Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Haziran 2014 Çarşamba

Football Chairman 1.0.9 FULL APK - MENAJERLİK OYUNU

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Football Chairman 1.0.9 FULL APK, takım kurmak, takımı kontrol etmek, transferler yapıp, takımınızın finansal işlerini kontrol etmek istiyorsanız bugünkü oyunumuz tam sizlere göredir. Başlıkta da belirttiğim gibi doğrudan bir menajerlik oyunudur gerçi takımın bütün işlevlerini siz kontrol ediyorsunuz oyun başında takım ismi kulüp başkanının ismini vb. her şeyi... Football Chairman'da takımınızın tanınması için en önemli unsurlardan biriside sponsor firmalardır dikkat etmenizi öneririm. Oyun içinde kupa müsabakaları, play off maçları, Avrupa Turnuvaları mevcuttur. Futbol müsabakalarında takımız için gelecek seyircilerin bilet fiyatını dahi siz ayarlıyorsunuz bu konuda oldukça gerçekçi bir oyun olmuştur. Football Chairman Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 11.12'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Football Chairman 1.0.9 FULL APK
Kurulumu
Football Chairman 1.0.9 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Football Chairman 1.0.9 FULL APK olup Play Store'daki son sürümüdür.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

157 yorum:

  1. Teşekkürler Hocam İlk Yorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam ikinci yorum oldu :)

      Sil
    2. Aynen Hocam 1 dakikayla kaçırdım :)

      Sil
  2. hocam telefonuma 2.3.6 romunu yükledim fakat içine appbox, app store, area clienti, mobile3tv adlı hiç bilmediğim programlar gelmiş nasıl silicem bunları hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam onlar sistem uygulamalarıdır kaldırmak için cihazınızın root olması gerekiyor ve root uninstaller kurmanız gerekiyor.

      Sil
    2. Hocam androidim 2.3.7 Zombie Diary'yi oynarken birden bire oyun kapanıyor?

      Sil
  3. hocam bana yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam benim ace m var ama bazı oyunları acmıyor aama goole playda var nedendir peki

      Sil
    2. hocam oyun cihazınız için uygun gözükse de play store'da uyumsuz oluyor yapımcı firmalardan kaynaklanan bir durumdur önüne geçilemez

      Sil
    3. hocam bu arada benim isim muhammed bana ace için temiz sorunsuz bir rom önenirmisin ben az çnce telefona root yaptım birde temiz rom istiyorum

      Sil
    4. Muhammed hocam galaxy ace hakkında bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem

      Sil
  4. hocam telefonuma 2.3.6 romunu yükledim fakat içine appbox, app store, area clienti, mobile3tv adlı hiç bilmediğim programlar gelmiş nasıl silicem bunları hocam

    YORUMUNUN SAHİBİYİM


    O PROGRAMLAR TELEFONU KASTIRIRMI ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sürekli çalışan uygulamalar değil zararı olmaz merak etmeyin

      Sil
  5. hocam bloons td nin para hilelisi yok mu yaa :))))

    YanıtlaSil
  6. Hocam futbol oyunu yuklermisiniz yuklediginiz butun futbol oyunlarda sd kard sorunu yasiyoruz hocam sd kart yuklenmis bir oyun atamazmisiniz hocam siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki futbol oyunlarının hiç birinde sd kart problemi yok öncelikle hocam, anlatımlarını doğru uygulamanız yeterlidir. futbol oyunları için bakacağım ancak söz veremem

      Sil
    2. Hocam operadan indirdim sd karti aca basiyorum bu eylemi hicbirsey gerceklestiremez diyor hocam yardimci olabilirmisiniz

      Sil
    3. sd kart dosyası için rardan çıkarma uygulamalarını kullanmak zorundasınız. play store'da "zarchiver" var.

      Sil
  7. hocam champman 2014 güncel bakarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Champ Man 1.6.0 mod apk olmuyor şuan için hocam

      Sil
  8. evet hocam lütfen champman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Champ Man 1.6.0 mod apk olmuyor şuan için hocam

      Sil
  9. hocam merhaba champman 14 mod apk bakarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de merhaba hocam Champ Man 1.6.0 mod apk olmuyor şuan için

      Sil
  10. hocam neden olmuyo diger sürümler oluyodu bide hocam v1,4 sürümü gerçek deegil hocam bakın isterseniz yeni transferler ve antreman özelligi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun içinde değişiklik yaptığınızda derlenmiyor

      Sil
  11. Hocam monster crafter hilesi siteye koysaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. monster crafter galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  12. Hocam ellerinize sağlık çok iyi bir sayfasınız yakın takipçinizim oyunlarınız için teşekürler

    Yazan - uğur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğur hocam sitedeki oyunların keyfini çıkarın iyi oyunlar diliyorum, güzel yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  13. Hocam Avatar hd paylaşacaktınız ne oldu ona toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avatar hd galaxy mini de çalışmadığını daha öncede söyledim selahattin hocam

      Sil
  14. Hocam paket ayrıştırmada sorun diyor neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. talka hocam apk dosyası bozuk inmiştir tekrar deneyiniz. tarayıcı olarak opera classic veya dolphin browser kullanın

      Sil
  15. hocam "android rar açama" uygulamasının linki kırık yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android rar açma için play store'dan son sürümü indirin zarchiver uygulamasının

      Sil
  16. Hocam paket ayrıştırmada sorun var diyor link tenmi yoksa telden mi kaynaklanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. talka hocam apk dosyası bozuk inmiştir tekrar deneyiniz. tarayıcı olarak opera classic veya dolphin browser kullanın

      Sil
  17. Hocam bu hileli mi

    YanıtlaSil
  18. hacom benim acem var bana temiz rom önenirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy ace hakkında bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem

      Sil
  19. Hocam ben bu oyundan hic bisi anlamadim ya hersey ingilizce türkçe olmuyor mu bu ?

    YanıtlaSil
  20. Hocam perfect kick oyununun hilesi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perfect kick galaxy mini de çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  21. Hocam bu tarz Türkçe oyun bulursanız sevinirim. NSS indirdim, MOD yaptim oyunun tüm keyfi kaçtı :D. O yüzden baska oyun arıyorum.

    YanıtlaSil
  22. Hocam benim cihazıma subway surf gibi bazı oyunlar yüklenmiyor. Hata veriyor ve şöyle diyor usb belleğe veya sd karta yüklenemedi diyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emir hocam sorununuzun çözümü için sd kart dosyanızı çıkarın ve tekrar takın eğer olmazsa sd kartı formatlayıp deneyin sorun çözülecektir.

      Sil
  23. Hocam o oyunlar sd kart olmadan oynanmazmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınız nedir emir hocam

      Sil
    2. praktıca tp 7.1 tablet hocam

      Sil
    3. Praktica / TP 7.1 cihazın 4gb dahili hafızası var normalde gerekmez hocam.

      Sil
    4. Peki neden hata veriyor

      Sil
    5. cihazı formatlama şansınız var mı hocam ?

      Sil
    6. Hocam birkaç kere yedekle ve sıfırladan formatladım ama sorun cözülmedi

      Sil
    7. sıfırlama işlemi sırasında telefon hafızasındaki bütün dosya ve klasörler siliniyor mu ?

      Sil
    8. Hocam eğer sd kartı sil dersem evet ve öylede denedim ama olmadı. Bide benim cihaza iygun root u neredn bulabilirim

      Sil
  24. s.a toprak hocam sizi dun biraz galiba sinirlendirdim uzgunum hocam bi oyun istiyecektim omg td yi yuklermisiniz mod yapip lutfen ayarlayin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hocam sinirlenmedim :)

      omg td mod apk olmuyor maalesef

      Sil
  25. hocam 3d savas oyunlari ne oldu hocam bide meraktan soruyorum nerelisiniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuzhan hocam 3d savaş oyunlarını bulabilsem galaxy mini de çalışan siteye eklerim zaten, Adıyamanlıyım

      Sil
  26. Hocam çok iyi bir siteniz var ama konuları aksiyon , savaş,macera gibi yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim hocam, sitedeki konuları sınıflandırmak baya zaman alacaktır hocam 900'den fazla konu var vakit ayıramam bu sıralar

      Sil
    2. Hocam ben üstteki yorumun sahibiyim hocam benim bir isteğim daha olcakti siz champmanin para akp sini yapmistiniz bende suan yuklu o ama chammanin yeni surumu cikmis onuda size zahmet yapabilir misiniz ?

      Sil
    3. Champ Man 1.6.0 mod apk olmuyor şuan için hocam

      Sil
  27. toprak hocam benim telefon rootlu bana ise yarar sizinde kullandiginiz bir wifi kirici verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wifi kırıcı uygulamaları android cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. çalışanların hepsi zaman kaybı ve fiyasko

      Sil
  28. hocam tel blutooth wifisi bozuldu yardimci olurmusunuz galaxy y s5360

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hangi işlemden sonra bozuldu, ona göre yardımcı olmaya çalışayım

      Sil
  29. hocam benim ace m var rica etsem score world goals'i paylaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy ace'de score world goals çalışmıyor.

      Sil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Toprak hocam iyi günler. Benim sizden çok önemli bir ricam var. Benim hileli bir oyunum var. Bu oyunu hilesi ile birlikte apk olarak arkadaşıma göndermek istiyorum. Bu oyunu nasıl MODlu APK olarak hazırlayabilirim acaba ? Şimdiden size çok teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam oyun içinde yaptığınız hileyi direk apk olarak arkadaşınıza atma şansınız yok maalesef. oyunu decompile edip gerekli değişiklikleri yaptıktan build yapıp imzalamanız lazım uzun iş anlayacağınız ve bilgisayar gerekiyor.

      Sil
  32. hocam yani işe yarar wifi kırıci yok

    YanıtlaSil
  33. rom yuklerken eski haline cevirdim calismio simdide hocam tel galaxy y s5360

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazın en son çıkmış stock romunu kurmanız gerekiyor eğer o kurulu değilse.

      Sil
  34. toprak hocam o zaman teli rootladım bana yararı ne olur sizin bana önerebileceginiz program varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede root gereken uygulamalar için burayı inceleyebilirsiniz.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=root

      Sil
  35. hocam rom yukledim tel bozuldu sonra eski romunu yukledim bu seferde wifiyle blutooth calismio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazın son romunu kurmanız gerekiyor hocam. stock olarak

      Sil
  36. Hocam İnternet Bağlantısıyla mı Oynanıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam internet bağlantısı gerekmiyor

      Sil
  37. Hocam sa benim ace 2m var da bunun için bana minecraft apk atarmısınız lütfen hocam acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft apk için buyurun link vereyim hocam

      http://www.tusfiles.net/03mw6z3gyktq

      Sil
    2. Teşekkür ederim hocam sağolun

      Sil
  38. Hocam Game Dev Story mod yaparmisiniz?Oyun cok güzel ama ben basta cok para harcadigim icin cogu konsolu acamadim.Hocam sitete eklemeseniz bile nolur link atin.

    YanıtlaSil
  39. Hocam Tiny Legends Crazy Knight para ve gem hile yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiny Legends Crazy Knight galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  40. hocam su oyunlari eklermisiniz hocam yada isiniz varsa vaktiniz yoksa bana linki verin hocam oyunlar ciritical missions:swat bide ciritical missions:space ya ekleyin hocam yada linki verin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. critical missions galaxy mini de kasıyor hocam siteye ekleyemem.

      http://android.mob.org/game/critical_missions_swat.html

      http://android.mob.org/game/critical_missions_space.html

      Sil
  41. iyi akşamlar toprak hocam

    YanıtlaSil
  42. yeni site kurmanızı bekliyorum açarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  43. Hocam az önce google playde dolaşırken yeni bi oyun gördüm. Şahin simülator. Android 2.3 ve üstü için indirdim ama çalışmadı. Sen bi el atsan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahin Simülatörü armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasan hocam ekran videosu çekebilmek için root izni gerekiyor maalesef

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  45. hocam clash of clans armv6 cihazlarda çalışıyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans armv6 cihazlarda çalışmıyor ve android 4.0 üzeri yazılım istiyor hocam

      Sil
  46. hocam ishak sizin yeni site acmanizi bekliyormus :) sizin sitenizden alicagi oyunlari kendi blogunda yayinlayacakya onun icin heyecanli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni açacağım sitedeki bütün yazılar DMCA ile lisanslanacak sıkıntı olduğu taktir daha rahat şikayet edebileceğim çünkü yazılar benim adıma olacaktır. sorun yaratmaz anlayacağınız. üstelik TurkTrust'lada yazılarımı korumak adına irtibata geçeceğim

      Sil
  47. Ho8am mega mall story full cracked bakarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mega mall story full apk için ancak haftaya bakabilirim hocam uygun bir zaman bulursam bu hafta içinde de ayarlayabilirim

      Sil
  48. Hocam blur overdrive para mod apk olurmu hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blur Overdrive galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  49. Hocam kusura bakmayin konuyla alakali degil ama sizden bi ricam olacakti. Ben Raging Thunder 2'yi yükledim ama grafiginde bi sorun var. Oyunla alakasi olmayan görüntüler cikiyo. Chainfire3D yüklü. Ordan ayarlanabilirse ayarlarini verebilir misiniz hocam. Simdiden cok cok tesekkürler. Her zaman takipteyim. :-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam görüntüler beyaz oluyorsa chainfire uygulaması ile sorunu çözebilirsiniz. oyunu qualcomm driverda çalıştırın olmazsa powervr deneyin

      Sil
  50. Toprak hocam destinia oyununda multimode hata veriyor sebebi nedir şimdiden teşekkürler. -Ömer Faruk-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun apk dosyasını play store'dan indirmemiş iseniz hata verecektir hocam

      Sil
  51. Hocam yeni siteyi sabırsızlıkla bekliyoruz belirli bir tarih varmı tahmin ne kadar sürede açılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin bir tarih yok hocam, çalışmalarını yapıyorum.

      Sil
  52. valla bilemem hocam ishak blogunda alinti paylasimlar yapiyo senin sitenden aldigi linklerde var soyliyim dedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun hocam :) bilgim var bu konuda kendini küçültüyor

      Sil
  53. Ygs kaçinci oldun hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sınavlarıma ve derslerime düzenli olarak çalışan birisi değilim, iyi olduğum söylenemez

      Sil
  54. Hocam dream leuge , real football oyunlarını atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağtay hocam istediğiniz dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      real football içinse yeni sürümleri armv6 cihazlarda çalışmıyor sitede real football 2011 var buyurun link vereyim.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/real-football-hd-2011-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  55. Hocam ben bi türlü pesleri calıştıramadım

    YanıtlaSil
  56. hocam zombie cafe iksir hileli yükler misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zombie cafe galaxy mini verimsiz çalışıyor ve ekrana sığmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  57. Hocam araba modifiye etdigimiz bir oyun bula bilirmisiniz ? Sahin Simulator gibi ama o malesef calismiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasan hocam modifiye oyunlarından armv6 cihazlarda çalışan bulursam siteye eklerim

      Sil
  58. hocam peki plants vs zombies link yenilermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski konulara dönmek için pek vaktim yok hocam, zaman bulursam yenilerim

      Sil
  59. Hocam oyun acil miyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir hata alıyorsunuz hocam ? cihazınız nedir ?

      Sil
    2. Hocam galaxy mini gy biseu hatada paket yuklenemiyo diyor

      Sil
    3. hocam apk dosyası bozuk inmiş olabilir tekrar farklı bir tarayıcı kullanarak indirin ve daha önceden oyun kurulu ise kaldırın üzerine kurmayın.

      Sil
    4. Galaxy mini gt bir sey

      Sil
    5. hocam üstte dediğim gibi apk dosyasını tekrar indirip kurun

      Sil
  60. hocam oyun için teşekkür
    hocam uygulama ismini değiştiren bir uygulama var app name editor onu zippyshare ye upload edip link verir misin boyutu 1mb az normal internetim olmadığı için indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın mazlum hocam

      app name editor için buyurun link vereyim;

      http://www57.zippyshare.com/v/58706653/file.html

      Sil
  61. Toprak Hocam BTD Battles mod koyarısınız oluyosa eğer

    YanıtlaSil
  62. Bu oyun internetlimi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam oyun için internet bağlantısı gerekmiyor.

      Sil
    2. Çok sağolun teşekkürler

      Sil
  63. Sağolun hocam bunun modunu da yaparmısınız

    YanıtlaSil
  64. Turkce dil yokmu

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir