Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Nisan 2014 Pazartesi

Konuşan Ginger 2 MOD FULL APK - HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sevgili hocalarım bildiğiniz üzere son zamanlarda talking yani konuşma oyunları oldukça ün yapar oldu bunun etkisiyle yapımcı firmalar bu tarz oyunlara yönelmeye başladı artık en basit oyunlar içinde bilene mini oyun olarak gördüğümüz sesinizi kaydedip değişik tonlarda size sunan uygulama veya oyunlar mevcuttur. Aslında bu ses değiştirme işini ilk yapan firma Outfit7'dir. Bugünde Outfit7 firmasına ait olan Talking Ginger 2 yani Konuşan Ginger 2'yi sizlere MOD olarak sunmak istedim kilitli olan bütün ögeler açıktır buna yapbozlar da dahildir. Talking Ginger 2 biraz çocukça gelebilir ama her yaştan insanın vakit geçirebileceği nadir oyunlardan birisidir. Üstelik sesinizi kaydedip komik bir şekilde sizlere sunuyor bu sayede ufak çocukları rahatça güldürebilirsiniz önemli olanda budur.. Talking Ginger 2 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 160.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Konuşan Ginger 2 MOD FULL APK
Kurulumu
Konuşan Ginger 2 MOD FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
FULL APK - Hile: oyuna giriş yaptığınızda yapbozlar da dahil olmak üzere diğer ögeler açıktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

87 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. konuşan ginger 2'nin keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. Hocam Alexande Strategy Game para hile yapabilirmisin bide root ne ise yarior kisaca solesen olarmi

      Sil
    3. Alexander oolacakti =]

      Sil
    4. discovery lite oyununa bi bakarmısiniz hocam armv6 oluyormu
      (decitos )

      Sil
    5. alexander strategy game mod olmuyor hocam

      Sil
  2. Toprak Hocam benim telefon galaxy y hangi root dosyasını önerirsiniz link atarsanız mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da araştırın galaxy y için bilgim yok

      Sil
    2. Hocam Dino Islandin hilelisini yapar misiniz ? Simdiden tesekkurler

      Sil
    3. Hocam Dino Islandin hilelisini yapar misiniz ? Simdiden tesekkurler

      Sil
    4. dino island için bakcağım hocam

      Sil
  3. Selamun aleykum Hocam. İlk öncelikle herşey için teşekkurler Sitede yeniiyim. senden bi istegim ve bir sorum olcak.
    Kardeşim Zombie Diary para hilesiini bulabılırsen atabılırmısın ya.
    Sorumda şu kardeşim. Ben Blackmart'ı indirdim. Gangstar rio'yu indiriyorum Kur Diyorum. Açıyorum açılırken Lisans yanlış diyo bi Önerin varmı ? Teşşekurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle aleyküm selam hocam.
      zombie diary mod için bakacağım.

      gangstar rio içinse blackmart'ten indirdiğiniz oyun cracklenmemiştir. oyunun full apksını google'da araştırın

      Sil
    2. Hocam traffic racer güncel (1.8) versiyonu hilesini yapabilirmisiniz

      Sil
  4. Hocam güzel bir masa tenisi ya da tenis oyunu koyarsanız çok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masa tenisi oyunlarını bende severim hocam bulursam eklerim :)

      Sil
    2. İki tane isteğim olcak hocam birisi google play store deki tenis 3D biriside trafik racer sonsürüm bu ikisine mod yaparsanız çok sevinirim hocam olmuyorsa yorum olarak atarsaniz sevinirim :)

      Sil
  5. Hocam kolay gelsin smash hit adlı oyunu bulabilirmisiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam smash hit armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  6. Hocam dark avenger yukleyin note2 den oynuyorum gem hilesi lasim yada varsa baska siteden linkimi atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dark avenger son sürüm mod olmuyor şuan için

      Sil
    2. Olunca atarmisin hocam baska hilelerdede olur altin exp fln

      Sil
    3. ilerleyen günlerde isterseniz tekrar bakar yorumda link veririm hocam

      Sil
  7. Hocam benim telefon galaxy mini gangstar'i sizin siteden indiriyorum acmiyo nedeni ne olabilir ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki gangstar galaxy mini de sorunsuz çalışıyor. ne gibi bir hata alıyorsunuz

      Sil
  8. Hocam iste bu!! cok saolun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuşan ginger 2 mod'un keyfini çıkarın hocam

      Sil
  9. hocam clumsy ninja para ve elmas hileli yapabilirmisin lütfen yanıtla

    YanıtlaSil
  10. Chainfire 3d nasil kullanilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede chainfire konusu var inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
  11. Hocam oyun için. Saolun ben ali dinç haderst shooting mobogenie pc ye indirdim orda buldum

    YanıtlaSil
  12. Hocam öncelikle merhaba ben new star soccer (NSS) çok severim ama malesef araştırdığım da mod apk sini bulamadım siz eklerseniz süper olur bu arada siteye eklediğiniz oyunlar süper şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nss para hilesi sorunlu maalesef :(

      Sil
    2. Kaca Oyun bak ben yaptım her sürümde oluyor.
      1- Root Explorer indir (sitede var)
      2-Root Foldere gir (Kalbe basıp girebilirsin sd karttaysa)
      3-Data ya gir
      4-Tekrar dataya gir
      5-com.newstarsoccer gibi birşey var ona gir
      6-shared prefs e gir
      7-monkey.xml dosyasını sd karta at
      8- pcye at
      9- not defterine çevir
      10-paranı ara(,x, şeklinde)
      11-parayı yaz
      12-sonra koyladığın yere yapıştır
      13- hile olmuştur
      ROOT GEREKLİDİR!!!!!

      Sil
  13. oyun icin tesekurler hocam final fantasy 3 dort gozle bekliyorum simdiden tesekurler. :)

    YanıtlaSil
  14. Hocam gangstar açilmiyo daha dogrusu aciliyo ama kapaniyo geri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki sorunsuz şekilde çalışıyor hocam

      Sil
  15. Hocam benim guns'n glory WW2 premium mod noldu :)

    YanıtlaSil
  16. kanca hocam para hileli nss istiyorsaniz bulamazsiniz ama ben kendim hile programi yada dosya kurmadim param baya bi com hilesi nasil biliyonmu söyluyorum.ilk once paranizin bes veya yedi yapin yuksekse mesela paran 100 se 50 sini ayarla kumara gir nss de sonra slotlara gir slotlarda iki tane yanyana olan bi sey varsa bak yoksa cikip gir sonra bak olana kadar oyle yap iki tane yan yana olani gorduysen paran ne kadarsa okadara ayarla sonra oynaya tikliycan hemen telefonun orta tusuna bas oynaya tikla hemen orta tusa bas ciktiginda hemen nss ye gir o zaman iki tane yan yana gelicek tamammi.

    YanıtlaSil
  17. Hocam bende 8 gb hafıza kartı var google playden bişey indirirken cihazda yeterli alan yok diyor sitelerden indirince indiriliyor 4gb boş yer var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'dan indirme yaparken hafıza yetersiz demesinin sebebi indirdiğiniz oyun veya uygulamanın telefonun hafızasına inmesidir.

      Sil
    2. Çözümü nedir?

      Sil
    3. hocam telefonun kendi hafızasını arttırabilirsiniz google'da araştırın

      Sil
  18. Toprak Hocaam Green Farm 3 para ve dolar hileli modu yaparmisiniz. Lutfen ;) Simdiden Tesekkurler Hocam

    YanıtlaSil
  19. hocam swamp attack istemistim google play storeden link verin dediniz ama google play storede swamp attack gozukmuyor hocam [tel galaxy y ]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. swamp attak android platformu için yok hocam

      Sil
  20. Sagol hocam bende glaxy mini var onerdiginiz bir program varmi ben yalçin kazan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki bütün uygulama ve oyunlar hocam :)

      Sil
  21. Jungle heat elmas hilesi vs. Paylasirmisiniz hocam

    YanıtlaSil
  22. Hocam teşekkürler Subway Surfers 1.5.0 yayınlar mısınız armv6 için var yılbaşı sürümü ama eski çok güzel hocam lütfen yayınlayın

    YanıtlaSil
  23. Hocam Dead Trigger 1 Var Onda Silahlar Çok pahalı Modlu Yayinlayabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dead trigger armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  24. Hocam Frontline 2 Modlu oluyorsa yayinlarmisiniz ve Cycling 2013 veya 2011 full version yayinlarsaniz seviniriz hocam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FRONTLINE COMMANDO 2 armv6 cihazlarda verimsiz çalışıyor siteye ekleyemem.

      cycling için bakacağım hocam

      Sil
  25. Hocam elinizdeyse real drift free siteye eklermisiniz i serisi icin olabiliyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real drift armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  26. Hocam rica etsem marvel run jump smahs oyunnu eklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marvel Run Jump Smash! armv6 cihazlarda çalışmıyor mehmet hocam

      Sil
  27. Hocam linklerde mi zippyshareda mı yoksa bende mi sotun var zippyshare kısmına geldiğimde kendi kendine mobogenie yüklüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zippyshare girip turuncu download butonuna basmanız gerekli

      Sil
  28. Hocam Fast Furious modlu olarak yayinlanabilirmi VE smackdown a benzer oyun varmi hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fast furious arnv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam.

      smackdown benzeri oyun bilmiyorum hocam

      Sil
  29. Hocam ben Buradan bazı ındırdıgım oyunlar beyaz ekran oluyor chaınfıre kullansamda etraf veya nesneler beyaz oluyor ne yapabılırım
    mesela gangstar nfs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorunun tek çaresi var oda chainfire kullanmaktan geçiyor, hangi driverda deniyorsunuz ?
      qualcomm driver öneririm

      Sil
  30. Hocam size birkaç soru soracağım. Ben telefonumun (Samsung Galaxy Gİo s5660 (Android 2.3.6) Rootlu Clockworkmod Recovery'li) dahili hafızası çok az. Ben araştırdım dahili hafıza arttırmayı ve bir sitede buldum. SD Card'ın hafızasının bir kısmını dahili hafızaya dönüştürmeyi anlatmışlar. SD Card'ım 16Gb Class 10. Ben de şu adımları uyguladım. Clockwork Recovery/advanced/sd card partition/burada seçtim alanı/swap'ı 0 yaptım. Sonra SD Card'ı partition yaptı telefon.Sonra reebot system now yaptım. Telefon açılınca adamın verdiği zip'i SD Card'a attım. Bu sefer şu işlemleri yaptım: Clockworkmod Recovery/mounts and storage/mount system'i unmount system yaptım sonra mount data'yı unmount data yaptım/install zip from SD Card/ Choose zip/ adamın verdiği zip dosyasını telefona flashladım. Reebot system now yaptım tekrar. Telefon açıldı ama dahili hafızaya 1.kb bile eklenmedi ama SD Card'tan 2gb eksildi. Bunun nedeni ne olabilir? Nasıl dahili hafızayı arttırabilirim? Lütfen yardım edin hocam. Bunu birdaha yazdım hocam. Çünkü Zombie Age 2'de görmeyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu birdaha açıp kapadınmı

      Sil
    2. hyper hocam sorunun flashladığınız son dosya ile ilgili olması çok yüksek telefonunuzun romuna uygun mu ?

      Sil
    3. Sitede Samsung Galaxy Gio yazıyor ama herhalde 2.3.6 romdur. Zaten ben önceden odun kullanmadan telefona 4.3 ROM yapmıştım ROM hatalı çıkmıştı internete Samsung Galaxy Gio 2.3.6 orijinal ROM yazıp odin ile yüklemiştim. Olmuştu. Bunla bir ilgisi yoktur sanırım ama büyük ihtimalle uyumlu, bence. İnternette bu yolla yapılan başka dahili hafıza arttırma bulamamıştım.

      Sil
    4. Peki telefonumun dahili hafızasını nasıl arttırırım hocam?

      Sil
    5. hocam google'da araştırın clockwork mod ile arttırabiliyorsunuz. cihazınız galaxy mini olmadığı için yardımcı olamıyorum

      Sil
    6. İlgilendiğiniz için teşekkürler, hocam. CWM Recovery ile SD Card Partition işi kolay zaten ama sonrasında ne yapacağım onu bulamadım.

      Sil
  31. TOPRAK HOCAM TORRENT LİNTE YAPARMISIN OYUNLARA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunlara torrent eklenebilir ama seed bulmak mesele olur, herkese upload edecek kadar internet gücüm yok :(

      Sil
    2. tmm hocam

      Sil
  32. Hocam Angry Birds Star Wars 2 hileli full version ekler misiniz? Armv6'da çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hyper hocam angry birds star wars 2 qvga cihazlarda çalışmıyor onun için siteye ekleyemem

      Sil
  33. Toprak hocam siteyi uzun zamandır takip ediyorum frontline commando apk olarak siteye ekler misiniz

    YanıtlaSil
  34. hocam ben galaxy mini güncellemek istiyorum ilk aldığım gibi duruyor android sürümü 2.2.1 yani ilk aldığım şekilde hiçbir şey yapmadım ve artık güncellemek istiyorum bunun için neler yapmalıyım hangi adımları uygulamalıyım bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevirinim ..

    YanıtlaSil
  35. My talking tom un hilesini bulabilirmisin hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir