Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Nisan 2014 Pazartesi

Banana Kong 1.6.13 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Çılgın bir gorili kontrol ettiğinizi düşünün amacınız engellerden kurtularak en fazla muzu toplayıp ilerleyebildiniz kadar ilerlemekten ibaret yalnız bu amaç anlattığım kadar kolay değil karşınıza çıkan engeller ve oyunun artan hızı sizi daima zorlayacaktır. Banana Kong siteden aldığım istekler arasında yer alan görme yeteneğini ve parmak hızınızın önemli olduğu bir oyundur. Oyunda yaşanan parasal sıkıntıları bildiğimden MOD yani para hileli olarak paylaşmak istedim bu sayede istediğiniz özelliğe ve ekipmana rahatça sahip olabileceksiniz. Kontrol ettiğiniz gorili durdurmak için kaya, kütük, timsah ve piranalardan oluşan zorlu engeller çıkacaktır arkanızdan gelen devasa muzdan oluşmuş çığı da unutmamak gerekiyor. Banana Kong Play Store'dak son 1.6.13 sürümüdür. Banana Kong Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 730.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Banana Kong 1.6.13 MOD APK
Kurulumu
Banana Kong 1.6.13 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

108 yorum:

  1. Hocam sizden oyun istemiştim order and chaos online idi atcaktnz inş bir sorun olmamistir
    Her gün bkyorum hocam sizi bklyor olsam smdiden saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anıl cem hocam yazdığınız yoruma bakarsanız galaxy mini de sorunlu olduğu için siteye ekleyemeyeceğimi söyledim

      Sil
    2. Hocam nss para hilesi yaparsın ız lutfen

      Sil
    3. Hocam şöyle güzel bir iphone yada samsung galaxy s4launcheri atarmısın

      Sil
  2. Hocam ben yine ali dinç 6/B den sağolun hocam
    ha bide neş shirt dosyaları zippshareli varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın ali hocam.

      neş shirt derken anlamadım

      Sil
    2. Hocam link verme ihtimalinin varmi

      Sil
    3. Hocam mod yapıp link verirsen sevnrm hocam

      Sil
    4. hocam denemediğim oyun için yardımcı olamam

      Sil
    5. Hocam Deneme imkaniniz olursa çok minnettar kalrm

      Sil
    6. hocam ben yine ali dinç 6B.Hocam yani nfs shirt zippshareli varmı. Anlamında

      Sil
    7. hocam burada var linki
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/need-for-speed-shift-208-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  3. Hocam zombie age 2 hile verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zombie age 2 mod olmuyor

      Sil
    2. Hocam Pes2012 direk APK koysaniz olmuomu sd kart dosyasi fln yapamiom bn :)

      Sil
    3. hocam pes 12 sadece apk dosyası olmaz sd kart dosya işlemi gereklidir.

      kurulumu iyi incelerseniz rahatlıkla kurabilirsiniz

      Sil
    4. Rar dan fln cikart yazmissin da o islemler telde oluomu

      Sil
  4. Hocam spirit xhd modlarmısın şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam spirit xhd oyununa ne anlamda mod istiyorsunuz FULL olması açısından mı

      Sil
  5. Hocam dark avenger gem hileli apk yapabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dark avanger galaxy mini de sorunlu olduğu için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  6. hocam nova 2nin linklerini yenilermisn

    YanıtlaSil
  7. hocam benim tom siteye eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam my talking tom son sürümleri armv6 cihazlarda çalışmadığı için site ekleyemem

      Sil
  8. hocam oyunların resimlerini google play storedenmi alıyosun

    YanıtlaSil
  9. Hocam lutfen yardim edin six guns apk kurulmuyo android surumum 2.3.6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki six guns galaxy mini 2.3.6 romda sorunsuz kuruluyor sorun cihazınızdan kaynaklanıyor

      Sil
  10. tprak hocam android pes 2013 samsung s3de gördüm çıkmış yazin googledan görürsünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pes 13 android platformu için çıkmadı gördüğünüz emulatör ile oynanıyor. galaxy mini de verimsiz hocam ekleyemem

      Sil
  11. Hocam Lords&Knight Oyununa Herhangi Bir Hile Yapabilirmisin Yada
    MOD (Online Oyundur)

    YanıtlaSil
  12. Hocam Hill Climb Racing Son Sürüm Hileli Apk Yapabilir Misin Sana Zahmet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hill climb racing son sürüm 1.15.0'dır sitede modlu olarak var hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/hill-climb-racing-1150-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  13. Hocam cup the rope moda ne oldu ve linkleri değiştirseniz indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mod için bakamadım yarın için bakacağım olursa eklerim.

      Sil
  14. hocam spiderman total mayhem indirdim kurdum herşeyi yaptım oyun gelince kare kare küçük küçük oluyo neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi ise karşılaştığınız sorun çok normal çözüm olarak yapmanız gereken sitedeki chainfire uygulamasını kullanmak zaten spiderman konusu içinde de yazmıştım chainfire gerekli olduğunu ve ayarlarını

      Sil
    2. hocam chainfire dediğiniz gibi ve cihaz i serisi değil hala aynı sorun var

      Sil
    3. hocam cihaz nedir o zaman galaxy mini de sorunsu çalışıyor

      Sil
  15. Hocam telefonum s3 mini temple run 2 yi açıyorum ram ı sıfırlayıp bazen ilk girişte atıyor bazen oyunun içinde ama oyuna başlayınca hiç kasmıyo ortalardayken tak diye atıyo neden oluyo ne yapmam lazım bi yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  16. Warspear oyununun hilesini bulursan adamsin be !

    YanıtlaSil
  17. Hocam şimdi ben galaxy mini kullaniyordum bu siteyi farkettimm cok begendimm , şimdi s3 mini aldim bu cihaza gore oyunda atarsan sevinirim t.ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede galaxy mini ve armv6 telefonlar içindir diğer telefonlar için yapabileceğim bir şey yok maalesef

      Sil
    2. Yinede saol

      Sil
  18. hocam emeğine sağlık. bir de 1.5 yıldır galaxy mini kullanıyorum ve blogunu takip ediyorum bir şey soracaktım general mobile discovery hakkında düşüncen nedir kullanışlı mıdır alınır mı şimdiden teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam general mobile discovery fiyatına göre ideal bir cihaz daha doğrusu o fiyata alınabilecek cihazlardan birisidir paranızı arttırma imkanınız yoksa öneririm

      Sil
    2. yorumunuz için sağolun hocam :)

      Sil
  19. Muhammed Ali Uzun14 Nisan 2014 21:12

    Hocam " Candy Crush " a en çok benzeyen oyunu bizimle paylaşabilir misiniz ? ( Armv 6 )

    YanıtlaSil
  20. Hocam mustang custumeri yuklermisiniz arkadaslarin begenceni dusunuyorum tabi kendi isdegimde var eger yaniti verirseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Mustang Customizer için bakacağım hocam

      Sil
  21. Hocam zombie cube un full versiyonunu bulabilir misin ?

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Hocam shaodw blade full apk yüklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam shadow blade armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  24. Hocam rise of glory armv6 olarak paylasirmisin
    simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rise of glory için QVGA ekran sorunu var hocam siteye ekleyemem

      Sil
  25. Hocam street fighter 4 un linkini yeniler misin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam street fighter 4 gibi büyük datalı oyunlara dönemiyorum upload zamanım olmuyor

      Sil
  26. hocam galaxy ace plus , samsung galaxy mini 2 , sony xperia tipo , galaxy fame telefonlari arasinda hangisini onerirsiniz hepsi 512 mb ram ve armv7 islemcili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide en cok hangisi hizlidir hocam galaxy fame 512 mb ramle jelly bean 4.1 de kasiyormus ama yinede sormak istedim . xperia tipo 512 mb ram 4.0.3 android surumu. ace plus ve mini 2 yse 2.3.6 gingerbread kullaniyor ne onerirsiniz

      Sil
    2. hocam xperia tipo ideal bir cihaz öneririm

      Sil
  27. Toprak hocam bu oyunu ben soylemistim cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam banana kong mod'un keyfini çıkarın iyi oyunlar hocam

      Sil
  28. Toprak hocam bu oyunu ben soylemistim cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  29. hocam terraria bizim cihazlar için uygun gözüküyor google playde ama full sürümü paralı yani hocam terraria full ekleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blackmarttan indirebilirsin

      Sil
    2. hocam terraria galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem üzgünüm. play store'da uygun gözüktüğüne bakmayın

      Sil
  30. Hocam retrica androide geldi bakin isterseniz galaxy miniyede uyuyor full surum koyarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica play store linkini alabilir miyim

      Sil
  31. Hocam galaxyminiturkiyenin google play gibi marketini yaparsanız cok güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eclipse ile uğraşacak vaktim olmuyor yoksa aklımda

      Sil
  32. hocam hıamına bird armv6 lütfen çok lazımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eklemeye vaktim yok o tarz şeyleri birazda saçma buluyorum zaten

      Sil
    2. hocam lütfen başka birşey istemem lütfen hocam hem sadece ben değil ben ile birlikte de daha çok yorum yapılmış

      Sil
  33. Hocam https://play.google.com/store/apps/details?id=com.venticake.retrica Bu İşte Bunun Pro Upgradelisini Sayfanıza Yüklerseniz Sevinirim Hocam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica full apk için bakacağım ayarlaya bilirsem eklerim hocam

      Sil
  34. Toprsk hocam arcane legends i atarmisin bide su robormusun falan dogru lamayi lütfen kaldır hocam
    Saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egemen hocam arcane legends galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem. doğrulama şart hocam aksi halde site bottan geçilmez spam yorumlarla dolar

      Sil
  35. Hocam Merhaba uzun zamandır aradığım bir oyun var.
    Kingdom & Lord'un İnternetsiz oynanan türkçesini bulabilir misiniz? Yani İnternet erişimi olmadan açılabilen. Sitedeki linkinize baktım fakat root gerekiyormuş :( Rootsuz halini bulabilir misiniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kingdom & lord'u internetsiz oynayamazsınız ayrıca Türkçe sürümde yok.

      oyunlarda hile yapabilmek için cihazınızın root olması gerekiyor hocam

      Sil
    2. Hocam şuan google playda türkçe var? Oyun türkçe yani. Fakat intertnet bağlantısı istiyor. 1.3.2 sürümünde internetsiz olanını buldum ama Türkçe değildi. 1.4.5'ten sonra Türkçe olmuş galiba hocam.

      Sil
  36. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftMMHM&rdid=com.gameloft.android.ANMP.GloftMMHM&rdot=1&feature=md&hl=tr hocam lütfen su uygulamaya bakrmsnz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anıl hocam order and chaos galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  37. Hocam telefon alicam sizce iphone 5s mi sony z2 mi htc one2 mi samsung s5 mu lg g3 mu alsam bide biraz uzun sure beni gotursun istiyorum okadar para vericem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kesinlik ios cihaz önermiyorum. listelediğiniz telefonlardan en iyisi şuan için galaxy s5'tir hocam

      Sil
  38. Hocam minecraft yuklermsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor üzgünüm siteye ekleyemem

      Sil
  39. Hocam daha önce oynamıştım ama şuanda ismini hatırlayamıyorum bilindik bir android bluetoothdan bağlanılan LAN oyunu var savaş tarzında onu bulursanız koyarmısınız olmadı başka bir bluetooth LAN oyunu koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bluetooth ile oynanan bildiğim savaş oyunu Genesis var.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/12/genesis-full-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  40. Hocam LUTFEN vodafone hanfler linkini yenileyin şu an kırık simdiden tesekkurler !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  41. Hocam sizi sikmak istemem ama eyes-the horror game e bakabildinizmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eyes the horror game armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  42. Hocam Kore S4 aldim ama Ram hep dolu cogu oyundan atiyor bi cozumu varmidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kore malı aldığınız için orijinal s4 performansı beklemeyin yapabileceğim bir şey yok

      Sil
  43. Hocam family farmin pra hilesi

    YanıtlaSil
  44. hocam telefonum galaxy y bazi oyunlar acilmıyor acilmasi icin ne yapanilirim root yok

    YanıtlaSil
  45. Hocam mine craft apksi sitede yokm

    YanıtlaSil
  46. File does not exist on this server hocam böyle yazıyor başka telden denedim olmadı

    YanıtlaSil
  47. Hocam benji bananas hileli paylaşa bilir misiniz?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir