Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Şubat 2014 Pazartesi

BlackMart v0.99.2.49B APK - Oyun ve Uygulama Marketi

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Site üzerinden sıklıkla aldığım istekler arasındaydı aslında daha önceden eklemem gerekliydi ancak bazı sorunlar ve oyun isteklerinden dolayı geri plana atmıştım bugün fırsatım varken sizlere BlackMart'ı sizlere son sürüm olan v0.99.2.49B ile sunmak istedim aranızda bazı arkadaşlarım ne işe yaradığını merak ediyor olabilirler kısaca anlatmak istiyorum telefonunuzdaki Play Store gibi oyun ve uygulamaların bulunduğu bir uygulama ancak en büyük farkı her şeyi ücretsiz olarak sunmasıdır Play Store'da bulunan ücretli oyun ve uygulamalar BlackMart'da ücretsizdir ancak Play Store gibi geniş bir arşiv beklemeyin fakat yeterli seviyedir. Üstelik TÜRKÇE dil desteği de sunuyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Uygulamamızdan Görüntüler
BlackMart v0.99.2.49B APK
Kurulumu
BlackMart v0.99.2.49B APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

108 yorum:

  1. hocam reckless getaway paylaşabilir misiniz ? 170 MB .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reckless gateway galaxy mini de sorunlu çalışmıyor

      Sil
    2. Benim telefon i sürümu oldugu icin burdaki oyunlarin cogunu acmior(beyaz ekran) bide telefon 360p oldugu icin filmlerde sorun oluyo(bazi siteler var ama yeterli diil) ne yapmam lazim

      Sil
    3. hojam samsung apps deki real football 2013 ü full ekleyebilirmisin?

      Sil
    4. Hocam lütfen tüplü ve öfkeliyi paylaşırmısın yada onun gibi şahin kullanabileceğim bi oyun eklermisin lütfen ama lütfen

      Sil
  2. uno ve monopoly gibi oyun paylaşirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak koç dragon mania apk yeni sürümsiteye koyarsan sevinirm

      Sil
    2. monopoly milyoner istiyoruz

      Sil
  3. Beat the Boss 1 veya 2 hacamm lutfennnnn.

    YanıtlaSil
  4. 2 yorum hocam,birde eğer sims3 ü modlarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler toprak hocam iste.bu simdi oyunlara devm yukle yukle yukle ...:)))

    YanıtlaSil
  6. Ama her oyunuda yuklemeyor mesala MC4 apk ındırıp kurabılırsınız ama dataları ındırmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulamadan indireceğiniz oyun ve uygulamalara garanti veremem ki :/

      Sil
  7. Hocam K.bakmayn Yorumu yanitLa yapnca acmyo opera mini tekrardan payLasmak zorundaym Hocam daha once root yaptm Ama bu sefer oLmuyo isLemLerim doqru En son E: Error fiLandiyo Bana caLsan bi Link atarmsnz Lutfen Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam belli ki cihaza recorvery mod kurmuşsunuz telefona yeniden rom yükleyin.
      işlem sırası her zaman rom > root > recorvery mod olmalıdır.

      Sil
  8. Hocam soccer oyunuyla ttorrenti lisansli bir sekilde paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. Hocam vallaha süper bir site tebrikler.

    YanıtlaSil
  10. Hocam birde clash of clans gibi armv6 strelaji oyunu önerirmisiniz?

    YanıtlaSil
  11. Hocam angry birds go die bi oyun var armv6 oluyirsa yapabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. angry birds go armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  12. Hocam yine basinizin belasi burak gamecih i paylasacakmisin ? Ben link atmistim contra evolutiona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konuları paylaşmaya vaktim yok.

      Sil
    2. Hocam bu GameCIH 2 sitedeki deil ben 2.3.6 romunda olani bulmustum ama paylasmak istemiyorsaniz no prob :D

      Sil
    3. hiç bişeye yaramıyo o boşuna yüklemeyin.

      Sil
  13. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle bence uygulama gayet başarılı ve üst seviyede ama keşke rar dosyaları ile indirse ama olmuyor neyse yinede emeginize sağlık gayet iyi bir uygulama :) :)

    YanıtlaSil
  14. Hocam Peki GT-S5570i uygun Rom nasL biLabiLirm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi için romu sammobile.com'da araştırın var hocam yalnız kurulum konusunda yardımcı olamam.

      Sil
  15. Hocam öncelikle selamın aleyküm ben senden clash of clans oyununun hilesini istemiştim sende gayet güzel bir dille armv6 da çalışmıyor dedin saolasın ama clans-clash-league-of-shadows oyunu armv6 da çalışıyor onun için mod yapabilirmisin cevabın ne olursa olsun teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaan hocam şimdilik mod olmuyor ama sabah tekrar bakacağım

      Sil
  16. Hocam ilk basta soyluyom kick the boss 2 calismiyo ve 1 ini yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle sitede kick the boss 2 galaxy mini de sorunsuz çalışıyor. sizin için 1 eklemeye çalışacağım

      Sil
    2. Saolun hocam isiniz kolay gelsin

      Sil
  17. hocam dead space nin linklerini düzeltecektiniz noldu.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam en kısa sürede düzeltmeye çalışacağım

      Sil
  18. Hocam crysisin linkini düzeltin bari yeni surum geldiginde onuda indiririz

    YanıtlaSil
  19. Hocam Bende S3 Mini Var Bunu İndirdim Ama Paket Çözümlemede Hata Var Diyor Ne Yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam inen dosya bozuk inmiştir tekrar indirin dosyalar sorunsuzdur

      Sil
  20. ya bişey sorucam bu hocam muhabbeti nerden geliyo :))

    YanıtlaSil
  21. site çok güzel ve kullanışlı toprak hocam, hocam birazda uygulama paylaşabilirmisin ?? :D

    YanıtlaSil
  22. HOCAM BİŞEY SORACAĞIM, BURDAN İNDİRDİĞİM NSS'DE PRO LİSANS OLDUĞU HALDE DÜKKANA BAĞLANAMADI DİYOR BU SORUNU NASIL ÇÖZERİM Bİ BİLGİNİZ VARMI?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o sorun nss'de sıkça oluyor yapacak bir şey yok şuan için birde dükkana girerken internet bağlantınız oluyor değil mi ?

      Sil
    2. EVET HOCAM, İNTERNET VARKENDE DENEDİM YOKKENDE DENEDİM BİRKAÇ YABANCI FORUMDAN BAKTIM SİLİP TEKRAR YÜKLEYİNCE SORUN DÜZELİR DİYOLARDA BANA Bİ SEZON GEÇTİM O YÜZDEN DENEMEDİM SİZİN GÖRÜŞÜNÜZ NEDİR ?

      Sil
  23. Hocam gecen gibe soledim pes ne zaman psp dediniz ne zmn yapabilirsiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf hocam galaxy mini de oynanmıyor kasıyor.

      Sil
  24. Hocam inotia 3 'de exp hilesi nasil yapılıyor anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yanlış hatırlamıyorsam zaten oyun içindeyken gelen exp değeri normalde fazlaydı.

      Sil
  25. Hocam birşey daha soracağım. Benim telefonum Samsung Galaxy Gİo S5660 (Armv6). Peki root işlemi ile telefonda Armv7 uygulamaları açabilme şansımız var mı? (Telefona zarar vermeden)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam armv6 cihazlarda armv7 oyunları hiç bir türlü açamazsınız oyunlar armv6 portlanmadığı müddetçe çünkü işlemci mimarisi farklıdır.

      Sil
  26. Toprak Hocam Baska siteden Root indirdim Superuser geLdi sizin root dosyasinda sorn var hocam İsterseniz bi duzeLtin baska arkadasLar icin Genede TesekkurLer .

    YanıtlaSil
  27. Yanıtlar
    1. hocam dosyada virüs yok merak etmeyin yapısından dolayı virüs olarak algılanıyor.

      Sil
  28. hocam homerun battle 2 para hilesi yapabilirmisin iolursa

    YanıtlaSil
  29. hocam launcher 8 pro ya baksanız .

    YanıtlaSil
  30. Toprak abi beat the boss un hilelisini atarmisin ama 2. Sinin bide gogle playdaki kitaplari atma sansin varmi?

    YanıtlaSil
  31. Hocam bide city island i modlasan city island airport degil amA lutfen

    YanıtlaSil
  32. New star socceri pro lisans hava ve saha full ve de para hileli yaparsaniz sevinirim son surumunu nolur hocam acil lazim

    YanıtlaSil
  33. hocam winat9 son sürümünü koyar mısınız çok aradim fakat bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store'dan indirin hocam

      Sil
    2. hocam galaxy young kullanıyorum ve uygun değil diyor indiremiyorum internette de son sürümünü bulamadım lütfen hocam

      Sil
  34. hocam nasılsınız sizi görmüyeli 3 saat oldu.:D

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Construction simulator 2014 paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
    2. armv6 olmayanida olur google playda paralida o yuzden

      Sil
  37. hocam 3d park oyunlarından paylaşırmısınız. yada dr.parking full sürüm paylaşın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğiniz oyun varsa park etme tarzında isim verin bakayım hocam.

      Sil
  38. Hocam ice age Village modlusu mevcutsa yükler misin boş vaktin olduğunda Lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de verimli çalışmıyor ekleyemem.

      Sil
    2. ARVM7 var mı Sayın hocam

      Sil
  39. Hocam kolay gelsin Tiny Station u modlarmısın mümkünse

    YanıtlaSil
  40. HOCAM SD KARTA ATILABİLEN WHATSAPP VEYA FACEBOOK PAYLAŞABİLİR MİSİN ? YANİ ÖYLE BİSE YAPABİLİR MİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonunuzu root yapıp link2SD uygulaması ile SD karta taşıyabilirsiniz

      Sil
  41. Hocam cok sıkıcı uygulamalar geliyo ltfen iyi uygulamalar yüklemeye çalışın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çalışan oyun veya uygulama bulup onu inceledikten sonra siteye eklemek zaman alan işler göründüğü gibi değil ki :/ yoksa bende isterim yeni çıkan her şeyi siteye eklemeyi ama olmuyor

      Sil
  42. Hocam yüklüyorum geçersiz lisans diyor anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerede alıyorsunuz bu hatayı hocam ?

      Sil
    2. Mesela the amazing Spiderman oyununda gameloft yazısı çıkıyor sonra mevcut lisansı kabul ediyormusunuz diyor accept e basinca geçersiz lisans diyor

      Sil
  43. toprak hoca bu programlarda eset 7 virus uyarısı veriyor temiz mi bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama temizdir garantisini ben veriyorum...

      Sil
    2. eyvallah hocam eseti kapatıp yeniden indirdim sorun çıkarmadı.

      teşekkür ederim

      Sil
  44. kick the bosss 1 istiyoruzzzz hocaammm

    YanıtlaSil
  45. Fun run hilesini yapar misin lutfen

    YanıtlaSil
  46. hocam new star soccer'in v1.60 sürümünü modlayabilir misin (pro lisans, para, alışveriş hile vb.) ?
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Hocam paralı oyunlar paralı mı bilmeden indirdim de need for speed shıft i

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. toprak hocam bi sorum var
    -blackmart programı alpha sürümü mü

    YanıtlaSil
  50. Hocam ücretli oyunları ücretsiz indiriyor dediniz ama oyunun üstünde dolar euro işreti

    YanıtlaSil
  51. hocam galaxy ace alcamda i sürmümü alıyım yoksa başka bi sürmmü önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
  52. Hocam yukluyorum aciyorum internet baglantisi yok diyo biraz bekliyorum blki acilir diye yine internet baglantisi yok diyo

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir