Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Nisan 2014 Salı

Big Sport Fishing 3D v1.72 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Kesinlikle herkesin denemesini düşündüğüm balık tutma merakı olanlara hitap edecek türden kaliteli bir oyundur Big Sport Fishing 3D siteyi açtığım ilk zamanlarda da paylaşmıştım bugün gezinirken güncellenmiş son sürümünü gördüm ve sizlerle tekrar paylaşmak istedim. Big Sport Fishing 3D balık tutma zevkini sizlere gerçeğe yakın bir şekilde yaşatıyor çünkü olta kamışını telefonunuzda sensörler ile kontrol ediyorsunuz zaten oyuna başladığınızda size bilgi verecektir bu konuda. Big Sport Fishing 3D'da tuttuğunuz balıklar direk paraya dönüştürülüyor biriken paranız ile yem, olta vb. ögeleri satın alabiliyorsunuz. Ses ve grafik kalitesi idare edecek seviyedir. Tutabileceğiniz balık çeşitliliği fazladır artık ne vurursa oltanıza yalnız balığı kaçırmadan çekmek beceri istiyor balığın büyüklüğüne göre çekmek zorlaşıyor. Big Sport Fishing 3D Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8.94'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler

Big Sport Fishing 3D v1.72 FULL APK
Kurulumu
Big Sport Fishing 3D v1.72 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

117 yorum:

  1. ilk yorum
    hocam ne olur minecraft armv6 surumunu paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    2. Hocam lutfen order and chaos onlineyi bna link verirmsnz lütfen

      Sil
    3. Hocam bnde minecraft calisiyor s3 mini

      Sil
  2. Hocam Retrica Androide cikmis modlayip Siteye Koyarmisin Lutfennnn..... Simdiden Tessekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica full apk için bakacağım

      Sil
    2. Hocam allah askina su retrica yı buraya yükleyin playdaki calismiyo adam akilli

      Sil
  3. saolun hocam :) bugün bunu Chainfir3D yükledim ama oyunların ekranları bulanık oluyor sizce neden? yardım edebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun ekranlarının bulanık olması kullandığınız driver ile alakalıdır farklı driverlar deneyin

      Sil
  4. Hocam Vodafone Handler 2014 paylasirmisin hocam hizli olursa cok iyi olur cok iyi bir siten var hocam valla sizin siteye bagimli oldum hergun bakmasam icim rahat etmiyor supersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam handler uygulaması paylaşamam sorun oluyor

      Sil
  5. hocam hıamına bird armv6 lütfennnn

    YanıtlaSil
  6. Hacam Allah rızası için vodafon haneler linki kirik onu duzeltin

    YanıtlaSil
  7. hocam my talking tom armv6 paylaşırmısın ? konuşan tom degil hani tuvalete velan götürüyoz pou gibi olanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam my talking tom sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  8. hocam blitz brigade + dead moto2 para hileli paylaşırmısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blitz brigade armv6 cihazlarda çalışmıyor. death moto 2 1.0.8 son sürüm mod olmuyor

      Sil
    2. hocam kuzenimin telefonu galaxy ace playde gözüküyoo galaxy ace armv7mi ??

      Sil
    3. hayır hocam galaxy ace'de armv6'dır.

      Sil
  9. Hocam sorum olacak genaral mobile discovery hangi armv gurubuna giriyor

    YanıtlaSil
  10. hocam hıamına bird armv6 tütfn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciko hocam ilgilenecek vaktim yok şuan için ve sitemin prensimi olarak öyle bir oyunu ekleyemem

      Sil
    2. link atarmısınız hocam

      Sil
  11. toprak hocam ben galaxy ace s5830i kullanıcısıyım telefonuma rom yüklemek istiyorum önerin varmı ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baki hocam s5830i hakkında bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem google'da araştırma yapınız

      Sil
  12. Hocam retrica linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.venticake.retrica (hocam,yanlis olabilir tam kopyalayamamis olabilirim)

    YanıtlaSil
  13. Hocam arm7 ise GTA 3 neden calismiyor apk dosyasini indiriyorum kuruyorum oyuna giriş yapiyorum girer girmez GTA 3 calismayi durdurdu diyor yardim edin hocam lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta 3 için güncel apk dosyasını indirin google'dan araştırıp

      Sil
  14. Hocam oyun icin saol
    ama snden bi isteyim
    olcak arcane legensi atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam arcane legends armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam sizin sitenizi her gün takip ediyorum benim elimde samsung galaxy young var root atmak istıyorum roottan sonra hangi oyunlari yukliyebılirim ? Bi de hocam subway surfes in anahtarli falan olan surumunu siteye koyar misıniz neresi oldugu farketmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root yapmanın oyunları açmaya pek faydası olmaz chainfire kurup ekran hatalarını düzenleyebilirsiniz. subway surfers 1.6'dan yüksek sürümleri armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  17. Hocam auto rap armv6 ya modlayabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  18. Sağolun hocam indiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. big sport fishing 3d nin keyfini çıkarın hocam aybars hocam

      Sil
  19. Hocam Androide Retrica gelmiş.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.venticake.retrica

    YanıtlaSil
  20. Hocam Trafik Racer Armv6 cihazlarinda acilyor mu bi bakar misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  21. hocam google play store'de veya sitede adam gibi gerçekten çok işe yarayan ama telefonumun hoparlörünüde patlatmayacak bir ses artırıcı program varmı?Telefonum galaxy y ama ses düzeyinden hiç memnun değilim çok az çıkıyorda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ses arttırıcı uygulamaları önermiyorum hoparlörünüze zarar verirsiniz

      Sil
  22. Hocam lütfen gt racing 2 nin armv6 modunu yapar mısınız buyurun link:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftRAHM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gt racing 2 galaxy mini kastığı için siteye ekleyemem

      Sil
  23. Hocam retrica androide yeni geldi paylasabilirmisiniz benim google play calismiyor da

    YanıtlaSil
  24. hocam retricayı galaxy mini için uyumlu hale getirip paylaşırsanız çok sevinirim kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica full apk olmuyor üzgünüm siteye ekleyemem

      Sil
  25. Hocam sizden ilk defa birşey istemek istiyorum. Pdanet+ full sürüm ayarlayabilir misin? Galaxy mini dede çalışıyor zaten. Pdanet+: telefon internetini bilgisayara aktarmaya yarayan çok kullanışlı hemde çok ufak boyutlu ve birde root istemeyen bir program. Play'de 8 dolar. Yardiminizi bekliyorum Toprak hocam. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Hocam size özel olarak acil ulaşmam lazım. Facebook hesab vs..

    Daha Önce Yorum Yapmıştım Cevap Vermediniz.. Ayıb Oluyor Hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam facebook kullanmıyorum. burada yazın. yorumları cevapsız bırakmıyorum zaten sadece yazdığınız yorumlara tekrar dönüş yapın

      Sil
    2. Hocam Ben Hill Climb Racing Editledim ve CHD Climb Racing v2.0 ı çıkarttım.
      Hocam sizden istediğim bu oyunu bloğunuzda paylaşmanız. Paylaşmassanız anlarım ve eyvallah derim. Ha birde hocam eğer paylaşacak olursanız altta verdiğim linkte ki oyunu indirme linki Mediafire ye yükledim ve eğer paylaşacaksanız bu mediafire den olan indirme linki koyun. Nedeni : Ben mediafire den kaç indirilme sayısı vb. gibi istatistikleri kontrol ediyorum.. Hocam Geri Tekrar Yanıtınızı Bekliyorum.

      http://chdandroid.blogspot.com.tr/2014/04/chd-climb-racing-v20.html

      Sil
  27. abi sen dream league soccer'ın dosyasını atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  28. Oynadım ama para yok satın al diyor bide balıkları yakalayamadı yemlisi yokmu birde emeğine sağlık buradan indirdigim oyunlar super

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. big sport fishing 3d zaten full sürüm balıkları tutup parayı kazanmak zorundasınız. oyunların keyfini çıkarın hocam

      Sil
  29. hocam be the manager serisindn herhangi birini full surum olarak paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  30. Toprak hocam subway surfers indirdimde kasiyo neden acaba asiri kasiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede subway surfers galaxy mini de kasmadan oynanabiliyor cihazınız nedir ?

      Sil
    2. S 5570 cihazim kasiyor

      Sil
  31. hocam ben rom yükledim ama imei kodu gitti napabilirim yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da araştırın telefonun modeli ile ilgili olarak

      Sil
  32. Hocam htc explorer Armv kac

    YanıtlaSil
  33. Hocam paylaşımınız için teşekkürler castle clash veya clash of lords 2 oyunlarını paylaşabilir misiniz ?
    Google playden indirdim oyundan atıyor (castle clash)
    şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert hocam play store'dan indirdiğiniz oyundan atıyorsa sitede paylaştığım oyundan da atar farkı olmaz

      Sil
  34. hocam subway surfers yeni sürümleri yüklesenize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Subway surfers yeni sürümleri armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef galaxy mini,young,ace gibi cihazlarda

      Sil
  35. HOCAM LUTFEN BE THE MANAGERIN FULL SURUMUNU PAYLASİN VEYA FOOTBALL MANAGER HANDHEND 2014 BİZE GORE MODLARMİSİN ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam be the manager full apk olmuyor. football manager handheld qvga ekranlarda çalışmıyor

      Sil
  36. Hocam mp3 indirmr programi lazimm varsa atarmisin pls..

    YanıtlaSil
  37. Toprak hocam sizi çok seviyoruz bi sorum olacak Galaxy pocket neoya root atamıyorum bi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilmediğim bir cihaz hakkında bilgi vermem yanlış olur. google'da araştırın cihazda clockwork mod kurulu ise root yapamazsınız ve framaroot uygulamasını araştırın

      Sil
    2. Framaroot'a bi bakıcam hocam

      Sil
  38. Hocam empire defense 2 eski surum hileli atarmison cristal hileli yeni surimu sorin veriyor biliyorum eskinsurum paylasirsaniz guncelleyebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam empire defense 2 yeni sürümleri galaxy mini de ekran sorunları çıkarıyor

      Sil
  39. Hocam bu gün uygulama paylaşmayacakmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teknik sorunlardan dolayı paylaşamayacağım hocam yarın tam gaz devam edeceğiz paylaşımlara

      Sil
    2. Tamam soğolun hocam macera oyunları paylaşırsanız sevinirim

      Sil
    3. hocam macera oyunları için bakacağım bulursam eklerim

      Sil
  40. TOPRAK HOCAM PEKİ FOOTBALL MANAGER HANDHELD 2014 ARMV6 VEYA HVGA TELEFONDA CALİSİRMİ CUNKU BENİM 2 TELEFONUM VAR BİRİ GALAXY MİNİ DİGERİ S5830İ ACE . ACEDE CALİSTİRMAYA CALİSTİM DATASİNİ APKDEN İNDİRDİM FAKAT LİSANS SORUNU VERDİ .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle football manager handheld 2014 QVGA cihazlarda çalışmıyor bu yüzden siteye ekleyemem. lisans sorunu için lucky patcher uygulamasını kullanabilirsiniz cihazınız root ise

      Sil
  41. Hocam plants vs zombies 2 yükleyebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam plants vs zombies 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  42. Hocam retrica full atarmisiniz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya retrica full paylasin

      Sil
    2. retrica full apk olmuyor şuan için

      Sil
  43. Teşkkuer hocam. hocam bide oyun google play de oyun ucretsiz.mis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun paralı sürümü de mevcut play store'da

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rocketmind.fishingfull

      Sil
  44. Hocam bide nss nin son surumunun para hilesini atarmisiniz lutfn sorunlu demeyin bi deneyin (:

    YanıtlaSil
  45. toprak hocam retrica bnde pixel sorunu verdi bi bendemi anlamadım kamera çekerken karekare oluyor . lutfn bi yardimci ol . ( aTaCaN )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız nedir ? galaxy mini de pixel sorunu olmuyor

      Sil
  46. Toprak Hocam galaxy pocket neoya oyun öneririmsin aksiyon tarzı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki oyunların birçoğu galaxy pocket neo'da sorunsuz çalışır sitede araştırma yapın

      Sil
  47. Turkcell maxiplus5 armv nedir

    YanıtlaSil
  48. toprak hocam new star soccer 1.61 pro lisans hileli ekleyebilirmisin rica etsem şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki new star soccer konusunu inceleyin;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/12/new-star-soccer-full-apk-pro-lisans.html

      buradaki apk dosyasını indirip kurun oyuna giriş yapıp çıkın play store'dan güncelleme yapınız oyun son sürüm pro lisans olacaktır.

      Sil
  49. Hocam futbol menejerlik oyunlari ekleyebilrmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=menajer kısmını inceleyin

      Sil
  50. hocam telefonu açıp kapattıgımda menüdeki kendi yüklediğim uygulamaların yerleri kendi kendine karışıyor öbür uygulamalar değil sadece kendi yüklediklerim. nedeni nedir nasıl düzeltebilirim telefonum galaxy ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bunu düzeltme şansınız yok size önerim uygulamaları klasörlere ayırmak karışıklıklardan kurtulmak için

      Sil
  51. hocam telefonum s5830i bu sorunu nasil halledebilirim ? ( aTaCaN )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atacan hocam pixel sorunu cihazınızın i serisi olmasından kaynaklanıyor oyunlarda chafire uygulaması ile bu sorun düzeltilebiliyor ancak kamera uygulamasında sonuç ne olur bilemem deneyin isterseniz sitede chainfire konusu mevcut yalnız root olmak zorundasınız chainfire için

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      qualcomm driverda çalıştırın

      Sil
  52. saolun hocam ilginiz icin fakat chainfireylede olmadi neys guncellemeyi bekliyeceguz artik :) toprak hocam.bu arada football manager handheld 2014 yukluyorum datasini apkden indiriyorum fakat orjinallik hatasi veriyor . oysa fmh 2013 gayet guzel calisiyor fakat 2014 u daha cok.seviyorum.o konuda bana yardimci olursan cok minnettar olurum . biliyorum bize gore paylasim yapmiyorsun bnim icin bi modlasan zippye upload edip bana burdan yollayabilirmisin linki .

    YanıtlaSil
  53. Hocam bugun full aradim ancak bulamadim Blitz Brigade hilesini paylasabilirmisiniz. Bilgisayardan olanlarda olur siz anlarsiniz diye umuyorum. Ama apklisi varsa lutfen kesinlikle soyleyin.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir