Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Haziran 2014 Pazartesi

Bloons TD 5 2.9 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bloons TD 5 2.9 FULL APK, yapımcılığını Ninja Kiwi firmasının üstlendiği efsane oyunlardan birisidir eminim bilgisayarınızda oynamışsınızdır. Android platformuna giriş yaptığımdan bu yana belkide yüzlerce defans oyunu denedim Bloons TD 5'te bunlardan birisidir ancak benim daima önemli bir oyun olmuştur sonuçta biaz insanlar vurdulu-kırdılı, kanın fazla olduğu oyunları seviyoruz doğal olarak defans oyunlarında da bunu istiyoruz ancak Bloons TD 5 bu kuramı tamamen yıkmaya yetiyor. Sevimli maymunlarımız ile düşman balonlara karşı verdiğimiz mücadeleyi anlatan kurgusu ve grafikleri mükemmel insanın yüzünü güldüren tarzda bir oyundur. Daha önceden Bloons TD oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum, belli bir güzergah üzerinden gidecek olan balonlara karşı farklı özelliklere sahip maymunlar ile saldırmamızı konu alıyor. Oyun içinde TÜRKÇE dil desteği mevcuttur. Bloons TD 5 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 6.76'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Bloons TD 5 2.9 FULL APK
Kurulumu
Bloons TD 5 2.9 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

165 yorum:

  1. Hocam ilk yorum :)

    YanıtlaSil
  2. bir dakkayla kaçırdım ya off :((

    YanıtlaSil
  3. Ilk yorum hocam tesekkurler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of ya olmadi ama 4. yorum :D

      Sil
    2. sorun değil sercan hocam bütün yorumların yeri aynı

      Sil
  4. Abicim sabahtan beri sayfayı yeniliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. hocam artik oyun paylasmayi biraksanizda biraz uygulama paylassaniz her zaman ayni oyunlar artik baymaya basliyo :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam plant vs zombies link kirik

    YanıtlaSil
  7. hocam clash of clansın hilesi olurmu

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. hocam eski linkleri yenileme şansın yokmu samurai ws zombie defence oyunu için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam samurai vs zombies defense ile ilgili diğer yorumunuza cevap verdim

      Sil
  10. hocam sizden ik ricam var

    hocam artik oyunlar degilde root gerektiren uygulamalardan paylassaniz

    bide bir tane olsun custom rom yukleyin simdiden tskkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle sitede custom rom kesinlikle paylaşmıyorum.

      uygulamalar konusunda isteklerinizi dikkate alacağım

      Sil
  11. Toprak hocam geomtry dush modlu yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geometry dash mod apk olmuyor hocam ancak sitede full sürüm var;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/10/geometry-dash-full-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  12. tüh yine ilk 3'e giremedik 12 yada 13.yorum

    YanıtlaSil
  13. Hocam Gunship battle hileli atarmısınız? Şimdiden saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gunship battle mod sitede var hocam yalnız eski sürümdür. yeni sürüm mod olmuyor şuan için

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/06/gunship-battle-helicopter-3d-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  14. hocam neden custom rom paylasmiyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom romlar tamamen hata yuvası hocam, hem kendimi hemde takipçileri mi uğraştırmak istemiyorum

      Sil
  15. sakıncası yoksa upload sitesini linkini verirmisin

    YanıtlaSil
  16. hocam ama her custom rom oyle degil ki ben bircok custom rom kullandim su anda elegance rom yuklu cok hizli vede stabil ram olarak 80 mb falan yiyor gorunumu harika :)))

    YanıtlaSil
  17. Hocam nasılsınız, sınavlar yüzünden siteye giremedim :/

    Pes 12'nin yeni versiyonu var demiştim, siz siteye yükleyince ben de Galaxy Y'me yükledim çalıştı :)

    Başarılar hocam bir de site açacakmışsınız o zaman biz napıcaz :/

    -GalaxyYForever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galaxy Mini Türkiye de paylaşımlara devam edilecek hocam.

      Sil
  18. Hcm masallah herseyi biliyosunuz :-) hcm cok soru soruyorum ama hcm bnm oyun tarzimi az cok anladiniz hcm gercege yakin gibi oyunlari seviyorum hcm onn icinde hcm asus memo pad 7 oylesi oyunlarda kasma sorunu olurmu hcm yada ainol da yani hcm dusunn elimdeki minimde kasinca sinir oluyorum da hcm yani dogru karar yapmm lazim hcm sizce hangisi hcm bnmkinde 3 sey olcak hcm yavas olmucak oyunda vb seyde kasmayacak internette iyi prformansli olacak hcm siz bnden iyi bilirsiniz hcm soru sormamin nedeni o hcm sizce hngisi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size tablet olarak Nexus 7 önereyim birde onu inceleyin

      Sil
  19. Toprak nasılsınız iyisindir inşallah bir isteğim olacak sizden.yapabilirseniz süper olur doğrusu "csr racing" oyununu para hileli olarak yaparmısınız malum yaz tatili var oynarız :))
    Şimdiden çok teşekkür ederim toprak hocam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim alparslan hocam siz nasılsınız ?

      csr racing armv6 cihazlarda çalışmıyor. siteye ekleyemem.

      Sil
    2. Saolun hocam bende iyiyim.
      Ski safari hileli yapabilirmisiniz armv6 da çalışıyorsa
      Bide Predators oyunun armv6 da çalışırmı

      Sil
    3. ski safari mod sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      predators armv6 cihazlarda çalışıyor ancak galaxy mini de kasıyor hocam

      Sil
  20. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/06/fifa-2012-apk-galaxy-mini-qvga.html

    hocam ben eskisini indirecemde link yok yenisi link yazıo

    yenisinide ben yapamıom partlar var diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam partların hepsini indirmek zorundasınız başka çaresi yok maalesef.

      Sil
  21. Hocam bu oyunu kısa bir sure once atmıstınız.
    Ve
    Arastirmalardan bir sey ciktimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef umut hocam ortada hiç bir şey yok, oyunların çalıştırılmasına dair.

      Sil
    2. Hocam bir sey daha sorcam sizde arama yerine yazilan *#li kodlar varmi?

      Sil
    3. hocam neyle ilgili arıyorsanız google'da arama ile bulabilirsiniz,

      imei öğrenmek için: *#06#
      fabrika ayarlarına döndürme: *2767*3855#

      gibi..

      Sil
    4. Hocam bunlari biliyorum hatta 15 kusur tane daha biliyorum ama hepsi kac tane mesela onunla ilgili bir konu acabilirseniz sevinirim

      Sil
    5. öyle bir konuya gerek yok hocam

      Sil
  22. hocam bugun baska upload yapacak misin yapmayacaksan bosuna sayfa yenilemeyelim

    YanıtlaSil
  23. Hocam siteye anket eklemeyi düşünüyor musunuz ? Yani gene günde 1 tane eklersiniz, ancak 1 haftalık bir anket yaparsınız ve pazar günü en çok oy alan oyunu paylaşmış olursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anket eklemeye gerek yok hocam sonuçta ankette verdiğim oyunu başka bir yerden de bulabilir

      Sil
  24. Push up.diye progrramlar war onlarin full olanlarini paylasir misinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Runtastic gibi mi hocam ?

      Sil
    2. Hayir hocam push-up ve sit-up diye wucut gelistirmek icin mekik ve sinavlari sayiyo ve olcuyo hocqm bulunya google play store yazin ciyo zqten

      Sil
  25. Hocam telefonum Galaxy Y ve Pes12 İndirme başarısız hatası veriyor. Yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı bir tarayıcı deneyin hocam, opera classic ve dolphin browser

      Sil
  26. Hocam age of wind mod apk atarmısınız teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. age of wind yeni versiyon armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  27. Hcm nexus 7 parama uyumlu degil hcm ama o kadar param yk ama hcm baska vrmi hcm tablet dediklerimi karsilayacak hcm k.b hcm cok soru soruyorum ama varsa baska bakayim hcm inceleyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asus Memo Pad HD7 alın hocam, ainoldan vazgeçtim

      Sil
  28. Custom rom paylassana sahsen benim galaxy yaung icin epey fazla var ama cogu berbat :d , aosp diye bir rom var bakin o cok iyi amma galaxy mini de varmidir bilmem birde rica etsem little gunfight in yeni surumunu modlu paylassan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. little gunfight yeni sürümeler mod apk olmuyor hocam

      Sil
  29. Hocam age of wind3 için önere bileceginiz bi sayfa varmı çok aradım ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. age of wind 3 mod apk için buyurun link vereyim indirin,

      http://www.tusfiles.net/hkpl23j1opbe

      Sil
    2. Çalışmıyor hocan

      Sil
  30. Hocam bende uzun zamandır sıtenizi takip ediyorum..
    Hocam ben galaxy young kullanıyorum..
    Acaba bu telefon için araba yarışı ,stratejı oynu varmı..(clash of clans gıbı ama internet ıstemeyen oyunlar olsun)
    Hocam lutfen cevap yazın sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy young da çalışan oyunlar hakkında bilgim yok ancak sitede bir çok oyunu sorunsuz oynarsınız.

      clash of clans gibi internetsiz oynanan oyun yok.

      Sil
  31. Hocam pac-man dash e mod apk yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  32. Hocam indirme yaparken farklı bi tarayici deneyin demissiniz. Yaptim Yandex.Diski indirdim. Android'in icine obb dosyası açıp onun icine yapistirdim. Sonroyunu yukledim "This gamerequires additional data (180MB) to lounch on your phone" diye devamı olan bi yazı cikti ona Contiune dedim daha sonra "The server is not available or validation of the file is not succesful. Please try again later. diye bi yazi cikti Exit'e basip cikmak zorunda kaldim. Hocam nerede hata yapmis olabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam anlatıma dikkat ederseniz indirdiğiniz sd kart dosyasını rardan çıkarmanız gerektiğini yazmıştım rardan çıkan "com.konami.pes2012" dosyasını android/obb klasörüne atmak zorundasınız.

      Sil
  33. Warlings atarmısın hocam (kuzenimin telefonu galaxy ace açılıyor ama bende açılmıyor :D telim galaxy y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam oyun galaxy y de çalışmıyorsa benim yapabileceğim bir şey yok

      Sil
    2. galaxy minide çalışıyormu ??

      Sil
  34. Hocam rardan nasil cikaricam peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store'dan zarchiver uygulamasını indirin rardan çıkarmanızı sağlar hocam

      Sil
  35. hocam galaxy s3 mini 2. el kaç tl dir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy s3 mini 2.el fiyatları 500-700 TL arası hocam

      Sil
  36. hocam my little farm 2 ve little big city için mod sormuştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my little farm ve little big city mod olmuyor hocam

      Sil
  37. Hocam pes te soyle bi hata veriyo kafayi yiycem oyun yuklenirken az bisey kaliyo dolmasina su cikiyo "unable to additionnal date fies. Please try again nolur coz sunu hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kartınızda yeterli alan alan var mı ? çünkü oyun install işleminde android/data klasörüne 200 mb dosya çıkarıyor.

      Sil
  38. Hocam günde bir oyun az degilmi daha fazla paylasım yapsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 cihazlar için oyun bulmak sıkıntılı oluyor

      Sil
  39. Hocam sitedeki ultimate spiderman da dediklerinizi yaptim wifi ...... yaziyo yandada carierr yaziyo hocam lutfen çozun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd kart dosyasını doğru klasöre atmışsanız oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın

      Sil
  40. Hcm iyimi o tablet sizce bn aslinda ilk onu bulmustm hcm ama size sormadan yapamadim :-) peki hcm half life vb oyunlarda sorun cikarirmi acaba iyi bir secim olurmu hcm yani anladiniz beni hcm iyi bir secimmi hcm vb oyunlarda hcm bn angry birds gibi goruntusu kotu bide oyle oyunlari telefonumda bile oynamiyorum hcm bnm dedim oyunlarda iyi olacak tablet asus memo pad 7 iyimi hcm dedim oyunlara gore yani cpu gpu gibi seyleri iyimi islemcisi hcm secimim bu hcm siz iyi derseniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam half-life için TEGRA GPU gerekiyor demiştim kısacası TEGRA içinde, ASUS Transformer PAD tabletini öneririm. fiyatı da 1000 lira.

      oyunlar arasından half-life silmeniz gereklidir.

      asus memo pad 7 orta düzeyde birçok 3D oyunu oynayabileceğiniz iyi bir tablettir

      Sil
  41. Toprak hocam bnm telefon galaxy mini İ serisi subway surf gercekten cok kasiyor lutfen bir care bul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal galaxy mini de orta düzey kasmalar olsa da oynanıyor. i serisi için yapabileceğim bir şey yok

      Sil
  42. Bloons TD full apk diyosunuz apk lı olmuyo ?

    YanıtlaSil
  43. Paylasim için tesekkurler hocam sizden the sims 3 guncel versiyonunu paylasma sansiniz varsa paylasin hocam lutfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sims 3 güncel versiyon için bakacağım enes hocam, armv6 cihazlarda çalışırsa siteye eklerim

      Sil
  44. Hocam siz oyunun üstüne full apk yazmışsınız ama apk lı olmuyo ?

    YanıtlaSil
  45. Oyun testinde baktm hcm cok iyi testi once yapildi icin bu senede cikan oyunlar yok hcm ama bn bu senede cikan oyunlarin cogunnu acacagina inaniyorum hcm ilginiz icinde tesekkur ederim hcm asus alacagim hcm iyi tablet teste bktm bnm istedim oyunlar hepsi iyi hcm tekrar tesekkur ederim hcm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim hocam, her zaman yardımcı olurum :)

      Sil
  46. Hocam merhabalar, yeni bi telefon aldım eski telefonumdaki oyunlarda mesela hil climb racingde baya bi yer ve araba açmıştım oyunu apklıyıp yeni telefonuma atıyorum ama sıfırdan başlıyor oyun. hani siz oyunların hilelsini paylaşıyorsunuzya apkyı kurunca hileli versiyon etkin oluyor buda o mantıkda nasıl geçirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif hocam size önerim sitedeki mod sürümü indirmeniz bütün arabaları rahatlıkla açabilirsiniz.

      buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/05/hill-climb-racing-1160-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  47. nerden indiricem ben bu rekudaviyi yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rekudavi ye dair bir resim paylaşır mısınız ?

      Sil
  48. hocam uygulama kodlasaniza android oyun uygulama filan yapın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun yapmak kolay bir şey değil yani şuan için yapabilecek bilgim yok

      Sil
  49. hocam korku uygulamasi paylassana guzelinden

    YanıtlaSil
  50. Hocam benim bu aralar internetim cok agır oldu 5 dklk video icin 15 dk falan bkliorum ayrıca indirdigim bi uygulama cok agr indirilior 15 mb oyun icin 20 dk bkledim aveaym baslarda internetim cok hzlıydı kesnlikle hic bir sikayetim yoktu sizce operstor yuzundenmi yavasladı yoksa baska bisidenmi bi bilginiz varsa lutfen yardmcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. operatörden kaynaklanan bir sorundur. avea'nin internetinden çok kişi şikayetçi

      Sil
  51. Hocam New star soccer da oyunu silmeden Türkiye ligi olarak ve para hileli yapar mısınız? Subway surfers da yaptığınız gibi bazı sitelerde para hilesi var ancak ingiltire ligi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahmud hocam new star soccer konusunda yardımcı olamam maalesef :(

      Sil
  52. İyi günler hocam. 1.500 tl civarı bir bütçem var ve telefon almak istiyorum. Şuan elimde galaxy S var. Sony xperia Z1 istiyorum başka bir öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde dediğiniz gibi hocam, sony xperia z1 kesinlikle öneririm

      Sil
  53. Hocam benim bi sorum olucak ti cevaplarsaniz sevinirim hocam
    benim.tel galaxy y internette android 4.4 e kadar yukseltme var bu stock rom.mu yoksa baska bi rom mu hic biri deilse rom ne oluo launcher deil mi ?
    Hocam.bi sorum daha olcak beni affetin ben tel.in andoidini yukseltsem daha iyi calisir mi subway surf felan acarmi bide tepmle run gibi oyunlae

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy y için stock rom olarak 4.4 çıkmadı, custom rom sizin dediğiniz.

      rom launcher değildir sadece işlemci hızı, kernel, ram kullanımı vb. şeylerin düzenlenmiş halidir diyebilirim.

      galaxy y için oyunlar konusunda bilgim yok hocam

      Sil
  54. Hcm peki asus hangi ulke tarafindan uretiliyor bide hcm hangi ulkenin insanlari yapiyor bu cihazi hcm ornek almanyada yapiyordurlar ama cinliler yapiyor belkide sorumm amaci o hcm nerenn ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASUS, Tayvan merkezli bir firma hocam, ürünleri Çin'de üretiliyordur büyük bir ihtimalle

      Sil
  55. Hocam vector veya dear trigger 2 oyunlarının hilesi oluyorsa paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cem can hocam vector ve dead trigger galaxy mini de çalışmadığı için yardımcı olamam maalesef

      Sil
  56. hocam swox cem paylaşın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğinizi göz önünde bulunduracağım vakit bulursam ayarlarım swox

      Sil
  57. ACİLLLLLLLLLL !!!! Hocam Galaxy Young KULLANICISIYIM telofonum romlu bir sürü sorunlar çıktı eski haline nasıl dödürebilirim

    YanıtlaSil
  58. 1.Hocam Garfield's Diner Hawaii! Mod
    2.Worms 3 Mod
    3.Pixel Gun 3d Mod

    Toprak Hocam bunlardan birisini koyarmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. worms 3 ve pixel gun galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam.

      garfield's diner hawaii için bakacağım hocam

      Sil
  59. Hcm cin mali olmasinin bir sakincasi varmi yani cin mali telefonlara kacak diyolar ya bide kotu oluyormus hcm sizce nasil cin mali olmasi nasil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorun olmaz. şuan için teknolojik ürünlerin neredeyse hepsi Çin'de üretiliyor işçilik ucuz olduğundan. ASUS iyi bir markadır.

      Sil
  60. Hcm bide made in cin mi yaziyor acaba hcm

    YanıtlaSil
  61. hocam legend vs zombie bakarmısın ltfen bekliyorum

    YanıtlaSil
  62. toprak hocam clash of clans ta kaç level ve hangı klanda olduğunuzu söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunu bıraktım şuan için

      Sil
    2. hocam sizin için özelse yalan söylemenize gerek yok anlayışla karşılarım

      Sil
    3. yalan söyleyecek bir durum yok ki ortada hocam

      Sil
  63. hocam stock romu odinle kurmaya çalıştım yaklaşık 30 dk bekledim ama bir sonuç yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mazlum hocam normal şartlarda 5 dk kadar sürer. hatalı bir işlem yapmışsınız. cihazı downloading moda aldığınızdan eminsiniz ?

      Sil
  64. Merhaba hocam sitedeki pes,2012 iyi yukledim herseyi yaptim ama internet baglantim yok oyuna girdim su hatayi aliyorum (license verification failed) alttada (MARKET & EXIT) yaziyo internet baglantimin olmadigindanmidir acaba eger wifi ile baglanirsam sorun cozulurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam internet bağlantısı şarttır. internet ağına bağlandığınızda sorununuz çözülür

      Sil
  65. Hcm 3 d oyunlar paylasin eger yoksada hcm eski konularda olu linkli oyunlari yeni konu ile yapin hcm sizin zamaniniz varsa hcm

    YanıtlaSil
  66. eminim hocam bekledim ama tik yok eski galaxy minim de yükseltirken romu 4 dosya içinde bulunani denemiştim olmuştu bu 4dosya bulunani bulamadığım için tek dosya olanı denedim ama tik yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mazlum hocam 4 dosyalı ile tek dosyalı arasında fark yoktur. hatta tek dosyalı da kurulum işlemi daha kolaydır. telefonu yüklenmeden çektiğinizde normal şekilde açılıyor mu ?

      Sil
  67. açıkliyor hocam kurulumu harfiyen uyguladım

    YanıtlaSil
  68. Yanıtlar
    1. mazlum hocam cihazı bilgisayardan çıkardığınızda normal şekilde açılıyorsa downloading moda alamamışsınız demektir. normal şartlarda rom kurarken hata alırsanız veya telefonu çıkarırsanız bilgisayardan telefon açılırken hata verir. downloading moda alma kısmını tekrar inceleyin.

      ses kısma (-) > home (orta tuş) > power(açma-kapama) bunları sırayla basın ve açılana kadar bekleyin

      Sil
  69. Hocam iyi günler bu oyunun (bloons td) hilesi mümkün müdür acaba?

    YanıtlaSil
  70. Hocam benim cihazım i serisi eskiden s3 romu kullanıyodum değiştirdim oyun çalışmamaya başladı 4-5 rom daha denedim genede olmadı ChainFİre 3D de işe yaramıyo hocam yardım edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun çalışmıyorsa benim elimden bir şey gelmez. normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  71. Hocam megapolis sınırsız para hileli olurmu olmazsa city island mod apk ue levelller acik olsun

    YanıtlaSil
  72. Hocam bide oyunların kaç mb oldugu yazmalı bence

    YanıtlaSil
  73. Yeni site ne zaman ve adı ne hocam

    YanıtlaSil
  74. oyun para hilelimi ? hocam bi cevap yazsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam. bloons td 5 mod apk olmuyor maalesef

      Sil
  75. My singing monster hileli apk yaparmısınız hocam?

    YanıtlaSil
  76. Peki angry birds go ve angry birds epic?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 oyunda armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
    2. Yinede Teşekkürler :)

      Sil
  77. Hocam bu oyun hileli deil para yok

    YanıtlaSil
  78. Bide 1941 frozen link kirik ilgilenelim lütfen hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir