Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Haziran 2014 Pazar

Dr. Driving 1.33 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dr. Driving 1.33 MOD APK, hepinizin bildiği oynarken insanın içinde araba sürme duygusunu uyandıran grafik olarak idare eder seviyede sevdiğim oyunlardan birisidir. Her sürümde gelen yeniliklerin ardından parasal sıkıntılar yaşanıyordu bu yüzden son sürüm olan Dr. Driving 1.33 MOD yani sınırsız para hileli olarak sizlere sunmak istiyorum. Yapımcı firma SUD Inc. Dr. Driving oyununu yaparken eminim ki bu kadar sevileceğini aklından bile geçirmiyordu yalnız unuttuğu bir şey vardı oyunumuz grafik ve yapı olarak bütün cihazlarda çalışabilecek seviyede olduğu için geniş bir oyuncu kitlesine ulaştı. Oyun içindeki amacınız sahip olduğunuz araç ile seçtiğiniz görevi yerine getirmekten ibarettir görev olarak park etme, eskortluk yapma, hız vb. mevcuttur. Dr. Driving 1.33 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.700.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Dr. Driving 1.33 MOD APK
Kurulumu
Dr. Driving 1.33 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Dr. Driving 1.33 sınırsız para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

137 yorum:

  1. hocam online oyunlar varmi veya bluetooothlu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. online oyun olarak armv6 cihazlarda çalışan oyun sayısı oldukça az ancak sitede genesis var öneririm

      Sil
    2. bluetooth ile oynanabiliyordu yanlış hatırlamıyorsam

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Automic Call Recorder Pro'nun linkleri kırık düzeltir misin ? Hocam

      Sil
    2. mahmud hocam akşama doğru yenilerim linki, buradan yazarım yenilediğim zaman

      Sil
    3. mahmud hocam konu linki yenilendi indirebilirsiniz.

      Sil
    4. İlginiz ve alakanız için teşekkürler...

      Sil
  3. hocam şu an en sevdiğiniz oyunlar nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam kesin bir şey diyemem bu konuda ancak dead space ve Need for speed shift sevdiğim oyunlardandır

      Sil
  4. Hcam super stickman 2 golf mod eklermsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stickman 2 golf için bakacağım galaxy mini de çalışırsa ve mod olursa siteye eklerim

      Sil
  5. Toprak hocam sitenizi begenerek takip ediyorum.bu oyunlari samsung galaxy s3 miniye yüklesem bir şey olurmu yoksa bu oyunlar sadece galaxy mini içinmidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki oyunların büyük bir kısmı galaxy s3 mini de de sorunsuz çalışır

      Sil
  6. Toprak Hocam Subway Surfun Yeni Surumunu Modlayabilirmisiniz ? Bide School Driving 3D Buda Link:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ovilex.schooldriving3d&hl=tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide Çılgın Hırsız :) Çok Oldu Ama Kusura Bakmayın.

      Sil
    2. subway surfers yeni sürümler armv6 cihazlarda çalışmıyor. school driving ve çılgın hırsız armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
    3. Sansıma :D Saolun Minebuild https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mohitdev.minebuild
      Odamı Calısmıo

      Sil
    4. maalesef hocam minebuild'te armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  7. Hocam yeni sitenizi ne zaman açacaksınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa hocam kesin bir tarih veremem ama bu yaz açacağım

      Sil
  8. Hocam galaxy yaoung icin +ram falan sistem hizlandirici varsa hocam site yada link verirmisiniz tel rootlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuz hocam ram attırma vb. uygular işe yaramıyor cihazınız root ise overclock gibi işlemleri google'da araştırınız.

      Sil
  9. Hicam plants vs zombue zombie age .guncellerseniz sevinirim Bide internetli.internetsiz fark etmez.ciftlik ya da ejderha oyunu buldunuzmu bulduysaniz.modlayip koyarsaniz bayilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiftlik veya ejderha oyunu bulamadım.

      plants vs zombie için garanti veremem. zombie age konu linkinde sorun yok hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/04/zombie-age-2-mod-apk-sinirsiz-para-hileli.html

      Sil
    2. Hocamm cevap icin saolun Google store de.monopoly var parali Armv6 da calisiomu bilmiom ama koyarsaniz ii olu

      Sil
    3. monopoly oyunu sitede var hocam buyurun link vereyim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/monopoly-millionaire-174-full-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  10. Hocam nba 2k12 ekler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nba 2k12 android sürümü yok hocam

      Sil
    2. Hocam var ama siz galaxy mini kullaniyorsaniz sadece bilmiyorum . Hocam simdi reklam olmasin apk**nia da var ben aslinda oradan indiriyorum ancak orda fazlaca reklam oldugu icin sizin sitenizi daha cok ziyaret ediyorum.Tabiki sizi kiyaslayamam o siteyle hizinizi kiyaslayamam ama biraz daha goruntu kalitesi yuksek oyunlar bulabilirseniz sevinirim hocam,saygilar

      Sil
    3. hocam istediğiniz gibi oyunlar zaten armv6 cihazlarda çalışmıyor. yeni sitemizi açtıktan sonra her türlü cihaz için paylaşımda bulunacağım zaten

      Sil
  11. Hocam sınavınız nasıl geçti?iyi bir puan alırsınız inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortalama geçti hocam çokta iyi değil bakalım artık, teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Hocam peki clas of xlansa ek hile felan mumkun deilmi hocam

    YanıtlaSil
  13. Hocam Galaxy S3 Mini için Oyun Önerir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy s3 mini orta düzey bir cihazdır hocam minecraft, real boxing gibi oyunlar oynayabilirsiniz herhalde pek bilgim yok

      Sil
  14. rekudavi istiyodum ama ismi o degilmis arkadasim beni kandirmis hocam ismi stickman futbol mus onu paylasirmisin ozur dilerim surekli rekudavi yazdigim icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorun değil sadece anlam veremedim rekudavi'ye sitede stickman soccer var link vereyim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/05/stickman-soccer-full-apk-takim-hileli.html

      Sil
  15. Hocam lutfen minecraft pe armv6 atin lutfen hocammmmm cok istiyorum ben bunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  16. tesekkur ederim hocam stickman futbolu indirdim cok guzel saolub

    YanıtlaSil
  17. hocam sizden bi istegim olcak yourfreedomu modlarmisiniz sayfada paylasmiyacaginizi biliorum link verin hocam lutfen

    YanıtlaSil
  18. Hocam şaka mi yapiyosunuz ya magic piano by smule çalişiyor galaxy minide ben suanda oynuyorum hâla anlam veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oktay hocam android sürümünüz nedir ve kullandığınız rom stock mu

      Sil
    2. Hocam iki gun oncesine kadar cyanogenmod kullaniyordum ozamanda calisiyodu bugun stock rom kurdum 2.3.6 subat romu simdide calisiyo 20 dakka sonra cyanogenmoda geri donus yapicam cunku stock romdan verim alamiyorum

      Sil
    3. Cyanogen mod android surumu 4.2.2

      Sil
    4. hocam oyunun yeni sürümleri gingerbread cihazlarda çalışmıyor. play store'dan indirip oynadığınız oyun versiyon oluyor doğal olarak. eski sürümler mod apk olmuyor. yeni sürümler içinde android 4.0 üzeri yazılım gerektiği için siteye ekleyemiyorum

      Sil
    5. İyide hocam suanda hala stock romdayim ve oyunu silip tekrar simdi yukledim play stordan ve hala calisiyo en son surumunu yukledim hala calisiyo

      Sil
    6. hocam play store'dan indirdiğiniz oyunun sürümüne bakar mısınız ?

      Sil
  19. Hocam ilk once nasilsiniz ?
    İkinci olarak ballons towner defense 5 hileli yapabilirmisiniz ben kendim mod yapabiliyorum ama o modu yapamadim belki siz yapqrsiniz diye sorayim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görkem hocam bloons td 5 apk şeklinde mod olmuyor maalesef :(

      Sil
  20. Hocam Siz Bana Dream League SoccerMod Apk link vermiştiniz:http://www.tusfiles.net/4map46j4lpo8 Ama işe yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka Link Verirmisiniz

      Sil
    2. işe yaramıyor derken hocam, indiremiyor musunuz? yoksa apk mı çalışmıyor ?

      Sil
    3. Apk calismiyor hocam

      Sil
    4. nasıl bir hata alıyorsunuz hocam ? apk dosyasını LG G2 de denedim sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    5. O zmn tekrar deneyeyim hocam

      Sil
    6. apk çalışmıyor ise indirme işlemi sırasında problem oluşmuştur. farklı bir tarayıcı deneyin hocam

      Sil
  21. Hocam heroes o&c hilesi varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heroes of Order & Chaos galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
    2. Peki dostum teşekkürler

      Sil
  22. HOCAM COULDS SHEPP E HALA BAKMADINIZ ?

    YanıtlaSil
  23. Hocam size bir uygulama göstermistim andromedia uygulamasi moviemaker tarzi bir uygulama galaxy mini ekranina sigmiyordu bu sorunu halledebilirseniz siteye ekliyebilirmisiniz demistim sonradan bakamadim yorumlara o uygulamayi galaxy mini ekrani için yapamadiniz mi?


    Hocam birde rom yükledim telefona türkçe karakter sorunu yasiyorum bazi harfler yok bunu nasil halledebilirim uygulama ile deqil normal telefon için nasil yapacam? sitenizdeki swiftkey uygulamasiyla ile oluyordu ama onunla deqil telefonun kendi klavyesini yapacam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Andromedia Video Editor ekran problemi giderilemiyor.

      yüklediğiniz rom custom olduğu için Türkçe dil desteği yoktur. Türkçe dil için play store'da MoreLocale 2 uygulaması var deneyin hocam

      Sil
  24. Hocam konuyla alakasız ama telefon almayı düşünüyorum general mobile discovery mi alsam ıphone 4 mü kararsızım bir yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iphone 4'ü kesinlikle önermiyorum hocam. general mobile discovery ideal bir cihazdır

      Sil
  25. Hocam bu oyun online oynaniomu

    YanıtlaSil
  26. Hocam magic piano by smule surum 2.0.4 yani son surum cunku gm discovery de baktim oradada 2.0.4 yaziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginç hocam çünkü son sürüm galaxy mini de mod versiyonda çalışmıyor demek ki normal sürümde çalışıyormuş

      Sil
  27. Hocam telefonu nasil rootlu yapabilirim telefon s4 mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy s4 mini için google'da araştırma yapınız

      Sil
  28. Hocam minecrafta en yakin olan oyun hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede minebuilder var deneyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/minebuilder-v1121-full-apk.html

      Sil
  29. Hocam merhaba sygic navigasyon'un linklerini günceller misin? Lisans sorunu var. Yükledikten 1 hafta sonra lisans bitiyor.

    YanıtlaSil
  30. Hocam modern combat ekleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede Modern Combat Sandstorm buyurun link vereyim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/06/modern-combat-sandstorm-galaxy-mini.html

      Sil
  31. Hocam flipagram yuklermisiniz siteye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flipagram için android 3.0 üzeri yazılım gerekiyor. siteye ekleyemem

      Sil
  32. Hocam ben galaxy s4 alacam onu oneriyormusunuz bide kamerasinin cozunurlugu iyimi ve su geciriyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy s4 ideal bir cihaz alabilirsiniz, normal modeli su geçirir. su geçirmeyen modeli galaxy s4 active

      Sil
  33. Hocam winner soccer 2014 full yüklermisin acede aciyo ama ilk yari sadece

    YanıtlaSil
  34. hocam. yeni rpgler atarmisiniz mod olursa cok iyi olur ty

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuzcan hocam yeni rpg oyunları bulursam galaxy mini de sorunsuz çalışan siteye eklerim

      Sil
  35. Hocam blackmart'dan indirdiğimiz uygulamalar faturaya ekstra olarak yansır mı?

    YanıtlaSil
  36. hocam bu dosyalar apk olunca online oynanmiyor. Acaba play store dakini yukleyip game killerden yapsam olurmu?

    YanıtlaSil
  37. hocam sinava girdik sınavın vakti sikintiya soktu beni ama gene de yettiği kadar yaptığımı sanırım sen de de durumlar iyidir inşallah
    hocam tel de çalışan video düzenleyici var mı
    [mazlum]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı inşallah hocam durumlar orta gibi puan ne olacak bilmiyorum.

      galaxy mini de çalışan video düzenleyici olarak Androvid pro video editor var hocam sitede buyurun

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/02/androvid-pro-video-editor-v244-full-apk-android-video-editor.html

      Sil
  38. Hocam benim tablet asus ta dungeon hunter 4 apk yaparmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede yalnızca galaxy mini için paylaşımda bulunuyorum

      Sil
  39. hocam nba jam yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NBA Jam QVGA cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  40. Hocam Catapult Saga hile var mi var sa yuklermisiniz
    Oyunlar icin cok Saol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. catapult saga armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  41. Hocam Clash Of Clans Armv6 varmı onu bulabilirmisiniz lütfen çok makbule geçer telefon s5830i benim ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clash of clans çalışması için android 4.0 üzeri yazılım istiyor hocam, galaxy ace de çalışmaz

      Sil
  42. hocam galerim telefonu rootlayınca bozulduda hiç galeri programı varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store'da "gallery" diye arama yaparsanız bir çok uygulama bulabilirsiniz hocam

      Sil
  43. Toprak hocam bu top eleven token olayini nasil yapacaz. Nasil bi oyunmus. Hilesini bulamiyoruz bir turlu. Vaktin olursa bi ilgilen hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sefa hocam top eleven için token hilesi olmuyor

      Sil
    2. Hocam tesekkurler bilgilendirdigin icin. Guzel yararli paylasimlarda bulunuyorsun ve tek twk aciklama yapiyorsun. Tesekkerler hocam emeklerine saglik. Saolasin

      Sil
    3. amacım sizlere her daim yardımcı olmak zaten hocam :) teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil
  44. hocam crysis 3d full qvga eklermisiniz

    YanıtlaSil
  45. Hocam Bear Race yi Modlarmısınız Galaxy Y de yükleniyor fakat biraz kasıyor mini de de öyle olacağını düşünüyorum hocam hallederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  46. Hocm gecen seferde soyledim green farm 1 apk bakarmisiniz

    YanıtlaSil
  47. Hocam yeni sitenizi ne zaman acacaksiniz bide ismi aynimi olcak

    YanıtlaSil
  48. Ben bir soru sorcaktım fakat nerden soracağımı bulamadığım için buraya yazdım. Rootsuz ekran videosu çekebilen bir program var mı? ( Galaxy mini 2 )

    YanıtlaSil
  49. Admin soccer rally world Champions mod apk v 1.08 hileli atarmısın atarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  50. Hocam benim galaxy mini vardi simdi tablet aldim sey bi katagori kurum onu tabletten icin apkler yaparsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kişiye özel paylaşımda bulunacak olsaydım yusuf hocam Galaxy Mini Türkiye olmazdı. sitede sadece Galaxy Mini adına paylaşım yapabilirim.

      Sil
  51. Hocam gta sanandreas siteye atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta san andreas galaxy mini de çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  52. Toprak hocam asphalt 8 in bide fifa 14 hileli apk atarmisinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asphalt 8 ve fifa 14 galaxy mini de çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  53. Toprak hocam ben indirdim apk yükledim antivirüs programları saniyesinde VİRÜS var dediler bende telaşla kaldırdım.Gerçekten virüslü mü?
    (Ayrıca kullandığım antivirüs programı en iyi antivirüs programı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulama temizdir hocam merak etmeyin, kefilim

      Sil
    2. Madem öyle diyorsunuz öyledir sonuçta bilen sizsiniz Teşekkür ederim.

      Sil
  54. Toprak hocam android de bildiğiniz hile programı varmıdır? Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ibrahim hocam sitede game killer var buyurun konu linkini verim inceleyin;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/game-killer-260-full-apk.html

      Sil
  55. İnotia 3 de lvl hilesi oluyor .s

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir