Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

20 Aralık 2012 Perşembe

Mission Of Crisis - Para Hileli - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Köpekler ile kedilerin arasındaki kıyasıya mücadeleyi anlatan Play Store için sevilen bir oyun olan fakat para sıkıntısının yüksek olduğu para olmadığı zaman keyfini alamayacağınız silahlı, vurdulu, kırdılı bir oyundur. Bizim tuttuğumuz taraf resimlerden de anlaşılacağı gibi köpekler oluyor paranız sınırsız olduğu için silahlarınız ve becerilerinizi istediğiniz oranda geliştirebilirsiniz. Oyunun oynanış ve genel yapısına gelirsek stratejik olarak yönettiğimiz köpeklerimizi benzeri DOTA tarzı öyle düşünebilirsiniz yani. Köpeklerin üzerine dokunup istediğimiz bölgeye götürebiliyoruz. İlerleyen bölümlerde her tarafımızdan çıkan kedilere karşı iyi bir mücadele vermeniz dileğiyle. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Keyfini çıkarın. Taktiklerinizi iyi kullanın.
Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
Para hilesi için oyunu story modda açıp girelim açılan haritada en üstte parasal değerlerin yazdığı kısımda + (artı) işareti vardır ona dokunalım istediğimiz para miktarına basalım Play Store girecektir geri tuşu ile çıkın paralar hesabınızda.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. Hocam bi sims freeplayi yükleyeceksin 2 ay oldu yaa 2 gune eklerim dedin 2 ay oldu hala yüklemiyorsun ayıp ya yüklemeyecegini söylede beklemeyelim

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir kaynak mı yok ? tek oyun paylaşan ben miyim? sana oyun sunmak zorunda mıyım? insanları kırmak istemiyorum olur diyorum ekleyeceğim demiyorum bir kesinlik yok düzgün bir şekilde çalışsa eklerdim zaten denedim çalışmıyor.

      Sil
    2. toprak dostum haklısın.

      Sil
    3. toprak haklısın

      Sil
  2. Hocam farming simulator para hileli yuklermisin play store de 1$

    YanıtlayınSil
  3. Toprak hocam eline sağlık seni tanıdığımdan bei telefonumda oyun eksik olmuyo sağol

    YanıtlayınSil
  4. Hocam farming simulator.ltfn

    YanıtlayınSil
  5. FİFA 2012 NİN LİNKLERİ KIRIK AÇIYORUM KOYAN TARAFINDAN KALDIRILMIŞTIR ANLAMINDA BİRŞEYLER SÖYLÜYOR SORUNU HALLDEDEBİLİRMİSİN ?

    YanıtlayınSil
  6. bunun link kırık lütfen düzeltir misin hocam

    YanıtlayınSil
  7. Merhaba
    Play store'a yönlendirdiğin hileyi hangi programla yaptığını paylaşır mısın acaba?

    YanıtlayınSil
  8. Hocam linki onarabilir misiniz inmiyor:(

    YanıtlayınSil
  9. Hacı linki onarırmısın inmiyor

    YanıtlayınSil
  10. Subway surf para hileli yüklerim misin?

    YanıtlayınSil
  11. Bu hile inmiyor apk dosyasi hata veriyo bi ilgilenebilirmisin

    YanıtlayınSil
  12. Link kırık indirmek icin başka ek siteler eklermisiniz lütfen

    YanıtlayınSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir