Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Şubat 2014 Pazartesi

Inotia 3 v1.3.2 MOD APK - MEGA HİLELİ (GEM-SKİLL-EXP-NPC)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Inotia serisi android dünyasının hatırı sayılır oyunlarından birisidir RPG, aksiyon ve macera tutkunu arkadaşlarımıza kesinlikle öneriyorum zaten site üzerinden istek alıyordum RPG tarzında oyunlar isteniyor isteklere karşılık olarak sizlere serinin en çok indirilen ve hikaye bakımından en iyisi olan Inotia3: Children of Carnia'yı sunuyorum üstelik MOD yani GEM-SKİLL-EXP-NPC hileli olarak bu sayede oyunun keyfini sonuna kadar çıkarabileceksiniz istediğiniz GEM hilesi sayesinde silah, zırh vb. ürünleri dilediğiniz gibi satın alabileceksiniz. Oyun evreni çok geniş bu nedenle party yani grup sistemi düşünülmüş yani oyunda siz yalnızca siz değil size yardımcı olacak NPC'lerde mevcuttur. Geliştirdiğiniz karakterin skill ve stat gibi özelliklerini class'ına göre dağıtmaya özen gösterin. Oyun evreni 130'un üstünde farklı harita, 230'dan fazla zorlu görev içeriyor. Oyunumuz son sürüm olan v1.3.2'dir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 325.000'den fazlan indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Inotia 3 v1.3.2 MOD APK
Kurulumu
Inotia 3 v1.3.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Gem MOD için : Oyuna giriş yaptığınızda sağ tarafta bulunan SHOP butonu ile alışveriş menüsüne girin orta alt kısımda bulunan "CHARGE GEM STONES" bölümüne girin oradaki ögeleri ücretsiz bir şekilde alabilirsiniz.
NOT : Oyunda alışveriş yapabilmek için internet bağlantısı gereklidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

84 yorum:

  1. hocam gameloftun gangstar city oyununu hileli bir şekilde paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil
  2. Hocam benim telefon galaxy y indirdigim oyunlarda kapatmaya zorla hatası alıyorum mesela fast racing bir de bazı oyunlarda indirme link ine buton una tıklayınca link yerinde narod.ru disk yazıyor indirmiyor bi yardımcı olur musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narod.ru sitesi bazen indirmeye izin vermiyor bir süre sonra tekrar deneyin hocam.
      oyunların kapanma sorunu için cihaz desteklemiyor hocam

      Sil
    2. Peki hocam ben tekrar tekrar deneyim zaten muptelası yım sitenin :)

      Sil
    3. Ya hocam belli 50 defa denedim olmuyor gene narod.ru hatası acaba sorun benim internetim de mi ?

      Sil
    4. hocam narod.ru sitesinden ben sorunsuz dosya indirebiliyorum

      Sil
  3. Hocam Realdrift diye bir oyun var onu yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Ya hocam bi de su oyun calisirmi traffic racer

      Sil
    3. oda çalışmıyo kardeşim

      Sil
  4. hocam respawnables mod olurmu hocam acil lazim para sikintisi cekiyoz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. respawnables armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  5. Hocam herkes bir şey sormuş bende halinizi hatrınızı soruyum nasılsınız :)

    YanıtlaSil
  6. yapmanizi beklerim hocam

    YanıtlaSil
  7. hocam flash player oldu basindan beri yanlis data ya atiyomusum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorununuz çözdüğünüz için mutlu oldum hocam :)

      Sil
  8. Hocam bir ricam daha olacak.The Impossible Quiz ya da Doodle Kingdom Apk yükleyebilir misiniz? Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam doodle kingdom galaxy mini de kasıyor ekleyemem.

      Sil
  9. Hocam telefonum galaxy y oyunda shopdan biseyler aliyorum giyme skil yeri filan varya oraya girince kapanmaya zorla diyor. Cözüm tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  10. Saol hocam bu oyunun hastasiydimama o koca tanri vardi onu gecemiyodum diye biraktim bayaa iyiydim bayaa saol hocam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar ilerlemedim hocam ancak modlu oyunda belki geçebilirsiniz :)

      Sil
  11. Chaos tournament oyununu hileli olarak paylaşabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chaos tournament armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  12. hocam jetpack joyride ın son sürümünü paylaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Hocam dungeon Hunter 4 paralı lütfen paylaşın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dungeon hunter 4 armv6 cihazlarda çalışmıyor ekleyemem.

      Sil
  14. Hocam S3 Mini De Çalışırmı Bu Oyun

    YanıtlaSil
  15. Hocam sitenizdeki the amazing spider man 2D oyunu bozuk tekrar yukleyecektiniz noldu hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda son sürüm olarak yeni konusunu açacağım hocam beklemede kalın

      Sil
  16. merhaba toprak hocam benim samsung galaxy mini 2 de android 4.1.2 yükledim telefonu yanlışlıkla sıfırladım ve telefonu açtığımda cmw menüsü çıkıyor reboot system now deyince telefonu tekrar cmw menüsüne alıyor,yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berke hocam size google+ dan istek yolladim bana bi ulasabilirmisiniz

      Sil
    2. berke hocam cihazı downloading moda alıp yeniden yazılım yüklemenizi öneririm. cihaz 5570 olmadığı için pek yardım edemem bu konuda

      Sil
  17. Hocam hangi programı kullanıyorsun

    YanıtlaSil
  18. Hocam size helal olsun oyunlarınızın hepsini indiriyorum ve bi tane koyduğunuz zaman sonrakini sabırsızlıkla bekliyorum helal olsun

    YanıtlaSil
  19. Hocam bildiginiz 3d rpg varsa yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pek 3D rpg tarzı yok armv6 cihazlarda çalışan

      Sil
  20. Toprak hocam Arcane legends hileli yapıyorumda bişey satın alamıyom bi el atsan yada olup olmadığını soylesen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de çalışmayan oyunların üzerinde oynama yapmıyorum.

      Sil
  21. Toprak hocam candy crush saga yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  22. Hocam benm telefonum galaxymini değil pause tuşuna bastığımda oyun kapanıyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorun yok defalarca pause yapıp baştan oynadım.

      Sil
  23. Toprak hocam flash player yukledim hersey dogru ama taryicida siyah bir ekrangeliyor sorunu nediracaba şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
  24. Hocam trafgic racer veya benim tom veya candy crush saga yùklermisiniz bide pet rescue saga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam traffic racer, candy crush saga ve pet rescue saga armv6 cihazlarda çalışmıyor..

      Sil
  25. Toprak Hocam Galaxy Minidede Sorun Var Ahmer Can Arkadaşımnda Dediği Gibi Gem Hilesini Falan Yapıyoruz Ama Onları Giymeye Çalışınca Açar Açmaz Kapanmaya Zorla Diyor Kapanıyor Neden Acaba ? Cihaz Normal İ serisi Falan da Değil Yani .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende öyle bir sorun yok aldığım her türlü eşyayı rahatlıkla giyene biliyorum kapanma yok

      Sil
  26. Toprak hocam gun club 3 ün hilelisini paylaşrmsn.
    Siteye sadece galaxy minisi olanlar girmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siteye her türden cihazı olanlar giriyor ancak sadece galaxy mini adına paylaşım yapıyorum sitedeki oyunlar galaxy mini de test ediliyor.

      Sil
  27. hocam sd kart ana dizini neresidir söylermisiniz..................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu oyunlari paylasirmisiniz :
      Traffic racer
      benim tom
      candy crush saga
      pet rescue saga

      Sil
    2. çağrı hocam sd kart ana dizini sdcard:/ dır yani dosyalarıma girdiğinizde açılan ilk kısımdır.

      Sil
  28. Hocam 5 şubat kraafters tomb defenders oyununu paylaşmıştınız oyunda nasıl (furnace) ocak yapıldığını anlatma şansınız varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alper hocam oyunda o kadar ileri gitmedim google'da araştırın var

      Sil
  29. teşekkür ederim hocam yazılımı tekrar yükledim teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  30. Hocam bnm cihazimdan alin general mobile planet buda armv6 ama armv7 deki cogu oyunu aciyor kasmiyor :) fakat root ve mod sorunu var :)

    YanıtlaSil
  31. Hocam siz bende sorun yok ama bizim hepimizde ayni sorun kapanmaya zorla hatasi siteneden inotia 4 u yukledim mod calismiyr lutfen al el atin ya

    YanıtlaSil
  32. Inotia 4e de aynı hackleri yapsanız mükemmel olacak hocam. Para hilesi var fakat gem hilesi yok.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Toprak Hocam Exp Hilesini Nasıl Yapıcaz Belirtmemişsiniz ?

    YanıtlaSil
  35. hocam exp hilesi nasıl yapılıyo anlatırmısınız ?

    YanıtlaSil
  36. Kolay gelsn hocam bnm telefon galaxy ace 5830i inotia 4 calistrma ihtimali varmidir ?

    YanıtlaSil
  37. Hocam sizin sayenizde googleplay storedaki cogu parali oyunu burda bulabiliyorum ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  38. Hocam bu hilede hiçbir şekilde gem için bizden nakit istemez değil mi

    YanıtlaSil
  39. hocam indiriyom iniyo ama kaydedilmiyo neden tel ice bnm

    YanıtlaSil
  40. Hcm oyuna giriyorum tam shop u acacam hata veriyor telim Galaxy Wonder nedenn

    YanıtlaSil
  41. hocam bi el at be indiriyom aciyom basarisiz diyo acmiyo ama indirmede sorun yok amakurarken sikinti bi bakarsan cok sevinirim ve siteniz cok guzelmis cok begendim elinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz dosyanın düzgün indiğine emin misiniz ? dosya bozuk iniyor olma olasılığı çok yüksek

      Sil
  42. Level Hilesini Nasıl yapcaz Hocam :)

    YanıtlaSil
  43. hocam pc ye yükledim pc den telefona dowland bölüme attım orda yükle diorum yükleme basarısız dior oyunu silip mi yüklemem lazım bi yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun daha önceden cihazınızda kurulu ise onu kaldırın öyle kurmayı deneyin

      Sil
  44. hocam ınotia 4 megamod çıkıcakmı ????

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir