Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Contra: Evolution v1.3.2 MOD APK - (ALTIN-PARA-TAŞ) HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Contra: Evolution v1.3.2 MOD APK, bugünkü konumuz bir döneme damgasını vurmuş efsanevi oyunlardan birisidir. Yapımcılığını KONAMI firmasının üstlendiği bilgisayar, nintendo, game boy ve SEGA cihazlarımız için mükemmel bir oyundu. Ufakken atari de oynadığımı hatırlıyorum. Contra'nın bu kadar sevildiğini bilen KONAMI firması oyunu android platformuna da başarıyla taşıdı. Oyunda yaşanan parasal sorunlardan dolayı MOD yani sınırsız para, altın ve taş hileli olarak sunuyorum bu sayede oyunun keyfini sonuna kadar çıkarabileceksiniz bütün ekipman ve özelliklere rahatlıkla sahip olabileceksiniz. Contra: Evolution hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum, oyunumuz sürekli koşmak zorunda olan karakterimizi yönlendirmekten ibarettir yalnız ateş ederek, özelliklerinizi kullanarak karşınıza çıkan düşmanları öldürmek zorundasınız. Contra: Evolution Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 150.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Contra: Evolution v1.3.2 MOD APK
Kurulumu
Contra: Evolution v1.3.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Contra: Evolution v1.3.2 hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para, altın ve taş miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

79 yorum:

  1. Hocam oyun icin tesekkurler flash fox modlarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun keyfini çıkarın. flash fox pro galaxy mini de sorunlu maalesef siteye ekleyemem

      Sil
    2. Toprak hocam real drift car racing modlar misiniz zahmet olmazsa tesekkurler

      Sil
  2. size de iyi akşamlar iyi oyunlar hocam :)

    YanıtlaSil
  3. Yorum3 çocukken ne oynardık be atari de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam babamın SEGA atarisi vardı hep oynardım :)

      Sil
  4. Woow baya iyi bir oyun elinize sağlık hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam benimde sevdiğim ve önerdiğim bir oyundur

      Sil
  5. Teşekkurler hocam ben modlusunu arayip bulamamiştim. Bu arada bia2 linkleri krik lutfen düzenlermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afer hocam oyunun keyfini çıkarın. bia 2 için bakacağım ama garanti veremem

      Sil
  6. Hocam spiderman total mayhem bütün alanları açık yani mod yaparmısınız?

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam spiderman total mayhemde bi kac bolumu geciyorum ondan sonraki bolum acilmiyo. on kelimesini sayi olarak demedim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam spiderman total mayhem sorunlu ilerleyen bölümlerde maalesef

      Sil
  8. Hocam oyun icin tesekkurler oncelikle. Sizden istegim guzel bir savas-strateji karisimi hileli bir oyun. Simdiden tesekkurler
    -CAN-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun keyfini çıkarın. savaş ve strateji oyunları için bakacağım

      Sil
  9. abi bilgisayardaki mounth and blade tarzı oyunlar varmıdır? varsa önerebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android için armv6 cihazlarda çalışan yok hocam

      Sil
  10. Oyun icin sagolun hocam ve bir sorum olacakti sizce galaxy s5 mi yoksa htc one m8 mi ve neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xperia z2 yi oneririm ozelliklerine istersen bak

      Sil
    2. aynen uğur hocam xperia z2'yi inceleyin

      Sil
  11. hocam bi sorum olcakti gameloft oyunlqrinda mod.olmuyorya gameich ve gamekiller gibo proglamlarla mod yapamioz mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android hile uygulamaları ile mod apk yapıp kaydedemezsiniz.

      Sil
  12. Hocam bi sorum var falaxy s1 armv kaç acaba

    YanıtlaSil
  13. Cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Hocam lütfen minion rush ın son sürümünün hilelisini atarmısının çok acilll kız arkadaşım istedi... sizin için küçük ama benim için büyük bi adım lütfennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siteye galaxy mini de çalışmayan oyunları ekleyemem maalesef. üzgünüm

      Sil
    2. Hocam eyer telefonunuz uyumluysa oyun59 sitesinde bulunmaktadı istediniz oyun

      Sil
  15. Peki hocam surumu en yuksek kactır benimkinin 2.3.6

    YanıtlaSil
  16. Ben walla ne zamandır armv6 sanıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hocam armv7'dir. son sürüm 2.3.6 olması lazım stock rom olarak

      Sil
  17. Cok sagolun hocam peki buna 4.2.1 gibi bişeyler cıkarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık çıkmaz hocam samsung galaxy s eskiyen bir cihaz

      Sil
  18. Hocam biri benim hakkimda sacma sapan syler yazmis beni ölmeden mezara koymuş ya bide hocam head soccer modlarmisiniz (M.A.Boza!!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yorumu görünce çok şaşırdım, hayattaysanız sorun yok :)

      head soccer güncel sürüm mod olmuyor şuan için

      Sil
  19. Hocam Selamın aleyküm Nasılsıniz s3mini ye 4.2.2 gelirmi bide boom beach mod olursa link atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleykum selam hocam galaxy s3 mini için 4.2.2 gelmez gibi gözüküyor

      boom beach mod olmuyor maalesef

      Sil
    2. Tsk hocam Allah razi olsun

      Sil
  20. Hocam magnetic soccer (lite olmayan)modlarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. magnetic soccer full sürüm için bakacağım hocam

      Sil
  21. Hocam konuyla alakali degil ama google hwsabi kurarken suncuyla saglM baglanti kurulamadi diyor yardim edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o sorun için farklı bir ağa bağlanıp deneyin

      Sil
    2. Wifiyle denedim internet paketiyle denedim olmadi

      Sil
    3. hocam telefonda freedom uygulaması var mı ?

      Sil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Hocam en kısa sürede Be The Manager 2013 veya 2014 ünün full sürümünü bulup siteye atarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. be the manager oyunları full sürüm olmuyor hocam

      Sil
  25. Hocam çılgın hırsız hile yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çılgın hırsız armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  26. hocam bedava internete girmek için kullanılan vpn programlarından birini paylaşın.lütfen ACİL !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vpn uygulamaları paylaşamam hocam üzgünüm

      Sil
  27. hocam play store a giremiyom veri sil yaptım guncelleme kaldırdım fabrika ayarına cevirdim root kaldırdım apksini yukledım google hizmetleri de yukledim olmadı acil yardım edin lutfen :(:(:(:(:(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'a girerken nasıl bir hata alıyorsunuz ?

      Sil
  28. Hocam clash of elements oyununu altın hileli yapar mısınız?
    İyi günler.

    YanıtlaSil
  29. Hocam nss oyununu modlarmisiniz

    YanıtlaSil
  30. hocam Farm Story: Fall Harvest yüklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farm story fall harvest armv6 cihazlarda çalışıyor olması lazım mod apk olmuyor

      Sil
  31. hocam contrada oynuyorum fakat taslari ve altini kullanamiyorum oyun donuyo tel galaxy ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. contra'da öyle bir sorun yok hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor hile

      Sil
  32. hocam xposet installer ve tindet statusbar icon modlar misiniz lutfen cok yararli iki uygulama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam üzgünüm yardımcı olamam.

      iki uygulamada galaxy mini için uygun değildir

      Sil
  33. Hocam construction simulator 2014 apk atarmisiniz onemli hocam ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Construction Simulator 2014 armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  34. Hocam aylin koc diye birini taniyormusunuz

    YanıtlaSil
  35. 1300 tl ye hangi amiral gemisi önerirsin hocam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 1300 tl ile LG G2 öneririm yalnız 32GB'lik almaya çalışın

      Sil
    2. Hocam real drift oyununun full versiyonu paylaşır mısınız ?

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir