz simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zombie kill of the week mod apk olmuyor celal hocam

      Sil
  37. Toprak hocam gangstar citymod apk yukleye bilirmisiniz adim mehmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gangstar city mod apk olmuyor hocam sıkıntılı

      Sil
  38. Toprak hocam blood and glory linkler kırık yenileyebilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blood and glory armv6 cihazlarda sorun çıkarıyor, siteye ekleyemem

      Sil
    2. Hocam siteye eklediğiniz sorunsuz çalışıyordu ama

      Sil
    3. ayberk hocam oyun ilk bölümden sonra saçmalamaya başlıyordu galaxy mini de

      Sil
  39. telfon galaxy trend plus net paketi 250mb turbo operatör turkcell ama 3G degil ne yapmaliyim ? hocam lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 3g aboneliği yapmanız lazım

      3G yazıp 2222'ye gönderin

      Sil
  40. Hocam ben 10 an beri metal slug hayraniyim hocam oyun icin saolun bide metal slug 3 ü free apk yapaarmsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın, metal slug 3 galaxy mini de çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  41. Toprak hocam snapcheat ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snapchat'i play store'dan indirebilirsiniz hocam

      Sil
  42. Hocam indirme yobeticisini ne zamana yuklerseniz

    YanıtlaSil
  43. Hocam download linkine bit.ly eklemişsiniz iyi olmuş öğrencisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bit.ly ile öğrenci olmanın ne alakası var hocam anlamadım :/

      Sil
  44. hocam traffıc racer atın hocam lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  45. hocam sizden scare soul istemistim onu paylasirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. scaresoul galaxy mini de sorun çıkarıyor ismail hocam tekrardan bakacağım

      Sil
  46. hocam benim telde champman 1.6.0 var para hileli apk benim android surumu2.3.3 siz siteye niye eklemiyosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam champman 1.6.0 modu ben yapmadım, yapılan modda da reklam var siteye ekleyemem

      Sil
  47. Hocam kolay gelsin oyun cok guzel.Bir istegim olacakti monopoly varmi acaba galaxy minide calisan varsa eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle oyunun keyfini çıkarın, sitede monopoly var buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/monopoly-millionaire-174-full-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
    2. Cok tesekkurler hocam

      Sil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert hocam genel olarak windows telefon önermiyorum

      Sil
  49. Hocam ben stickman downhill motocroos hile istemiştim 2 gün oldu acabaona baktınızmı?

    YanıtlaSil
  50. Hocam androidim 4.0.4. Gta Sa veya Vc açarmıı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baran hocam cihazınız nedir ?

      Sil
    2. Xperia U Hocam. (2.3.7'idi 4.0.4 yaptım daha iyi olsun diye. Ama .çok kasmaya başladı şuan kitkat 4.4.2 ile uğraşıyorum.)

      Sil
    3. Hacam Vice city açıyor ama Play'de paralı ve internetteki çoğu Rar.'larda öyle. (Vc. 2.3+ açıyor deniyor Galaxy Mini'de de açarmı ki?)

      Sil
    4. galaxy mini de gta vice city çalışmıyor hocam oyun armv7'dir.

      Sil
  51. Toprak hocam çok teşekkürler. Bide angry birds go para hilelisini paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  52. Hocam benim cihazım praktica tp 7.1 ama ben ekranını armv6 veya qvga olup olmadigini bilmiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız armv7 işlemcidir, ekran boyutunuz WVGA'dır

      Sil
  53. hocam restore purchase faıled hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. purchase failed hatası aldıktan sonra ürün zaten sizin olacaktır hocam

      Sil
  54. Merhaba,konu dışı olacak ama ben sorayım.

    1 - Google'a Galaxy Mini Türkiye yazınca siteniz en üstte çıkıyor ve altında kategoriler bulunuyor Subway Surfers...Hileli Apk vb."bunu nasıl yaptınız,bende site kuracağım ve sitemin böyle görünmesini istiyorum." cevap verirseniz sevinirim.

    """Bu arada siteniz süper olmuş başarılarınızın devamını diliyorum"""

    Ben Muhammed Mert Sağır. . .

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir