Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Mayıs 2014 Perşembe

Mobile AntiVirus Security PRO 4.0.1.2 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Akıllı mobil cihazların sayısı arttıkça ve ilerleyen zamanın etkisiyle gelişen android cihazlarımız bizler için önemli bilgileri muhafaza edebilir bu yüzden android cihazımızın güvenliğini sağlamak zorundayız bunu düşünen antivirüs program yapımcıları mobil sektör içinde ürünlerini sunmaya başladı. Hepinizin yakından tanıdığı bilgisayarınızı rahatça emanet ettiğiniz AVG AntiVirus programının android versiyonu olan Mobile AntiVirus Security PRO yu sizlere sunmak istiyorum bu sayede cihazınıza saldıran virüs, zararlı yazılım ve casus yazılımlara karşı gerçek zamanlı olarak korunmuş olacaksınız. Mobile AntiVirus Security PRO cihazınıza kurulduğu andan itibaren tam korunma aktif hale gelir telefonunuzdaki uygulamalar, sd kartınızdaki dosyalar, internette gezindiğiniz sayfaların tamamı kontrol altına alınır bu sayede tam koruma sağlanır. Sürekli güncellenen veri tabanı ile yeni çıkan virüslere karşı pes etmeden direnir. Sadece telefonunuzda koruma görevi yapmaz bunun yanında görev yöneticisinin işlevini görür bu sayede uygulamaların ram ve işlemci kullanım durumlarını inceleyebilirsiniz, pil tüketimini ve internet kullanım trafiğini inceler. Çağrı ve SMS engelleme özelliği mevcuttur. Kaybolan cihazınızın konumu belirlemek için anti theft özelliği mevcuttur. Mobile AntiVirus Security PRO 4.0.1.2 son sürümüdür. Mobile AntiVirus Security PRO Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 30.00'dir. TÜRKÇE dil desteği mevcuttur.
Uygulamamızdan Görüntüler


Mobile AntiVirus Security PRO 4.0.1.2 APK
Kurulumu
Mobile AntiVirus Security PRO 4.0.1.2 APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

113 yorum:

  1. Hocam bi futbol oyunu yüklermisin ama modlu olsun
    Bide Candy Crush Saga Mod yüklermisin armv6 cihazlarda çalışıyor ve.modda oluyo sanırım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 çalışan futbol oyunu bulursam eklerim sitede bulunanların dışında

      candy crush saga armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
    2. Cevabınız için teşekkürler hocam

      Sil
  2. ilk yorum hocam bumu daha iyi yoksa dr.web mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şuan için Mobile AntiVirus Security PRO daha önde veritabanı olarak ancak ben dr.web öneriyorum

      Sil
  3. hocam perfect kick armv6 olurmu yada big win soccer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perfect Kick! ve Big Win Soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  4. Hocam Buyuk Mb oyunlar Paylassaniz Gunluk Kucuk Maliyete Gore Daha cok Avantaj Olmazmi Artik Site Gelismis Ama Oyunlar Biraz Dusuk Ginede Sizi Tebrii Ediyorum Ve Gurur Duyorum iyi gunler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muratcan hocam, armv6 oyunlara bağımlı kalmak zorundayım armv6 oyunların boyutu da ortada benlik bir şey değil yani, güzel yorumunuz içinde teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hocam farmville 2 koy kacamagi mod para hileli yaparmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farmville 2 armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  6. Hocam bide dr.web benim telefonumu kitledi s3 mini antithefti acmistim niye olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazı anti theft kitlemiş ise, şifreyi yanlış yazmış olabilirsiniz yada bilgisayar üzerinden kitlenmiş olabilir

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Mobile AntiVirus Security PRO güvenliğini yaşayın hocam :)

      Sil
    2. Teşekkurler Hocam Cok Guzel Paylasimlarda bulunuyorsunuz Basarilariniz devamini dilerim

      Sil
  8. Hocam şoyle mac yapabildiginiz 3d futbol oyunu varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede pes 12 var buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/11/pes-2012-pro-evolution-soccer-105-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  9. hocam Destina ya bakıcaktiniz baktın II mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destinia son sürüm mod sitede varmış hocam buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/destinia-v106-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  10. hocam root yapınca şebeke sorunu veya kamera , sim kartı hafıza kartı sorunu gibi bişeyler varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam dediğiniz gibi sorunlar yaşamazsınız

      Sil
  11. Hocam bnde 8gb tablet asus memo pad var. fifa 14 indiricem kasma olurmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fifa 14 de kasma olmaz hocam asus memo pad oldukça iyi bir tablet :)

      Sil
    2. Guzel yorumunuz icin tesekkurler hocam iyi gunler

      Sil
  12. toprak hocam peki root yapınca telefon hızlanır dimi? eğer rootla hızlanmıyosa ek bişey yapmam gerekiyosa overclock dışında ne önerebilirsiiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sadece overclock hiç bir işe yaramaz ve overclock yapmayı düşünmüyorsanız diğer şeylerle uğraşmanızı istemem kesin bir sonuç ve verim alamazsınız

      Sil
    2. hocam peki gereksiz sistem uygulamalarını silsem faydası olur diye düşünüyorum peki neleri silmemi önerirsiniz? ben e posta ve gmail i silmeyi düşünüyorum başka bişey silmeye korkuyorum bişey olursa telefon bozulur diye. neleri silmemi öneriirsiniz toprak hocam

      Sil
    3. evet gereksiz sistem uygulamalarını silerseniz işe yarar ram kullanımı da düşecektir. önerilerim; e-posta, gmail, google talk, social hub olabilir

      Sil
  13. hocam benim telefonda candy crush saga çalışıyor telefonum galaxy gio
    (BURAK)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasma filan olmuyomu donma filan hocam eğer öyleyse bende galaxy ace me yükleyecem

      Sil
    2. hocam candy crush saga maalesef galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  14. Hocam six guns en eski surumunun linkini verebilirmisiniz lutfen Hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam buyurun six guns

      link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/09/six-guns-galaxy-mini-qvga-arm6.html

      Sil
  15. hocam sitenin günlük ziyaretçi sayısı 1000 'i geçiyor değil mi? İnşAllah dahada gelişir hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçiyor hocam. teşekkür ederim hocam inşAllah :)

      Sil
  16. hocam peki adsense günlük ne kadar tıklama alıyor? bende aklıma geldikçe girip tıklıyorum reklamlara size bir faydası oluyorsa çok mutlu olurum emeğinizin karşılıgını en iyi şekilde alın isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsense ile ilgili yorum yapmıyorum hocam

      Sil
    2. canınız sagolsun hocam İnşAllah site ve adsense işleri dilediğiniz gibi olur

      Sil
    3. siz sağ olun hocam :)

      Sil
  17. ALIAN DRIVE ME CRAZY oyununu hileli modlarmısınız hocam lütfen çok acil ihtiyacım var TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aliens Drive Me Crazy galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
    2. Peki hocam Teşekkürler

      Sil
  18. hocam blogumda adsense nin uygun olmadığı yazıyo bu sonradan düzeliyomu ne kadar sürüyo acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz temizleyin siteyi içerikler özgün olsun ve sürekli başvurmayın 1 ayda en fazla 2 defa deneyin şansınızı

      Sil
  19. Hocam futbol oyunu lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede olanları dışındaki futbol oyunları armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  20. Hocam bumu dr web mi paylaştıklarınızdan hangisi daha iyi?

    YanıtlaSil
  21. Hocam be the manager serisinden birini siteye koyarmisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. be the manager full olmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  22. Hocam gt-s5830i android surumu 4.1 yapan bi arkadas vardi fotograf flan gonderecekti noldu o konu hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam arkadaştan ses çıkmadı bir daha, zaten stock rom olarak alt düzey samsung cihazlara 4.0 ve üzeri yazılım çıkmadı

      Sil
  23. hocam ben hatırlarsanız bilgisayar oyunuyla ilgili soru sorabilirmiyim diyen kişiyim hocam sorum şu benim bilgisayarım eski bir bilgisayar bundan dolayı özellikleri çok düşük bu yüzden eski oyunlarla idare ediyorum gta san andreas oyununu almak istiyorum ama minimum gerekli ram 256 mb'ymiş benim bilgisayarımın ramıda 256 mb ekran kartı minimum 64 mb istiyor benimki 128 mb yani ekran kartı yönünden bir sıkıntım yok ama ram tam minimumu karşılıyor sizce bu oyunu sorunsuz oynayabilirmiyim yoksa kasma falan olurmu?Cevabınız için sağolun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorun çıkmadan oynarsınız hafif takılmalar olabilir yalnız araç kullanırken onuda oyun grafiklerini düşürerek halledebilirsiniz.

      Sil
    2. hocam kasma yapar ben 128 mb ekran kartı 1 gb ram ve 2,5 ghz işlemcili bilgisayarımda düşük grafik ayarlarına almadıkça kasma yaşadım ama siz yinede deneyin ekran kartının işlemcinin türü filanda fark ediyo

      Sil
    3. Pc ile aram oldukca iyidir. Kasmayi filan azaltmasi icin Advannced System Care 7.3 oneririm. Programi da bi sureligine pro yapmak icin kurduktan sonra kaldira tikparsaniz 90 gun (3ay) pro surum bedava olucaktir. İyi oyunlar...

      Sil
  24. yok toprak hocam ben başvuru bile gönderemiyorum blogger panelde kazançlara gelince blogunuz adsense ye uygun değil diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam blogger'dan değilde direk adsense'den başvurun

      Sil
    2. hocam link atarmısınız google adsense diye aratıp giriyorum en üst sitedekine giriyorum sonra blog linkini yazınca lütfen bloogger panelden giriş yapın diyo oysaki google hesabım blogger hesabım filanda açık

      Sil
    3. site linki yazıyorum dil i türkçe seçiyorum lütfen doğrudan blogger.com dan kaydolun diyo hocam :(

      Sil
    4. yeni bir google hesabı ile deneyin adsense hesabınız onaylanırsa kod yerleştirme yöntemi ile reklamlarınızı kullanırsınız.

      Sil
    5. hocam yeni açıcagım google hesabının blogda yöneticii olması gerekirmi az önce yazdım yorumum silinmiş :/ bu arada başvuru gönderirken hangi bilgiler giriliyo hocam senide sıktım biraz galiba özür dilerim

      Sil
    6. hayır yönetici olmanız gerekmiyor ama site ismini adresini yazmanız gerekiyor kontrol etmeleri için yalnız hemen yapmanızı önermem 1 hafta kadar bekleyin. hangi bilgiler giriliyordu hatırlamıyorum hocam, önemli değil yardımın her türlüsü güzeldir ister sitedeki konular olsun ister bu tip teknik konular :)

      Sil
  25. hocam ben gta san andreasla ilgili soru soran kisiyim yine rahatsiz ediyorum ama kusura bakmayin hocam bu oyun grafiklerini nasil dusurcem acaba?İlginiz icin sagolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun Türkçe mi İngilizce mi hocam ?

      Sil
    2. ingilizce hocam...

      Sil
    3. Options/Display Settings/Advanced kısmından ayarlayabilirsiniz hocam

      Sil
    4. hocam droidapn full pro apk yuklermisiniz lutfen free denedim 100 mb internet geldi bitti sinirsiz icin pro olmam lazim ve size danismak istedim pro apk olursa cok sevinirim

      Sil
    5. üyelik sistemi olduğu için droidvpn full apk olmuyor hocam

      Sil
  26. hocam street fighter yukler misiniz lütfen bir cevap :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. street fighter galaxy mini de kastığı için siteye ekleyemem

      Sil
  27. Hocam merhabalar ben telefonumu 4.2 i yaptim da birsey ye yaramadi sarj yior hep benim telefonum samsung galaxy y s5360 androidim 2.3.6 ben eski haline nasil dondurebilirim lutfen yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da "galaxy y stock rom" diye aratırsanız rahatça bulursunuz. cihazınız galaxy mini olmadığı için yardım edemiyorum üzgünüm.

      Sil
  28. hocam türkçe yamalar android telefonlar içinde geçerlimi

    YanıtlaSil
  29. konuyu biraz açar mısınız hocam

    YanıtlaSil
  30. hocam mesela şu anda telefonum da bulunan pes 2012 türkçe dil yamasi uygulana bilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam bilgisayar yamasını android oyunlarında kullanamazsınız, zaten android için bu tip yamalar pek yoktur

      Sil
  31. hocam droidvpn pro apksine derinden bakin lutfen ben biraz arastirdim birseyler buldum ama bir sey anlamadim siz biraz daha iyi bakin belki yaparsiniz ayni retrica gibi bir sey yaparsiniz retrica pro olmiyor dediniz oldu bunada bir bakin lutfen olursa ekleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica da üyelik meselesi yok droidvpn için öyle bir durum var

      Sil
  32. hocam bu android yukseltme nasil oluyo su anda 2.3.4 4 lerde felan yapmak isyiyom.ama nasil yapicam

    YanıtlaSil
  33. hocam bu android yukseltme nasil oluyo su anda 2.3.4 4 lerde felan yapmak isyiyom.ama nasil yapicam

    YanıtlaSil
  34. Data linki bana hocam bulun fifa 12

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam fifa 12 için daha öncede dedim. upload sorunum var

      Sil
  35. Tmm hocam yinede tesekkur ederim hocam six guns hocam bnde acilmiyor siyah ekranda kaliyor mini isetisi neden hocam o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınızve android sürümünüz nedir?

      Sil
  36. Toprak Hocam dead space , bia 2 oyunlarin linkleri bloke edilmis linkleri yenileyebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enes hocam dead space'i bu akşam yenilerim. Brothers In Arms 2 için biraz beklemeniz gerekli

      Sil
  37. Toprak Hocam age of empires tarzı strateji oyunu koyarmısınız genesis oynadım onun gibi olsun linkde verebilirsiniz siteye koyamıyacaksanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam age of empires tarzı bildiğim pek oyun yok maalesef.

      Sil
  38. Toprak hocam winamp in full pro apksini eklermisiniz bende equlazer var ama lyric ok bana hepsi acik olmasini istiyorum alursa paylasin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede winamp pro var zaten buyurun link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/10/winamp-pro-full-apk.html

      Sil
  39. Hocam Sprinkle Apk sını yaparmısınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sprinkle apk sitede var hocam buyurun link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/07/sprinkle-172-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  40. hocam büyük ihtimal armv6 cihazlarda çalışmıyo diyeceksiniz ama ben yinede şansımı deneyim dedim hocam real steel oyununu ekleme şansınız varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak hocam bu oyun süper kaliteli bir oyun robotlar box yapıyor hocam lütfen kestirip atmayın hem ben internetten baktim birsuru sitede bu oyunun armv6 apk'si var belki gerçektende bizim cihazlarda çalışanı vardır hocam ama ben diger sitelere guvenemedigim icin indirmedim siz bir bajsaniz belki bizim cihazlarda calisani bulursunuz hocam...

      Sil
    2. hocam maalesef real steel galaxy mini de çalışmıyor. armv6 cihazlarda çalıştığı söyleniyor ancak galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  41. hocam arcane legends minigore 2 empire defence bunların para hilelisini yapabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğiniz oyunlar galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  42. Hocam blackmart son surum eklernisin simdiden sagol (Murat)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu sitenin face sayfasi varmi yoksa yapabilirsen ii olur herkes odan size istedigini anlatir

      Sil
    2. sitedeki blackmart var kurup uygulama üzerinden güncelleyebilirsiniz hocam buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/02/blackmart-v099249b-apk-oyun-ve-uygulama-marketi.html

      Sil
    3. elbette hocam facebook sayfamız mevcuttur buyurun link vereyim;

      facebook.com/galaxyminiturkiye

      Sil
  43. HOCAM FIFA 2014 FULL SURUM YUKLERMISINIZ BENIM TELEFON S3 MINI YUKLERMISINIZ LUTFEN YUKLEYEMESINIZ NAIL YAPICAMI ANLATABILIRMISINIZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede sadece galaxy mini için paylaşımda bulunabilirim. fifa 14 armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  44. hocam shadow fight 2 yi koyabilirmisiniz siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shadow Fight 2 android 3.0 üzeri yazılım istiyor ve armv6 cihazlarda çalışmıyor. siteye ekleyemem

      Sil
  45. hocam neden dr web'i öneriyorsun

    YanıtlaSil
  46. Hocam program icin de sağolun..

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir