Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Şubat 2014 Çarşamba

NEED FOR SPEED Shift 2.0.8 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dün bazı problemlerimden dolayı paylaşımda bulunamadım hepinizden özür dilerim değerli takipçilerim bu hatamı bugün güzel bir oyunla telafi etmek istiyorum yorumlara baktığım zaman yazılan oyun isimleri arasında sıkça gördüğüm EA Games firmasına ait olan bütün platformların vazgeçilmezi NEED FOR SPEED serisinin en iyi oyunlarından Shift'i sizlere sunmak istedim üstelik son sürüm olan v2.0.8 ile yarış tutkunları için keyifli zaman geçirebilecekleri 3D görüntü kalitesinde kesinlikle oynanması gerekenler arasındadır sonuçta EA Games kalitesini taşıyor...  Daha fazla uzatmadan NEED FOR SPEED Shift hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum 20'den farklı araçla zorlu yarış parkurlarında kıyasıya mücadele ruhunuzu ateşleyecek vaktin nasıl geçtiğini unutacağınız tarzda oyunlardandır sahip olduğunuz araçları istediğiniz modifiye edebilir özelliklerini arttırabilirsiniz. İçinde birçok yarış modu mevcuttur farklı ülkelerde zorlu yarışlar sizi bekliyor... Yarış oyunlarının vazgeçilmezidir oyuna bakış açınız ne demek istediğimi sorarsanız kamera açısını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz istek aracın içinden ister dışından hangisi size uyuyorsa o şekilde kullanabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8.15'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



NEED FOR SPEED Shift 2.0.8 APK
SD DATA

Kurulumu
NEED FOR SPEED Shift 2.0.8 SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.eamobile.nfsshift_row_wf" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
NEED FOR SPEED Shift 2.0.8 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

152 yorum:

  1. tesekkurler hocam begenerek takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  2. Toprak hocam dead triggeri ekleseniz zahmet olmazsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dead trigger armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Hocam hileli jungle heat bula bilirmisin

      Sil
  3. RAM den ne kadar harcıyor bakabilir misin.?

    YanıtlaSil
  4. Hocam cok sagolun bir de gta san andreas armv6 cihazlarda calisiyormu??

    YanıtlaSil
  5. Toprak Hocam Galaxy Ace S5830i de Çalışırmı ? Paylaşımlar İçin Saolun . Çok Kaliteli Paylaşımlarda Bulunuyorsunuz.Takipçileriniz Olarak Devamını Bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi garanti veremem. desteğiniz için sağ olun hocam

      Sil
    2. Cevap Verdiğiniz İçin Sağolun. Bu Bile Yeter :) İlginiz İçin Sağolun .

      Sil
    3. Hocam benim telde s5830i bana biraz oyun önerebilirmisiniz yarış veya dungeon quest tipi bi kac oyun onerirmisiniz bide rootlu telefon mu iyi yoksa düzmü

      Sil
  6. Hocam ben yeri değil biliyorum ama GTA III'ün bir problemi var açılmıyor siyah ekranda kalıyor bir dosya ile çözdum fakat oyunu açarsam kilitleniyor açılmıyor galaxy y duos romundan baska bi secenek yok mu (GalaxyY GT-S5360)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam daha öncede dediğim gibi GTA3 armv6 cihazlarda sorunlu zaten

      Sil
    2. Abi traffic racer i koyabilirmisin samsung galaxy y s5360 kaldirirmi koysaniz simdiden saolun

      Sil
    3. traffic racer benim telde çalışıyor telde 217 mb ram var internette v1.57 sürümünü ara bul indir kur oyna bende hiç kasma yapmıyo

      Sil
  7. Eyvallah hocam bir sorum olacak Samsung Nexus 10 cihazım hangi ARMV sınıfına giriyor acaba ?

    YanıtlaSil
  8. Hocam rally türü oyun önerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede pek yok hocam rally tarzı yarış olarak nfs serisini önerebilirim

      Sil
  9. Hocam candy crush sagayı armv6 ya göre yapabilir misin?

    YanıtlaSil
  10. Hocam girdiğimde direk oyundan atıyor neden acaba ???

    YanıtlaSil
  11. hocam bundada beyaz ekran sorunu yok diymi :) şimdi yüklüycemde beyaz ekran sorunu yok öyle değilmi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi cihazlarda denemedim bilmiyorum ayrıca beyaz ekran sorunu olsa dahi cihaz root ise chainfire'da qualcomm driver ile sorun çözülebilir

      Sil
  12. hocam flappy bird google playden kaldirildi acaba hilesiz apk koyabilirmisiniz cok tskler simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam flappy bird hileli konusunda hileli linkin altına normal versiyonu ekledim zaten :)

      Sil
    2. cok tskler toprak hocam

      Sil
  13. toprak hocam cıty ısland ın para hilelisini yükleyemezmisiniz ?

    YanıtlaSil
  14. hocam telefonla internetten oyun oynamak istiyorum ama flaşh player yüklememi istiyor tıklıyorum sitede download filan yazmıyor kısaca siz yüklermisiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede flash player kurulumu var hocam inceleyin

      Sil
  15. Benım tel S5830i bana yarıs veya dungeon quest tipi oyun onerirmisiniz bide rootlu telefon mu iyi düz mü iyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede arayın hocam oyunları. root işinize yarayacaksa yapın ne anlamda kullanacağınıza bağlı telefonu.

      Sil
  16. Hocam Sansurden dolayi bunu indirirsek basimiz yaarmi ona gore indirecegimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sansür onaylanmadı şimdilik hocam sorun olmaz anlayacağınız

      Sil
  17. s.a toprak hocam happy fish oyununda para hilesi olmuyor :/ note2 telefon yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten sitede var hocam
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/01/happy-fish-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  18. hocam Megapolis mod yapar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenmeye çalışacağım ancak garanti veremem hocam

      Sil
  19. Toprak Bey,

    Download failed because you may not have purchased this app hatası alıyorum sorun nedir ?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun data dosyasını indirip gerekli klasöre attınız mı ?

      Sil
    2. evet gerekli işlemler yapıldı fakat direk indirmeye çalışıyor sıkıntı nedir anlamadım.

      Sil
  20. hocam bide top eleveni token hileli yaparmısınız

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam sizden bir sey izteyecektim ama clash of clans bi yardımcı olun lutfen ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam clash of clans yükleyin ayarlayın bizim telefona göre.

      Sil
    2. armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  22. toprak hocam chain fire'da denidim bi kaç oyun yine beyaz ekran çıktı. bide hocam ben you tube video çekip koymak istiyorum o yüzden yani ekranı çekecek sadece öyle bi program istiyorum koyarmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran video çekme uygulamaları galaxy mini de çalışmıyor hocam.
      chainfire'da farklı driverler deneyin hocam

      Sil
  23. hocam zplayer uygulamasını paylaşırmısınız . playstore da 7 tl .

    YanıtlaSil
  24. Hocam benim telefon SAMSUNG Galaxy Ace GT-S5830i telefona nfs hot pursuit i indirdim beyaz ekran oldu daha sonra sizin bi yorumunuzu gördüm chainfire ayarlarını değiştirdim ama bu seferde yazılar çok bozuk oldu bu yüzden sildim bu oyundada öyle bir sorun yaşayabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun olabilir hocam garanti veremem i serisi cihazlar için

      Sil
    2. Hocam cihazlarimiz ayni gts5830i ben nfs hot pursuit in sadece apk sini kurup yukleme yi normalden yapip oynuyorum bi sïkïntî yok :D

      Sil
  25. hocam ben anlamadım part1 ve 2 yi birleştiriptemi atcaz bi yardımcı olsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam birleştirip atacaksınız zaten partlar birleşmeden klasör oluşmaz

      Sil
  26. Hocam zarchiversiz sd dosyasini cikarabilirmiyiz bide hocam eger cikariliyorsa anlatirmisiniz basili tutup tasimi dicez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam zarchiver ile çıkabilirsiniz indirdiğiniz dosyaya girip çıkar demeniz yeterli.

      Sil
  27. Hocam revolt 2 yi paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  28. Hocam revolt 2 yi paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  29. Hocam revolt 2 yi paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  30. Hocam punch heronun son versiyonunu atar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. punch hero yeni sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  31. hocam yüklendi ama tıklıyorum siyah bir ekran geliyor bekliyorum sonra kendi kendine kapanıyor
    cihazım: galaxy young s5360

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazdan kaynaklanan bir sorun hocam. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  32. Worlds at armys mod yapar misiniz ?

    YanıtlaSil
  33. hocam stone of life modlu apk atabilirmisin s5830 cihazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam modlu versiyonda oyun düzensiz çalışıyor.

      Sil
  34. Hocam Lütfen STİCKMAN SOCCER PRO APK Yüklerseniz Sevinirim...

    YanıtlaSil
  35. Hocam daha öncedende sormuştum Movie Star Planet i modlayabilir misiniz diye ama maalesef demişsiniz. Armv6 cihazları desteklemiyor mu

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. hocam oyunun dosyaları bozuk bilgisayardan telefona aktardım %8 de durdu yediden dene yazdı iki dosyadada aynı nabıcam hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunu kaç kişi indirmiştir böyle bir sorun yok. oyun dosyaları sorunsuz çıkıyor sorun sizin dosyaları bozuk indirmiş olmanız tekrar indirin.

      Sil
  38. Hocam lego city oyununa bir bakarmisiniz yuklerseniz sevinirim simdiden tesekkutler ayrica galaxymini de oynamayi hayal bile edemedigimiz oyunlari oynattigin icin icten tesekkur ederim hocam ( adamini dibisin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lego city ARMV6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  39. Hocam clash of clans armv6 da calismiyor ama tabletim icin yaparmisin lutfen hocam hileli modu hocam 1 haftadir ariyorum lutfen kirma hocam beni saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam site galaxy mini için diğer cihazlar için paylaşım yapamam. oyunu google'da mod olarak aratın

      Sil
  40. Toprak hocam temple run oz koyabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var zaten hocam
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/08/temple-run-oz-160-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  41. hocam top eleven para hilesi oluyomu

    YanıtlaSil
  42. Hocam part lar nasil birlestiriliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arşiv programınız bu işi yapar hocam

      Sil
    2. Hocam bide oyuna giris yapiyom kapanmaya zorla dyor

      Sil
    3. i serisi bir cihaz normaldir hocam

      Sil
    4. Hocam chanfire kullanmak mi gerek olmasi icn

      Sil
    5. beyaz ekran hatası alsaydınız chainfire işinizi çözerdi ancak kapanmaya zorla hatası alıyorsunuz sorun telefonla ilgili

      Sil
    6. Hocam cok saolun bilgilendrdiginiz icn

      Sil
  43. hocam partların ikiside aynı dosyayı içerıyor ben part 1 i ındırdım ve yaptım suanda onuyorum 2 part bosuna yapmışınız :D birde hocam ben bu oyun dosyasını actım içindekı muzıkler kısmına kendı muzıklerımi attım ama onlar calmıyor oyundayken neden olabılır bı bılgınız varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşuna upload etmem merak etmeyin dosya boyutu büyük olduğu için böldüm aynı dosyalar yok içlerinde

      Sil
  44. 1-çok yavaş iniyor .2- 2 part aynı mı ?birini indirsek sorun olur mu?3-kasar mı ?4-galaxy y de açılırmı ve kasarmı?5-cevaplarsanız minnettar olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle galaxy y'de çalışma garantisi veremem.
      2 part aynı değildir. oyun için ikisini de indirip birleştirmeniz gerekli

      Sil
  45. Hocam pes 13 veya 14 u paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 13 ve 14 sürümü yok android cihazlar için.

      Sil
  46. hocam flash player için root explorer istiyo be nde root yüklü zaten ama başka şimdi nabmalıyım bunuda yüklüyümmü yoksa yüklediğim yetermi bu arada yüklememi isterseniz link kırık hocam.ama acil ceveb verin lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam lütfen root explorer in linkini düzeltirmisiniz 1 günde lütfen acelem var.

      Sil
    2. sitede var zaten root explorer konusu
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/root-explorer-file-manager-30-apk.html

      Sil
  47. Hocam kairosoft oyunlarını para hileli paylasırmisin?

    YanıtlaSil
  48. toprak hocam armv6 ya göre traffic racer para hileli yaprsan çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  49. Hocam bu konuyla alakası yok ama s3 mini ye nasıl Root atabilirim bilgisayar yardımı olmadan bi yardım ederseniz çok iyi olur hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam googleda framaroot var araştırın işinizi çözer

      Sil
    2. Hocam biliyorum fakat framaroot telefon modelimi desteklemiyor :( başka öneriniz varmıdır hocam ?

      Sil
    3. hocam recorvery menüden root yapmanız gerekiyor o zaman googleda araştırın s3 mini bilmediğim bir cihaz yanlış bilgi vermek istemem.

      Sil
  50. hocam galaxy tab 3 8 inch iyi bir tablet mi?

    YanıtlaSil
  51. Hocam subway surf london yılbaşı eklermisini
    Beğenerek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  52. Hocam galaxy pocket e olurmu

    YanıtlaSil
  53. Hocam Oyunu Yükledim Açıldığında Siyah Ekran ve Oyundan Atıyor . Cihazım Samsung GT-S5360 [Young] Android Sürümüm 2.3.6. Sebebi Neden Olabilir Acaba ? Bide 3D Yüklediğin İsmi Duyulmuş Her Oyunu Yükledim Yaklaşık %80 i Çalışmadı Örneğin Six Guns Açılıyordu Sonra Adamı Hafiften Gördükten Sonra Kapanıyordu . Dead Space Açılıyordu Ama Ekran Bembeyaz İdi . NFS Hot Pursuit EA Logosunu Gördükten Sonra Kapandı ... Artık Oyunları İndirmekte Tereddüt Ediyorum . Eğer Yazdığım Metinde Sorun Bensem Açık Açık Söyleyin Hocam Vereceğiniz Cevap İçin Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  54. Hocam yeri değil biliyorum ama GTA 3 general mobile discover de calismiyor neden olabilir hocam

    YanıtlaSil
  55. Hocam bn bu dosyaları telefona indirdim.klasoru olusturdum sd data lari klasaro attim apk yi kurdum ama siyah bir ekran geldi (telim S 3)

    YanıtlaSil
  56. derleyici hatası alıyorum kurarken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam apk dosyası bozuk inmiş olabilir tekrar indirin. birde android sürümünüz nedir

      Sil
  57. Pardon rar dosyalarının için apk dosyası çıkmadı apk dosyasını nerden indiricez linki yok

    YanıtlaSil
  58. Apk dosyası nerde acaba yardımcı olabilirmisiniz? Rar dosyalarını indirdim data 1 data 2 olan ama icilerinden apk dosyası çıkmadı kurulum yapmak için ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam konu içindeki android market simgesine dokunun apk dosyası linki odur.

      Sil
  59. toprak hocam merhaba ben oyunu yükledim her şeyi yaptım açılıyo önce EA ekranı geliyo sonra need for speed shift yazısı sonra siyah bir ekran geliyo sağ üstte my car sağ altta da tıer 1 yazıyo bunlar durmadan hareket ediyo herhalde menü ekrana sığmıyo bunun için ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  60. Yeni romlar gelmeyecek mi androide 2.3.x serisinde kaldık 4.x.x serisi gelmeyecek mi ??

    YanıtlaSil
  61. Hocam ben yapamadım bunu hazırı yokmu ?

    YanıtlaSil
  62. hocam galaxy y ge çalışırmı

    YanıtlaSil
  63. toprak hocam 3 kere diyom dragon city mod apk yaparmısınız cevaplarsanız sevinirim armv7 benim telefonum

    YanıtlaSil
  64. Hocam sen hala mini mi kullanıyorsun yoksa baska telefon var da site icin mi kullanıyorsun miniyi

    YanıtlaSil
  65. Sd card dosyasi inmiyor

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. hacam bu partları nasıl atıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz 2 adet rar dosyasını aynı klasöre atın ve rar aracınız ile çıkarın kendisi birleşir zaten.

      Sil
  68. Hocam tel glaxy ace acilirmi bide nasil kurcam oyunu ?

    YanıtlaSil
  69. Hocam bu partları nasıl birleştircez ?

    YanıtlaSil
  70. hocam siyah ekrandan sonra oyyundan atıyo yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  71. hocam su zippshare yukleme yapmasamiz guzel olur hata verio zor inio bide hocam gameloftun oyunlarindan birkac tane modlarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zaten zippyshare ile upload ilişkimi kestim

      Sil
  72. hocam partları nasıl birleştirecez acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatih hocam partların ikisini de indirin ve aynı klasöre taşıyın ardından rardan çıkarma uygulamanız ile part1 çıkar deyin kendisi 2 partı da birleştirecektir.

      Sil
  73. Toprak hocam bu s3 mini korea da calışır mı çok merak ediyorum eğer söylerseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevzat hocam bu konuda bir şey diyemem, kore malı cihazlarda 3d oyunlar sorun çıkarabiliyor sonuçta :/ deneyin isterseniz

      Sil
  74. hocam ben kendim android/obb dosyasi olusturdum rardan cikarttiktan sonra obb dosyasinin icine attim fakat nfs shifti actiktan sonra yine st data dosyasi yukluyo yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  75. link ölü hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir