Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Şubat 2014 Cuma

Minebuilder v1.12.1 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Minecraft dünya çapında çok kısa bir sürede popüler olmayı başardı bu başarısından sonra benzeri oyunlar piyasaya çıkmaya başladı buda onlardan birisi belkide en ünlüsü diyebilirim Minebuilder için çünkü oyun evreni ve kullanılan malzemeler Minecraft'a çok yakın oynanış biçimi de öyle. Kendi blok dünyanızı rahatlıkla kurabilirsiniz üstelik tek sınır hayal gücünüz. Çevrede gördüğünüz hayvanları öldürebilir hatta kendi yararınıza kullanabilirsiniz. Karmaşık elektrikli cihazlardan tutunda basit taş bloklara kadar envai çeşit kullanılabilir malzeme mevcuttur. Denemedim ama çok oyunculu mod olduğu söyleniyor arkadaşlarınız ile dünyanızı inşa edebilirsiniz. Gün boyunca dünyanızı inşa etmekle uğraşırken gece bastığından yaratıklar üstüne saldırabilir işte bu yüzden ok, kılıç, balta vb. aletler var. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.99'dir. Son sürüm olan v1.12.1'dir ve FULL'dür.
Oyunumuzdan Görüntüler



Minebuilder v1.12.1 FULL APK
Kurulumu
Minebuilder v1.12.1 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

85 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Toprak Hocam bi yardımcı olurmusun

      Sil
    2. ne konuda hocam buyurun

      Sil
    3. Hocam bir angry birds star wars u oluyor ise atar mısınız? Şimdiden teşekkürler.

      Sil
    4. olmuyor hocam maalesef

      Sil
    5. toprak hocam candy crush saga yuklermisiniz

      Sil
  2. Hocam gta vice city ye de bi bakarmisiniz. Uyumlu degil ise real boxing e bakarmisiniz?

    YanıtlaSil
  3. Hocam city island para hileli bakabilirmisin?

    YanıtlaSil
  4. Hocam onerebileceginiz bi futbol menajerlik oyunlari varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam zarchiverde disyaya tiklayinca icndekiler acilyor basil tutunca sikistir diyor kisaca anlatirmisniz

      Sil
    2. hocam kullanımı çok basittir. basılı tutun demiyorum son yorumda da anlattım zaten

      Sil
  5. Toprak hocam lütfen traffic car raceri armv6 yuklermisin simdiden sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  6. Hocam ltfn resident evil 4 u ekleyebilirmisin Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var hocam.
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/04/resident-evil-4-ingilizce-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  7. Toprak Hocam lütfen yardım edermisin birşey soracağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam saolun telefonu fabrika ayarına döndürdüğümde gmaili açamıyodum sağlam veri bağlantısı oluşturulamıyor diye sonra sizin sayenizde stock rom yaptım düzeldi saolun.

      Sil
  8. hocam diamond dash a ve flappy bird e bakarmisin teskkurler

    YanıtlaSil
  9. Hocam gio da çalışırmı açılıo oyun ama yüklenmio siyah bi ekran çıkıo hocam bi yardmcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer cihazlar hakkında bilgim yok

      Sil
  10. Hocam minecraft pocket editionda magra yoktu bunda varmi ?

    YanıtlaSil
  11. Hocam minecraft pocket editionda magra yoktu bunda varmi ?

    YanıtlaSil
  12. hocam turkcell maxi plus 5 armv7 mi?

    YanıtlaSil
  13. Hocam . Walkman™ isminde bitane muzik çalar var onu yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulama isteklerini haftaya alacağım hocam

      Sil
  14. Hocam alicanin dedigi gibi nfs shift yuklermisiniz tesekkurlet

    YanıtlaSil
  15. Hocam birde gta 3 e bi baksaniz

    YanıtlaSil
  16. Hocam oyun için çok sağ olun ve ayrıca oyun hilesi isteyenlere bi tavsiye vermek istiyorum çoğu oyunun hilesini gamekiller ile yapabilirsiniz. Furkan bey de city island ın para hilesini istemiş söylediğim programla yapabilirsiniz.
    Link :
    http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/game-killer-260-full-apk.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlarımıza açıklama yaptığınız için teşekkür ederim alper hocam :)

      Sil
  17. hocam ben telefonumda böyle bir sorun alıyorum


    google play girerken gmail hesabı istiyor ama malesef sunucuyla iyi bir veri algılanamadı diyor .Herşeyi denedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam başka bir ağa bağlanıp giriş yapmayı deneyin

      Sil
    2. Selam bendede aynısı oldu denedım her şeyi ama basaramadım baska aga baglandım fabrıka ayarlarına dondurdum ama nafile.galaxy ace 5830i kullanıyorum.Stock rom a donunce duzelıyor kesin çözüm bu kardeşim

      Sil
  18. hocam six guns datay başka yere upload edebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  19. Hocam castle clash kale savasi bi el ativer oyunu acip oynuyorum 2-3dk sonra donuyor bende kapatip siliyorum bi baksan

    YanıtlaSil
  20. Toprak Bey Root telefona ne gibi zarar,fayda verir (Xperia U)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root'un tek zararı telefonu garanti dışı bırakır. yararı ise telefonun bütün özelliklerini kontrol edebilirsiniz.

      Sil
    2. Teşekkürlr

      Sil
  21. hocam hill climb racing ne oldu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemede kalın hocam belli bir tarih veremem

      Sil
  22. Hocam benim telefonum galaxy y root atmayı düşünüyorum ama pek anlamamda bu root atmadan sizin sitenizden yapsam olurmu yoksa sitenizden sadece galaxy minisi olanlarmı root atabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki yalnızca galaxy mini içindir hocam

      Sil
    2. Hocam peki bu root yüzünden kesin olarak telefonum garantiden çıkarmı ve telefona bir zararı olurmu daha 1yıl garantisi var telefonumun onun için rootlamak istemiyorum ama hep sitenizdeki en güzel oyunlarda hep ekran beyaz oluyor bu sorunu chainfire programıyla gidereceğim için rootlamak istiyorum ne dersiniz birde gameloft oyunları paylaşabilirmisiniz hocam?sağolun

      Sil
    3. Merhaba ben telefonu ilk root yaptktan sonra benim batarya şişti garantiye gonderecektık unroot yapıp gonderdım bataryayı degıstırdılır hocam.Eğer custom rom yapmadıgınız surece bı sıkıntı yaratacagını zannetmıyorum iyi günler :)

      Sil
    4. chainfire için root gerekli hocam oyunlardaki beyaz ekran problemini çözmeniz içinde chainfire gerekli ben yapın derim. emir hocamında dediği gibi telefonu garantiye göndermeniz gerekirse unroot yapıp gönderebilirsiniz bir sorun olmaz

      Sil
  23. HOCAM BİDE CANDy CRUSH SAGAYA BAKARMISIN AÇILMIYO MİNİ DE

    YanıtlaSil
  24. hocam world at arms mod money varmı şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Hocam green farm3 veya hay day'ın modlu apk'sını paylaşır mısın sana zahmet?

    YanıtlaSil
  26. Hocam oyun super diyorum vede minecraft apk yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  27. Hocam bir sorum olacak bu isi yapmaktan hic sıkılmıyor musunuz ? Takdir ediyorum valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkılsam böyle bir sitem olmazdı hocam :)

      Sil
  28. Toprak hocam galaxy y armv6 mı? Ve ben bu armv olayını anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy y ARMV6'dır hocam.
      ARMV6 işlemci türüdür hocam

      Sil
  29. Hocam toprak yesil yerine simsiyah ve hicbisey gozukmuyo neden

    YanıtlaSil
  30. benimde yesil yerine siyah neden hocam bi yardm edin

    YanıtlaSil
  31. hocam benim tel galaxy fit s5670 normalde burdaki oyunların hepsini açıyor ama burda oyuna girerken aıyo yapabileceğimiz bişi cvarmı

    YanıtlaSil
  32. Hocam ben minebuilderi indirdim ve yükledim fakat kapanmaya zorla hatasi verior.nedendir

    YanıtlaSil
  33. hocam downhill xtreme yi modlar misiniz

    YanıtlaSil
  34. Hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. Hocam minebuilder 1.12.4 ün linki kirik bi el atsaniz inmiyor yani başarisiz diyor

    YanıtlaSil
  36. Hocam yeni sürümü çıktı minebuilderın lütfen bi ilgilenirseniz ve kolay gelsin

    YanıtlaSil
  37. hocam benim cihaz galaxy y s5360 oyuna girio ama map yüklenmeden oyundan atio bi baksaniz hocam

    YanıtlaSil
  38. Hocam ben samet galaxy pockette calisirmi acil cevap lutfen ???

    YanıtlaSil
  39. hocam bide buraya bi minecraft caksanız

    YanıtlaSil
  40. hocam minecraft world explorer link atarmisin ?

    YanıtlaSil
  41. hocam traffıc racer atabilirmisin bi yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  42. Toprak hocam minebuilder indiriyorum hata veriyo indirme basarsz diyo yardm ederseniz sevinirim teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
  43. Konuşan kedinin yeni çıkanı için para hilesi yaparmısın


    YanıtlaSil
  44. candy crush saga yokmuu ?

    YanıtlaSil
  45. hocam bu oyundan atıyor kapanmaya zorla diyor yardım edin

    YanıtlaSil
  46. Direk minecraftın kendisini indirin

    YanıtlaSil
  47. Toprak hocam minecraft pe indirebilirmisiniz oluyorsa

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir