Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

29 Temmuz 2014 Salı

Final Fantasy 3 v1.1.0 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Final Fantasy 3 v1.1.0 FULL APK, bugünkü konumuz tüm dünyanın yakından tanıdığı RPG oyunlarının atası olarak söz etmek istediğim ilk olarak Square Enix stüdyosu tarafından 1987'de çıkarılmış efsane oyunlardan birisidir. Yapımcı firma ilk olarak hem bilgisayar hemde oyun konsolları için verdiği desteği mobil cihazlar gelişince cep telefonlarımıza ve tabletlerimize taşıdı şuan için Final Fantasy serisine ait Google Play'de 10 yakın oyun bulunuyor sonuç olarak fazlasıyla sevildi. Aranızda elbette Final Fantasy serisinden oyunlar oynamayan vardır ben ilk olarak Play Station 1'de "Final Fantasy Origins" oynamıştım hala aklımdadır. 3D tasarlanmış grafik evreni içinde takım arkadaşlarınız ile yaratıklara karşı verdiğini mücadelede amacınız dünyayı kurtarmaktadır. Maksimum 4 karakter her birinin kendine has özellikleri ve dahası. Final Fantasy 3 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır ve güncel sürüm olan v1.1.0'dir. Play Store'da 14.49'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Final Fantasy 3 v1.1.0 FULL APK
Final Fantasy 3 v1.1.0 FULL SD DATA
Kurulumu
Final Fantasy 3 v1.1.0 FULL SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.square_enix.android_googleplay.FFIII_GP" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Final Fantasy 3 v1.1.0 FULL APK dosyamızı indirip kuralım oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

95 yorum:

  1. Oyun icin tesekkurler. Toprak hocam

    YanıtlaSil
  2. saolun hocam pudding monster noldu

    YanıtlaSil
  3. Oyun İçin Teşekkürler Hocam Bana Yardımcı Olurusunuz bu Telefon hafızası artırma gibi bi yardım googlede ne yazıp hangisine tıklayacağım onu söleyim 1. 2. falan söleyin yeter siteyi paylaşmanıza gerek kalmıcak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam bu konuda yardımcı olamam kusura bakmayın, araştırın hangisi uygun geliyorsa size onu deneyin

      Sil
  4. Toprak hocam mayday acil inis oyunu acilmiyo riva etsem yardimci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki may day full sürüm olarak galaxy mini sorunsuz çalışıyor hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/mayday-acil-inis-full-apk.html

      diğer cihazlar için yardımcı olamam :/

      Sil
  5. Hocam 2 sorum olacakti. 1.si bu oyun galaxy ace s5830i de acilirmi veya beyaz ekran sorunu olurmu ? Telefonum rootsuz ve rootlamayi dusunmuyorum . O yuzden chainfire olmadan sorun olmadan acilirmi oyun ? 2.si Doodle Jump a bakabildinizmi ? Simdiden saolun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abdülkadir hocam oyun galaxy ace i serisinde çalışma ihtimali çok yüksek deneyin, doodle jump için beklemede kalın

      Sil
    2. Tamam hocam saolun :)

      Sil
  6. Hocam Nasıl ya yardım edemiyosunuz bu bütün android telefon için oluyor lütfen hocam ya ben bulsaydım yapardm hocam ya lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam dediğim gibi kendiniz araştırın, nasıl yapıldığını neye yaradığını nasıl kullanıldığını hepsini biliyorum ancak kendi sitemde olmayan hiç bir konuya kefil olamam bu yüzden link paylaşımı veya farklı bir siteye yönlendirme yapmıyorum

      Sil
    2. Bununda g*tü tavanda b*ktan bir sitesi var başka sitelerden araklıyor bi b*k bildiğide yok

      Sil
  7. Hocam iphone 4 kullanıyorum hiç bir dosyayı indiremiyorum içerik uygun değil diyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ios işletim sistemi hakkında bilgim yok maalesef

      Sil
  8. HOCAM TEKRARDAN BAYRAMINIZI KUTLAR ANNENİZİN BABANIZIN ELLERİNDEN ÖPERİM SİZE BİR SORUM OLACAKTI: SD KARTTA EXT2 EXT3 GİBİ ALANLAR OLUŞTURDUNUZMU HİÇ? BİR ZARARI OLURMU ? NE GİBİ RİSKLERİ VAR VE ÖNERİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hocam sizin ve ailenizin de bayramı mübarek olsun annenizin ve babanızın ellerinden bende öpüyorum :)

      sd kart konusuna gelecek olursak
      hocam hiç bir riski ve zararı yoktur merak etmeyin

      Sil
  9. Hocam winner soccer 2014 telefonda devami gozukmeyince 2 yazmisim yoksa armv6 cihazlarda calisiyo hocam

    YanıtlaSil
  10. hocam ozaman siz paylaşın konuyu yani siz konuyu açın ve yapın siz bizde sizden yapalım ?

    YanıtlaSil
  11. hocam yarın paylaşabilirmisiniz konuyu ?

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar sitede çalisan güzel oyun önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Hocam oncelikle oyun icin sagolun bende bu oyunun 2014 baslarinda paylastiginiz versiyonu var haliyle oyunda da ilerlemis bulunuyorum ve guncellemek istemiyorum bu versiyon ile oyuna hangi ozellikler eklenmistir ve sizce oyun guncelliyim mi?
    hocam birde size 2 sorum olacakti
    1. hocam siz bana lg g2 yi onemistiniz bende bu yil sonuna kadar alicam ama lg g 2 nin arkasinda bir tus var ve bu tus ne ise yariyor?
    2. hocam spider man ultimate power (2D) paylasir misiniz ya da link verir misiniz eger bu oyun olmazsa super heavy sword oyununu paylasir misiniz hocam?
    tekrarda hayirli bayramlar hocam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğur hocam,

      final fantasy 1.1.0'a

      eklenen en belirgin özellik oyun savelerini bulut servislere kaydedebiliyorsunuz böylelikle her telefon değiştirdiğinizde kaldığınız yerden devam ediyorsunuz. diğer kısımlar aynıdır

      lg g2'nin arka kısmında kamera altında yani 3 tuş bulunuyor ses açma, power tuşu (ekran açma-kapama) ve ses kapamadır. Gördüğünüz büyük parlak tuş açma kapa yani powerdır ve çevresi beyaz ışıktır basıldığı taktirde yanar.

      Spider-Man: Ultimate Power için bakacağım hocam

      size de iyi bayramlar :)

      Sil
  14. hocam şoyle boom beach oyunu tarzi askerlerimizle adamlarimizla biryeri feth etme oyunlari paylasirmisin varsa isim soylermisin? cok keyifli oluyor boyle oyunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam boom beach tarzı

      clash of clans

      jungle head

      castle clash

      league of shadows

      deneyin hocam

      Sil
  15. Nezaman Vaktiniz Olur Uzun mu O konu Dediğiniz kaç saatlik bişey hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. S.a toprak hocam ben sait hocama yardim etmek amacli link vermistim buraya ama simdi baktim silinmis siz mi sildiniz hocam?

      Sil
    2. Hocam galina siz silmissiniz özür dilerim :) Sait hocam bana gmailden ulasin linki ordan vereyim

      senemir11@gmail.com

      Sil
  16. Oyun için teşekkürler hocam.İnternet paketim fazla olsaydı indiricektim ama az bir şey kaldı.

    Birde Wings On Fire hileli oluyormu acaba ?

    YanıtlaSil
  17. hocam galaxy y broadcomm yerine adreno yapabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  18. hocam bide kingdoms and lords eklermsin ??

    YanıtlaSil
  19. hocam :D bide pes 12 güncellendiyse eklermsin son sürümünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 12'nin en güncel hali 2013-2014 ligi olan sitede mevcuttur hocam

      Sil
  20. Hocam türk oynun haklisini yaparmisiniz DOLMUS DRIVER GALAXY mini ye olurmazda yapsaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemem

      Sil
  21. Hocam Hill Climb Racin Paylasin Yeni Version Cikti Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hill climb racing için modu ben yapmadım google'da araştırın

      Sil
  22. traffic racer isteriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  23. hocam talking tom getirirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. talking tom güncel sürümler armv6 cihazlarda sorunlu maalesef hocam

      Sil
  24. hile yaptıgımız oyunları nasıl hılelı paylasıyoruzz soyler misinz toprak hocam

    YanıtlaSil
  25. Emir Hocam Aleyküm Selam Faceboktan Yollayın Adresim https://www.facebook.com/dogrum98 Burddan mesaj olarak atarsaanız sevinirim bide hocam diyorki başka sitenin linki paylaşmayın onun için hocamız silinmiş

    YanıtlaSil
  26. hocam en ama en güncel sürüm için orjinal rom için kiesmi kullanıcaz
    kısacası orjinal rommu yüklüyo kies samsungun orjinal romumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam kies üzerinden en gücel romu alamazsınız en güncel rom için sammobile.com sitesinden firmware aratmanız gerekiyor cihaz modelini yazarak.

      kies orjinal rom yükler daima

      Sil
  27. samobilde ukrayna yazıyo en son sürüm oymuş nasıl yani türkçe yokmu yoksa dil olarakmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en üstte olan en güncel sürümüdür hocam tarihi yazıyor zaten.
      dil kısmında büyük bir ihtimalle Türkçe mevcuttur.

      Sil
  28. hocam orası orjinal samsung sayfasımı sammobile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samsung'a ait bir sayfa değil hocam yalnızca orjinal romları sunan bir sitedir

      Sil
  29. hocam çok soru sordum ama :D odinlemi atcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romu kurmak için google'da araştırma yapınız cihazınız galaxy mini s5570 olsa yardımcı olurdum

      Sil
  30. hocam anlamadım ben nasıl artılcak ss dl dosyası bide S5360XXMK1_S5360QXENA1_S5360XXMK1_HOME.tar.md5 dosyası var hangisi hangi yere gelcek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam soracağınız soruları tek yorum içinde sorun.

      Sil
  31. hocam true skate yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam maalesef

      Sil
  32. Hocam smash hit premium olarak paylasbilirmisinz cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smash hit galaxy mini de çalışmıyor hocam yardımcı olamam maalesef

      Sil
  33. Hocam benim telefon sd kartı okumuyor bildirim cubugndan sd kart bos veya dosya sistemi desteklemiyor yaziyor sd kartı bicimlendir dedim sd kart sıfırlanmadi ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kartınızda sorun olmadığına emin misiniz ? bilgisayara takın açılacak mı

      Sil
  34. pudding monster veya kingdoms adn lords buldunmu hocam ne zamana upload edersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam pudding monster premium 1.2.6 son sürüm galaxy mini de çalışmıyor maalesef

      kingdoms and lords için bakıyorum hocam

      Sil
    2. buldunuzmu hocam kingdoms and lord

      Sil
  35. Hocam Kolay Gelsin Custom Romda Hangi romu Önerirsiniz Performans için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum

      Sil
    2. Hocam bilgisayarada taktim bilgisayar okumuyor

      Sil
    3. hocam bilgisayarda okumuyorsa sd kartınızda teknik bir sorun var demektir bozulmuş olabilir

      Sil
  36. Hocam ben Telefona S3 Rom'u yukledım fakat bıraz kasıyor.
    Ben bunu Orjinal haline çevireceğim Downloading.. moduna aldıgım zaman bilgisayarda USB AYGITI TANINMADI diyor yardımcı olurmusunuz? Odinde Port göstermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilgisayarda samsung driver kurulu mu ?

      Sil
    2. Evet Hocam Bi TeamWieverle Bağlanırsanız Çok Sevinirim.
      Yemin ediyorum Kaç Gündür Kafayı yicem.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. kabul ettim hocam yardımcı olayım

      Sil
  37. toprak koc kardesim sa bn hackerim point blank ws gibi oyunlarda kod bularak hile yapıyordum dedim android dunyasınada atılayım sanırsam paralı elmaslı oyunlarda degerleri yanı valueleri degistirmek için game killer programını kullanıyorsunuz bnde yptm clash of clansda elmas mıktarımı arattım done yazısı cıktı vıdeolardada oyle ama onlarda bır lıste cıkıyo onunu hepsını value degistiriyorlar bende lıste cıkmadı yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam internette izlediğiniz videolar ya çok eski yada gerçek değil düzmece. clash of clans mod olmuyor

      Sil
  38. Hocam World At Arms Modlayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. world at arms mod konusunda sıkıntılı maalesef hocam

      Sil
  39. Hocam yeni telefon alacağim ama 1000 tl yi geçmeyecek ne önerirsiniz bide yeni site hakkinda bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam daha öncede başka arkadaşlara önerdim 1000 lira vereceğinize 300 lira daha ekleyin ve LG G2 32GB alın inan daha mantıklı bir çözüm

      Sil
  40. Sanal tuş uygulaması ismi veya link verirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanal tuş derken hocam cihazın home, geri, menü tuşları için mi ?

      Sil
    2. Evet hocam

      Sil
  41. Hocam icinde guzel semboller ve yazi tipi pketi olan kasmayan bi klavye onerirmisiniz play de okadar arastirdim bulamadim siz yardimci olursunuz diye yorum attim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'da GO Keyboard (Emoji Free) var deneyin isterseniz

      Sil
  42. Oyunda sorun yasiyorum kaplumbagayi yenemedim ölünce oyun baştan başlıyor.

    YanıtlaSil
  43. Hocam google play den yüklediğimiz oyunları , uygulamaları nasıl apk yapıyoruz anlatır mısın ? Şimdiden sağolun iyi günler hocam

    YanıtlaSil
  44. toprak hocam FİNAL FANTASY 4 ve FF DİMENSİON u eklermisiniz ve ayrıca FF 5.oluyosa 5 ide eklermisiniz

    YanıtlaSil
  45. SERİNİN DEVAMINI EKLE KARDEŞ

    YanıtlaSil
  46. Hocam merhaba benim size bir sorum olacakti bu oyun hem galaxy ace hemde tabletimde denedim ama olmuyor butun kurulumu yaptim download istiyor yap diyorum ama hic indirmiyor yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir