Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Şubat 2014 Salı

Chimpact v3.0 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bugünkü oyunumuzda android oyunları arasında pek bilinmese de oynanabilirlik ve amacı bakımından piyasada bulunan bir çok oyundan daha iyidir oyun grafiklerine baktığımızda atlamalı zıplamalı bir oyun olduğunu anlayacaksınız tamda anladığınız gibi sevimli karakterimiz orman ve ağaç yapısına en uygun canlılardan birisi şempanzedir. Amacımız ağaçlar arasına gizlenmiş olan muz ve elmasları toplayıp bölüm sonuna ulaşmaktır bunu yapabilmek için sarmaşıklardan zıplama yapıyoruz yalnız zıplarken dikkat edin aşağıya düşebilirsiniz, sakın mantarlardan korkmayın sizi baya yükseklere taşıyabilirler... Oyun evreni 3D ve HD grafiklerden oluşmaktadır. Oyunda ilerledikçe farklı özelliklere sahip olan 8 farklı şempanzeye de sahip olabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.00'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Chimpact v3.0 FULL APK 
Kurulumu
Chimpact v3.0 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

73 yorum:

  1. #RESERVED hocam bildiginiz guzel fps oyunu varmi

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şarj yüzdesi için play store'a bakın. armv6'da çalışan yarış oyunları sitede var zaten

      Sil
    2. peki real racing 2 nin linklerini yenileme şansınız var mı ?

      Sil
    3. Bir de reckless getaway diye bir oyun var play store da paralı ona da bir bakabilir misiniz?

      Sil
  3. Merhaba hocam sizin müthiş siteniz var ve ben galaxy y kullanıcısı olarak sitenizi hergün takip etmekteyim hocam gözüme birşey takıldı Hızdan Uçurun diye bir program var sitenizde galaxy y de kullanabilirmiyim yada başka sitelerde bulabilirmiyim bana siteyi atarsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle sağ olun.. sitedeki o tip şeyler yalnızca galaxy mini içindir. galaxy y için google'da araştırın vardır

      Sil
  4. hocam işinize karışmak gibi olmasın böle oyunlar yerine biraz daha piyasada gellişmiş daha iyi oyunlar veya programlar yükleseniz mesela real drift gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam piyasadaki bahsettiğiniz gelişmiş oyunlar ARMv6 cihazların yüzüne bile bakmıyor artık.. ancak bunlar oluyor ARMv6 için yoksa bende bilirim eklemeyi :)

      Sil
  5. ARMv6 kullananlar sizinle gurur duyuyor hocam

    YanıtlaSil
  6. hocam linkleri calmiyosunuz dimi
    bazi sitelerde sizin linkler var suphelendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalmak mı hocam sadece gülüyorum :) şüphelenmeniz yersiz gördüğünüz linklerde yazan site ismine bakarsanız mutlu olurum
      galaxyminiturkiye.blogspot.com ibaresi varsa bilin ki mod ve upload işlemini ben yapmışımdır.

      Sil
  7. Hoca sizden coaster frenzy diye bir oyun istemiştim acaba bakabildinizmi ve eğer bakabildidyseniz modlanabiliyor mu

    Birde eğer ekleme şansınız varsa fifa 2014 full ekleyebilirmisiniz internette araştırdım ama bir türlü doğru dürüst site bulamadım eğer ekleme şansınız yoksa güvendiğiniz bir link atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coaster frenzy olmuyor hocam.

      fifa 14 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Hocam candy crush sagaya benzer oyun varsa atarmisiniz cok istiyorum

      Sil
  8. Hocam ben instia yi indirdim ilk actigimda sorunsz calisti fakat 2.cisinde oyun icinde menuye girip birseye bastiginizda kapanmays zorla hatasi verior nedendir acill yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşılaştığınız sorunla karşılaşmıyorum hocam

      Sil
  9. Hocam max payne armv6 ya oluyomu

    YanıtlaSil
  10. hocam robocop hileli yuklermisiniz?

    YanıtlaSil
  11. Hocam 16 yasindayim sizi 2 3 aydir takip ediyom se nasi bi adamsin Allah senden razi Olsun Galaxy Gio kullaniyorum ama cogu oyununuz bnde calisiyor armv6 olfugu icindir nese Hep Takipdeyim Toprak Hocam :D

    YanıtlaSil
  12. Hocam İnotia da İtemleri Alıyorum Gems Hilesini Konunun Altında Belirttiğiniz Gibi Yapıyorum Ama İtemi Takıcam Equip Açar Açmaz Kapanmaya Zorla Diyor Kapanıyor Cihazım Samsung Galaxy Mini İ Serisinden Falanda Değil. Üstelikte Oyun Kaldırsın Diye Tam 550 Liraya Almıştım Yani Öyle 200 Tl lik Minilerdende Değil. Neden Böyle Yaptı Anlamadım. İlgilenirsenÇok Sevinirim Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende normalde galaxy mini kullanıyorum sorunsuz çalışıyor aldığım itemleri sorunsuz kullanabiliyorum.

      Sil
    2. Hocam onun cozumunu ben raslanti sonucu cozdum bendede vardi su adimlari takip et
      1-Her turlu internet baglantini kapat
      2-Oyuna gir ve equipten istedigini giy
      3-Pause menusundeyken orta(home) tusuna bas
      4-İnternetini ac ve keyfini cikar :)
      Not:Her karakter acisinda(farkli karakterler) yapman gerekebilir basit zaten :)

      Sil
    3. Burak Hocam Çok Sağolasın Toprak Hocam Sende Çok Sağol Cevap Vermen Bile Benim İçin Değerli :)

      Sil
  13. Hocam rpg oyunu paylaşmışsınız çok sağolun game evilden rpgler bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. hocam şu rpgleri hilesiz paylaşın be aramızda ilkokullular var onların isteklerine kulak asiyorsunuz sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin yaşınız kaç çok merak ettim ? oyunları hilesiz oynamak çokta zor değil alışverişe girip modu kullanmadıktan sonra bildiğiniz hilesiz oyun

      Sil
  15. Hocam androvid pro ya vaktinizmi

    YanıtlaSil
  16. Hocam kingdom Rush modlusunu yapmıştınız bitirmiştim şimdi Size zahmet kingdom Rush frontiers modlu yaparmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kingdom rush frontiers android 4.0 üzeri android sürümlerinde çalışıyor hocam siteye ekleyemem galaxy mini de çalıştığı için

      Sil
  17. Hocam bi savaş oyunu siteye yüklermisin cs portable gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışan pek yok ancak bakacağım

      Sil
  18. hocam kick the boss size sölüyoz sitede var diyosunuz ama sitedeki çalışmıyor kapanmaya zorla veriyr lütfen bir daha paylaşırmısınız güncelini 3 olması farketmez 2 yi paylaşın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burhan hocam sitedeki galaxy mini de sorunsuz çalışıyor..

      Sil
  19. Athletics winter sport full atarmısınız hocam?

    YanıtlaSil
  20. hocam launchere önem verin gözünü seveyim :( holo launcher gibi çok ihtiyacım var nolur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. holo launcher kadar stabil çalışan olursa ekleyeceğim zaten hocam

      Sil
  21. toprak abi benim telefonum samsung galaxy y ben senin sitenden pes 2012 yi indirdim ama lucky patcher istiyomuş o da root istiyomuş ben onu indirmedim normal oyunu kurdum çalıştı şimdi benim telefon rootlu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root değildir hocam. oyunu full yapmamışsınız normal şekilde oynuyorsunuz sadece

      Sil
  22. hocam mod yapmayı öğretir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 dakikada telefonu rootla .. Freedom ve Gamecih i indir .. Online olmayan butun oyunlari modlayabilirsin..

      Sil
    2. çok teşekkür ederim.

      Sil
  23. Toprak hocam şu soruma cevap vermedini yaa bi cevap versen '' Hacam belki crack yapa bilirsiniz diye dusuniyordum cunku searching yapiyorum hep searchingte kaliyor eskiden çalışıyordu telefona ve sd carda format attim sonra yeniden indirdim hill climb racing i yapmaya calisiyorum olmiyor searching yapiyor da kaliyor sizce neden oyle oliyor game killer oliyor ama sb game hacker 1000 kat daha guzel bunun cozumu varsa lutfen bana soyleyin" bilmiyorsaniz bilmiyom diyin bir sey yazin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sb game hacker hakkında bilgim yok maalesef ben game killer kullanıyorum

      Sil
  24. Hocam bu oyunlarda parayi arttirdiktan sonra hangi uygulamayla ile apk seklinde kaydediyorsunuz?

    YanıtlaSil
  25. toprak hocam bide aspalth yapsan müthişş olur yorum bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede asphalt5 var 6 ve 7 armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  26. hocam zombie commando nun hileli yapıp koyarmısın siteye lütfen hocam lazım zar zor para kazanılıyo.Bu gün halledermisin.Lütfen.

    YanıtlaSil
  27. Hocam clash of clan gems hilesi yapabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemem.

      Sil
  28. Oncelikle merhaba hocam blogunuzu 2,5 senedir takip ediyorum yani telefonuldigim aydan berigerci artik telefonu degistirdim galaxy note 10.1 tablet kullaniyorum ve sitedeki hersey bu tabletede oluyor. Bence bu blogu yarariniza cevirip comlu bi site yapip reklam alabilirsiniz yada linklerinize ad.cash vs. Para kazandiran birseyler yapabilirsiniz emeginizin karsiligini almalisiniz bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede zaten reklam var hocam. adcash veya adf.ly tarzı siteleri kendim sevmiyorum ki takipçilerimi uygulayayım :)

      Sil
  29. Hicam sansurden dolayi burdan bisi indirsek para cezasi alirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun olmaz hocam indirmeye devam.. Galaxy Mini Türkiye Hep Sizlerle...

      Sil
  30. Hocam oyun için çok teşekkürler.Bisey sorcaktım.Son sürüm The Sandbox Mod yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  31. Hocam sims i indirdim dediginiz gibi
    ama acinca dowload oluyo sonra da rety falan dio sorun ne anlamadim
    yardim eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatih hocam siteye giriş yaptığımda herkesin yorumuna bakmaya çalışıyorum merak etmeyin cevap veririm er yada geç burada parayla çalışmıyorum yani bir işçi değilim.

      sims için download kısmı gelmesinin tek sebebi vardır DATA dosyasını indirip rardan çıkardıktan sonra doğru klasöre attınız mı ?

      Sil
  32. Lutfen yardim edin kactir yaziom
    siz bi kere bile cevap vermiosunuz
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki yorumda ilk kısmı dikkatli okuyun.

      Sil
  33. hocam bende ekran siyah gözüküyor neden acaba

    YanıtlaSil
  34. Chimpact oyununda sorum var hoca. Oyun lisanslı degil satın alın diyo bi bakar mısın?

    YanıtlaSil
  35. Hocam Dungeon Hunter 4 elmas para hilelisini bulabilirmisiniz Lütfen

    YanıtlaSil
  36. Hocam telefonum galaxy s3 mini açılırken siyah ekranda çıkıyo

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir