Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

10 Şubat 2014 Pazartesi

City Island Premium APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sim City ve benzeri oyunları sevenlere önerebileceğim tarzda kendini kanıtlamış nadir oyunlardan birisidir City Island serisi üstelik tamamen TÜRKÇE'dir. Aramızdan birkaç arkadaş City Island MODlu istiyordu ancak son versiyona hile yapılmıyor bu yüzden Premium versiyon olarak sizlere sunuyorum. Premium versiyonda altın madeni ve ekstra 19.99$ değerinde altın paketi ile geliyor bir nevi oyuna başladığınızda orta derece zengin oluyorsunuz bu sayede bir çok ögeye sahip olabilirsiniz. Daha önce oynamayanlar için kısaca City Island'ı anlatmak istiyorum oyunumuzun adından da anlaşılacağı üzere sahip olduğunuz ada üstünde kendi şehrinizi kuruyorsunuz bu şehrin mimarı, yatırımcısı, inşaat mühendisi ve diğer her şeyi sizin parmaklarınızın ucunda toplamda 85 farklı bina, parklar, dekorasyonlar. Ada şehrinize gelen turistlerden para kazanmak öncelikli amacınız daha fazla para kazanabilmek için şehrinizde bulunan yapıları geliştirmeyi unutmayın. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8.99'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler

City Island Premium APK
Kurulumu
City Island Premium APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

99 yorum:

  1. toprak hocam six guns datayı indiremiyorumda başka yere upload etseniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka yere upload etme şansım yok. dosya linkinde sorun yok hem

      Sil
    2. Hocam telefon almayı düşünüyorum NOTE 3 ile xperia Z1 arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz

      Sil
  2. Teşekkürler Hocam 3 4 gündür istiyordum sağolun!

    YanıtlaSil
  3. hocam Fun Run oyunuyla Candy Crush Saga oyununu rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam. fun run'a bakacağım çalışırsa eklerim

      Sil
  4. candy crush saga yı yükler misin ltf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  5. Hocam rootsuz calisan hile programi var mi acaba varsa soylermisiniz

    YanıtlaSil
  6. Hocam bizi niye takmıyosun bari green farm 3 armw6 da çalışmıyor falan de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam green farm sitede var zaten
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/09/green-farm-3-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
    2. Toprak hocam coj guzel oyun ama ben en cok subway surfers (biraz kasiyo) ve sas 3 e bayildim .hocam 3 gundur oyun yukle miyorsun uz lutfen guzel bi oyun yuklermisiniz hep ayni oyunlardan sıkıldım .

      Sil
    3. Toprak hocam coj guzel oyun ama ben en cok subway surfers (biraz kasiyo) ve sas 3 e bayildim .hocam 3 gundur oyun yukle miyorsun uz lutfen guzel bi oyun yuklermisiniz hep ayni oyunlardan sıkıldım .

      Sil
  7. Hocam Banana Kong mod yapar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenmeye çalışacağım hocam olursa eklerim

      Sil
  8. Hocam , geçen gün paylaştığınız destinia oyununu beğenerek oynadım bi ricam olcak sizden : Gamevil firmasının DARK AVANGER adlı bi oyunu var paylaşırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dark Avanger son sürüm mod olarak eklemeye çalışacağım hocam

      Sil
    2. Eyvallah çok saolun hocam

      Sil
  9. çiftlik oyunu ekleyebilir misiniz hay day de olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armin hocam hay day armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef.

      Sil
  10. Hocam geçenlerde eklediğiniz DESTİNİA adli oyunu cok sevdim tesekkür ederim fakat karakterim durduk yere ölüyor neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam karakter durduk yere ölmez sitede oyunu bitiren birçok arkadaş var sorun yaşamadan

      Sil
  11. Hocam ben eskiden bu sitedeki tüm oyunlari indirebiliyordum ama artik indiremiyorum. Telefonum s3 mini yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefondaki tarayıcı ile ilgili bir sorun. tarayıcınızı değiştirin

      Sil
  12. Hocam trainz driver ve bus simulator 2013'u eklermisiniz ? Birde nfs shift ne oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trainz driver ve bus simulator ARMV6 cihazlarda çalışmıyor hocam.
      nfs shift için beklemede kalın hocam

      Sil
  13. Merhaba toprak hocam ben general mobile planet icin root istemistim yardimci olamamistiniz onemli diil ben senden siteye BLACKMART ALPHA yuklemeni isticektim play storedeki her sey bu uygulamada ucretsiz fakat hocam son surum olursa iyi olur simdiden tesekkurler basarilarinizin devamini diliyorum ama hocam telefonumla alakali biraz kucuk capli arastirma yaparsaniz.cok sevinirim sitenizi hep takip.ediyorum ve arkadaslarima oneriyorum tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhammet hocam uygulama isteklerine önümüzdeki günlerde bakacağım

      Sil
    2. Muhammet hocam blackmart i burdan indire bilirsiniz (http://mediafire.com/?2fenzv4st527ok5) hem turkce hemde son surum acin ve sizden guncelle ister ve onu guncelle sonra bedavaya uygulama indir bir progfam daha var onun adini verim googleden indire bilirsin (Aptoide) yardim ettiysem ne mutlu bana

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  14. Hocam fifa 2010 da sorunum var yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam lutfen sesimi duyun bari bi cevap verin olur yada olamz diye green fram 3 mod yuklermisin yada en azindan cevap atin..

      Sil
    2. mod olmadığını zaten söyledim hocam

      Sil
  15. Merhaba
    Hocam İnotia 4 mod yapmışsınız ancak gem hilesi yok gem hileli olanini yapar mısınız ?

    YanıtlaSil
  16. Hocam daha dun yorum attim ama yok tekrar rica ederim Ganster City mod apk hocam bi cevap lütfen...yapabilirmisin yapamazmisin ? Lütfen cevap yaz hocam

    YanıtlaSil
  17. Hocam kick the boss galaxy y uyumlu yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var hocam 2.versiyonu. 3 çalışmıyor armv6 cihazlarda

      Sil
    2. Hocam tmm da acilmiyo ki yeniden yuklermisiniz

      Sil
  18. Hocam gangster citynin modlusunu koyabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  19. HOCAM ŞARJIN YÜZDE KAÇ OLDUĞUNU GÖSTEREN UYGULAMALAR KOYABİLİR MİSİNİZ ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siteye ekleyemem ancak play store'da fazlasıyla var araştırın

      Sil
  20. hocam bildiğin gibi candy crush armv6 da çalışmıyor ancak bildiğin ona benzer bi oyun varmı? ben sweetland candy trip diye bi oyun buldum lvl ler falan çok benziyor herşey ama oyun sorunla kendi kendini kapatıyor vs yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam bu konuda

      Sil
  21. happy farm candy day ve zombie escape bakabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zombie escape çalışmıyor hocam. happy farm candy day içinse son sürüm mod olmuyor normal versiyonu play store'dan indirebilirsiniz.

      Sil
  22. Hocam clash of clans hilesi yapabilirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam clash of clans armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  23. Hocam Jungle Heat gibi bir oyun varsa atar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o tarzda armv6 cihazlarda çalışan oyun yok gibi

      Sil
  24. Hocam Movie Star Planet i modlayabilir misiniz? Ben uğraştım ama beceremedim.

    YanıtlaSil
  25. Hocam Jungle Heat mod atsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem.

      Sil
  26. Hocam bu six guns yukledim data herseyi telefona yuklemedi yuklenmedi yaziyor bide subway surf simdikilerden bir yuksegi yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android sürümü ile alakalı bir sorundur hocam yüklenmedi hatası. sürümü 2.3.x üstü yapın

      Sil
    2. Hocam o nasil olcak anlamadim

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. hocam android sürümü 2.2.x ise yüklenmeyebilir APK dosyaları o yüzden cihazın sürümünü 2.3.x yapın

      Sil
  27. Hocam fifa 0 da directional pad yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam chainfire kullanmanız gerekli oyunda

      Sil
    2. Chainfire da kullaniyorum directional pad yerine C var ama o sadce hiz yonunu telefonu hareket ettirerek veriyorum

      Sil
    3. hocam ayarlarına baktınız mı tam hatırlamıyorum ancak pad leri ayarlayabiliyorsunuz

      Sil
    4. Baktm hacam ancak directional pad yok sadece sadece A ve B tuslari var

      Sil
  28. toprak hocam temple run 2 galaxy y ile uyumlu yüklermisiniz birçok yerde araştırdım fakat yok bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temple run 2 zaten sitede var hocam
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/02/temple-run-2-para-hileli-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  29. Hocam hobbit:the kingdom modlayabilirmisin

    YanıtlaSil
  30. Hocam truck simulator 2013,nba 2k13 ve olursa nfs most wantedi paylasirmisin

    YanıtlaSil
  31. Hocam bende samsung galaxy ace 2 var ama 4.1 android olmuyo neden

    YanıtlaSil
  32. Ya hocam oyun ekleyin artik

    YanıtlaSil
  33. Hocam megapolis mod yapar mısınız ?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. hocam templer run var fakat galaxy y de kapanmaya zorla hatası veriyor

    YanıtlaSil
  35. Toprak hocam hileli oyunlar apkya nasıl çevriliyor bilgi verebilir misin?

    YanıtlaSil
  36. hocam angry birds go yada bakabilirmisiniz veya star wars 1 ve star wars 2 bunlar bana yeter hocam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utku hocam istediğiniz 3 oyunda armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
  37. Hocam dolmus driver i yuklermisiniz cok guzel bi oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolmus driver armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  38. Hocam bi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  39. Hocam bir isteğim olacak, Score! diye bir oyun var telefon desteklemiyor eğer mümkünse yapabilirmisiniz çok makbule geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam Score! armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  40. Hocam City Island Premium un para hilelisini paylasir misin ?

    YanıtlaSil
  41. trafik racer yukleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  42. Toprak hocam ben oyunları hileli yapabiliyorum bunları hileli olarak nasıl apkya çevircem

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir