Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Haziran 2014 Salı

FIFA 2012 ARMV6 APK - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


FIFA serisi, Electronic Arts (EA) Games tarafından geliştirilen tüm dünyanın kesin olarak bildiği en ünlü futbol oyunudur. Kendimce PES'den de önce gelir ilk FIFA oyunu 1994 senesinde FIFA International Soccer adı ile sevenlerine sunuldu aldığı olumlu tepkilerle birlikte bizi bugünlere kadar getirdi. Sitede daha önce FIFA 12'yi ARMV6 cihazlar için paylaşmıştım ancak hem linklerin kırık olması hemde konuyu güncellemek adına tekrardan sizlere sunmak istiyorum. Standart futbol oyunlarından ne bekliyorsanız hepsini rahatlıkla karşılayabilecektir çünkü futbol oyunlarının Sensible Soccer'dan sonra atasıdır. FIFA 12'de farklı modlar mevcuttur: lig, kupa, pratik ve penaltı vuruşları yapabiliyorsunuz. Oyun içi kontroller joystick mantığı ile işlediği için oldukça iyidir. Dünya genelindeki 570 takım, 12620 futbolcunun olduğu 30 ligi kapsamaktadır. Favori takımınız ile kazanmanız gereken 20 kupa vardır. FIFA 2012 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'dan kaldırılmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler



FIFA 2012 ARMV6 APK

FIFA 2012 ARMV6 SD DATA

Kurulumu
FIFA 2012 ARMV6 SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.ea.game.fifa12_na" ve android/data klasörüne atalım.
FIFA 2012 ARMV6 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

243 yorum:

  1. Thor 2 nin mod apksını atarmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thor 2 TDW The Official armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
    2. Hocam terrarianın apksını atarmısın

      Sil
    3. terraria galaxy mini de çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  2. Hocam 5830i de calisir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi cihazlarda denemedim hocam ancak normal galaxy ace s5830'da çalışıyor.

      Sil
  3. Sogolun hocam elinize saglik :-)

    YanıtlaSil
  4. Hocam indirme başarisiz diyor.(Galaxy Mini 2)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın hayrettin hocam opera classic tercihimdir.

      Sil
    2. hocam benim telefonda aynı opera dada indirmiyor

      Sil
  5. Hocam gts5301 de çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samsung Galaxy Pocket plus hakkında bilgim yok hocam ama çalışma ihtimali var, galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  6. Gt 5360 galaxy young da calisir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıştığı söyleniyor hocam ama denemedim

      Sil
    2. Hocam indirme basarisiz diyor ne yapabilirm ?

      Sil
    3. hocam indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın. opera classic tercihimdir.

      Sil
    4. Galaxy y Kullanan Arkadaslar Bosuna İndirmeyin Ben Chainfire Ayarlarinida Yaptim Oyun Geliyor Oyuncular Gozukmuyor Toprak Hocam Bide abir Sorum Olacak Galaxy Minide Lords & Knights Adlı Oyun Çalisiyormu bir baksan

      Sil
  7. Hocam Gunship battle nin yeni sürümünu hileli atarmisiniz Scorpion ucaqini merak ettm bide 3. Etap bölümlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sürüm için bekleyin. mod yapabilirsem siteye eklerim

      Sil
  8. Hocam real drift full sürümünü atar misiniz��

    YanıtlaSil
  9. hocam stock rom daki dosyalar inmiyor linkleri güncelleyin hotfile hata veriyor iki üç tarayıcı denedim aynı opera minide bile öyledir lütfen en kısa zamanda linkleri güncelleyin telefonum tuş kilidini kapatırken kapanıyor stock rom yükliyecem düzelecek mi diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam orada stock romlar eskidir. buyurun yeni konu linki vereyim direk indirirsiniz.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/galaxy-mini-236-nisan-rom-s5570cpwll1.html

      Sil
  10. Hocam s5570i de çalışırmı sorunsuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi cihazlar hakkında bilgim yok hocam, normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  11. Hocam street fighter i atar misiniz lütfen hiç cevap vermiyorsunuz benim yorumlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökhan hocam Street fighter armv6 cihazlarda kasıyor maalesef

      Sil
  12. hocam tel galaxy young chanfire ayarı versene fifa 12 icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam beyaz ekran hatası alıyorsanız chainfire işe yarar. hiç açılmıyorsa maalesef işe yaramaz. qualcomm driverde giriniz

      Sil
  13. hocam şu an telefonumda vodafone opera handler var çalışır durumda ama birşeyler indirme de sıkıntı var ne yapmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vodafone handler indirme yapmıyor maalesef hem uc browser hemde opera indirme konusunda sorunlu

      Sil
    2. hocam vodafone opera mini handlerde indirme linkine tıklayınca facebook anasayfaya tıklayın indirdiğiniz şey kaydet diyecektir kaydete basmayın facebook anasayfası yükleninceye kadar yüklendikten sonnra kaydete basın iner 120 mb şuan indirebiliyorum kolay gelsin toprak hocam bu rom olayını çözersek çok iyi olacak rom yüklenmeden telefon kendiliğinden açılıyor şuan ingilizce dilde kaldı türkçe yapmama rahmen

      Sil
    3. yöntemi denerim hocam :)

      hocam cihazın romunda sorun var tekrar yüklemeden çözülmez gibi

      Sil
  14. hocam clash of clans siteye koyarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  15. hocam 1.30 dk dan sonra telefon kendiliğinden açılıyor rom yüklenmiyor dil de türkçe yapıyorum ama yinede ingilizce kalıyor varmı bir çözümü

    YanıtlaSil
  16. Hocam oyun acılıyor ama oyuncular gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazdan dolayı bu sorun, sitede chainfire uygulaması var qualcomm driverda ekran hatasını giderirsiniz.

      Sil
    2. Onunla denedim hocam gene olmadı

      Sil
  17. Hocam perfect kick modlu ne oldu?
    Birde black operations mod hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perfect kick mod apk olmuyor hocam

      black operations mod apk olmuyor hocam

      Sil
  18. Hcam real drift full sürüm lütfen ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taha hocam real drift armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem.

      Sil
  19. Bunları tek bir part yapabilir misiniz?
    Birde rardan çıkarıp dosyaya attığımda bütün dosyaları şu uyarıyı alıyorum:"iki aynı dosya üzerine yazılsın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tek part yapamam. link silinir direk. rar dan çıkarma işlemi için play store da bulunan zarchiver uygulamasını kullanabilirsiniz.

      Sil
  20. Hocam 6 PARTI DA DATA DOSYASINA ATIP APK YI YÜKLİYCEZ DEMİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam partların hepsi aynı klasörde olsun, part 1 gelip çıkar deyin hepsini birleştirip tek klasör halinde çıkarır.

      Sil
  21. Hocam fxguru 'yu armv6 olarak paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fx guru armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam maalesef.

      Sil
  22. Hocam Avea İnTouch kullanıyorum benim telefonumda çalışırmı yada kasar mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avea intouch hakkında bilgim yok hocam, oyun galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır.

      Sil
  23. hocam oyun kaç MB

    YanıtlaSil
  24. hocam site sakinleri olarak jelyblast V3 istiyoruz en az 100 kişi vardır isteyen

    YanıtlaSil
  25. Hocam fun run ın mod apksını paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem.

      Sil
  26. Hocam Armv6 icinde paylasa bilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani hocam ben siteden QVGA olan indirdiyimde acilmiyor ARMV6 oyunlar calisiyor buda olmazmi Hocam?

      Sil
    2. olur hocam, fifa diğer ekranlarda da çalışır.

      Sil
  27. hocam oyun toplam ne kadar yer kaplar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 GB ye yakın hocam data dosyası rardan çıkarıldığın da

      Sil
  28. Toprak hocam sadece meraktan soruyorum
    kaç yaşındasınız

    YanıtlaSil
  29. hocam profil fotonuz guzel cikmis uygulamalar icin saolun uzmantv yi amrv6 yapamazmisiniz.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz güzel baktığınız içindir fotoğrafın güzel gözükmesi :) uzman tv için bakacağım

      Sil
  30. Hocam ben hatırlatim dedim unutmayın diye dragon mania mod apk sürüm söz vermediniz biliyorum ama hatırlatim dedim unutmayın diye şimdiden sağ olun :-)

    YanıtlaSil
  31. Hocam smash hit yapamazmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esat hocam smash hit armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef.

      Sil
  32. abi samsung galaxy y de çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerim hocam galaxy y de çalışmadığını söylüyorlar.

      Sil
    2. saol abi ilgilendiğiniz için

      Sil
  33. hocam data linkini tek part seklinde payladirmisimiz

    YanıtlaSil
  34. hocam lisans kontrolu var mı

    YanıtlaSil
  35. Hocam table top racing veya re volt classic yuklermisiniz benim play storeda gozukuyo ama ucretli maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. table top racing android 4.0 ve üzeri yazılım gerekiyor. revolt classic galaxy mini de çalışmıyordu tekrardan bakacağım

      Sil
    2. hocam ama re volt classıc paralı olduğundan dolayı indirmemiştim table top racıng ucretsızdı onu ındırdım oynuyodum hemde 0 kasma ile ama modlu olmadığı için silmiştim tel galaxy mini gt 5570 ve rom cyanogenmod 10.1.6 (4.2.2)

      Sil
    3. cihazınızda cyanogen mod olduğu için oynuyordunuz normal stock rom üzerinden paylaşım yapıyorum.

      revolt classic uygun gözükse de çalışmıyordu. tekrardan bakacağım

      Sil
  36. hocam ps2 emulator galaxymini için var mi varsa sitenizde mevcut mu iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android için verimli çalışan ps2 emulator yok hocam

      Sil
  37. Hocam perfect kick modlu ne oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halit hocam üstteki yorumunuza cevap vermiştim zaten, perfect kick mod apk olmuyor

      Sil
  38. hocam adamın dibisiniz gerçekten ben y kullanıcısıyım y türkiye diye bi sitede var ama ben burayı seviyorum çünkü burası bir alile :D hatta bütün android kulanan arkadaslarımada öneriyorum burayı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki batuhan hocam Galaxy Mini Türkiye ailesiyiz :)

      sitemizi önerdiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  39. Hocam telefonu bi türlü tootlayamadim sd card ana dizi neresi hocam ayrica rardan diyo rar ne hocam nasil cikariliyo desteklenmiyo diyo quik officede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd kartın ana dizini direk dosyalarım kısmından girdiğiniz yerdir. root dosyasını zip ten çıkarmayacaksınız. recorvery menüye girip direk kuracaksınız anlatımdaki gibi, cihazınız galaxy mini değil mi hocam ?

      Sil
  40. hocam dosyaları indirdim klasörede attım ama açılıp kapanıyo

    YanıtlaSil
  41. hocam cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağtay hocam sd kart dosyalarını rar dan çıkardınız değil mi ? klasörün boyutu 1.51 GB olması gerekiyor.

      son olarak cihazınız nedir ?

      Sil
  42. Hocam pes 2012 yapabildiniz mi??

    YanıtlaSil
  43. hocam benim telefonim galaxy mini 2 . oyuna basladiktan sonra maç yuklenirken oyundan atiyo. sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun apk dosyası cihazınıza uyumlu değildir. farklı bir apk bulup deneyin google'dan

      Sil
  44. Hocam age of darkness'in elmas hilelisini yapabilirmisniz, googlede altın ve odun hilelisi var ama bazı bölümlerde altın normal sıfıra dönüyo buda oyunu baya zorlaştırıyo bi bölümde takıldım kaldım günlerdir aramadığım yer kalmadı bi türlü bulamadım yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. age of darkness konusunda yardımcı olamam arif hocam oyun mod yapılınca dediğiniz gibi para bir seviyeden sonra sıfırlanıyor.

      Sil
  45. hocam 100 ballz'ın armv6 sını bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  46. Hocam yazilim güncellemesi ne oluyo yaparsak bir değisiklik oluyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam elbette olur, cihazınız nedir ?

      Sil
    2. hocam 100 ballz'ın armv6 sını bulabilirmisin

      Sil
    3. 100 ballz armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
  47. hocam tüm chanfire ayarlarını yaptım top var futbolcular yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enes hocam birde chainfire ayarı olarak,
      sadece Default OpenGL settings'e girip Reduce texture quality sekmesi aktif hale getirip direk girin

      Sil
  48. Hocam Real Boxing in apk sını bulabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  49. Hocam superuzer programi geldi tel rootlandimi ayrica herseyi acan pragramin linkini veya nerden indirildigini soylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. superuser uygulaması gelmiş ise cihaz rootlanmıştır. istediğiniz chainfire 3d uygulaması yalnız her şeyi açtığı fikrine neden kapıldınız anlamadım sadece beyaz ekran hatası veren grafiksel hatalı oyunları açmanıza yardımcı olur.

      buyurun chainfire link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
  50. hocam oyun cok guzel cok sagolun hocam bide bana samsung galaxy s3 mini orjinal stock rom indirme linkini atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam rom link verip kefil olamam ancak sammobile.com sitesinden bütün samsung cihazlar için rom bulabilirsiniz.

      Sil
  51. Hocam bi sorum olucakti.
    İ serisi ile i serisi olmayanlar arasindaki fark ne neden i serisinde olmayanlarda bu oyunlar calisiyorda i serisi olanlarda calismiyor?
    *Arda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arda hocam i serisi cihazların GPU yani grafik işlemcisi farklıdır bu yüzden normal cihazların açtığı oyunların bir kısmını açmaz, açsa da grafiksel sorunlar çıkarır beyaz ekran gibi...

      Sil
    2. Hocam ben bunu arvm 7 isletimli bi cihaza yukledim dosyaları wi fi ile cekse m olur mu

      Sil
  52. Hovam charin apk kuruluyo ama driverlar inmiyo yard telim galaxy y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. driver linkinde sorun yok oğuz hocam, sorunsuz iniyor

      Sil
  53. Yardim hocam inmiyo driverlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuz hocam driver linklerinde sorun yok, sorunsuz iniyor. boyutu zaten küçüktür 1 kb

      Sil
  54. hocam s3 var imei var yaziyor ama aramada agda kayitli degil hatasi veriyor neden internetten arastirdum rom yukleyin diyorlar dogrumu bunun cozumu ne olabilir fabrika ayarlari yaptim oda olmadi cozum varsa yazin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam rom yüklemek ağda kayıtlı değil hatasını çözmeyebilir, cihazdaki imei geçerliliğini kaybetmiş olabilir

      Sil
    2. rom yuklemenin cozme olasiliyi varmi

      Sil
    3. kesin bir şey diyemem ismail hocam, ama imei de sorun olma olasılığı çok yüksek

      Sil
    4. ozaman telefonu bozmadan yarin gidip yeni bir imei attiracam en iyisi cevaplariniz icin tesekkurler

      Sil
  55. Hocam oyun için teşekkürler bi ricam olacakta çok özellikli bir photoshop yada düzenleyici eklermisiniz isim olarak hiçbir bilgim yok TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakan hocam fotoğraf düzenleme uygulamalarına bakacağım

      Sil
  56. Hocam anlamadim i.dirme basarisiz diyo direk baska bi link atarmisiniz hocam teldemi bi sorun var acaba anlamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuz hocam buyurun bu linki deneyin;

      http://www.directlinkupload.com/uploads/78.167.223.56/chainfire-driver-galaxyminiturkiye.zip

      Sil
  57. hocam shadow fight 2 sitede bulunuyormu goremedimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow fight galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  58. Hocam gt s5300 galaxy pocket ta calisir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum hocam denemedim. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  59. hocam biraz kılıclı dovus oyunu paylasırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışan bulursam eklerim hocam

      Sil
  60. Hocam paperama hint paylasirmisin simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  61. hocam yeni blog açtım ama kazançlar da hala adsenseye uygun olmadığı yazıyo öbür blogumdaki gibi

    YanıtlaSil
  62. hocam android siteleri neden adsenseye kabul olmuyorki? napıcam ya çok istiyodum yeni blog açtım onada aynısı oluyor :(

    YanıtlaSil
  63. hocam yeni blog açarken başka google hesabımı kullanmalıydım ya :(

    YanıtlaSil
  64. Hocam verdiginiz linki indirdim ama kuramadim ya resetlemedebasiyorum aciliyo olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede anlatımı iyi uygulayın,

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
    2. Hocam rardan cikarma linkini zipsyshare den atarmisiniz narmal link error veriyo rardan cikaramadim

      Sil
    3. hocam zarchiver play store'dan indirin.

      Sil
  65. Hocam teşekkür ederiz ugrasmissiniz emeginize sağlık ama şu rardan cikarma klasore atma filan anlamadim detaylı anlatımı nerdeen bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kart dosyalarının hepsini indirin, aynı klasörde toplayın.

      play store'dan zarchiver uygulamasını indirin part 1 i seçip çıkar deyin hepsini birleştirip çıkaracaktır.

      Sil
    2. hocam sd kart dosyalarını nasıl indircem ugrastiriyorum ama bilmiyom cevap verirsen memnun olurum

      Sil
    3. hocam yukarıda partlar şeklinde sıraladım hepsini indirip rar dan çıkarmanız lazım bu kadar basit ardından rar dan çıkan "com.ea.game.fifa12_na" klasörünü android/data içine atmanız yeterlidir. Apk dosyasını kurup oyununa girebilirsiniz.

      Sil
  66. Toprak hocam Puppet soccer 2014 Para hilelisini yüklermisiniz.

    YanıtlaSil
  67. Toprak abi dun helikooterli oyun icin yorum atarken sizden kaliteli bi 3 d araba yaris oyunu rica etmistim
    abi oyle bir oyun bulduysan biran evvel yuklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışan araba yarış oyun yok şuanda sitedekiler dışında.

      Sil
  68. Sa Toprak Hocam Size Bir Sorum olcaktıda ben nba jamp indirdim apk olark usb ile tele aktardım daha sonra wifi ile datası inidrdim indridim için beli bir ücret veye bşka birşey kesirmi ? hocam bide diger oyunlar filan fmh14 ? cevap beklyom acil lütfen ! ! !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır aziz hocam bir sıkıntı olmaz :)

      Sil
    2. Toprak hocam benim tel ZTE blade s facebook vs. Gibi uygulamalar SD kartta taşımıyor yardımcı olur musunuz?

      Sil
    3. hocam cihaz rootlu mu ? hem bazı uygulamalar taşınmaz sorun çıkarır. birde taşıma için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?

      Sil
    4. Hocam cihaz ım root lu değil taşımak için app 2sd yi kullanıyorum

      Sil
  69. Linklerde indirme yapamayan arkadaslar googlr play da dolping browser var onu deneyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacı hocam arkadaşlarımıza verdiğiniz bilgi için sağ olun :)

      Sil
  70. Hocam 1 de sitedeki Subway Surf gibi oyunlarin isimlerini yaza bilirmisiniz yani SubwaySurfer gibi 3D

    Hocam 1de yukardaki yanitimi cevaplayin. Lutfen
    Kolay Gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam subway surfers tarzı:

      Buddy & Me FULL APK
      Jurassic Run APK
      Tomb Run APK
      Ninja Killer: Zombies Run APK
      3D Jungle Runner : Racing Game APK
      Danger Dash APK
      Temple Run: Oz APK
      Aby Escape Premium APK
      Agent Dash 2.01 APK
      Ninja Feet of Fury APK

      sitede olup da aklımda kalanlar bunlar ali hocam.

      üsteki yoruma cevap verdim

      Sil
  71. hocam sizin siteden yeni rom yukledim nisan romu yukledim ve ona ilk bas clocworkmod yukledim sonra root yukledim olmadi neden yoksa recovery modtami yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam işlem sırasını yanlış yapmışsınız.

      önce rom yüklenir sonra root yapılır en son clockwork mod yüklenir.

      root işlemi clockwork mod ile olmuyor. orjinal recorvery lazımdır.

      Sil
  72. Hocam slice hd full sürüm yüklermisin lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slice HD için bakacağım galaxy mini de çalışırsa siteye eklerim

      Sil
  73. hocam real steel friends i ekleyecek misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Real Steel Friends galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  74. uc860 handler adlı bir program varmis hocam bunun siteye ekleyip ayarlarını anlatabilirmisiniz TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede handler paylaşımı yapamam hocam, üzgünüm.

      Sil
  75. Merhaba hocam zombie highway yuklermisinz bide biliyorum var sitede ama link kirik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombie Highway play store'da ücretsiz ve uyumlu hocam direk indirebilirsiniz son sürüm olarak.

      Sil
  76. Hocam bir ricam olucak modlu yaptığın oyunların modsuz hallerini beraber versen olabilirmi önce modsuz deneriz zorlanırsak modlu deneriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrı ayrı şekilde sunacak vaktim olmuyor. moddaki parayı kullanmazsanız oyun zaten modsuz oluyor öyle deneyin zorlanırsanız parayı kullanırsınız.

      Sil
  77. Bu partlarin hapsinimi indirecez eger hepsini indireceksek hepsinimi winrardan cikaracagiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam partların hepsini indirin. aynı klasöre toplayın part - 1 i açıp çıkar deyin zarchiver uygulaması ile hepsini tek klasör halinde çıkarır "com.ea.game.fifa12_na"

      Sil
    2. sağol Hocam

      Sil
  78. hocam gt s5300 pocket ta çalışır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum hocam çalıştığını söyleyenler var

      Sil
  79. afferin :D vk dan dosya silinmiyor hiç eskilere dönmezsin

    YanıtlaSil
  80. Ustad butun dosyalari indirdim ama acilmadi bana yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir hata aldınız hakan hocam

      Sil
    2. Ustad bugun dosyalari indirdim sonra biyere topladim onlari calisicak gibi oluyo sonra hata veriyor ve bende cok anlamadigim icim beceremedin acikcasi yardimci olursan sevinirim saygiar

      Sil
    3. hakan hocam cihazınız nedir ?

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. hocam oyun apk dosyası note 2 için uygun olmayabilir.

      Sil
  81. Yanıtlar
    1. hocam oyuncuların gözükmemesi cihazınızdan kaynaklanan bir sorun, sitede bulunan chainfire uygulamasını kullanın buyurun link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
  82. toprak abi top eleven footbal manager hile yapsan?

    YanıtlaSil
  83. hocam new star soccer ın para hılesı varsa atarmısın apk sını burda lısanslısı varda para hılelısını yaparsan atarmısın

    YanıtlaSil
  84. eski sürümler y de çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  85. dream league soccer atar mısınız hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir