Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

16 Mayıs 2014 Cuma

Pou 1.4.39 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Pou bildiğiniz üzere mobil platforma girdiğinden bu yana inanılmaz bir oyuncu kitlesiyle yoluna devam etmeyi başardı bunu aslında düzenli olarak gelen güncellemelerine ve oyun tarzına bağlı olarak kazandı sonuçta her insan sahiplenme, bakım yapma duyusu sever Pou'da bu istekleri verebilecek tarzda bir oyundur. Bugünkü konumuzu Pou 1.4.39 MOD yani sınırsız para hileli sürümüne ayırdım çünkü oyunda yaşanan parasal sıkıntıdan herkes muzdarip oluyor sonuçta istediğiniz ögeleri satın alamıyorsunuz hatta Pou açlıktan hasta bile olabiliyor. Oyunumuzu daha önceden oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum amacınız sahip olduğunuz Pou isimli yaratığa en iyi şekilde bakmaktan ibaret her şeyiyle siz ilgileniyorsunuz; yemek, temizlik, oyun ve dahası... Pou 1.4.39 sürümde de oyuna bir çok yenilik eklenmiştir başlıca sudoku, yeni kıyafetler, toplar ve yiyecekler. Pou Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.200.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Pou 1.4.39 MOD APK
Kurulumu
Pou 1.4.39 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Pou 1.4.39 sınırsız para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

64 yorum:

  1. Ilk yorum hocam :) eyes-the horror game i armv6 yapmaya calissaniz cok iyi olur. Biraz ugrassaniz olmazmi hocam lutfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam. eyes the horror game maalesef armv6 olmuyor elimden gelen bir şey yok

      Sil
  2. Hocam ben ali dinç bende galaxy young ile galaxy mini var ikiside armv6 hocam ben galaxy mini ye tüm oyunları yükledim sitedeki sorunsuz çalıştı
    ama galaxy young da çalışmıyordu root yarım hepsi oldu saolun hocam training. With. Messi oyunu galaxy young calismiyor bi el atsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy young'ta çalışmıyorsa yapabileceğim bir şey yok bildiğiniz üzere temple run'da çalışmıyor karşılaştığınız sorun aynı.

      Sil
    2. Hocam ben ali dinç hocam fontline Commando hem apk hem rar Zippshareli yada drobbox lusu varmı. Ve minecraft world explorer varmı

      Sil
  3. Hocam elimde 600Tl para var telefon alacam ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 600 liraya alınabilecek en uygun cihaz general mobile discovery olur

      Sil
  4. Hocam frontline commando 2 yi hilelermisiniz glu hilesini denedim olmadi armv6 da calismiyorsa bir site onerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frontline commando 2 için google'da araştırma yapmanız yeterlidir rahatlıkla bulursunuz hocam

      Sil
    2. Ama hocam benim sizden isteme nedenim diger siteler apk data olarak veriyolar siz apk data ayri olarak veriyorsunuz benim tablette datali indirdigim zaman sorun oluyor pc den atiyorum oyuna girdiim an atiyor en azindan apk data ayri olunca yapabiliyorum :(

      Sil
    3. hocam o zaman vereyim linkleri indirin deneyin

      apk dosyası

      http://www.tusfiles.net/ev3m9tt16u1h

      data dosyası

      http://www.tusfiles.net/354278t3siky

      Sil
  5. Hocam sizden 2 ricam var.Hocam minecraft i tekrar yuklermisiniz donuyor biliyorum ama siz yinede yukleyin.2incisi modern confilct 2 nin para hilelisini yuklermisiniz.
    Şimdiden saolun olmassada caniniz sagolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siteye donan oyunu eklemeniz bir anlamı yok.

      Modern Conflict 2 mod olmuyor hocam

      Sil
  6. Hocam sağolun ama oyun kötü ya.

    YanıtlaSil
  7. hocam score yi yüklermisin simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. score world goals armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  8. Hocam konuyla alakasiz ams bnfe gt s5830i var telefona rom atsam android surumu gelisirmi google playdeki acilmaysn uygulamalar acilirmi bide telefon kasarmi lutfen cevaplayin hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonunuzun android sürümü nedir ? galaxy ace için çıkan son sürüm 2.3.6'dır.açılmayan oyunlarda pek değişiklik olmaz hocam çünkü tavan olan güncelleme android 4.0'ı yapmıyorsunuz fark olmaz anlayacağınız

      Sil
  9. Sadece apk dosyasi yeterliydi ama yinede saol digerlerine yarayabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek hocam oyunun keyfini çıkarın yardımcı olabildiysem

      Sil
  10. Hocam gta nın herhangi birini eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta 3 galaxy mini de çalışmıyor.

      gta vice city armv6 cihazlarda çalışmıyor üzgünüm siteye ekleyemem

      Sil
  11. Hocam fifa 12 yi eklermisin onceden eklemissin ama linkler ölü ilk istek :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fifa 12 sd data boyutu çok yüksek olduğu için upload zamanın olmuyor hocam üzgünüm

      Sil
  12. Android surumum2.3.6 anladim hocam bu telefon iflaha olmaz yenisi şart saolun cevapladiginiz icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki oyunları rahatlıkla oynayabilirsiniz hocam

      Sil
  13. İlgilenirseniz seviniriz cok kisi istiyor cunku sitede super hocam sayenizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam launcher 8 pro yu yenilermisiniz güncellenen uygulqma Türkçe olmuş lisans sorununu da çözer seniz çok sevinirim TEŞEKKÜRLER. ..

      Sil
  14. Partlara bolemezmisin birlestiriz yada google playdaki simle unrar 10 part olsa da rardan cikariyor hemde birlestiriyor 1 part 2 part diye yap sen hocam gerisini bize birak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam partlar halinde bölmek sorun değil dosyayı upload etmek mesele zaten konuya bakarsanız daha öncede bölmüştüm partlar halinde

      Sil
  15. Cok istedim aradim bulamadim tek umusumuz sensin hocam googlede 10 sayfa baktim yinede yok silinmis yada yalan seyler hocam yaparsan tek bn degil herkes istiyor fifa 12 paylasmisin ya orda herkes yenile demis hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fifa 12 yi upload edecek vaktim yok üzgünüm

      Sil
  16. Hocam traffic racer yuklermisiniz minilerde sorunsuz calisiyor cunku ama benim telefonum ace oldugu icin indiremiyorun bi el atsaniz iyi olur hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  17. hocam bugün dayımın telefonu elime geçti galaxy ace 3 oyunlara bakim dedim google playdan hızlı ve öfkeli 6 vardı armv7 içindi onu modlarmisin olmassa hızlı ve öfkeli 5 ekleyin onun armv6 modlusu var internette onu eklerseniz sevinirim aynı oyunlari oynamaktan sıkıldım birazcık degsiklik olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siteye ARMV7 oyun ekleyemem. Fast and Furious Five galaxy mini de çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  18. Hocam shadow fight 2 modlanıyorsa modlarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shadow Fight 2'i siteye ekleyemem. android 3.0 ve üzeri android yazılımı istiyor

      Sil
  19. hocam new star soccer benzeri oyun koyarmısınız

    YanıtlaSil
  20. Hocam clash of clans veya benzeri (mesela castle clash) bir oyun yuklermisin acaba

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Spofity nin full surumunu koyarmisiniz hocam

    YanıtlaSil
  23. hocam zenonıa 4 offline mod un linki kırık güncellermisiniiz lütfen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zenonia mod son sürüm için bakacağım yeni konu olarak hocam

      Sil
  24. hocam telefonun galaxy y smurfs villageyi yukledim hetseyi eksizsiz yaptim oyuna girince alt.kisimdamda birsey doluyor ortalara gelince duruyo ve hic ilerlemiyor nasil duzelte bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy y de smurfs village oyununda hata alan tek siz değilsiniz siteden bir çok arkadaş aynı durumda, yapabilecek bir şeyim yok yapımcı ile alakalı bir durum. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  25. merhaba hocam sitedeki drift mania yukledim oyuna da girdim resimlerde direkiyon var ama oyunda yok ne yapmaliyim ayarlarsda girdim ama olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yanlış hatıralamıyorsam options kısmında controls olması lazım, oradan değiştirebilirsiniz

      Sil
  26. hocam gta 3 galaxy minide çalışmıyor dediniz ama acaba galaxy y'de calisiyormudur bir bilginiz varmi hocam yani telefonu galaxy y olupda gta 3 oynayan birini gordunuzmu...Cevabiniz icin sagolun hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta 3 armv6 cihazlarda genel olarak sorun çıkarıyo. oyun çıktığı ilk zamanlarda modlama ile çalışabiliyordu güncellemeler gelince bu olasılıkta kalktı anlayacağınız çalışmıyor. çalışsa da verim alamazsınız zaten oyundan

      Sil
  27. Toprak hocm mod paylastgnz icin tesekkurler.Nss para hileli mod yayinlarmisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pou mod un keyfini çıkarın hocam. nss para hileli sıkıntılı oluyor hocam üzgünüm

      Sil
  28. Toprak hocam lutfen Truck Simulator 3D yi yukler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. truck simulator 3d armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  29. Hocam root neden cihazı garanti dışı bırakıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü hocam root cihazın bütün ayalarına erişmeyi sağlar telefonun sistem dosyalarını, işlemci hızını ve dahasını rahatlıkla kontrol edebilirsiniz kısacası telefona kasıtlı olarak zarar verebilirsiniz bu yüzden garanti dışı bırakır

      Sil
    2. Hocam ben bişe yaparım diye korkuyorum da daha kolay yapma yolu yok mu recovry modsuz felan :/

      Sil
    3. hocam anlatımına göre doğru yol izlerseniz hiç bir sıkıntı yaşamazsınız root işleminde. zaten 2.3 saniye kadar sürüyor her şey

      Sil
  30. Toprak hocam peki Real Turck LM yi yukleye bilir misin?

    YanıtlaSil
  31. hocam bana winrar olarak geliyo ve kuramıyom nasıl normal apk olur

    YanıtlaSil
  32. Hocam ben kaç defa uğraştım yüklemiyor bende s3 mini var

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir