Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Aralık 2012 Çarşamba

My Paper Plane 3 (3D) - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


3D, HD ve sensör kontrollü harikulade bir oyundur My Paper Plane serisi Play Store üzerinden oldukça sevilen ve indirilen bir oyundur. Sesler ve özellikle de görüntü kalitesi kendine bağlayan etken oluyor. Adından da anlaşılacağı gibi kağıttan bir uçağın kontrolünü sağlıyoruz yıldızlar toplayıp çemberlerin içinden geçiyoruz. Online skor tahtası da bulunan oyunumuzda dünyadaki oyuncular ile de yarışabiliyoruz. Fizik motoru oldukça gelişmiştir. Kontrolleri oldukça hassastır. Bölüm sayısının çokluğundan dolayı uzun oyun süresine sahiptir. Çok farklı bölgelerde çöl, deniz, kara, orman, volkan, şehir gibi. Oyunun İphone sürümü de mevcuttur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.99$'dır. Keyfini çıkarın.
Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

47 yorum:

  1. Teşekkürler hocam bu arada poweramp full rootsuz paylaşabilirseniz çok iyi olur.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. root gereklidir hocam başka yolu yok maalesef :(

      Sil
  2. Hocam hatırlarsanız sizden marvel gamesten oyun eklermisiniz diye sormbuştum ilginecem demiştiniz ne oldu bulabildinizmi

    YanıtlayınSil
  3. Toprak zenonia 5 update gelmis oyun acilirken ya update diyip play storeye yonlendiriyor ( geri basinca oyundan atiyo) ya da cancel diyip cikiyon ... Ne ypcz simd

    YanıtlayınSil
  4. raşit yeniden indirmen gerekecek linkini ancak yarın yenilerim yada okulda atarım sana

    YanıtlayınSil
  5. yanlış anlamada böyle sağlam savaş yarış spor oyunu bulabilirsen daha iyi olur böylerleri çocukça oluyo

    YanıtlayınSil
  6. hocam ben yeni galaxy mini aldım android sürümü 2.2.1 ama bn yükseltmek istedim dediki 3000 MB BOŞ alan istiyor 4 gb kartım var ama kartı seçemiyorum nasıl yapmalıyım ? LÜTFEN

    YanıtlayınSil
  7. ferdi hocam ne alaka anlamadım ne ile güncelleme yapıyorsunuz?

    YanıtlayınSil
  8. kusura bakma samsung kies le güncellemek istedim pc ye kabloyla bağladım günlle dedim 3000 mb boş alan istiyor ne yapmalıyım kardeşim

    YanıtlayınSil
  9. hocam telefondan yer istediğine eminmisiniz belki bilgisayarda yer gereksinimi 3000 mbdir.

    YanıtlayınSil
  10. hocam güncellemeyi sd karta kurmuyor ki telefonun kendi hafızasına kurar zaten telefon hafızası 180 mbdir.

    YanıtlayınSil
  11. hocam india romunda tr dil desteği war mı?

    YanıtlayınSil
  12. bilal hocam bilmiyorum :( denemedim

    YanıtlayınSil
  13. hocam i serisi india için yapıldığı için ekim güncellemesi oraya gelmiş. ama yuklemekten çekiniyorum tr dil desteyi olmayabilir .d

    YanıtlayınSil
  14. Hocam bana acil dead trigger lazimda galaxy mini ye uygunmu?

    YanıtlayınSil
  15. hocam son soru kusura bakma :D
    her romda karnel war mı? yoksa karneli bulma şansımız war mı ?

    YanıtlayınSil
  16. maalesef çalışmıyor furkan hocam :(

    YanıtlayınSil
  17. Angry Birds Star Wars paylaşırmısın hocam

    YanıtlayınSil
  18. TOPRAK KARDEŞİM ALLAHINI SEVERSEN YARDIM ET TELEFONU GÜNCELLERKEN % 8 DE KALDI BNDE KABLOYU ÇEKTİM ŞİMDİ TELEFONUN IŞIĞI GELİYO AÇILMIYO LÜTFEN YARDIM ET ALLAHINI SEVİYOSAN :'(

    YanıtlayınSil
  19. LÜTFEN KARDEŞİM LÜTFEN BE :(

    YanıtlayınSil
  20. hocam angry birds starwars çalışmıyor :(

    her rom da kernel olur tabiki de hocam :)

    hocam yarıda kalmış ise yükleme telefon açılmaz aynı işlemleri tekrarlayın downloading moda giriyordur telefon

    YanıtlayınSil
  21. kardeşim senin facebook varsa ordan daha ayrıntılı bi anlatsan olmazsa amcam kızar :((

    YanıtlayınSil
  22. sitedeki galaxy mini stock rom kurulumu konusunu iyi inceleyin

    YanıtlayınSil
  23. ekran ışığı yanıyor simsiyah bişe yok kardeşim ya :(

    YanıtlayınSil
  24. downloading moda alıncada mı?

    YanıtlayınSil
  25. hocam survival run bakarmısın arkadaşımda gördüm temple rundan daha iyi bence

    YanıtlayınSil
  26. Toprak kardeşim telefonun rootuyla ugraşırken yanlışlıkla googlplay silindi bağlantı yok sorunu oluyo ben sildim google playi tekrardan nasıl kurcam

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hocam herhangi bir yerden play store apk indirin kurun. oda olmadı cihazı fabrika ayarlarına dönderin

      Sil
  27. dowlaidng mod falan gelmiyor ki

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz o zaman hardbrick olmuş telefoncuya götürmeniz şart maalesef :(

      Sil
  28. Hocam sana oyun göndericem para hileli'de nereden ulaşabilirim ?
    Oyunun ismi subway surfers..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hocam subway surfers galaxy mini de aşırı derece kasıyor.

      Sil
  29. Toprak kardesim bsy danıscam sana ben telefnumu degistircemde aklımda iki tane telefn var galaxy s3 digeri s3 mini . S3 ü 1.550 lilaraya alabilirm s3 miniyo 850 liraya da alabilirim ama kararsz kaldm sana sormk istedim mini digeri kadar performans gosterirmi hem mini biraz daha zarif kullanslı gibi geldi bide siz fikrinizi soylersnz sevinirim .. Tesekkurler

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hocam burada zarifliği değil de performansa önem veren biri olarak tabi ki de s3 derim miniyi felan boş verin derim.

      Sil
    2. İsmet benim s3 var.Tavsiye ederim..s3 mini'nin özelliği s3'ten kat kat düşük.

      Sil
  30. Toprak hocam bir istek istiycem ama farklı oyun degil bir çizgi roman eklermisiniz size zahmet ama siz isterseniz bide çalışırsa neyse adını söyleyim. THE AVENGERS İRONMAN MARK VII ilgenirmisiniz ? Lutfen cevap yazın

    YanıtlayınSil
  31. Demolition inc galaxy mini icin varmi usta

    YanıtlayınSil
  32. kardeşim ses kısma ve home ve açma tuşuna bastığımda bişey gelmio açma tuşuna basınca siyah ekran geliyo

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hocam normalde downloading moda girmesi lazım ekran gelene kadar tuşlara basılı tutun sıra ile basmayın hepsine basılı tutun.

      Sil
  33. etki yok en iyi tamirci pazartesi götürüyüm saqoll

    YanıtlayınSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir