Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Haziran 2014 Çarşamba

Pocket Fishdom 1.0.7 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Pocket Fishdom 1.0.7 MOD APK, balıklarla ilgilenmeyi seviyorsanız bugünkü oyunumuz tam size göredir. Düşünün sahip olduğunuz bir akvaryum ve beslemek zorunda olduğunuz yüzlerce balık android telefonunuzun içinde gayet hoş olur bunu düşünen Playrix Games karşımıza Pocket Fishdom ile geldi oyunda yaşanan maddi sıkıntılardan dolayı oyunumuzu MOD yani sınırsız para hileli olarak sizlere sunmak istiyorum bu sayede oyun içindeki tüm balık, akvaryum ve ekipmanlara sahip olabileceksiniz. Minik balıklarla başladığınız serüvende büyümelerini izlemek son derece zevk vericidir. Pocket Fishdom Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 9000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Pocket Fishdom 1.0.7 MOD APK
Kurulumu
Pocket Fishdom 1.0.7 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Pocket Fishdom 1.0.7 para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
NOT : oyuna giriş yaparken rami temizleyin aksi halde hafif takılabilir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

90 yorum:

  1. İlk yorum hocam

    YanıtlaSil
  2. İkinci yorum hocam

    YanıtlaSil
  3. 3. Yorum hocam :) hocam gunship battle modlarmisiniz şimdiden saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, gunship battle yeni sürüm mod apk olmuyor

      Sil
  4. Hocam age of empires tarzi bildiginiz oyun var mi galaxy mini icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede esenthel rts ve genesis var deneyin

      Sil
  5. 4. Yorum ellerinize sağlık hocam

    –uğur–taşgöz–

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın uğur hocam

      Sil
    2. Saolun hocam

      –UĞUR–TAŞGÖZ–

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Saç tarzınıza bayılıyorum hocam. :) ;)

      Sil
    2. sağ olun hocam hep böyledir saçım :)

      Sil
  7. Hocam bu aralar cok az paylasim yapiyosunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çalışıyorum artık işe başladım ancak bu kadar oluyor

      Sil
  8. Hocam oyun açılmıyor lütfen yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir hasta alıyorsunuz hocam, Galaxy Mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  9. Oyun kapanacak diyor yardim edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  10. Yemin ederim kapanacak diyo

    YanıtlaSil
  11. Hocam bole oyunlarda hile olmasi cok guzel oluo ya heleki para hilesi saolun hocam

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam bugüne kadar senin oyunlarınla büyüdüm hepsini yaptım ama inan bana oyuna giriyorum uygulama durduruldu diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de çalışıyor, diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  13. Toprak Hocam Gallery Lock'ta ilk başta resimleri yüklemiştim sonra biresimi geri galeriye aktarmak istedim sonra ne olduysa resim gitti bende resimler geri gelir diye uyulamayı kaldırdım şimdi yükledim nasıl eski fotorafları geri getircem ¿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ayarlar kısmında backup vb. bölüm olması gerekiyor oradan geri getirebiliyorsunuz, cihazımda olmadığı için daha fazla yardımcı olamıyorum

      Sil
  14. Öncelikle nasılsınız hocam ?.Hocam balık oyunlarını severim yaşıma rağmen.

    Bir de Soccer Stars diye bir oyun var Miniclip firmasının. Bir el atıp onu modlu (para hileli) paylaşır mısınız ?
    Şimdiden teşekkürler. Geceniz hayrola.

    -GalaxyYForever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :)

      Soccer Stars mod apk olmuyor maalesef hocam

      Sil
    2. Yapmayın be hocam. Neyse canınız sağolsun :)

      -GalaxyYForever

      Sil
  15. Hocam retrica diye bir fotograf uygulamasi var uygulamada bazi efektler parayla satin aliniyor rica etsem efektlerin parasiz oldugu apk dosyasini siteye yukler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emir hocam sitede retrica full apk var zaten buyurun link vereyim inceleyin;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/05/retrica-pro-apk-full-surum.html

      Sil
  16. Hocam bir isteğim olacak lutfen yapin adi goal yapımcısına peak games can ve krampon hilesi veya market hileside olur bn. Abdullah

    YanıtlaSil
  17. hocam ben win 8 launcher indirdim sonra uygulama üzerinden anall lockscreen uygulamasini indirdim ama silemiyorum win 8 launcheri sildim ama bu silinmiyo nasil silicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anal lockscreen kaldırmak için cihaz yöneticilerinden kaldırmanız gerekiyor bunun için ayarlara girip konum ve güvenlikten cihaz yöneticilerini seç kısmından kaldırmanız gerekiyor ardında silebilirsiniz hocam

      Sil
    2. sagolun hocam

      Sil
  18. Hocam onerebileceginiz guzel bir root programi var midir varsa soyler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root uygulamalarını önermiyorum cihaza uygun rootu anlatımı ile yapınız

      Sil
  19. Hocam ben freedom indirdim baska bilmiyoeum lutfen bir tane olsun soyleyin ama mutlaka hilesini yapabileyim o uygulamanin varsa soyleyin lutfen hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. freedom benzeri başka bir uygulama yok hocam

      Sil
    2. Yok hayir hocam freedom benzeri degil root iste ama oyunda hile yapabilecegim bir program

      Sil
    3. sitede game killer var hocam oyunda hile yapmanızı sağlar buyurun link vereyim bakın;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/game-killer-260-full-apk.html

      Sil
    4. Hocam ben denedim kullanamiyorum baska bisey soyleseniz bir de orda modern ve store bi de store yeribe lock yaziyo hangisi olucak ama yone de onerin root bana

      Sil
    5. Hocam siz uygulamalari modlarken hangi rootu kullaniyorsunuz genelde soyler misiniz

      Sil
  20. Hocam bana hileli oyun önerirmisiniz sayfadakilerin %90 nini indirmisimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedekiler dışında önereceğim bir şey yok maalesef

      Sil
  21. Hocam senelerdir blogunu takip ediyorum paylaşımların için çok teşekkürler artık galaxy mini kullanmıyorum ellerine sağlık ilk rootu ve romu sayende yüklemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim emre hocam, yeni telefonunuzda hayırlı uğurlu olsun

      Sil
  22. Hocam rica etsem fifa 14 ü ses dosyası olmadan paylaşırmısınız.(kasmaması için)

    YanıtlaSil
  23. Yine güzel bir oyun teşekkür ederim hocam

    YanıtlaSil
  24. hocam size gore en iyi telefon oyunlari neler(her turlu olabilir armv7 de olabilir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel cihazlar için örnek vermem gerekirse

      need for speed most wanted

      N.O.V.A 3

      real boxing

      oyunlarını önerebilirim hocam

      Sil
  25. Hocam feeding frenzy gibi oyunlar varmi galaxy minide calisann adini yazmis olabilirim oyunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle Feeding Frenzy oyunu galaxy mini de çalışıyor benzer oyunlara pek rastlamıyorum bu tarzda

      Sil
  26. Hocam minecraftta benzer oyunlar atarm mısınız . World craft 2 gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle Worldcraft 2 galaxy mini de çalışmıyor. minecraft benzeri bildiğim oyun minebuilder var oda sitede var zaten buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/minebuilder-v1121-full-apk.html

      Sil
  27. Hocam head soccer in yeni sürümü gelmis 2.4.1 siteye atarmusiniz hileli (Mert Can)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. head soccer 2.4.1 mod apk için beklemeniz gerekiyor hocam

      Sil
  28. hocam esenthel rts yi yukledim actim 1 saniye sonra kapandi tekrar tekrar denedim 754 defa olmadi napicagim bi baksani oyuna.duzeltirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor, diğer cihazlar için garanti veremem.

      Sil
  29. Hocam 720 p film indirmek için Program tavsiye edermisiniz veya siteye eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'dan bakınız film uygulamaları için

      Sil
  30. Hocam acil bana ulaşın https://www.facebook.com/kutay.karaoglu.5 sizle konuşmak istedğim önemli bir konu var devrim yapabiliriz gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutay hocam mail adresim;

      perhidrolcu@gmail.com

      buradan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  31. Hocam vector armv6 mod yaparmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vector armv6 cihazlarda daima sorunlu hocam yapabileceğim bir şey yok

      Sil
  32. Hocam Pes 2011 ve Pes 2012 neden S3 Mini'de Çalışmıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgim yok hocam sitedeki pes 11 ve pes 12 galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır.

      Sil
  33. Hocam lütfen plants vs zombies 2 hilesi yaparmısınız ? :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plants vs zombies 2 galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  34. shadow fight 2 hilesini yapabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow fight galaxy mini de çalışmıyor hocam, siteye ekleyemem

      Sil
  35. Hocam wifi şifre kırıcı atarmasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wi-fi kırıcı uygulamalar tam anlamı ile saçmalık hocam öyle uygulamalara inanmayın

      Sil
  36. Note 3 rootlumu cıkıyor fabrikadan?

    YanıtlaSil
  37. Hocam telefonu romlarlarsak telefon hizlanir m eğer yanlış yaparsak kitlenirmi eğer kitlernirse bidaha açılır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam elbette performansta artış olur, yanlış yaparsanız cihaz kitlenir ve açılmaz, tekrar açılır hale getirmek için romu başarılı şekilde kurmanız gerekir aksi halde açılmaz

      Sil
  38. Hocam Gta San Andreas var ama hafif kasma oluyor hafıza kartı class 4 olduğu için olabilir mi ?SanDisk class 10 alsam düzelir mi ? Telefonum HTC Desire 500

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam android oyunlarda sd kartın hızının pek etkisi yoktur, zannetmiyorum düzeleceğini

      Sil
  39. hocam modern kombat 4 zero hour mod apk yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  40. Hocam oyunu ilk once puffinden indirdim apk dosyasini actim paket cozumlemede sorun var dedi somra normal tarayiciyi actim onda hic indirmiiyor galaxy mini i serisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sd kartta yer yokmus simdi anladim

      Sil
    2. hocam öncelikle oyunun apk dosyasında sorun yok dediğiniz gibi sd kartta yer kalmadığı için oyun tam inmiyor olabilir bu yüzden kurulumda hata alıyorsunuz

      Sil
  41. 41. yorum hocam :D :D

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir