Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

13 Mayıs 2014 Salı

Gravity Guy 2 1.0.2 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Miniclip firmasına ait olan kendimce efsanevi oyunlardan birisidir. Çoğunuzun oynadığından da eminim zaten tarayıcı üzerinden oynuyorduk bir zamanlar, Gravity Guy 2 fazla sevilince yapımcı firma oyunu mobil platforma da taşımak istemiş ve başarılı olmuştur. Play Store'dan yayınlandıktan sonra kısa sürede sevilen ve popüler oyunlar arasına girmeyi başardı Gravity Guy 2'i oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum amacınız kontrol ettiğiniz karakteriniz ile karşınıza çıkan engellerden atlayarak veya sabit kalarak kurtulmaktan ibarettir. Grafik ve ses kalitesi olarak sizleri tatmin edecektir zaten. Gravity Guy 2'de yaşanan parasal sıkıntılardan dolayı oyunumuzu MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istedim bu sayede karakterlerinizi istediğiniz kadar geliştirebileceksiniz. 7 farklı karakter bulunmaktadır her birinin kendilerine özgü yetenekleri mevcuttur. Oyun içinde sadece zıplamak hayatınızı kurtarmaya yetmiyor, altınızdaki zemini de kontrol etmeniz gerekecektir. Gravity Guy 2 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 50.000'den fazla indirilmiştir. Gravity Guy 2 1.0.2 son sürümüdür.

Oyunumuzdan Görüntüler



Gravity Guy 2 1.0.2 MOD APK
Kurulumu
Gravity Guy 2 1.0.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Gravity Guy 2 1.0.2 sınırsız para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

84 yorum:

  1. ilk yorum demekten de sıkılmadılar ben demiycem hocam oyun için sağolun.. (BURAK)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. Toprak hocam hotspot shield pro apk yükler misiniz? Kullanımı basit olduğundan istiyorum

      Sil
    3. ömercan hocam pro apk yok uygulama içinden elite üyelik alıyorsunuz.

      Sil
    4. Hocam gm discovery kulanıyorum fifa 14 ü uyumlu şekilde atabilir misiniz siz bu sekterün eniyilerindensiniz yada neyapmam gerekir

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ali hocam 2.yorum oldu :) oyunun keyfini çıkarın :)

      Sil
  3. hocam Ski Safari Another olmadıysa Eski Sürümde olurdu ama Bana Şuan Ski Safari Lazım hocam upload edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ski safari armv6 apk buyurun hocam

      http://www27.zippyshare.com/v/44427114/file.html

      Sil
  4. Hocam naber nasılsınız? Sitenizin 1 yıllık takipçisiyim. İşinizi çok iyi yapıyorsunuz. Kısa sürede kendinizi geliştirdiniz ve geliştirmeye de devam ediyorsunuz.

    Telefonum galaxy y fakat buradaki oyunlar da açılıyor.

    Ben Pes 12'yi isteyen arkadaş. Sanırım burada daha fazla yorum atıcam bu yüzden kendime "nick" buldum; GalaxyyForever.

    Hocam yeniden sizin başarınızı takdir ediyorum. Bu arada "hocam" kelimesini bana da bulaştırdınız bu yüzden de tebrik ederim hocam :)

    -GalaxyyForever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GalaxyyForever hocam sitedeki oyunların keyfini çıkarın :)

      Sil
  5. hocam hileli oyunun tadına doyum olmaz birde hocam ski safari indirilmiyo linki yeniler misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ski safari link güncellendi.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/10/ski-safari-13x-armv6-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  6. Hocam candy crush saga yuklermisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  7. Hocam candy crush saga yuklermisiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  8. Hocam ilk olarak oyun icin tesekkurler munkunse Blitz brigade mod eklermisiniz oluyorsa simdiden tesekkurler olmuyorsa da caniniz sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blitz Brigade armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  9. Merhaba hocam sizden bir ricam olacak.Sitede minecraft mevcut fakat link kırık lütfen minecraftı paylaşır mısınız? Şimdiden Teşekkürler İyiakşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minecraft galaxy mini de aşırı derecede kasıyor zaten sitedeki pocket edition değil yani orjinal minecraft değildi.

      Sil
  10. hocam retrica tam ekran olmuyormu full ekran yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonunuzun ekranına bağlı tam ekran olayı galaxy mini de tam ekran görüntü veremiyor ancak büyük ekranlı cihazlarda görüntü tam ekran oluyor

      Sil
  11. Hocam ninja saganın hilesni istemistim guncelleme geldigi icin olmadıgını solemistin lutfen hocam bnim icin bi tekrar sansınızı dnermisiniz cok minnetar kalırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef mehmet hocam şuan için ninja saga mod olmuyor

      Sil
    2. Peki canınız sağolsun ama yinede ilerki zamanlards yapabldigniz an lutfen eklemeyi unutmayn o zamana kadr bna bu oyun icinkendimce yapabileceim herhangi bi hile falan soleyebilrimsiniz yada bunu yapmamı sağlayabilcek bir program ?

      Sil
  12. Merhaba hocam yaklasik 6 aydir sitenizi takip ediyorum ve cidden kaliteli paylasimlariniz var . Worms 2 armadegon yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki oyun ve uygulamaların keyfini çıkarın hocam :) worms 2 armageddon galaxy mini de aşırı derece kastığı için siteye ekleyemem

      Sil
  13. oyun icin tşkrlr hocam road trip 2 yeni sürümü paylaşirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. road trip yeni sürümler armv6 olmuyor hocam, siteye ekleyemem

      Sil
  14. Tiny station para hileli hocam lütfen

    YanıtlaSil
  15. peki hocam fifa 2014 paylaşa bilirmisiniz buda armv6 olmuyor demeyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zaten fifa 14 armv6 olmuyor ki :( galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  16. Hocam her sorunumuzla ilgilendigin icin cok tesekkur ederiz her zaman yardimci oluyorsun. Oyunlar icin ricalarimizi dikkate aliyorsun ricam olacak farming simulator 13 hile vardi 14 hile olabilirmi acaba oluyorsa eklermisiniz tesekkur ederim -URAL-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amacım en şekilde yardımcı olmak zaten hocam.
      farming simulator 14 mod için bakacağım hocam

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim hocam ilginiz icin -Ural-

      Sil
  17. Hocam kralsın valla senin siten gibisi yok icinde yok yok tebrik ederim (Ege)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunların keyfini çıkarın ege hocam :) güzel yorumunuz için çok sağ olun

      Sil
  18. Merhabalar.. Sitenizi uzun süredir beğenerek takip ediyorum. Menajerlik oyunlarını seviyorum. Elinizden de her şeyin geldiğini biliyorum. Çok sevdiğim bir oyun var ama full sürümü play store da ücretli.. Size zahmet o oyuna bir bakar mısınız? (Be The Manager) Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam be the manager full apk olmuyor maalesef :(

      Sil
  19. Toprak hocam TROID VPN paylasirmisin baska bir sitede denedim olmadi yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam bedava internet adına paylaşım yapamam.

      Sil
    2. TROID VPN ne işe yarar ?

      Sil
    3. hocam bir aralar bedava internete girmeyi sağlıyordu şimdi çalışıyor mu bilmiyorum zaten telefona kurulabilmesi için android 4.0 üzeri yazılım gereklidir.

      Sil
  20. Pocket fishdom ne oldu Toprak hocam ? yapabılırmısın acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pocket fishdom galaxy mini de sorun çıkarıyor ve mod işlemi sorunlu :(

      Sil
  21. Hocam oncelikle hayırlı gunler size hep birim yorum yazmak istiyordum ve artık yazmalıyım dedim ve sizden bi istegim olucak benim tabletim galaxy tap 3 bunda kardesim minecraft pocket edition ucok seviyor simdi 0.9.0 surumu cıkmıs onu cok istiyo kusura bakmayin anonim olarak yazıorum birde candy crush saga lolipop felan var onlarsinirsiz olanlarindan istiyor yaparsaniz sevinir im hem ben hem kardesim sevinir cok seviyorum bu siteyi 1 senden beri takip ediyorum bikmadim bikmicamda ama sadece isteklerim bunlar facebook linkimi veriyim eklermisinntoprak hocam ordan atarsiniz linkini link bu hocam https://www.facebook.com/sezertekin4848?ref=tn_tnmn bekliyorum hocam i yi gunler

    YanıtlaSil
  22. Hocam oyun müthiş çok sagolun.
    Hocam bide muzik indirme programı biliyorsanız yoruma yazarmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın seyit hocam.

      müzik indirme programı için play store'da bakının hocam mp3 diye arama yaparsanız çıkıyor baya

      Sil
  23. hocam ben sizinle bu konuyu 1 hafta öncede konuşmuştum ama pek anlamadım bende samsung galaxyi mini var google ply den oyun yükledim kastı sonra bataryayı çıkarıp taktım bu seferde samsung yazısında kalıyor samsung yazısını geçmiyor sizde bana room yükleyin dediniz de ben kapalı telefona room mu nasıl kuriim yardım edermisiniz acill saygılarımlaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam stock rom kurulumunu downloading moddan yapacaksınız cihazın normal şekilde açılması gerekmiyor.

      Sil
  24. Hocam real steel adlı oyunun hilesini bulabilirmsiniz simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real steel galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam, üzgünüm.

      Sil
  25. HOCAM CLOUD SHEEP ATCAM DEDİNİZ AMA ATMADINIZ HİÇBİYERDE YOK PARA HİLELİ SİZ YAPARSINIZ HOCAM SİZE GÜVENİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cloud sheep için bakacağım olursa yarın eklerim

      Sil
  26. smurfs village yi yüklermisin mod yapıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smurfs village son sürüm mod için bakacağım hocam olursa siteye eklerim.

      Sil
  27. Hpcam ben telefonum galaxyace 5830i amrv kac bliyormusunuz

    YanıtlaSil
  28. Asphlt yuklenyirsa yuklermisiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orkun hocam sitede asphalt 5 var buyurun link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/06/asphalt-5-galaxy-mini-qvga.html

      asphalt 6, 7 ve 8 armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem.

      Sil
  29. hocam nba jam i yuklermisiniz armv6 e oldugnu gordum istiyorsaniz link verim bulursaniz yarin ekleyin lutfen cok lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NBA Jam armv6 cihazlarda çalışıyor ancak QVGA ekranlar ile uyumlu değil bu yüzden siteye ekleyemem hocam

      Sil
  30. Hocam mınecraft pocket edition son sürüm koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  31. Yine bir kaliteli paylaşım daha....İyi ki varsınız hocam çok sağolun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın yaşar hocam, iyi oyunlar :)

      Sil
  32. hocam soma daki olaydan tüm TÜRK HALKININ başı sağolsun. Allah tüm annelere babalara evlatlara güç ve sabır versin.

    YanıtlaSil
  33. Hocam empire defense 2 link olu duzeltirmisin veya yeni hilede.olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam empire defense 2 galaxy mini de tam anlamıyla çalışmıyor. grafiksel sorun veriyor bu yüzden siteye ekleyemem.

      Sil
  34. Hocam gunship battle: helicopter oyununun son sürümünü (1.0.2) mod olarak sunabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahadır hocam GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D mod için bakacağım

      Sil
  35. hocam galaxy ace s5830i ye resmi 4.1 güncellemesi geldi ben kies ten yükledim kasmıyo hiç ve ram i 290 mb den 367 mb a çıkmış . mini yede gelmiştir belki bakın isterseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınızın galaxy ace 5830i olduğuna emin misiniz ? gingerbread'tan başka güncelleme gelmedi stock olarak.

      Sil
  36. Hocam mınecraft pocket edition son sürüm koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minecraft pocket edition için hala 0.9.0 gelmedi istediğiniz versiyon o ise ancak minecraft pocket edition 0.8.1 verebilirim

      android 4.0 üstü

      http://www.tusfiles.net/h0em8zhr9lnx

      android 2.3 üstü

      http://www.tusfiles.net/zhz3b8z70e2j

      Sil
  37. Hocam Galaxy Note 3 Subway Surf yuklemek istiyorumda kasarmi kasarsa indirmeyeceyim. Kasmiyorsa siz son surumu bana linkini atarmisiniz Google Play cok megabit apariyorda bilgisayardan indirmek istiyorum :) Ilginize gore tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy note 3'te şuan için kasacak oyun yok ki sıkıntısız oynarsınız hocam, play store'dan indirmeniz daha iyi olur en güncel hali ile.

      Sil
  38. Hocam benim telefon galaxy y telefonuma stock rom güncellemesi geldiyse bunu nasıl öğrenebilirim hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam stock rom için www.sammobile.com sitesinden firmwares kısmından cihaz modelini yazarak bakabilirsiniz.

      Sil
  39. Hocam Magisto programının full sürümünü editleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. magisto full apk bakacağım hocam ancak söz veremem sıkıntılı bir uygulama

      Sil
  40. deer hunter 2014 para hilesi yapabilir misiniz hocam paylaşımlariniz için saolun kralsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaan hocam buyurun sınırsız glu paralı

      http://dfiles.eu/files/27wu8hl3v

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir