Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Şubat 2014 Cumartesi

Hill Climb Racing 1.14.0 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Mobil oyunlar arasında en ön sıralarda yerini almayı başarmış olan herkesin severek oynadığı Hill Climb Racing yeni güncellemesi ile Play Store'da yerini aldı. Bunu fırsat bilerek sizlere MOD yani para hileli olarak sunmak istedim. Hill Climb Racing'i aranızda oynamayan yoktur ancak kısaca anlatmak istiyorum. Çılgın şoförümüz engebeli yollarda sizin kontrolünüzde ilerliyor amacınız en uzak mesafeye gitmesini sağlamak dikkat edin benzininiz bitmesin. Şoförünüz hızlı gitmeye alışık sadece iyi kontrol etmeniz gerekiyor en ufak kazalarda dahi kendini sakatlayabiliyor ve en baştan başlamak zorunda kalıyorsunuz. Her sürümde oyuna bir çok yenilik geliyor 1.14.0'de ise bir tane araç ve bölüm eklenmiştir (polis arabası ve Rooftops bölümü). Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.750.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Hill Climb Racing 1.14.0 MOD APK
Kurulumu
Hill Climb Racing 1.14.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi: Oyunumuzu açalım COINS bölümüne girelim almak istediğiniz COINS paketini seçin artık sizindir. Sınırsız alım yapabilirsiniz buda sınırsız parayı sağlar. İyi oyunlar
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

80 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. keyifli oyunlar hocam

      Sil
    2. hocam sportcar challange ve bi kaç drift oyunuatarmısın

      Sil
    3. çalışan drift oyunu yok hocam. sport car challenge galaxy mini de kasıyor

      Sil
    4. Hocam benim tel galaxy young s5360 siz atin ben yuklerim kassada sorun yok bu arada sitenizi çok beğeniyorum bunuda söylemek isterim

      Sil
  2. Hocam bnim telefonda minebuilderde new world diyorum dunyayi yuklemeden oyundan atio nie boyle yapio telefonum galaxy mini i serisi deil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini 2.3.6'da sorunsuz hocam android sürümü nedir ?

      Sil
    2. hocam bndede ayni sorun var benim 2.3.6 sürüm açılıyo sonra biraz oynuyom 1 dk sonra kappaniyo

      Sil
    3. 2.3.2 ama oncedende eklemistiniz bu oyunu calismisti

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Toprak Hocam City İsland hileli apk ye bakabilir misin

    YanıtlaSil
  4. Hocam lutfen resident evilin linkini yenilermisin dosya yok diyo. Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu bu hocam linklerde sorun yok.
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/04/resident-evil-4-ingilizce-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  5. hocam subway surfers rio yun paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  6. Hocam frontline commando ya bakabilirmisiniz link kirik mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link kırık hocam zaten 1.bölümden sonra hata veriyor oyun

      Sil
    2. Peki hocam baska oyunlar varmi boyle bakarmisiniz?

      Sil
  7. Hocam benim adim Arda . Tum oyunlarda hile yaptim. Yasim 13 . Emailim ardakocak43@gmail.com eklerseniz sevinirim . Ben telefonuma root yapmak istiyorum ama okadar cok korkuyorum ki . Eger root yaparsam ve telefon bidaha acilmaz diye . Telefon oyunlarinda hile yapmak icin gamecihi kullanmak istiyorum ama root lazim diyor ama telefonumda root yok. Sole bi program yok mu mesela programi aciyorsunuz rootu seciyorsunuz telefonum rootlaniyor sonra programi acip unroot yapabilicegim. Bole bi program var mi. Bu arada bende se birlikte tum oyunlara he yapmak istiyorum emailime mesaj atarsaniz sevinirin bide sey var zombie diaryde elmas hilesi yapar misiniz? Bu mesaji telefondan yaziyorum insallah bi aksilik cikmaz. Lutfen cevap verin.

    YanıtlaSil
  8. root işlemi için framaroot var google'da araştırın hocam. zombie diary mod olunca hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Framaroot ta unroot yapabiliyomiyuz peki?

      Sil
    2. Ve Galaxy Wonder de calisir mi o program?

      Sil
    3. çalışır hocam. unroot'da yapabilirsiniz.

      Sil
  9. Toprak hocam demir adam 3ün hilelisini atsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demir adam 3 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  10. Hocam krafteers oyununda fire tower nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o kadar ilerlediğimi söylemem oyunda ancak masadayken nasıl yapıldığını malzemelerini yazar

      Sil
    2. Yazıyoda fire elementin bulamadım

      Sil
  11. Hocam oyun için teşekkürler bi isteğim vardı da the cave yükler misin ????

    YanıtlaSil
  12. Hocam s3 mini kullanicisiyim clash of clans allah rızası için mod yapin ya olmuyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnızca galaxy mini için paylaşım yapıyorum

      Sil
  13. hocam s4 kullanıcısıyım igo prımo nun tam surumunu hıç bır yerde bulamadım bı yardımcı olur musunuz,?hangı sıtelrde bulabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da araştırın bir çok navigasyon uygulaması direk full apk olarak cracklenemiyor ekstra uygulamalar gerekiyor pek yardımcı olamam bu konuda

      Sil
  14. Hocam guarilla bob u atarmisiniz saolun.(armv6 da calsio)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede zaten var hocam
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/guerrilla-bob-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  15. Merhaba toprak hocam soyle bildiginiz guzel bir strateji oyunu varmi ? Varsa bana link atarmisin ? Empires and allies gibi bu arada sitene bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burak strateji oyunu az zaten sitede hatırladığım pek yok

      Sil
    2. Neyse yine de saolun hocam :)

      Sil
  16. hocam ben bi uygulama isteğinde bulunacağım . zplayer adlı bir müziik uygulması var . playstore da 7tl . paylaşabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulama isteklerini yarından itibaren alacağım

      Sil
  17. zombie escape ve happy farm candy day e bakabilir misiniz

    YanıtlaSil
  18. hocam pes 12 galaxy s3 mini de çalışırmı

    YanıtlaSil
  19. candy crush sagayı yükler misin?

    YanıtlaSil
  20. hocam telefona bazı oyunlar iniyor bazıları inmiyor çoğunda indirme başarısız diyor hele de en sevdiğim oyunlarda.oyun paylaştığın zaman indirmeden önce 2-3 rekat namaz kılıyorum dua ediyorum öyle indiriyorum yok abi yine inmiyor bu neyden kaynaklanabiliyor olabilir acaba hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yener hocam kullandığınız tarayıcı değiştirip öyle deneyin

      Sil
  21. blood and glory yukler misiniz

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler sorunsuz çalışıyor...

    YanıtlaSil
  23. Yakit hilesi ne zaman hocam ? Fazla sey istiyoruz ama simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  24. Abi içerik desteklenmiyor diyor ne yapicam



    YanıtlaSil
  25. hill climb racing in hilesi sadece galaxy mini lerdemi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam bütün android cihazlarda çalışır.

      Sil
  26. Merhaba Toprak Hocam Telefonum S4 Uygulamayı Yükledim Oyunu Açtım Coins Yerine Tıklıyorum Hiç Para Gelmiyor Yardımcı Olursan Sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam coins sekmesine girdikten sonra ihtiyacınız olan coin miktarını satın almak için seçin para gelecektir.

      Sil
    2. Bende de aynı sorun var bulabildin mi nasıl olacağını

      Sil
  27. Hocam s4 lerde olmuyor heralde çoğu arkadaş tada yok tıklıyorum ama gelmiyor

    YanıtlaSil
  28. Olmuyor defalarca denedim olmadı

    YanıtlaSil
  29. Selamun aleyküm hocam GM discovery de çalışır mı bu hile yada benim tel için hileli varmı ?

    YanıtlaSil
  30. S4 mini kullaniyorum coinsler gelmiyor bendede

    YanıtlaSil
  31. İyi günler hocam galaxy wonder da defalarca denedim ama ise yaramadı acaba galaxy mini de tek mi çalışıyor?

    YanıtlaSil
  32. gertçekte parayla ahlakalı bişey olmaz dimi

    YanıtlaSil
  33. hile olmuyor butun para miktarlarini denedim olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn GM discovery de hata veriyo

      Sil
  34. Hocan basiyoruz ma gelmiyor kodlamadami sikini var

    YanıtlaSil
  35. alıyorum ama gelmiyor hocam

    YanıtlaSil
  36. Alıyorum gelmiyor kardes yanıt lutfen

    YanıtlaSil
  37. galaxy s3 indiriyorum fakat kurulum başarısız hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  38. Hoca olmuyor conis paketine tikliyorum ama bisey değişmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arjin hocam güncel sürümü var sitede buyurun onu deneyin;

      hill climb racing 1.16.0 link;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/05/hill-climb-racing-1160-mod-apk-para-hileli.html

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir