Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

5 Nisan 2014 Cumartesi

Resident Evil 4 v1.00.04 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Resident Evil yani Ölümcül Deney yılların eskitemediği dünya oyun sektörüne CAPCOM firması tarafından sunulmuş mükemmel bir oyundur. Yaşım ufakken Playstation 1'de oynarken korkardım aslında o zamandan bu yana çok şey değişti artık Resident Evil 4 android telefonlarımızın içinde sıkıldığınız her an açıp oynayabilirsiniz. Grafik ve ses kalitesi oldukça iyi seviyededir oyunun görüntülerinde de anlayabilirsiniz Resident Evil 4'te amacınız Amerika başkanın kızını kurtarmaktır bu uğurda karşımıza çıkacak zombileri öldürmemiz gerekiyor. Resident Evil 4 aksiyon, macera, korku ve gerilimin birleşiminde oluşmuştur oynarken sıkılmayacaksınız. Daha öncede sitemizde paylaşmıştım ancak gelen güncellemelerden sonra tekrardan sizlere sunmak istedim. Resident Evil 4 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 9.25'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Resident Evil 4 v1.00.04 APK
Kurulumu
Resident Evil 4 v1.00.04 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

97 yorum:

  1. hocam galaxy gio ma root yapmak istiyorum ama korkuyorum root yaparken ne olabilirki kotu bisey ? bide garantiyi geri almak icin unroot yaptiktan sonra baska bisey yapmam gerekirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root yaparken kötü bir şey olmaz merak etmeyin zaten 2 saniye kadar sürüyor ondan sonra cihazınız root olur. garantiye vermek içinse unroot yapmanız yeterlidir.

      Sil
  2. Toprak hocam cok saolun bu oyun super bisey basarılarnzın devamını dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. hocam bus simulator 3d olurmu

      Sil
    3. bus simulator 3d armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  3. Hocam clash of clans mod oluyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans son sürüm mod olmuyor hocam

      Sil
  4. hocam crazy taxi indirdim ama oyun açılmada problem yaratıyor oyunu açıyoum arcade diyorum loading dio ekran kırmızı oluyo açılmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazdan kaynaklanan bir sorun hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  5. Hocam Harry Potter oyunlari android icin varmi? Yoksa çıkabilir mi? Ben bilgisayarimda butun harry potter oyunlarini tutuyorum felsefe tasindan olum yadigarlarina kadar mobilde oynamak asiri zevk olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam harry poter oyunları android cihazlar için çıkmadı ama EA games belki el atar belli olmaz önümüzdeki süreçte

      Sil
  6. Hocam depolama sorununu narsil çözebilirim ? New star socceri yükleyemiyorun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede link2SD uygulaması mevcuttur cihazınız root ise inen uygulamaları telefon hafızasından telefona taşıyabilirsiniz.

      Sil
  7. hocam vectorun fulunu hileli olarak paylaşabilirmisiniz bide bnm 2 gb sd cartım var 290 mb mı ne tel hafızası var s5830i bu hafızaya 1-2 40 mb lik oyun yüklüyom doldu dio buna bir çözüm varmı şimdiden saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vector armv6 cihazlarda sorunlu olduğu için siteye ekleyemem.
      hafıza doldu demesinin sebebi yüklediğiniz oyunlar telefon hafızasına yükleniyor bu yüzden onun için yüklenen uygulamaları sitede olan link2SD uygulaması ile telefondan SD karta taşımanız gereklidir.

      Sil
    2. hocam oda root istiyo

      Sil
  8. Toprak hocam tskurler bde bn telefon alicm da galaxys3 mini mi yoksa lumia520-625 gibileri hangisi sizce iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben her zaman Android'den yanayım o yüzden s3 mini

      Sil
    2. Aynen s3 mini al. Tavsiye ederim. Çok iyi bir telefon. Bende onu kullanıyorum.

      Sil
  9. Baskan LAWLESS offline apk sininasıl yaparız ya bi yardımcı olsan şimdiden sagol.

    YanıtlaSil
  10. Hocam mayday acil inişi full olarak paylaşabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var zaten hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/mayday-acil-inis-full-apk.html

      Sil
  11. elinize saglik hocam galaxy ace5830i de calisirmi peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resident evil 4 galaxy ace i serisinde çalışma ihtimali çok yüksek hocam

      Sil
    2. cok sagolun hocam mukemmelsiniz

      Sil
  12. Toprak hocam BANANA KONG hileli paylaşmanız mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  13. hocam respawnables mod atarmısınız hiç biryerde bulamadım siz yaparsınız diyr düsündüm atarsanız sevinirim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. respawnables armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. peki hocam yinede teşekürler

      Sil
  14. Toprak Hocam Piranha Zen telefonu hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizce iyi ve alınabilecek bir telefon mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilindik telefonları öneririm. piranha marka bir telefon alırsanız çok sıkıntı çekersiniz rom, root, oyun ve uygulama bulmada

      Sil
  15. Hocam rootlu bir telefonda (s5570) olması gereken iyi programlar ve iyi oyunlar nelerdir aklına geldiği kadarıyla yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki uygulamalardan istediklerinizi seçin bende ne varsa sitede de onlar var

      Sil
  16. hocam gecenLerde eski payLasmLariniza baktm dude perfect diye oyun gordum oyun zevkLi gunceL surumu var mi yada buna benzer bi oyun yukLermisiniz

    YanıtlaSil
  17. hocam çok saolun :) canlı duvar kağıdı atarmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam duvar kağıtları pek rağbet görmüyor şuan için ekleyemem

      Sil
  18. Hocam Fortress under siege mod paylaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aybars hocam fortress under siege mod olmuyor

      Sil
  19. hocam birde yeni ea games veya gameloft oyunu varmı diye baksanızda varsa ekleseniz olmazmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ea games ve gameloft'un yeni oyunları armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  20. hocam birde yeni ea games veya gameloft oyunu varmı diye baksanızda varsa ekleseniz olmazmı?

    YanıtlaSil
  21. hocam bende bu oyunun eski sürümü yüklüde şu anda bu yeni sùrümünde ne gibi değişiklikler var ona göre eskisini silip yenisini yükleyecemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gözle görülür bir değişiklik yok ufak hataları düzeltmişler gibi eski oyunla aynı anlayacağınız

      Sil
  22. hocam du battery saver pro yu yüklermisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama için ancak pazartesi gününden sonra zaman ayırabilirim

      Sil
  23. hocam re-volt classic diye bir oyun var google playde ekran görüntülerindende oyunun güzel olduğu anlaşılıyor oyunun boyutuda yüksek ama yorumlarda hep oyunun demo olduğu yazıyor full olanı 12 tl'mi neymiş yani hocam re-volt classic premium FULL apk paylaşabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam re-volt classic galaxy mini de çalşmıyor o yüzden siteye ekleyemem

      Sil
    2. Hocam yanit verin artikya kackere yorumyaptim hicbirine yanit vermediniz hocam trafic racer veya minecraft benzeyen oyun veya kendisini atarmisinniz oyun lariniz artik calismiyo champ man crazy taxi gibi lutfen cevap verin

      Sil
    3. yunus hocam paylaştığım oyunların hepsi galaxy mini de çalışan oyunlardır. kendi cihazınızda çalışmadığı için bütün cihazlarda çalışmadığı zannetmeyin crazy taxi ve champ man içindi bu yorum.

      traffic racer ve minecraft armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem.

      Sil
  24. toprak hocam telefonumu rootlasam telefonum hizlanirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root telefonu hızlandırmaz. root yaptıktan sonra telefonun bütün ayarlarına ulaşabilir ondan sonra gerekli uygulamalarla hızınızı arttırabilirsiniz

      Sil
  25. hocam karşı karşıya (online) oynayacağımız bir oyun söylermisiniz

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Toprak Hocam Oncellikle Gunaydin.Bir Sorum Olucak. Hocam Benim Telefonun hTc Wildfire S a510e rootlamak istiyorum ama korkuyorum root ile ilgili bilgi verebilirmisiniz ayrica nasil yapabilirim .... Mumkunse link atarmisin. Simdiden Tesrkkur Ederim Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de günaydın umut hocam. hocam bilmediğim bir cihaz hakkında yardımcı olamam google'da araştırın daha verimli olur sizin için

      Sil
  27. hocam ufomu yolluyoz bu kac gb tum dosyalarimi sildim hala alan yetersiz diyi (galaxy ace 2)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun telefon hafızasına yükleniyor o yüzden

      Sil
  28. Hocam kac haftadir diyoyorum six guns hacj nolur ve bi de bende telefon samsung galaxy s 3 benim ici yapon nolur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sizin için yapamam site için yapabilirim ancak. sitemiz galaxy mini içindir.

      Sil
  29. Hocam ben Ali DİNÇ 6/B den
    hocam pound yeni sürüm para hileli
    Ve dr driving yeni sürüm para hileli
    ve gun. Strike para hileli ve

    YanıtlaSil
  30. Hocam ben yine Ali DİNÇ B den hocam pound aslında pou olcak

    YanıtlaSil
  31. Toprak hocam şu mobogenie diye bir market var heryerde onun reklemi cikiyor kendi kendine downlad yapiyor yaa internetimi bitiriyor bunu basil engelliye bilirim yaa bunu kaldirmak istiyom telefonun havizasini yiyor nereye girsem kendi kendine iniyor bunu engelleyebilsek bir soyleyin yada program varsa paylasin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mobogenie için sitede bulunan dr.web indirip kurarsanız zararlı yazılım olarak algıladığı için izin vermez inmesine

      Sil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. hocam SCORE u atarmısınız

    YanıtlaSil
  35. Hocam True skate apk paylaşırmısınız şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  36. hocam traffic racer olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  37. Hocam bir sorum var ben bu devletin koydugu yasaklari asmak istiyorum yani ###n# gibi sitelere girsem ve IP sakli kalsa super olur bunun icin ne gibi bir program onerirsinz ? Yani ceza gibi sorun yasamasam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'da hotspot shield, spotflux gibi uygulamalar var kullanın işinizi görür

      Sil
  38. taprak hocam bnim elefonumda bu oyun tüm bölümleri açık ama bn kendim açmak isterdim yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal sürümü için google'da araştırma yapın

      Sil
  39. Clash Of Clans Çalışıyormu?
    Birde Donanımhabere üyemisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans galaxy mini de çalışmıyor hocam.

      donanımhabere üyeliğim var ancak kullanmıyorum

      Sil
  40. Hocam gozunu sevim township hileli yukler misin

    YanıtlaSil
  41. Hocam simdilikle cok tesekkurler ben telefonumu daha oncedende root yapmistim ancak bazi uygulamarda problem oldu duzgun calismamaya basladi bunun icin ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  42. hocam retrica ekliyecekmisiniz g.playdaki doğru düzgün çalışmıyo

    YanıtlaSil
  43. Hocam root ney acaba

    YanıtlaSil
  44. hocam score oyununu siteye koyabilir misiniz? (galaxy mini için)

    YanıtlaSil
  45. kardes resident evil 4 de yer yok diyor yuklemiyor inotia3 te yuklemiyor kirik link herhalde bi bakarmisin bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  46. allah aşkına biri bana yardım etsin oyunu yükledim açıyorum sonra kapanmaya zorla diyo ayrıca şu ARMV6 ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özkan hocam cihazınız nedir ? galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  47. Hocam oyunu kurdum sorunsuz açılıo sağol eline semeğine sağlık fakat oyunu başlatamadım. Help menüsü çıkıyor ve zorluk seçme menüsüne dön seç falan diyor ? Nasıl başlatabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umutcan hocam oyun menüleri aklımda değil ancak, aşağıdaki yolu izleyin

      İlk menüye gelelim ve ne üstteki yazıya dokunalım ve gelen bölümde OK diyelim karşımıza bir liste çıkacaktır en üsttekine dokunalım ve onaylayalım artık oyundayız.

      Sil
    2. Teşekkürler hallettim. :D Yes yazan yeri sağa doğru süreklemek gerekiormuş...

      Sil
  48. Eline sağlık süper. 2 Güne bitirdim. Başka seriler yokmu ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resident evil'in android için başka oyunu yok maalesef hocam, üzgünüm

      Sil
  49. Toprak hocam Avea intouch kullanıyorum mobogenie üzerinden root atsam sorun olur mu ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir