Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Şubat 2014 Salı

Puzzle Sphere APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Tam olarak 3 gündür sitede yeni oyun paylaşamıyorum sağlık sorunlarımdan dolayı bunun için hepinizden özür dilerim uzun lafın kısası bugün tekrardan aranızdayım paylaşımlarım kaldığı yerden devam edecektir. Bugünkü oyunumuz kesinlikle herkesin seveceğini düşündüğüm hem tarz hemde oynanabilirlik bakımından mükemmel düşünülmüş bir oyundur Puzzle Sphere. Adını duyunca zeka ve bulmaca oyunlarını anımsayanlar olabilir aranızda ancak Puzzle Sphere arcade-aksiyon ve heyecan ögelerinin birbirine eşit miktarda karışması ile meydana gelmiş özellikle de sensör oyunlarını sevenlere hitap etmeyi başarmıştır. Play Store ekleneli bir hayli zaman olmuş ancak aradığı ışığı bulamamıştır kendimce beğenerek oynadığım oyunlardan birisidir. Kısacası nasıl oynandığını anlatayım sensörler ile kontrolünü sağladığınız küreyi köprüler üzerinden geçiriyorsunuz yalnız geçerken gördüğünüz elmas vb. şeyleri almaya özen gösterin uçurumlardan düşmeyin sakın... 5 farklı temada toplamda 80 bölüm bulunuyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.07$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler


Puzzle Sphere APK
Kurulumu
Puzzle Sphere APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

48 yorum:

  1. Güzel oyun hocam sağolun

    YanıtlaSil
  2. Hocam minecraft linki kırık düzeltir misiniz

    YanıtlaSil
  3. hocam clone camera diye bi uygulama var çalışıyor mu diye bakarmısın ?

    YanıtlaSil
  4. hocam monster galaxy ve monster warlord ile ilgilenirmisin lutfen

    YanıtlaSil
  5. hocam google playden uygulamaları apk halinde pcye nasıl indirebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam googlede araştırın var rahatlıkla yapabilirsiniz.

      Sil
    2. real apk leecher isimli program ile indiriliyor

      Sil
  6. Hocam arcane legends hilesine bagiwerirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arcane legends armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    2. Hocam hilesini bulmasmisiniz hic?

      Sil
  7. Hocam alakası yok ama BIA2 de beyaz grafik problemi var root yardimiyla mi cozuluyor ?(oraya yorum attim bakmadiniz) cihaz galaxy y i serisi b serisi filan deil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede chainfire uygulaması var hocam onu kullanmanız gerekli. kurun ve qualcomm driverde oyunu çalıştırın

      Sil
    2. Hocam sagolun yardiminiz icin de ben o yorumu attiigimda rootsuzdu tel simdi attim ve qualcomm da deil powervr de calisti yine emegine saglik :)

      Sil
  8. Hocam Kale savaşı : castle clash. Diye bir oyun var. Onu mod yapabilir misiniz?
    Bu arada oyun online.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu arada geçmiş olsun.

      Sil
    2. hocam bakacağım oyun galaxy mini de çalışırsa eklerim mod olarak

      Sil
  9. Plants vs Zombies Armv6 var mı acaba? Eğer varsa yükleyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede mevcut hocam arama yerine yazın bulursunuz

      Sil
    2. Yanlış sormuşum şimdi farkettim. Aslında Plants vs Zombies 2 sorucaktım.

      Sil
  10. hocam rail rush galaxy minilerde çalışıyormu ? lütfen cevap verin

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam bar bu soruma cevap verin bu
    kac yere size soru sordum ama yanıt yok
    lütfen bu soruma cevap verin bar sorumu
    soriyorum benim telefonum samsung galaxy
    mini i serisi deil ama normal ona bir rom
    yukledim samsung galaxy s3 jelly bean
    indirdim yaptim sistem degisti ayni s3 gibi
    oldu ben onun eski haline nasil getiriri s3
    romunu cmw ile yaptim telefonum rootlu ve
    cmw lidir sorum biraz uzun insalla orjinal
    romu var sitem degisti guzel ama butun
    bellegi yedi oyun yukliyemiyorum alin size
    linki verim nasil yaptigmi http://
    m.youtube.com/watch?v=LN2P4MdZo-Y
    telefonum ayni bu sistem oldu ama ben
    telefonumu eski hale getirmek istiyorum
    cozumu varsa bana linki atin yapim lutfen
    aciltelefonum cok kasiyo bos bellegi 30 ver
    hic bir sey sigmiyor cevap bekliyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam sorununuzun çözümü oldukça basit tek yapmanız gerek sisteminize stock rom yüklemek ondan sonra telefonunuzu eskisi gibi kullanabilirsiniz zaten sitede birçok kez dedim custom rom önermiyorum diye zamanında çok denedim hiç birisi stock rom kadar verimli olmuyor. sitede rom yükleme konum mevcuttur hocam link vereyim : http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/galaxy-mini-236-nisan-rom-s5570cpwll1.html konunun içinde nasıl kurulduğunu ve dahasını anlattım.. bu arada yorumunuza bakmamak değil hocam kimsenin yorumlarına bakamıyordum yeniden başladım yorumları değerlendirmeye. sağlıcakla kalın iyi akşamlar.

      Sil
    2. Benim telefonumun sürümü 4.1.0 oldu siz orda 2.x.x yazdiniz benimkime olmaz yani delmi olursa memnun olurum cevap bekliyorum

      Sil
    3. hocam olur. stock rom kuracaksınız odin ile fark etmez şimdiki sürüm kaç olursa olsun

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Toprak hocam bu nisan romunu odinsiz olurmu ben odinle yapmayi bilmiyom bana öğretirmisiniz nasıl odinle yapacam yada odinsiz ben kurulumunu anliyamadim bana bi yazarmisiniz lutfen

      Sil
  12. Çok iyi bir blogunuz var.Paylaştıklarınız ve paylaşacaklarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. hocam machinarium atabilrimsiniz google playde paralı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. machinarium galaxy mini de çalışmıyor maalesef hocam

      Sil
  14. Hocam minion rushı koyabilir misin
    bir de nfs shiftin data linki kirik yenilermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minion rush armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam
      nfs shift'a bakacağım hocam yeni versiyonu ile ekleyebilirim siteye

      Sil
  15. Son bisey daha diecem
    Hocam bu oyunlari armv6 ya siz mi portluyosunuz? Eger siz portluyorsaniz nasil yapiyorsunuz

    YanıtlaSil
  16. Hocam osm hilesi varmı (burada geçmiş olsun)

    YanıtlaSil
  17. can you upload a undead slayer a modded with gold and jade plssssss... :-)

    YanıtlaSil
  18. hocam champ man pembe ekran sorunu var hocam duzeltirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınızdan kaynaklanan bir sorun hocam yapabileceğim bir şey yok. normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  19. Hocam lutfn cs 1.6 yuklermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ilgilenmeye çalışacağım ancak söz veremem.

      Sil
  20. Toprak hocam su destinia yi guncelleyip para hilesi yaparmisiniz bide little gun fight guncelli para hilesini yaparmsiniz bu istegimi 6 kisi bekliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destinia 1.0.6 son sürüm mod olarak yarın eklenecek hocam. little gun fight son sürümüm mod olmuyor hocam

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir