Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Nisan 2014 Cuma

Champ Man 1.4.0RC9 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Biz Türkler için futbol oyunları vazgeçilmezdir hele birde menajerlik tarzında olursa tadından yenmez bugünkü oyunumuz siteden aldığım istekler doğrultusunda eklediğim Champ Man standart düzeyde android futbol menajerlik oyunudur. Oyunda yaşanan parasal sıkıntılardan dolayı sizlere MOD olarak yani para hileli olarak sunmak istedim Champ Man'ın tadını sonuna kadar çıkarabilesiniz diye. Champ Man hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum, oyunumuz Play Store'da ün yapmış olan Square Enix firmasına aittir amacınız sahip olduğunuz futbol kulübünü en iyi seviye getirmektir. Dünya genelinde 21 lig ve 400 takımdan oluşan oyun evreninde sizde bir takımsınız. Takımınızın taktiklerini, oyuncu dizilişlerini, transfer durumlarını belirlemek için talimatlar parmaklarınız ucundadır. Champ Man ligleri; TÜRKİYE, İngiltere, İskoçya, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Arjantin, Brezilya, Rusya ve Suudi Arabistan'dan oluşmaktadır. Champ Man Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 22.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Champ Man 1.4.0RC9 MOD APK
Kurulumu
Champ Man 1.4.0RC9 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : oyuna girdiğinizde paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

116 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın hocam

      Sil
    2. Hocam telefonum samsung galxy pocket telefonu rootladim yazilim güncelleme geldi yazılımı yuklersem telefonda bir sıkıntı olurmu

      Sil
    3. Hocam Zombie highway hileli yükleyebilirmisin

      Sil
    4. Olmuyor baskan ya. Yardim edebilecek varmi

      Sil
  2. Hocam kairosoft venture town para hileli paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kairosoft oyunlarına mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Hocam six guns hack yaparmisiniz nolir ve bide bende samsung galxy s3 nolur benim icin yapin yalvaririm

      Sil
  3. Hocam fx guru ya bzer onerdiginiz bi uygulama vr midir?

    YanıtlaSil
  4. Hocam Tesekkur Ederim... Bir istegim Olcak .. Lutfen bir tane Drift oyunu koyarmisiniz acaba...simdiden Tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drift oyunu olarak armv6'da çalışan bulursam eklerim hocam siteye

      Sil
    2. Tmm Tesekkur Ederim Hocam Iyi Aksamlar ...

      Sil
  5. Minion rush lg e 510 olur mu hocam ?

    YanıtlaSil
  6. Hocam gerçekten çok sağolun allah sizi başımızdan eksik etmesin .... Amin :D

    YanıtlaSil
  7. Hocam google play silindi dosyalara baktım ordada yok tekrar nasıl yüklerim.bu arada oyun için teşekkür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google playı nasıl silmeyi becerdiniz kurulumu zahmetlidir. google araştırın google play apk diye yalnız kurulmayabilir.

      Sil
  8. Hocam subway surfers modlasan mod olmazsa telefonlara yapsan olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede subway surfers 1.6 sürümü armv6 olarak mevcut. diğer sürümler armv6 olmuyor. siteye ekleyemem

      Sil
  9. Hocam oyun açıldığında pembe ekran geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi ise bu sorunla karşılaşabilirsiniz. Galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  10. Hocam little big city modlu yüklermisiniz?

    YanıtlaSil
  11. Hocam çok sağolun benim bi sorum var cevap vermek istemesseniz sorun olmaz sabah saat 7:35 civarı nerde oluyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  12. Hocam zombie diary para hileli atarsaniz

    YanıtlaSil
  13. Hocam sağolun yalnız sizden bir ricam olcak zombie derby yi yükleyebilir misiniz herhangi bir sakıncası yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombie Derby armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  14. galaxy young da calisirmi armv6 cihaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy y de pembe ekran sorunu yaşayanlar var hocam

      Sil
  15. Galaxy y de pembe ekran geliyo ve açılmıyor malesef

    YanıtlaSil
  16. hocam nss hava ve pro lisans vb atabilir misiniz (pro lisans var biliyorum ama) şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Hocam last stand Zombie oyununda ben gamecih yardimiyla hile yapıyorum ama nasil paylascagimi bilmiyorum yardimcicolurmusun

    YanıtlaSil
  18. Ya hilesizlerinide yayınlasanız olmazmı böyle eğleceli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hileden gelen parayı kullanmazsanız hilesiz olur oyun :)

      Sil
    2. Gülüyormuyduk burda

      Sil
  19. pokemoncraft yapabilirmisin ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android için pokemoncraft yok hocam

      Sil
    2. Var hocam Pokécraft diye geçiyor ama arvm6'larda çalışırmı bilemem?

      Sil
  20. hocam brotherhood of vıolance 2 yi yükleyebilirmisiiniz bakarım demiştiniz saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konulara dönmek için zamanım olmuyor bu aralar

      Sil
  21. Hocam samsung galaxy young telefonumda pembe ekran geldi nasıl çözebilirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chainfire kullanın belki düzelebilir hocam

      Sil
  22. Hicam benim telefon galaksi mini s5570ı pembe ekran çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi bir cihaz hocam normaldir. chainfire kullanın belki düzelebilir

      Sil
  23. hocam vault preminium apk istiyorum

    YanıtlaSil
  24. Hocam çok zamandır söylüyorum. Lütfen stick tennis sınırsız top hilesi paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stick tennis armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  25. Hocam benim telefon galaksi mini s5570ı pembe ekran çıkıyor oyunu tekrar yükleseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi cihazlarda normaldir. sitede chainfire var kullanın belki işe yarayabilir

      Sil
  26. Hocam çoğu kişiye cevap vermiyorsun buda beni üzüyor en başta bende varım lütfen zaman ayırıp bi cevap atıver :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak hocam TRUE SKATE MOD varmıdır yada yapsanız ?? Bölümler görevler paralı

      Sil
    2. mantıklı gördüğüm her soruya cevap veriyorum. true skate armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  27. Hocam Reckless racing 2 yüklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reckless racing 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  28. Benim Ace 2 böyle bir sorun yok....
    Pembe erken yok.

    YanıtlaSil
  29. Hocam Retrica androidde var mi yada fotoraflara retrica amblemi ekleyebilecegimiz bir uygulama var mi bildiginiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam retrica android için yoktur.

      Sil
    2. hocam traffic racer olurmu

      Sil
    3. Toprak hocam ben geçen gün buldum android için retrica ama 4.0 android sürümü istiyor bi araştırın derim

      Sil
  30. Hocam Oyuni Yukluyorum. OYUN YUKLENEMEDI DIYOR TELEFONU OYUNA YUJLIYEMEDIM :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazdan kaynaklanan bir sorun. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  31. Hocam sizi iki sorum biri yeni bir sayfa açacakmisiniz bide bi tane fotoğraf programi yuklermisiniz mesale bir resmi boyle ikili uclu dorlu koyan bir program gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam yeni sayfa hakkında bilgi vermiyorum. resim uygulaması olarak play store'da ki bir çok uygulama bunu yapıyor. powercam gibi

      Sil
  32. Hocam hay day oyununun para hilelisini bulabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay day armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  33. bu sitede indirdiğim bazı oyunları açıyor bazı oyunları paket çözümlemede sorun var diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınızın android sürümü nedir ayrıca inen dosyalar bozuk inmiş olabilir.

      Sil
  34. Hocam telefonum samsung galxy pocket telefonu rootladim yazilim güncelleme geldi yazılımı yuklersem telefonda bir sıkıntı olurmu

    YanıtlaSil
  35. hocam türkçeye çevirerek hileli bir şekilde atarmısınız ingilizce çok sıkıntı çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçeye çevirme işlemi uzun bir süreç hocam üzgünüm

      Sil
  36. Hocam herkes birseyler istiyor bende halinizi hatrinizi sorayim nasilsiniz iyimisiniz oyun icinde tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun mehmet ali hocam iyiyim sizler nasılsınız :)

      Sil
  37. hocam bu tam versiyonu degil v1.2.1 bu

    YanıtlaSil
  38. transfer yeni ozellikler yok

    YanıtlaSil
  39. fahrican çevik5 Nisan 2014 14:46

    Hocam mixeller iş başında yı yükleyebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mixel'ler iş başında! için android 4.0 üzeri yazılım gerekiyor galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  40. Hocam hay day ın para hilelisini yükleyebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay day armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  41. Hocam utanın biraz bunu benim arkadaşımın sitesinden almıssınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitesinden almışsınız derken ? zaten bu oyunu ben modlamadım internette bulunan bir apk dosyası kusura bakmayın da bunları bilmediğiniz ve beni suçladığınız için siz utanın. Şubat 2012 bu yana siteme hiçbir zaman çalıntı içerik eklemedim eklemem de 2 yıldır kim olduğumu herkes iyi bilir. Bahsettiğiniz arkadaşınız Galaxy Mini Türkiye'den yazı çalmış mıdır sormanızı rica ediyorum. Siteme yazı eklerken oyun veya uygulamalar hakkında bilgi edinmek için hiç bir TÜRK sitesini kullanmıyorum. Oyun hakkındaki yazıları kendi deneyimlerim üzerinden yazıyorum resimleri ve teknik bilgileri Google Play Store'dan alıyorum. Şimdi haksız yere suçlama yapacaksanız sitemden derhal çıkın ve asla girmeyin..

      Sil
    2. Hocam sizin.sizi bosu bosuna sucluyolar inanmayin hocam asil onlar sizden calmistir hocam bunlari kafaya takmayin hocam siz gibi guzel insanlar hocam alinti yapmazlar hocam ben yalcin kazan

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. sizi uyarıyorum şu anda bir daha benim sitemden mod program vb. şeyler çalarsanız şikayet etmek zorunda kalacağım sitemin adını reklam olmasın diye vermiyorum

      Sil
  42. hocam new star soccer'i para hileli paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  43. hocam minecraft Pe yuklermsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  44. Toprak hocam oncellikle sitenizi begeniyle takip edeyorum ve cok seviyorum sizden bir istegim var sparky lock screen cok begendim arkadasimda gordum google ply storede 6.67 TL bir bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut hocam bakacağım ancak söz veremem

      Sil
    2. Sağolun hocam yapmanızı bekleyeceğim olmazsada canınız sağolun cevap vermeniz bile yeter vana hocam

      Sil
  45. Merhaba toprak hocam. benim cihazim galaxy ace s5830i cok kasiyor stock romda kasmaz demistiniz ama stock rom ureticinin cikardigi romlar oluyor bende telefonu aldiimdan beri bi rom yuklemedim yani bu stock rom degilmidir zaten? bunun disinda stock rom bulamazmiyim google da ariyorum cihazin ilk surumu 2.1 android romlari cikiyor sadece. ben kasmayan android 2.3.6 stock rom bulamazmiyim nolur yardim edin cok canimi skti bu durum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam s5830i için 2.3.6 romlar mevcut araştırın biraz google'da bilmediğim bir cihaz hakkında yardımcı olmak istemiyorum zarar verebiliriz cihaza

      Sil
  46. birde hocam stock rom yuklemek telefonun garantisini gotururmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüklediğiniz stock rom telefonun kullanıldığı ülke için gelmediyse garanti bozulur yalnız bunu pek sallamıyorlar servisler rom orijinal ise kabul ediyorlar direk

      Sil
  47. Hocam the sandbox un yeni sürümünü hem level hem mana bakımından modlar mısınız

    YanıtlaSil
  48. Ya hocam cevap verin ya hay day para hilelisini yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay day armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  49. Hocam gunsn glory ww2 premium mod olarak sunarmisiniz

    YanıtlaSil
  50. hocam telefon galaxy y champ manı açcıyorum pembe ekran geliyo kalıyo orda ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazdan dolayı galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  51. hocam nasıl türkçe yapılır

    YanıtlaSil
  52. Yaa ellerine sağlık ama bana Türkçe yama lazım bunu bulma yada elde etme şansımız hiç yok mu yaa ?

    YanıtlaSil
  53. öncelikle sa hocam bunu telefona nasıl ındırıp kurucaz bilgi verebilirmisin

    YanıtlaSil
  54. be the manager full gelicekmi kaç aydır bekliyorum

    YanıtlaSil
  55. Hocam champman 1.6 sûrûm para hileli yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir