Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Haziran 2014 Pazartesi

GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D çıktığı günden itibaren kısa sürede popüler olan uçuş simülasyonu oyunlarını sevenlerin kesinlikle oynaması gerektiğini düşündüğüm TheOne Games firmasına ait olan kaliteli bir oyundur. GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D'da amacınız kontrol ettiğiniz helikopter ile size verilen görevleri yerine getirmektir çoğunlukla savaş sahasında oluyorsunuz düşmanla birebir çarpışmanız gerekiyor. GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D'da yaşanan parasal sıkıntıları bildiğim için MOD yani sınırsız para hileli olarak sizlere sunmak istedim bu sayede istediğiniz helikoptere ve özelliklere sahip olabileceksiniz. Oyun içi kontroller oldukça başarılı sensör ve ekran dokunmatiğini aynı anda kullanmanız gerekiyor. Kısacası FPS, aksiyon ve maceranın birleşimidir. GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 130.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D MOD APK
Kurulumu
GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D sınırsız para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

129 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın ömer can hocam

      Sil
    2. En son versiyonunun hileli apksi ne zaman cikar ?

      Sil
  2. 2. Yorum Hocam Güzele Benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın ahmet hocam, gunship battle öneririm

      Sil
  3. İlk 3 e girmeyi basardim hocam insallah halledersiniz hocam

    YanıtlaSil
  4. Hocam ben tablete gta san andreas ve minecraft p.e. istiyorum ama paralı eğer apk olarak bulursanız atarmısınız mailime cankatpolatt@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta ve minecraft için google'da araştırma yapınız galaxy mini de çalışmayan oyunları konusunda pek yardımcı olamıyorum

      Sil
    2. Cankat polat hocam size mail attım linkleri mailden bakabilirsiz mailim "matolimehmet"

      Sil
  5. Sagolun hocam Tmm beklemedeyim :-)

    YanıtlaSil
  6. toprak bey telefonu degistirmeyi dusunmuyormusunuz nereye kadar mini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik galaxy mini ye devam etmek zorundayım hocam

      Sil
    2. Hocam bi ara s4 alıp siteyi kardesinize bırakacaktınız neden bırakmadınız

      Sil
  7. Hocam perfect kick modlu yüklermisiniz. Birde black operations mod yüklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halit hocam perfect kick için bakacağım, armv6 cihazlarda çalışırsa siteye eklerim

      Sil
    2. Peki black operations hocam?

      Sil
  8. Hocam size bi sorum olucakti benim tel galaxy y interbette android yukseltme felan var onlar tehlikeli mi uygulamayi dusunuom ama neredeyse tum siteler ingilizce oldugundan isimi sansa birakmamak icin yapmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam anlatımlara uyarsanız sorun yaşamazsınız. ancak garanti veremem sonuçta yükseltme işlemin anlatan ben değilim.

      Sil
    2. dostum ben çok yaptım ve sorun yaşamadım eğer kapanıp açılmazsa http://www.youtube.com/watch?v=mHYHKkZU5fw bu şekilde düzeltebilirsin bu arada arkadaşlar Samsung Galaxy Y için Toprak Hocamızı meşgul etmeyelim bütün sorularınızı bana sorabilirsiniz elimden geldiğince yardım ederim teşekkürler...

      Sil
  9. Hocam Galaxy Pocket mi Galaxy mini mi hangisi iyi hocam

    YanıtlaSil
  10. hocam stock rom odin olmadan yüklenemezmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam, stock rom için odin gereklidir.

      Sil
  11. hocam oyun 5570ide çalışıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi cihazlarda denemedim, normal galaxy mini de çalışıyor.

      Sil
  12. hocam galaxy y stock rom araştırdım bulamadım birde aiz baksanız link yazmanız mümkünmü? oyun için teşşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam maalesef, hiçbir siteye kefil olamam yapacağınız rom yükleme işlemi için. google'da araştırıp kendiniz bulun.

      Sil
    2. http://www.youtube.com/watch?v=mHYHKkZU5fw Buyur kardeşim Samsung Galaxy Y hakkindaki sorularla hocamızı meşgul etmeyin bana sorun elimden geldiğince yardım ederim teşekkürler...

      Sil
  13. nicin mecbursunuz hocam bir S3 hediye edelim size.

    YanıtlaSil
  14. Toprak hocam school driving 3D xp hilesi yapabilirmisiniz
    şimdiden teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. School Driving 3D armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  15. Hocam Six-Guns para hileli yapar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. six guns para hileli armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  16. Toprak hocam dream league atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  17. hocam glory of generalsin HDi olmayanını atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. glory of generals normal sürümü için söz veremem hocam ancak yarından sonra bakabilirim

      Sil
  18. toprak hocam ben laptop kullanıyorum ve six guns oynuyorum onda para ve değerli tas hilesi nasıl yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkan hocam bilgisayarda cheat engine programı işinizi çözer, google'da araştırın

      Sil
  19. Hocam bi ara s4 alıp siteyi kardesinize bırakacaktınız neden bırakmadınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fazlasıyla olumsuzluk çıktı bu sene birde ygs-lys sınavı çıktı onlarla uğraşmaktan yeni için zaman ayıramadım, yaza kaldı yeni sitemiz

      Sil
  20. hocam chat engine bende var ama para hilesini denedim olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkan hocam google'da araştırın. bilgisayardaki hile ilgili bilgim yok.

      Sil
  21. Bu isteğimi geri çevirmediğiniz için teşekkür ederim Toprak Bey gerçekten güzel bir oyun başarılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki oyun ve uygulamaların keyfini çıkarın hocam, iyi oyunlar elimde geldiğince istekler konusunda yardımcı olmaya çalışıyorum

      Sil
  22. Toprak hocam dragon mania ya hileli apk yaparmısınız yani sınırsız altın falan şimdiden teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dragon mania için bakacağım ancak söz veremem

      Sil
    2. Saolun hocam siz çok iyisiniz :)

      Sil
  23. S.a toprak hocam clash of clans uyuyormu bizim telefonlara yüklermisin oluyorsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans android 4.0 üzeri yazılım istiyor, galaxy mini ve türevlerinde orjinal rom kurulu olduğu müddetçe çalışmaz.

      Sil
  24. hocam ben bunu daha once sıze paylasmanız ıcın rıca etmıstı armv6 da calısmıyor demıstınız sımdı paylasmıssınız gorunce cok sevındım allah razı olsun sızden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. osman hocam bu sıralar aşırı dalgınım oyunları karıştırabiliyorum bu yüzden çalışmıyor demiştim. Gunship BATTLE : Helicopter 3D mod apk oyunun keyfini çıkarın :)

      Sil
  25. Hocam bnde simdi pes 2012 var transferler icin bir guncelleme yolu var mi??+(veya baska ozlellik)+?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf hocam birkaç mod var yeniye yönelik ama ne kadar verimli çalışır bilmiyorum deneyeceğim olursa bu hafta içinde eklerim, 2013'deki takımlar var

      Sil
  26. Abi oyun çok güzel elinize sağlık.Abi bildiğiniz f-16 tarzında bir uçak oyunu varnıdır armv6 cihazlar için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerim hocam f-16 oyunu olarak bildiğim f16 carrier landing var ancak galaxy mini de aşırı derecede kasıyor siteye ekleyemem

      Sil
  27. Hocam Play storede 'Pure Android Emoji keyboard ' diye.ücretli bir uygulama ucretsizini atar misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taha hocam uygulama pek bilindik olmadığı için full sürümü yok internette maalesef

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  28. Hicam lge400root edemedim hocam bir yardimci olursan google da yandex aramadigim yer kalmadi allah rizasi icin hocam nolursunuz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalçın hocam, lg e400 root için yabancı bir adam videolu olarak anlatmış detaylı bir şekilde işinize yarayacaktır buyurun,

      http://www.youtube.com/watch?v=ZuLPZCeCeLY

      Sil
  29. toprak hocam ne kadr zaman gecti duzenli yayinda paylasiyorum blogumun tiklanma sayisida iyi ama neden hala adsense aktif olmadi ya :( daha ne kadr beklerim hocam

    YanıtlaSil
  30. android ile ilgili hocam oyun program filan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsense üyeliğini farklı bir site üzerinden alın android oyunları paylaşan sitelere vermezler zaten

      Sil
  31. hocam farkli site uzerinden alirsam nasil esas sitemde kullanirimki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam adsense reklamlarını kod olarak eklersiniz sitenize

      Sil
  32. Hocam yeni telefon alcam s3 mu gm discovery mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berkay hocam bütçeniz nedir ?

      Sil
    2. ama kesinlikle galaxy s3

      Sil
    3. Ikisinin.ne farki varki hocam ?

      Sil
    4. ekran farkı var, ses kalitesi farkı var, kamera ve hafıza farkı var bunlar sadece ilk gözlemlemede ortaya çıkan şeyler bu konularda galaxy s3 daha üstündür.

      Sil
  33. Hocam fun run para hileli paylasirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  34. toprak hocam ama o dediginiz adsense yontemi sorun olmaz dimi cunku basvuru yaparken baska siteyi verip basja siteye uygulamak sorun olmazmi? siz oylemi yapmistiniz hocam. sizide yoruyorum kusura bakmayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun olmaz hocam merak etmeyin. önemli değil :)

      Sil
  35. Hocam inssallah yaprsiniz cok memnun olurum SİMDİDEN TESEKKURLER

    YanıtlaSil
  36. hocam sizce hangi telefon daha iyi not 2 mi s3 Mü herkeze soruyorum lutfen yanita yazin cevabinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve ara larindaki farki ozellikleride yaziniz.

      Sil
    2. Cagri hocam bnce not 2 cunku ekran boyu fazla s3 den cok ozelligi var bnm bildigim boyle:)

      Sil
    3. elbette galaxy note 2 çağrı hocam

      Sil
  37. toprak hocam baska blog ustunden denicem ancak baska blogum yok yeni blog acip denesem olurmu peki veya basvurum kabul edilirmi hocam adsenseye? bide yeni blog actigimda kabul edilmesi icin ne onerirsiniz. yeni blogu yazar esas bloguma veririm adsenseyi İnsallah cok istiyorumda hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yeni bir blog açın düzenli olarak 1 hafta konusuna göre yazılar girin ve başvurun.

      Sil
  38. birde hocam android sitesi adsenseye kabul olmuyormus yeni acicagim blogun hangi kategoride olmasini onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel konular üzerinden açınız kişisel blog gibi

      Sil
  39. hocam peki tv ve internetin yararlari zararlari uzerine acsam olurmu toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilemem neyin kabul edilip edilmeyeceğini sadece öneri sunuyorum kesin değil yani

      Sil
  40. Hocam son 4 uçağı acamadim nasi acacaqiZ bide 3. Etap bolumlerini nasi accaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sürümlerde açılır ancak diğer helikopterler

      Sil
  41. hocam 200 nakit i geçmeyecek sim kartli tablet önerseniz veya da site bulsaniz tşk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200 liraya bulmanız çok zor sim kartlı tablet maalesef

      Sil
  42. Toprak hocam bi ricam olacak 3 boyutlu kaliteli yeni araba yaris oyunlari eklermisiniz yada sitede bu ozelliklerde bi oyun varmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 da çalışan 3d araba yarış oyunu bulursam eklerim hocam

      Sil
  43. Race horses champions hileli olarak paylasirmisiniz hocam güçlü bi at almak istiyorumda :)

    YanıtlaSil
  44. Abi öncelikle eline sağlık çok güzel olmuş ama sana zahmet olmazsa biraz daha yüksek sürümlerininkini yapar mısın abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre hocam yeni sürümler için beklemeniz lazım halletmeye çalışacağım

      Sil
  45. Toprak hocam CLASH OF CLANS HİLELİ PAYLAŞABİLİR misiniz ? Son sürüm olması şart yoksa güncelleme istiyor takipçiniz

    YanıtlaSil
  46. hocam galiba galaxy yaung da calısmıo indirdim ama açılıs kısmında oyundan atıyor

    -telefon root ludur ve cahinfire3d yapılmıstır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir hocam, normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  47. Saolsun toprak hocam ben istemistim sanirim degerlendirdiniz cook saolun

    YanıtlaSil
  48. Hocam üçüncü bölümü açmıyor bide son 4-5 helikopteri alınmıyor

    YanıtlaSil
  49. Hocam tank battle hileli yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  50. Hocam ninja village modlu paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
  51. Hocam farming USA yı koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  52. Hocam galaxy y mi daha iyi mini mi bide city island ın mod apk sı olsn ve bütun herseyin kilidi acik olrun yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  53. Oyunun yeni sürümü olan v.1.1.0 ı sınırsız para hileli olarak ekleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  54. Oyunun en surumu ne zaman cikar

    YanıtlaSil
  55. Site kapandimi acaba neden birisi cevap vermiyor ..

    YanıtlaSil
  56. Hocam 1.0.3 1.0.5 hileli sürümü ne zaman çıkar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gunship güncel sürümler mod olmuyor şuan için

      Sil
  57. discovery de çalısıyor mu

    YanıtlaSil
  58. Gunship Battle Çalışıyor Beyler (Discovery) Geliştiriciye selamlar Teşekkürler Adamsın

    YanıtlaSil
  59. Hocam apk indirdim halde kur tıklıyorum ama neden olmuyor ...,

    YanıtlaSil
  60. Toprak hocam bu batttle gunship güncelleme yapmıyor yeni bölüm ve helikopterler açılmıyor yardım eder misin nasıl yapacağız çözüm ??

    YanıtlaSil
  61. Gunship Battle Son sürümünün hilelesini bekliyoruz hocam ne zaman paylaşırsın?

    YanıtlaSil
  62. Bölümler ve helikopterler açılmıyor acil yeni versiyonu bekliyoruz�

    YanıtlaSil
  63. Toprak paylaş artık yeni versiyonunu

    YanıtlaSil
  64. S.a ben hileyi indirdim ama olmadi. Bi turlu hile bulamadik oyuna. Ezik ezik bitmez bu oyun

    YanıtlaSil
  65. hocam oyunu indirdim açılmıyor yardım lütfen ?

    YanıtlaSil
  66. hocam 3 bölüm nasıl açılıyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir