Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Pocket Harvest 1.0.9 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Pocket Harvest 1.0.9 FULL APK, sitemizde uzun zamandır Kairosoft firmasının yapımlarını paylaşmıyordum bugünkü konumuz uzun süreli hasreti bitirmek adına oldukça bağlayıcı bir oyundur. Düşünün koskoca bir çiftliğe sahipsiniz sizin olan toprakları en iyi şekilde değerlendirmeniz gerekiyor: ekip-biçerek, işinize yarayacak yapılar kurarak vb. şeylerle. Oyunumuzun grafik ve sesi kaliteli olmasa da bilenler vardır aranızda Kairosoft oyunlarının ne derece iyi olduğunu.. Çiftlik hayvanlarıyla ilgilenip, ektiğiniz meyve ve sebzeleri toplamak istiyorsanız Pocket Harvest tamda size göredir. Pocket Harvest Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 9.60'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler

Pocket Harvest 1.0.9 FULL APK
Kurulumu
Pocket Harvest 1.0.9 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Pocket Harvest FULL sürümüdür.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

90 yorum:

  1. Hocam du battary saver pro son sürümü eklermisiniz 1.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Battery Saver por uygulaması için bakacağım hakan hocam

      Sil
  2. hocam dream league soccer modlarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  3. ilk yorum ilk defa

    YanıtlaSil
  4. Hocam your freedom mu paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedava internet sağlayan uygulamaları ve ayarları paylaşamam

      Sil
  5. İlk yorum nasılsınız hocam

    YanıtlaSil
  6. hocam galaxy y cm11 4.4.4 surum yukledim ama ön speaker calismio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum, stock roma geçmenizi öneririm

      Sil
  7. Hocam 2.yorum hocamsubway surfers modlarmisiniz bi de her gün girip oyun indiriyorum siteniz çok güncel iyi günler adım utku bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utku hocam subway surfers güncel sürümler armv6 cihazlarda çalışmıyor bu konuda yardımcı olamam, her gün sitemizi ziyaret ettiğiniz içinde teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Hocam öncelikle oyun için teşekkürler.
    Ice Age Village altın ve palamut hileli yaparmısınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ice age village son sürüm mod apk için bakacağım hocam

      Sil
  9. Hocam ben Hanifi Potuk da. siz ne isle ugrasiyorsunuz hocam?

    YanıtlaSil
  10. hocam sürüm yükseltme ve rom yüklemek telefonuma zarar verme olasılığı yüzde kaç telefonum galaxy y...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükleme anlatımlarını doğru yaparsanız sorun olmaz hocam

      Sil
  11. Hocam telefonum galay y siteden stock romu yuklesem sorun olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki rom yalnızca galaxy mini içindir. cihazınıza zarar verir.

      Sil
  12. Hocam çok saolun istedigimi yapmissiniz

    YanıtlaSil
  13. Hocam acep instagram takipci arttirilmasi icin bi sey bulabilir misiniz bi arastirsaniz

    YanıtlaSil
  14. Hocam şöyle güzel grafikleri iyi bir çıftlik oyunu bulup modlar mısın

    YanıtlaSil
  15. Bulursaniz mail adresim:
    edguerinc@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam siteye koyun bu benim mail adresim degil serhat

      Sil
  16. Hocam ben google adsenseye üye oldumda googlle siteye giriş başınamı para veriyor yoksa reklama tıklama başınamı ben daha bilgisayar başına geçmedimne kadar verdiğinide bilşmiyorum acaba özel olmassa ne kadar veriyor size 1 de son olarak pes 2012 nin ses dosyalarını nasıl bulurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsense tıklama başına veriyor.

      pes 12 obb dosyası maalesef açmanız gerekiyor yalnız dosya bozulur oyun kabul etmez

      Sil
  17. hocam telefonu guncelledikten sonra hard reset atarsak eski sürüme geri dönermi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır dönmez hocam. telefonunuzda da eski yazılımla ilgili bir şey kalmaz yeni rom kurduktan sonra

      Sil
    2. sagolun hocam iyi akşamlar

      Sil
  18. Hocam ben S4 mini kullanıyorum hata ayiklama modu açık usb bagliyorum pc de ^^Bu aygıt düzgün çalışıyor^^ yazıyor ama telefonda hata ayiklamiyor bağlanmıyor hocam lütfen yardım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bilgisayarınızda samsung driver kurulu mu ?

      Sil
    2. Hayır hocam

      Sil
    3. hocam araştırdım bulamadım lütfen yardım edin hocam :(

      Sil
    4. samsung driver kurmak zorundasınız hocam buyurun link vereyim;

      http://www50.zippyshare.com/v/33090907/file.html

      bunu indirip bilgisayara kurun sorununuz çözülür

      Sil
    5. hocam link bozuk :( ya hocam ben usb mass storage enabler yükledim pc ye bağladım herşey tamam samsung andoid=sürücü bulunamadı yazıyor sorun nedir ?? :// lütfen yardım hocam çok saolun :/

      Sil
    6. hocam pardon indirdim kurdum olmadı aynı hata samsung android=sürücü bulunamadı :/ ne yapacam :(( güncelleştirmeleride yaptım :/ nasıl olucak hocam :( herşey kullanıma hazır yazıyo ama samsung android=sürücü bulunamadı yazıyor ne lütfen yardım edin :(

      Sil
    7. Hocam sabahtan beri cevap bekliyorum :(

      Sil
    8. hocam deli olacam lütfen yardım edin

      Sil
  19. hocam öncelikle eline saglik biraz fps agirlikli paylasim yapabilir misin birde farming simulator mod var mi :D /mehmet/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet hocam fps oyunlarını bulursam eklerim, sitede farming simulator oyunları mevcuttur burayı inceleyin,

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=farming+simulator

      Sil
  20. Hocam cosmos colony paylaşır mısın veya linki yeniler misin nolur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cosmos colony için söz veremem hocam ama bakacağım

      Sil
    2. Cosmic colony mis hocam nolur linki yenile

      Sil
  21. Hocam ski safari yuklermisiniz


    hocam bide crysis yeni versiyonunu yuklermisiniz siz beta versiyon yuklediniz yenisini yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam sitede ski safari var buyurun link

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/10/ski-safari-13x-armv6-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      crysis yeni sürüm yok maalesef

      Sil
  22. Hocam kairosoft oyunları çok güzel. Özellikle game dev story. Şu ana kadar android platformunda oynadığım en iyi oyun. Kairosoft paylaşımlatına devam etmenizi diliyorum. Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egesel hocam bende severim game dev story :)

      kairosoft oyunlarından siteye eklemedikleri mi arada eklemeye çalışacağım :)

      Sil
  23. Hocam Telefonum Galaxy Ace S5830İ Oyun Önerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. celil hocam sitedeki oyunları deneyin farklı bir öneride bulunamam

      Sil
  24. Hugry shark para hileli oyununu koyarmisin toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry shark evolution armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. Clash of clans hilelli ekliyebilirmisiniz toprak hocam kaç aydir hilelisini ariyorum bulamadim

      Sil
  25. Hocam True Skate oyunu var ekleyebilirmisiniz kaykay oyunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
    2. Hocam bu armv6 tam olarak ne oluyor acıklayabilirmisiniz

      Sil
    3. hocam armv6 cihazın işlemci türüdür

      Sil
  26. Öncelikle Selamun Aleyküm. İsmim Mehmed Ali 15 yaşındayım. Telefonumun modeli SAMSUNG Galaxy S3 mini olmasına rağmen uzun süredir sizi takip ediyorum. Ve paylaşımlarınız için size çok teşekkür ediyorum. Sizden ufak bir ricam olacaktı. Shadow Fight 2 diye bir oyun var. Oyun Play Store da ücretsiz ama bu öğe ülkenizde kullanılmıyor diyor. Son sürümü 1.6.1 dir Ben galaxy mini için uygun diye biliyorum yapabilirseniz modunu yapamazsanız da 1.6.1 sürümünü yüklermisiniz. Şimdiden Allah Razı Olsun. Kolay Gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Shadow Fight 2 v1.6.1 galaxy mini de çalışmıyor ancak size direk link vereyim indirin

      http://www.tusfiles.net/n0cm0825j1qm

      takibiniz içinde çok teşekkür ederim Mehmed Ali hocam

      Sil
    2. Hocam çok teşekkür ederim. Allah Razı Olsun. Şu mübarek günlerde beni kırmadınız bir isteğimi yerine getirdiniz Rabbim de sizin herhangi bir işinizi hayırlaysa oluruna erdirsin inşAllah

      Sil
    3. Hocam nereden yüklediysem hep bu hatayı alıyorum. Oyuna girerken interneti kapatıp ta girsemde açıpta girsede hep aynı hata
      Download failed because you may not have purchased app. Lütfen eardrum edin.

      Sil
    4. Hocaaaaam hani bu kardeşiniz sizden yardım bekliyor ya hani bi yardım etseniz allah rızası için.

      Sil
    5. hocam dediğim gibi oyunu denemedim bilgim yok cihazım da çalışmadığı için

      Sil
  27. Hocam Tesekkurler Sitenizden nfs shift yukledim ama olmadi data ve obb attim olmadi sorun nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir hata aldınız hocam ? galaxy mini de sorunsuz çalışıyor sitedeki nfs shift

      Sil
  28. hocam ilk önce sitenizi hergün takip ediyorum oyunlarınız en iyisi.Helal olsun.Ve hocam tavsiye ettiğiniz ve telefonunuzda olan oyunlar nelerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaman hocam sitemizi takip ettiğiniz için teşekkür ederim, tavsiye ettiğim oyunlar

      dead space

      need for speed shift

      six guns

      bunların hepsi sitede mevcuttur :)

      Sil
    2. Clans of clans da atarsaniz sevinirim

      Sil
    3. clash of clans armv6 ve android 4.0 altı cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    4. Peki clas of clans hilelisi hangi sitede vardir telefonum s4 de calisiyo hocam

      Sil
  29. Hocam wifi kill de telefon ismini nasil goruntulencek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wifi kill de telefon model isimlerini göremezsiniz hocam sadece modemden aldığı IP adresleri görünür

      Sil
    2. Aynen hocamizin dediği gibi

      Sil
  30. Hocam oyunda sorun yok ama data obb atinca cr hatasi veriyor

    YanıtlaSil
  31. Downloading failed diye bir hata verdi denedim.hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman konu içindeki sd data dosyasını kullanmak zorundasınız, anlatımı doğru uygulayın. oyunda sorun yoktur

      Sil
  32. hocam bu hile gibi şeyler için kullandığınız biprogram varmı

    YanıtlaSil
  33. hocam bu oyunun para hilesi var mı?

    YanıtlaSil
  34. Hocam biraz da uygulama paylaşsanız şimdiden teşekķürler.

    YanıtlaSil
  35. Hocam fıfa 14 ün kilitsiz versiyonunu yaparmmısınız acıl cvp verin hocam :Ç)

    YanıtlaSil
  36. hacam rica etsem veya arkadaşlar bana iyi bir strateji oyunu bulabileceğim bir site veya link verebilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir