Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Haziran 2014 Perşembe

Fairy Farm 2.3.3 MOD APK - PARA ve TAŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Fairy Farm 2.3.3 MOD APK, siteden aldığım istekler arasında sürekli çiftlik oyunları isteniyordu bugünkü konumuzda işte bu tarzda bir oyundur. Kendi bölgenizi oluşturmak, ekim için arazileri hazırlamak, sahip olduğunuz bölgeye ağaçlar dikerek ekstra kazanç sağlamak, geniş otlaklarınız da hayvanlar yetiştirmek istiyorsanız bugünkü oyunumuz tam sizlere göredir. Aranızda eminim ki Fairy Farm oynayanlar olmuştur oyun içinde yaşanan parasal sıkıntılardan dolayı tadı pek çıkmıyordu bu yüzden sizlere MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istiyorum bu sayede oyun içindeki tüm alışverişlerinizi rahatlıkla yapabileceksiniz çiftliğinizi geliştirmek için uzun sürek beklemek zorunda kalmayacaksınız. Fairy Farm'da 150'den fazla bitki çeşidi, 100'den fazla hayvan mevcuttur hepside sihirlidir. Fairy Farm Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 148.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Fairy Farm 2.3.3 MOD APK
Fairy Farm 2.3.3 SD DATA
Kurulumu
Fairy Farm 2.3.3 SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.fairyfarmgame" ve android/obb klasörüne atalım (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Fairy Farm 2.3.3 MOD APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Fairy Farm 2.3.3 sınırsız para ve taş hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para ve taş miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

142 yorum:

  1. ilk yorum :) hocam rardan nasil cikarcaz aciomiyor ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın eray hocam :)

      rardan çıkarma işlemi için play store'dan zarcihiver uygulamasını indirin onunla rar dosyalarını rahatlıkla çıkarabilirsiniz.

      Sil
  2. Toprak hocam puffin calismiyor lutfen guncelleyip atarmisin nolur ya allahini seviyosan at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puffin browser güncel versiyon galaxy mini de çalışmıyor. siteye ekleyemem

      Sil
  3. 3. Yorum hocam tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Hocam peki adim dogan o zaman flash player destekleyen bir tarayici solermisin telim galaxy y s5360

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğan hocam flash player destekleyen başka tarayıcı yok maalesef

      Sil
  5. Hocam 4.yorum bide random heroese bakcaktiniz ali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, random heroes galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam maalesef

      Sil
  6. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argeus.dizitvhd
    HOCAM BUNUN ARMV6 YAPARMISIN NOLUR :( :( :( :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dizi tv uygulaması zaten armv6 buyurun link vereyim;

      http://www50.zippyshare.com/v/93826714/file.html

      Sil
  7. Teşekkür Toprak hocam emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Hocam oyun için teşekkürler. Bi şey sorucam, bu oyun online oluyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, online olma durumuna bakmadım

      Sil
  9. Bize 7yorum. Kalmış : )) hocam bilgisayar suan yokda data dosya falan telden kuramıyorum sadece apk yi indirsem dosyaları yüklermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam data dosyasını uygulama içinden de indirebilirsiniz. yalnız telefon üzerinden de data dosyalarını indirip zarchiver ile rardan çıkarabilirsiniz

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. hocam bs player pro ya baktınızmı

    YanıtlaSil
  12. hocam çok teşekkürler bu oyunun modunu arıyordum ^_^

    YanıtlaSil
  13. Hocam eğer OSM armv6 cihazlarda calisirsa mod yapip eklermisiniz,eğer calismiyorsa mod yapip bana link verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OSM mod apk olmuyor hocam

      Sil
    2. Hocam peki freedom veya game killer gibi programlar calisirmi

      Sil
  14. hocam epic war saga nin hilelisini yuklermisin son surum yapin

    YanıtlaSil
  15. Hocam androidim 2.3.7 Zombie Diary'yi oynarken birden bire oyun kapanıyor. ? :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baran hocam, oyun kapanıyorsa benim yapabilecek bir şeyim yok maalesef

      Sil
  16. Hocam genel bir site açacakmısınız

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize saglık hocam

    –uğur –taşgöz–

    YanıtlaSil
  18. Tamam hocam yanıtladığınız için teşekkür ederim. Bi de hocam böyle kanlı Zombie Age tarzı oyun öneririmisiniz ? Mümkünse sitenizde olanlardan. Başka sitelere pek güvenmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zombie age benzer oyunlardan sitede

      Zombie Diary

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/06/zombie-diary-121-mod-apk-sinirsiz-para-kristal-hileli.html

      Zombie Diary 2

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/05/zombie-diary-2-evolution-mod-apk-para-hileli.html

      önerebilirim.

      Sil
  19. Hocam oyunda nesnelerin bazilari mavi olarak kare seklinde cikiyo duzelme sansi varmi ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi gözükmesinin sebebi cihazınızdan dolayı hocam, galaxy mini de böyle bir sorun yok eğer root ise cihazınız sitede bulunan chainfire uygulamasını qualcomm driverda kullanın

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
  20. Hocam ben destinia oyununu sizin sitenizden indirdim modlu olarak offline diye birşey yazmıyor da. Offline mı oynanıyor oyun ? - Ömer Faruk -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offline oynanıyor olması lazım hocam, hatırlamıyorum eski konu olduğu için

      Sil
  21. Hocam traffic racer ı da atın çok acil ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  22. Hocam Chainfire3D yukluydu zaten dediginiz qualcomm driverini sectim fakat bu seferde mavi gozukmeyenler mavi gozuktu ne yapabilirim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. powervr driver deneyin o zaman hocam

      Sil
    2. Hocam hicbir driver ise yaramadi reduce texture size 16 bit colour vs. Gibi ticlenmemisleride debedin yinede olmadi ya

      Sil
    3. yapacak bir şey yok o zaman hocam :(

      Sil
  23. Stick run full sürümü yükleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasan hocam stick run full apk için bakacağım

      Sil
  24. Yinede tesekkurler hocam cevap verdiniz.Bazen su i serisi cihazi aldigim gune lanet okuyorum.İ serisi normaline gore daha iyi olmasi gerekirken daha kotu yapmislar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi cihazlarda GPU farklı maalesef hocam :(

      Sil
  25. Hocam survival craft,Sleep as Android Unlock bakar mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. survival craft armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam, sleep as android unlock için kesin bir şey diyemem

      Sil
  26. Hocam nfs shiftin linkini tikla indir yapamazmisiniz zippshareden indirme yapamiorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. need for speed shift linkleri için geri dönemem hocam nasıl bir hata alıyorsunuz indirme işlemi sırasında?

      Sil
  27. Hocam dark avengerin hilesini bulabilceğim yabancı bir site biliyormusunuz genellikle yabancı sitelerde bulunuyor da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. site adresi konusunda paylaşımda bulunamam hocam üzgünüm

      Sil
  28. Hocam Sumotori Dreams eklermisiniz siteye yada link verseniz olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sumotori dreams armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem buyurun link vereyim yalnız denemedim;

      http://www.datafilehost.com/d/3aa00458

      Sil
  29. toprak hocam 3d oyun bulamiyorsunuz herhalde hocam bnde yardim edeyim dedim hocam su oyuna bakarmisiniz hocam justice league:EFD ya ekleyin hocam yada link atin hocam storede parali hocam sinav puan belli oldumu hocam sizi uzecek puan almadiniz insallah hocam eger belli olduysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuzhan hocam 3d oyun bulmak mesele değil gün içerisinde onlarca 3d oyunla karşılaşıyorum play store'da olmayan oyunları bile biliyorum ancak galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemiyorum.

      justice league efd apk için buyurun hocam;

      http://www64.zippyshare.com/v/17929527/file.html

      Sil
  30. hocam https://play.google.com/store/apps/details?id=com.shazam.encore.android&hl=tr paralıda ücretsizi varmıdır acaba sizde

    YanıtlaSil
  31. hocam bu ouun sadece apk demi bide hocam sitenizde yeni bi oyun buldum ama link olu oyun hockey nations 2011 hocam o oyunu link atin yada yeni surumu verin hocam sizede cok agirlik vermiyorumdur herhalde ama k.b hocam eger oyleyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam sd kart dosyasını oyun içinden indirin.

      hockey nations için bakacağım çalışırsa siteye eklerim.

      Sil
  32. Hocam nssnin güncel olanını atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. new star soccer direk apk pro versiyon olmuyor bu konuyu inceleyin.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/12/new-star-soccer-full-apk-pro-lisans.html

      Sil
  33. Toprak Hocam BTD Battles mod apk koyarmısınız oluyosa ¿ ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. btd battles yeni sürümler mod apk olmuyor hocam

      Sil
  34. Hocam bide yeni tablet aldım Tab 3 Lite Bellek sornu oluyor rootsuz sd card'a nasıl taşıyabilirim ?

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren hocam cihazın kendi hafızasından sd karta taşıma yapmak için root gereklidir maalesef.

      Sil
  35. hocam hockeyi bugun eklermisiniz oyunun yeri belli zaten hocam bugun ekleyin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün için oyun ekleme şansım yok hocam link verecek durumda değilim :-(

      Sil
  36. canin sagolsun hocam :-)

    YanıtlaSil
  37. abi benim telefonun güç tuşu dokunmatik hassaslığına geldi düzelirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerim hocam donanımsal bir durum buton deforme olmuş kendiliğinden düzelecek bir durum değildir. teknik bakım şarttır

      Sil
  38. Hocam clash of clans hilesi yaparmisiniz gem hilesi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic mi hilesi yok hocam

      Sil
    2. Keşke olsaydı ama biri yapmıştı

      Sil
    3. yusuf hocam belki eskiden oluyor olabilir ancak şuan oyun içindeki değerleri değiştiremiyoruz

      Sil
  39. hocam armv6 nedir acıklarmısını internetten araştırdım pek bişey cıkmadı merak ettim sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. osman hocam armv6 cihazınızın işlemci türüdür

      Sil
  40. HOCAM slide soccer mod apk sizde oluyo sa atarmısınız

    YanıtlaSil
  41. Toprak hocam telefonum s3mini bu cd data dosyasını nereye atmam gerekiyor bilgisayarsız ? Dosya dizini neresidir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd kart dosyasını indirip rardan çıkarın hocam ardından android/obb klasörüne atın.

      Sil
  42. merhaba hocam oyun için teşekkürler
    Birde hocam farm ville 2 v1.7.77 armv6 cihazlarda çalışıyor diye biliyorum ilgilenirmisiniz

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farm ville 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  43. Hocam merhaba,
    Yarın için güzel bir simülatör oynu paylaşır mısınız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simülatör oyunları için bakacağıom mahmud hocam bulursam eklerim

      Sil
  44. Hocam telim galaxy yaoung rootlu chainfire3d var gunshipbattle uygulamasini acamadim opengl ye girip driviri seviyorum diyer ayarlarida aciyorum olmuyo mumkunse nasil acilacagini kisaca ayarlarini anlatirmisiniz acil hocam

    YanıtlaSil
  45. Hocam telim galaxy yaoung rootlu chainfire3d var gunshipbattle uygulamasini acamadim opengl ye girip driviri seviyorum diyer ayarlarida aciyorum olmuyo mumkunse nasil acilacagini kisaca ayarlarini anlatirmisiniz acil hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuz hocam, oyun açılışta hata verip kapanıyorsa chainfire 3d uygulaması işe yaramaz. beyaz ekran hata alıyor olsaydınız kullanabilirdiniz ancak

      Sil
  46. Hocam perfect kick oyununun hilesini sordum ama galaxy'de çalışmıyor dediniz benim telefon galaxy s3 mini ama çalışıyor bide siteye ekleyemezseniz elinizde varsa hilesi yorumda gönderir misiniz acil lazım aradım ama bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun cem can hocam yalnız denemedim,

      http://www1.zippyshare.com/v/12207309/file.html

      Sil
    2. Saolun hocam ama çalışmadı :)

      Sil
  47. Hocam ben telefonumu rootlamak istiyorum.
    Garantisi bitti.bir sorunun cevabînı alıp rootluyacam.rootlarsam telefon yavaslar mi ?
    Sizinki yavasladi mi yani ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rootladıktan sonra telefon yavaşlamaz hocam aksine gereksiz uygulamaları silerek, işlemci ayarlarını düzenleyerek hızlandırabilirsiniz cihazınızı, benimki yavaşlamadı.

      Sil
    2. Hocam bi de benim tel note 2 de hangi uygulama ile rootlayabilirim odin olabilir mi mesela?

      Sil
    3. asrın hocam note 2 için bilgim yok maalesef :(

      Sil
  48. hocam car parking gibi park etme oyunları atarmısınız siteye

    YanıtlaSil
  49. Hocam yeni sitenizi sabırsızlıkla bekliyorum.

    bide o sitede sadece android uygulamaları mı paylaşacaksınız yoksa pc uygulamaları da paylaşacak mısınız

    (yaz tatili bitmeden açarsanız sevinirim) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah açacağım hocam bu yaz içerisinde, en iyi şekilde oyunları oynayabilmeniz açısından bazı sürprizlerim de olacak :)

      sadece android uygulama ve oyunları olacak

      Sil
  50. Hocam Dragon Slayer hile yapabilir misiniz? Çok sevdiğim bir oyunudur da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaan hocam dragon slayer için bakacağım olursa siteye eklerim

      Sil
    2. Peki hocam. Teşekkürler:)

      Sil
  51. Hocam Plagur Inc. yeni sürümünü modlarmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halit hocam plague inc yeni sürüm için bakacağım

      Sil
  52. Hocam rica etsem siteye özel arabam otomatik mod eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel Araba: Otomatik Mod galaxy mini de çalışmıyor hocam, siteye ekleyemem

      Sil
  53. hocam oyun için teşekkürler growtopia yükler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. growtopia mod apk olmuyor cemre hocam

      Sil
    2. mod olmasına gerek yok sız paylaşın yeter ki

      Sil
    3. cihaz için uygundur hocam play store'dan indirebilirsiniz.

      Sil
  54. Hocam ben telefonu rootlayacagim.telefon modelim note 2.yani galaxy mini ile rootlamak farkli falan olirsa diye yazdim.hocam siz hangi programi kullandiniz.cunku telefonu rootladiktan sonra belki galaxy mini de calismayanlari sizin adiniza paylasabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne için hangi programı kullandım hocam anlayamadım ?

      Sil
    2. Yani siz hangi programla rootladiniz hocam bi de telefonun cokme olasiligi var diyorlar.cokmemesi icin guvenilir bi programdan yaparim diye dusundum.youtube ta herkes odin kullaniyor ama bilmeden de yapmamak lazim

      Sil
    3. asrın hocan öncelikle galaxy mini ile note 2 rootlamak tamamen farklı olaylar, note 2 hakkında bilgim yok ancak youtube'da fazlasıyla kaynak bulabilirsiniz

      Sil
  55. HOCAM BEN CMW YÜKLEDİM AMA SAMSUNG galaxy mini YAZISINDA TAKILI KALIYO AÇILMIYOR wipe factory reset yatım yine olmuyor yardım edermisin hocam acil lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet hocam, cihazınız normal galaxy mini mi ?

      ve sitedeki anlatımı mı uyguladınız ?

      Sil
  56. ORJİNALİ FALAN OLUYOMUŞ HOCAM CMW NİN ONU YAPINCA DÜZELİYOMUŞ DOGRUMU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zip ten yapmışsınız ve telefon çökmüş diyebilirim, yeniden stock rom kurmak zorundasınız. cwm işlemi için sitedeki odin işlemini öneririm.

      Sil
  57. odini yapamma hocam zip olanını yapabilirim stoc rom zip olanı yok mudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stock romu zip olarak yükleyemezsiniz hocam

      Sil
    2. Aynı model telefonda stock rom yüklüyken cwm de backup and restore var ordan backup yap hafıza kartını senin telefona takıp cwm ye gir ve restore yap stock rom yüklü olacaktır

      Sil
    3. ENES HOCAM GALAXY MİNİ YAZAN YERDE TAKILIP KALIYOR NASIL OLACAK CMW YE SD KARTTAN GİRİYOM BU HATA Bİ YABANCI SİTEDEN CMW Yİ D KARTTAN SEÇTİM REBOOT YAPTIM ONDAN SONRA BAŞALDI BU HATA SONRA BAŞKA Bİ CMW BULDUM ONU YAPTIM AYNI ŞEKİL YAZILAR SARI OLDU MENÜYE SENİN DEDİĞİN GİBİ BACKUP FALAN EKLEDİ AMA SENİN DEDİĞİN GİBİ YAPIYORUM OOLMUYOR USB DE BAĞLAYAMAM HATA AYIKLAMA AÇIK DEİL

      Sil
  58. Hocam iyi gunler bizim bu galaxy mini gt 5570 3G ozelligi varmi cunki ne stock romda ne de cyanogenmodda 3G ye gecmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3G'den kastınız görüntülü görüşme ise yok oktay hocam internet hızı konusunda ise vardır HSDPA olarak geçer 3,5G diye bilinir

      Sil
  59. Rayman Jungle Run, Weaphones™ Firearms Sim Vol 1,Copa Toon,Pocket God™,ePSXe for Android bir bakar mısın?

    YanıtlaSil
  60. toprak hocam bugun eklicekmisiniz hockey nations 2011 i bugun ekleyin o oyunu hocam sizede uygunsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuzhan hocam bugün için ayarlamaya çalışıyorum

      Sil
  61. HOCAM BİRŞEY SORAYIM BEN KURDUM OYUNU AÇTIM FAKAT DOWNLOAD NOT FAİLED BECAUSE NOT PURCHASE FELAN BİŞEYLER YAZILIYOR OYUN AÇILMIYOR KAPATIP SİLMEK ZORUNDA KALDIM Bİ YARDIM ETSEN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd kart dosyasını gerekli klasöre attınız mı hocam ?

      Sil
  62. Toprak hocam frontline commando 1`in hilesini yaparmisin lutfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir