Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Sorcery! 2 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sorcery! 2 FULL APK, bugünkü konumuz siteden aldığım istekler üzerine ekleyeceğim strateji tabanlı oyunları seven arkadaşlarımızın kesinlikle beğeneceği tarzdadır yalnız Sorcery! 2'yi tam anlamı ile oynamak için orta düzey İngilizce şarttır. Oyundaki amacınız koca bir harita üzerinde yönlendirdiğiniz karakteriniz ile size verilen yönergelere göre oyunda ilerlemekten ibarettir yalnız karşınıza çok güçlü yaratıklar, hırsızlar ve savaşçılar çıkabiliyor dikkat edip doğru yollardan gitmenizi öneririm. Seçtiğiniz erkek veya kadın karakter ile oyuna başlıyorsunuz. Tamamen interaktif yapıdadır sorulara vereceğiniz cevaplar oyunun sonunu belirlemektedir. 30'dan fazla canavar, kazanmanız gereken kumarlar ve dahası için Sorcery! 2 oynamanız gerekiyor. Sorcery! 2 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 11.00'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Sorcery! 2 FULL APK
Sorcery! 2 FULL SD DATA
Kurulumu
Sorcery! 2 FULL SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.inkle.sorcery2" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Sorcery! 2 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

163 yorum:

  1. İlk yorum hocam -EMRE- :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın emre hocam :)

      Sil
    2. Hocam Oh My Heroes! Parali karakterler acik son surum paylasirmisin lutfen hocam tesekkurler...Hayirli Ramazanlar hocam :)

      Sil
    3. KATILIYORUM HOCAM 3 AY ONCE SOLEMİSRİM BAKİCAM DEMİSTİNİZ BU ARADA CAPS LOCK KAPANMİO SRRY

      Sil
  2. ikinci yorum hocam (yusuf eren

    YanıtlaSil
  3. hocam samsung galaxy note orjinal kalemi nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
  4. Meraba hocam tum telefonlar icin oyun yerine biraz sistem uygulamasi olsa iyi olur arm6 oyunlar pek iyi deil

    YanıtlaSil
  5. Hocam galexy pocket orjinal jellybeast romu attim kilit ekranini seffafligini artirmak istiyom.nasil yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy pocketdaki custom rom hakkında bilgim yok hocam

      Sil
  6. hocam telefona bir rom kurulurkenbaska bir rom kurarsak ne olur

    YanıtlaSil
  7. Hocam galaxy miniye gore arka plan degistiren bir fotosop programi yukleseniz olmasa bile bi link verseniz simdiden saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arka plan için galeriye attığınız resimleri kullanabilirsiniz

      Sil
  8. Hocam nası root yaparım söylermisiniz cihazim htc wilfdre s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam htc wildfire için yardımcı olamam hocam

      Sil
  9. hocam bir bakarmısınız yardımınız lazım hocam aslında niyetim S4 mini almaktı ama telefoncuya gittiğimde telefoncu GRAND NEO yu gösterdi benimde fikrim değişti ve grand neo aldım sizce iyi etmişmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam keşke galaxy s4 mini.alsaydınız özellikleri çok daha iyiydi s4 mini nin

      Sil
    2. hocam olan oldu ama bu grand neo nasıl

      Sil
    3. hocam orta düzeyde bir cihaz yarı yolda bırakmaz 1-2 sene kadar

      Sil
  10. toprak hocam cat war 2 nin son surumunu yuklermisin mod yaparak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cat war 2 güncel sürüm için bakacağım çağrı hocam mod olursa siteye eklerim

      Sil
  11. Hocam online oyunlarda mod yapma yolu var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. homca online oyunların bilgileri internet üzerinde oyun serverlerinde tutulduğu için çok zor mod yapmak

      Sil
  12. Hocam Oncellikle Iyi Aksamlar Hocam Size Bi Sorum Olacakti S4 Un Sarji Cabuk Bitiyor Sizdede Boylemi Eger Oyleyse Ne Yapiyorsunuz Siz Hangi Prgrami Kullanarak Cozuyorsunuz Veya Oneriyorsunuz Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de iyi akşamlar sait hocam bendeki cihaz lg g2 şarj konusunda sıkıntım yok sadece arama ve sms için kullanırsam rahatlıkla 3 gün gidiyor 3000 ma batarya mevcut cihazda program kullanmıyorum ancak batarya tasarrufu için uygulamaları araştıracağım güncel sürümde bu hafta içinde eklemeye çalışırım.

      Sil
  13. Hocam townsmen prestij hilesi yapar mısın bi de musicxmatch eklersen sevinirim iyi bir lyrics uygulaması :-)

    YanıtlaSil
  14. Hocam townsmen prestij hilesi yapar mısın bi de musicxmatch eklersen sevinirim iyi bir lyrics uygulaması :-)

    YanıtlaSil
  15. Hocam angry birds go hileli oluyor mu

    YanıtlaSil
  16. hocam mini yi sattınızmı lg g2 mi kullanıyosunuz tamamen? bu arada ben mini alsam kasma yapıyomu yapıyosa nerelerde kasıyo hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam galaxy mini yi asla satmam :) o benim en değerli cihazım

      Sil
  17. Hocam chrome un armv6 apk sı var bende isterseniz link verim yukleyin siteye(serhat) mail adresiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam orjinal chrome armv6 olmuyor, sizinki 2 mb lik sadece ikonu aynı olan bir tarayıcı

      Sil
  18. HOCAM PAKET AYRİSTİRMADA SORUN VAR YAZİSİNİ ONLETEN Bİ PROGRAM VARMİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam onu önlemek sizin elinizde, dosya yanlış inmiş veya android sürümünüz yetersiz geliyordur bub yüzden olur

      Sil
  19. Hocam benim s3 mini nin kutusunu incelerken kullanim omru 5 yil yaziyodu acaba dogrumu yada galaxy mini nin kutusundada oyle bir sey yaziyormu hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede hayırlı ramazanlar hocam, galaxy mini nin kutusunda öyle bir ibare yazmıyordu. cihazın ömrü kullanıma bağlıdır

      Sil
  20. Hocam Galaxy Mini için "csr racing" ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de csr racing çalışmıyor hocam

      Sil
  21. Toprak hocam gangstar city nin hileli apk snı yayınlar mısinız simdiden cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  22. Hocam ben su pdf olayini soran kisiyim. hocam ortada rar dosyasi yok. Olay su ben bi pdf kitap indirdim. bu pdf kitap sifreli fakat ben sifreyi biliyorum. pcde kitabi aciyorum bu dosya sifreli diyo ama altindaki kutucuga sifreyi yazabiliyosun. Bu pdf yi telefona attim actim uyari cikti. ‘bu dosya sifreli acilamaz‘ diyo. bunu mobilde nasi acabilirim ? Bi fikriniz var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şifreli için kullandığınız pdf okuyucu destek vermiyor belli ki farklı bir okuyucu deneyin

      Sil
  23. Hocam telefonumu freedom icin rootladim ondan beridir google hesabi acarken sunucuyla saglam baglanti.kurulamadi diyor farkli aglarda da denedim olmadi yardim edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google play ve türevleri ile işiniz olduğunda freedom uygulamasını açıp menü tuşuna bastıktan sonra stop demeniz lazım ardından rahatlıkla işinizi halledebilirsiniz

      Sil
    2. Hocam google hesabi yok sorun orda freedom google hesabi istiyor onun icin freedom sorununu yapamadim

      Sil
    3. Hocam google hesabi yok sorun orda freedom google hesabi istiyor onun icin freedom sorununu yapamadim

      Sil
  24. Hocam gm discovery elite mi yoksa
    honor 6 mi hangisi daha iyi sizce
    Adim Yunus buarada Honorlari bn
    sormustum.

    YanıtlaSil
  25. Hocam e kitap okuma programı yüklermisiniz ( EPUP)

    YanıtlaSil
  26. Hocam Sizdeki S4 Varya Onun Sarji Nasil Hemen Bitiyormu Cunku Samsung Sarjin Hemen Bitmesini Onayladi Oda Kabullendi Hemen Bittigine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sait hocam size onerim s4 cabuk isinan bir cihaz ve fazla zorlamayin patlamaya kadar gider...

      Sil
    2. hocam şuan s4 yok elim de kullandığım zamanlarda batarya sıkıntısı çok çekiyordum

      Sil
  27. hocam yardım edermisiniz ace kullanıyorum 3d oyunları fazla acmıyor gameloft 2d oyunları var siteye eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kişiye özel sürekli oyun ekleyemem. armv6 cihazlarda çalışan oyunlardan hoşuma gidenleri siteye ekliyorum.

      Sil
  28. Hocam galaxy mini icin s4un sistem uygulamalarini modlayin lutfen eminim cok kisinin ihtiyaci vardir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini için portlansa bile çalışmaz

      Sil
  29. Hocam advanced mobile care pro yüklermisiniz lazım

    YanıtlaSil
  30. Hocam Puffinin yeni surumunu yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam puffin browser güncel sürümler galaxy mini de çalışmıyor maalesef

      Sil
  31. Hocam shazam encore paylaşır mısınız normalde ücretli

    YanıtlaSil
  32. Hocam oncelikle paylasimlar icin sonsuz tesekkurlerr tum uygulama ve oyunlarimi burdan indirdim allah razi olsun . Ha bide hocam sizden tek bi istegim olacak lutfen school drivingi paylasirmisiniz ? Tekrar tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenin keyfini çıkarın hocam :)

      school driving armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  33. Hocam hayırlı ramazanlar. Vegas Gangsteri'nin apksını yayınlarmısınız.(Burak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vegas Gangsteri galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  34. hocam miniye sitenizdeki fifa 2014 yukledim oyun calisiyor sikinti yoq ama ekran bir kayboluyor bir geliyor chainfireyi denedim ama gene ayni lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  35. Hocam lütfen yardım edin aradıgım oyunu hiç bi yerde bulamıyorum.Sizden cevap bekliyorum oyunun ismi expoloration lutfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. exploration full sürüm olmuyor hocam

      Sil
    2. Teşekkürler hocam sitenize ekliyebilirsiniz cok guzel oyun
      Emre

      Sil
  36. Hocam Oh My Heroes! Mod apk yaparmisiniz parali karakterler var onlar da acik olursa cok iyi olur hocam tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh my heroes için garanti veremem hocam ama ayarlamaya çalışacağım

      Sil
    2. Saolum hocam hayirli gunler :) İnsallah yaparsiniz...

      Sil
  37. Hocam Tabu TR nin full kilitsiz sürümünü eklermisin

    YanıtlaSil
  38. Hocam angry birds go hileli oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunlar için yardımcı olmuyorum hocam

      Sil
  39. game of war fire age yüklerimisn (full yada modunu fark etmez ).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide hocam sizin için seçtiğim oyunlar bölümünü yenileyeblirimisn yeni seçtiğin oyunlardan eklesene oraya ??

      Sil
    2. game of war fire age mod apk olmuyor hocam

      Sil
    3. hocam oyunda full versiyon diye bir şey yok

      Sil
  40. hocam benim telefonum grand neo ben bu telefona fifa 2014 indirme şansım var mı bir bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iniyo hocam kuzenim indirdi onun telefonuda grand neo hatta oynuyom :D

      Sil
    2. nereden indirdi bir bilginiz var mı hocam :)

      Sil
    3. hocam grand neo da fifa 14 oynayabilirsiniz. google'da araştırma yapın apk dosyasını rahatlıkla bulursunuz

      Sil
    4. teşekkür ederim hocam

      Sil
    5. bulamadım :) bildiğiniz site var mı hocam kaç saattir bakıyorum ama yok google playde var ama ben dosyalı istiyorum hocam ne yapmalıyım bildiğiniz bir site filan varsa yardımcı olurmusunuz

      Sil
  41. ,hocam çok sordum sordum ama :D irom man 3 eklermsin armv6 larda çalışıyo hemde 0 kasma ile izle bunu http://www.youtube.com/watch?v=YnGlpDw65wA ama link vermemiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam iron man 3 armv6 cihazlarda çalışmıyor. videodaki telefonda oynanan oyun video izleniyor gibi ilerliyor

      Sil
  42. Hocam s.a hayırlı ramazanlar gangstar 2 mv bu video oynatılamaz diyo telefon s3 mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size de hayırlı ramazanlar, oyun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  43. Hocam Arcane Legends e mod yapabilir misiniz ya da guvenilir bir sey verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  44. Hocam yeni site açıldığında bu sitede yeni sayfa olarak yayınlarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette mustafa hocam buradan duyuru yapacağım

      Sil
  45. Telefonun Bilgilerini Ogrenmek yani performansini ogrenmek icin hangi programi oneriyorsunuz antutu denedim cok dusuk cikariyor baska varmi antutu gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam benimde önerim antutu cihazınız neyse onun sonucunu verir

      Sil
  46. siz s4 un sistem uygulamalarini portlayi ben calistiririm lutfen portlayip link verin yada sitede paylasin

    YanıtlaSil
  47. Hocam ne zaman yeni sayfa açıyorsunuz yeni telefon aldım sizin yeni sayfa açmanızı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam bu yaz içerisinde açacağım merak etmeyin :)

      Sil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Hocam root attıktan sonra foto video muzik vs silnir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir hic birsey olmaz sadece yeni bir uygulama ekelenecek (superuser) adi kurukafaya benzer bisey onu gorurseniz telefonunuz rootlu olmustur demek

      Sil
    2. Sagolun ismail hocam root atiyorum simdi :-)

      Sil
  50. Hocam advanced mobile care pro yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bi sorum daha var uptade zip dosyasını rar dan cikartip mi sd kart dizine atacagiz tasiyarak mı

      Sil
    2. hayir rardan cikarmadan direk sd kartiniza atin direk sd cardin ilk sayfasina atin yeni klasur yapmayin yani attiktan sonra telefonu kapatin menü tusu ve power tusuna basili tutun recovery moda girdigten sonra ordan ses acma ve kisma tuslariyla update from sdcard a gelin menu tusuyla secin ve sonra update dosyasini bulup onada menu tusuyla install yapin zanten hemen biter sonra reboot system now root oldu ama bunu yapmadan once telefonunuz galaxy mini s5570 ise yapin s5570i serisiyse bu siteden i serisini indirin aman sonra telefon bozulmasin :-)

      Sil
  51. Hocam cok sordum ama suan google heaabim yok freedom icin google heaabi istiyor google.hesabi kurarken sunucuyla saglam baglanti kurulamadi diyor farkli aglarla denedim olmadi hocam yardim edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim ayni sorun bendede oldu telefonum Galaxy Ace 5830i stock rom kurdum duzeldi cihaziniza stock rom kurun belki revovery moddan wipe data ve cache yaparsaniz duzelir ama kesin cozum stock.rom insallah duzeltebilirsiniz :)

      Sil
    2. hocam google play bağlantı hatası için farklı bir ağ deneyin

      Sil
  52. kardeş minion rush galaxy tab 3 için yapabilirmisin ya da galaxy s2 ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece galaxy mini de çalışan oyunları siteye ekleyebilirim hocam

      Sil
  53. Günaydın hocam. Yeni sitenizin ismi/adresi ne olacak kararlaştırdınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de günaydın hocam yeni site için her şey belirlendi sadece beklemek zorundayız

      Sil
  54. s.a. leo's fortune oyununun mod hileli versiyonunu yüklerimisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  55. hocam galaxy young ta GUNSHIP BATTLE :
    Helicopter 3 oyun açilirken tam yuklenirken
    oyundan atiyor bu sorunu nasil gderebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki gunship battle galaxy mini de sorunsuz çalışıyor hocam diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  56. Hocam Brothers In Arms 2 - linkler yenlilermisiniz ? Ölmus linkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konulara dönmeye vaktim yok maalesef

      Sil
    2. hocam bn burda buldum reklam vermek amaçla soylemiyorum
      http://armv6gamecenter.blogspot.com.tr/

      Sil
  57. Hocam angry birds go hileli oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. angry birds go galaxy mini de çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
  58. Toprak Hocam Striker Soccer Brezilya Armv6 Yapbilirmisin Ltfn hocam.......Barış

    YanıtlaSil
  59. Hocam yanlislikla sdcardi formatladim nasi geri donderirim tel galaxy y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kart formatlanmış ise telefon üzerinden geri getiremezsiniz bilgisayara bağlayıp normal harddiski geri getirme programları ile silinen dosyaları geri getirme şansınız var ama garanti veremem

      Sil
    2. program lınk varmı hocam

      Sil
  60. hocam soccer star para hile oluyormu

    YanıtlaSil
  61. Emre:
    Toprak hocam dragon finga sinirsiz para hilesi yapabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dragon finga için bakacağım hocam galaxy mini de çalışırsa siteye eklerim

      Sil
  62. Hocam Eternity Warriors 2.3.6 Cihazlarda Sorunsuz Calisiyor. Hocam Sizden Istedigim Oyunda Para Kazanmak Cok Zor Bir Para Hileli Paylasirsaniz Sevinirim Yada Hocam By Oyuna Uygun Para Hile Program I Soylermisiniz
    Oyun Linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glu.android.warriors&hl=tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eternity Warriors mod sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  63. Hocam Gangster City'nin para hileli modunu atarmısn -Arman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gangstar city mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Gangster city tqrzi oyunu modlayip atarmisiniz hocam

      Sil
  64. Hocam google play ve blackmart haricinde oyun guncelleyecegim bir program veya uygulama varmi ben jungle heat oynuyorum oyun google play de uygun deil fakat oyun aciliyor bu goole play de uyumsuz oldugu icin guncelleyemiyorum bunun icin uygulama onerirmisiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burak hocam jungle heat için kendi sitesini kullanabilirsiniz en güncel sürümü için

      http://jh.my.com/jh.apk

      Sil
  65. hocam green farm 3 e game killer ile hile yapabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. green farm 3 de yapabilirsiniz sanıyorum hocam denemedim :/

      Sil
    2. Hocam oliyor ama cok zor yontemi degsik subwaysurfs gibi deil direk parayi yaz sonra biraz para harca sonra yine parayi yaz sonra birtane cikacak ona ne kadar para istiyorsan yaz oyle olmiyor yontemini bende unuttum ben yine arastirma yapmim size haber veririm

      Sil
  66. Hoca s4 un sistem uygulamalarini portlayin galaxy mini icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s4 uygulamaları için yardımcı olmayacağını söyledim hocam

      Sil
  67. Hocam Blitz Brigade olmuyomu markette var. Bide hocam six-gunsu modlayabilirmisiniz leveller gecilmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blitz brigade galaxy mini de çalışmıyor, six guns mod sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımıc olamam

      Sil
  68. Hocam advanced mobile care pro yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam advanced mobile care pro apk sürüm olmuyor maalesef

      Sil
  69. ferı dondurmek ıcın progrtam lınk varmı

    YanıtlaSil
  70. Hocam yeni bi futbol oyunu yokmu

    YanıtlaSil
  71. Hıcam dream legue soccer var hikelisi olsa çok makbule geçer

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir